Şimdi Ara

TRW marka performans diski

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracım Chevrolet Cruze Hatchback 2.0 dizel.Aracımın disk boyutlarını buldum.Fakat performans diski kullanmayı düşünüyorum.
    TRW marka disklere bakıyorum.https://www.trwaftermarket.com/tr/catalogue/#market=tr&vehicleType=P&manufacturerId=138&modelId=9625&vehicleId=%7C10350&variantId=10350&productGroupId=82
    Buradan büyük çaplı disklere baktım.Fakat delik çemberi ve merkezleme çapları orjinal ile farklı.Disk yuvasına oturur mu ondan şüpheliyim.
    Nasıl emin olabilirim.Bir yöntemi var mıdır?

    Ön diskler için orjinal ebatlar bunlar;
    Çap: 276.0 mm
    Kalınlık: 26.0 mm
    Yükseklik: 45.5 mm
    Minimum kalınlık: 23.0 mm
    Delik sayısı: 5 adet.
    Delik çemberi-Ø [mm]: 105
    Merkezi delik çapı: 60.0 mm

    TRW performans diski için ebatlar bunlar;
    Çap: 276.0 mm
    Kalınlık: 26.0 mm
    Yükseklik: 45.5 mm
    Minimum kalınlık: 23.0 mm
    Delik sayısı: 5 adet.
    Delik çemberi-Ø [mm]: 115
    Merkezi delik çapı: 71.0 mm


    DF7475 orjinal ebadın numarası.
    DF7923 performans diskinin ebadının numarası.
    Linkte attığım sayfanın en altında mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liphter -- 16 Mart 2017; 3:58:17 >







  • Kaliper değişimi de gerekir muhtemelen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yöntemi kumpasla alıp boyutları ölçmek başka çare yok. performans diski takma sebebi nedir?
  • Kaliperide degistirirsem sorun cozulur mu?

    Sebebi daha iyi fren mesafesi araci yuksek suratlerde sehirler arasi kullaniyorum.

    Aracimda ekstra yazilim mevcut.Frenlerimi de gelistirme ihtiyaci hissettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaman alternatif olarak EBC yellowstuff'lardan bakın derim. disk performans diski olasada pabuçlar düzgün olmadıktan sonra pek de bir işe yaramayabilir. Performans diski yanında Brembo kalper de olabilir.

    Coltta trw orjinal disk ile brembo kaliper kombinasyonu kullanmıştım başarılıydı.
  • Kaliper değişimi değil de, farklı delik çemberi çapından ötürü disk, bijonlara oturmayacaktır muhtemelen. Zaten delikli disk almadığınız sürece , benzer ölçülerde disklerin uzun süreli frenleme performansına pek katkısı yok. Asıl işi yapan balata ve kalitesi. Kaliper de önemli fakat onu değiştirmek baya uğraştırabilir. Kaliteli bir balata tüm sıkıntınızı çözecektir. Bir de balataları değiştirirken dört tekerin fren hidroliğini tazeleyin. Yetmezse çelik örgülü fren hortumu kullanın, arabanızın zımba gibi durduğunu göreceksiniz.

    Lakin piyasadaki bazı performans balataları, yeterli sıcaklığa gelmeden maksimum performansı vermeyebilir. Ona dikkat edin, bu karakterde olan balataları tercih etmeyin, ne olur ne olmaz. EBC nin balatalarını öneririm ben de.
  • Tecrubeleriniz ve bilgilendirmeler icin tesekkur ederim.Tuningle ugrasan yerlere de bi danisayim.Kaliper biraz pahaliya maal olabilir gibi.Sadece balata da pek aklima yatmiyor.

    Farkli fikirlere de acik oldugumu belirteyim.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.