Şimdi Ara

Trendyol İndirim, Fırsat ve Kampanyaları [Ana Konu] (95. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.375
Cevap
672
Favori
520.985
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kadima kullanıcısına yanıt

    evet anında iptal edebilirsin, 3-4 güne iade gelir. iptal ederken iade edilecek tutarı gösteriyor 165 tl olması lazım onun da

  • Trendyol cüzdanı kaldırdıktan sonra tamamen biti çoklu kart ile ödeme özeliği falan da yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Takip

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • trendyol yönetiminin kafası hiç çalışmıyor mu?


    bankasından marketinden e-ticaret sitesine hemen herkes hergün PAY işine girerken

    bu trendyol yolunu bulamadı mı?



    ne premium işine girdi ne pay işine

    aman girmesin

    kupon da vermesin 4 senedir alacağımı aldım

    HB ile birşey gerekirse alyorum

  • 150/75 kod olan varsa, 3-5tane alabilirim.

  • 150/75 kod var mı

  • Kullanılabilecek indirim kodu var mı? 800'liralık ayakkabı alacağım

  • 150/75 indirim kodunun skt 30/04.2023

    100/50 olanın ise skt 01/05/2023

    kısaca indirim kodlarının süresi bitmiştir. bir daha ne zaman yayınlarlar bilgim yok

  • Geçenlerde plastik şişe Yudum ayçiçek yağı aldım Fırsat50 kuponu ile 159 lira yerine 109 liraya. Satıcı Carrefour. Aldığım tarih 28/04 idi, teslim 02/05 olarak planlıydı. Satıcı ürünü 29/04’de Trendyol Expres kargosuna teslim etmiş gözüküyordu, 02/05 tarihinde kargo firması ürün hasarlı diye iade işlemi başlatmış. Satıcı teslimi düzgün yapıyor, arada geçen 2-3 gün sürede ya ürüne gerçekten hasar verdiler, ya ürün kayboldu, ya da kupon kodlu diye iade aldılar. Siparişlerimden bakınca kargo firması MNG olarak görünüyor oysa mesajı atan Trendyol Expres. Üç kağıtçı oldu bunlarda demek ki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tanerakinnn kullanıcısına yanıt
    benzer bir durumu, pandeminin başlarında, litrelik selin kolonya ile yaşamıştım. yine trendyol'da. tarih tekerrür ediyor sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1234Rambo kullanıcısına yanıt
    Doğrudur üstadım, tarih yanılmaz. Olan Trendyol’a olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tanerakinnn kullanıcısına yanıt
    olay şu ki, bu ülkede deveye diken .. demişler maalesef. kim ki en kötü davranır, en çok onun peşinden gidilir. coğrafyada bir yamukluk sayılabilir ama realite böyle maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçtiğimiz gün konu başlığında olan adi firmadan Microsoft Xbox Wireless Controller Beyaz 9.Nesil (Microsoft TR Garantili) QAU-00091 isimli üründen satın aldım. Daha uygun fiyatlı yerler olmasına rağmen güvenilir bulup buradan daha pahalıya ürünü satın aldım. Ürün kutusu ezilmiş gibiydi ama kargodan olduğunu düşündüm. Ürünü açıp seri numarasını kontrol ettiğimde, benim seri numarasını girdiğim tarihten itibaren 2 yıl resmi Microsoft garantisinin başlaması gerekirken, 10.04.2023 tarihinde satın almış olduğum ürünün garanti bitiş süresi 21.10.2024'te bitiyor görünüyordu. Aslında olması gereken garanti kapsamı 10.04.2025. Neyse üründe problem yoksa kullanayım dedim. Type-C kablo bağlayarak Mortal Kombat X ve e-footbal 2021 oyunlarını biraz denediğimde oyun ortalarında durduk yere cihaz kendini kapatıyordu. Kabloyu söküp tekrar takarsam aktifleşiyordu, bazen bir defa söküp takmak bile yetmiyordu. Bu problemlerin üzerine ürünü bir kaç gün sonra iade için geri yollayıp Amazon'dan aynı üründen tekrar sipariş ettim ve ürün geldiğinde direk seri numarasını girdiğim günün akşamı 2 yıllık resmi Microsoft garantisi başladı. Sonrasında iade talebim; ''İade reddedilme sebebi: Üretim kaynaklı sorun bulunmadı'' sebebi ile kabul edilmedi. Bu adi firmayı aradığımda ise verilen cevap elektronik ürünlerde koşulsuz iade olmadığı, bunun sözleşmede belirtildiği iade olabilmesi için yetkili servisten servis raporu almam gerektiği, servis ne derse onun olacağını söyledi. Yani iade olmayabilir, hatta değişim bile olmayabilirmiş. Neyse uzunca derdimi hem Asistan üzerinden hem telefondan anlatıp ürünün kusurlu olduğunu, haklı olduğumu söylemelerine rağmen başka bir çözüm sunamadılar. Bunun üzerine yetkili servis olduğunu belirttiğim İndeks Bilgisayarı aradım. İndeks bilgisayar Xbox ürünleri ile Microsoft'un ilgilendiğini söyledi. Microsoft'a binbir zorlukla ulaştığımda ise yetkili kişi bana internetten alınan ürünlerin 30 gün koşulsuz iade hakkı olduğunu kendilerinin üründe problem var ise sadece değişim yapılabildiğini, herhangi bir servis raporu düzenlenmesi gibi bir uygulamalarının olmadığını söyledi. Bunu tekrar bu Adi firma görevlilerine belirttiğimde ise yeni bir yetkili servis numarası talep ettiklerini söylediler. Bende bu firma da aynısını söylerse ne olacak dediğimde yapacak bir şeylerinin olmadığını belirttiler. Kısaca bu durum canımı çok fazla sıktı. Normalde buraya gelip kolay kolay dert yanmam ama fikir verebilecek arkadaşlar olursa sevinirim.


    Bu ürünün fatura görseli;

    Trendyol İndirim, Fırsat ve Kampanyaları [Ana Konu]

    Bu adilerden aldığım ürünün Microsft sitesindeki garanti süresi;

    Trendyol İndirim, Fırsat ve Kampanyaları [Ana Konu]


    Bu Amazon'dan gelen ürünün garanti süresi,

    Trendyol İndirim, Fırsat ve Kampanyaları [Ana Konu]

    Bu da adilerin kopyala-yapıştırdan başka işe yaramayan elemanları;


    Trendyol İndirim, Fırsat ve Kampanyaları [Ana Konu]




  • NeoTiger kullanıcısına yanıt

    ürün kusurlu diye bankadan harcama itirazı yap. banka söke söke alır üstüne üründe sende kalır.

  • Trendyol yemek “tekrar hoşgeldin indirimi” olarak 70/100 kod yüklemiş. Kontrol edebilirsiniz.

    Not: min sepet tutarını geçmek gerekiyor.

    Trendyol İndirim, Fırsat ve Kampanyaları [Ana Konu]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • brnefe2015 kullanıcısına yanıt
    Galiba size özel. Ben birkaç ay kullanmadığımda 30 TL kupon vermişti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Byblack58 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim kıymetli Sivaslı hemşehrim. Aradım ve harcama itirazında bulundum. Bakalım süreçte neler olacak

  • NeoTiger kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam ne demek. Bi kaç kere böyle iade almıştım ben. Banka söke söke alıyo valla isterse Trendyol kırk takla aşsın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.