Şimdi Ara

Trendyol 'İşleminiz banka kaynaklı hata almıştır, lütfen tekrar deneyiniz' hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
33.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 saattir Trendyol'dan alışveriş yapmaya çalışıyorum. Böyle bir hata alıyorum. Kart Ziraat Bankası kartı. Bu kartla başka sitelerden alışveriş yapıyorum. Bu sitede neden yapamıyorum. Bu hatanın sebebi nedir?

    Trendyol "İşleminiz banka kaynaklı hata almıştır, lütfen tekrar deneyiniz" hatası







  • Kayıtlı kartı sildim. Tekrar alışveriş yapmayı denedim. Bu seferde bu hatayı veriyor. "İşleminiz banka reddi nedeniyle gerçekleştirilemedi. Başka bir kredi kartı ile işlem yapmayı deneyin."

    Yalnız kartım kredi kartı değil. Acaba sitede banka kartı geçmiyor mu artık.

    Trendyol "İşleminiz banka kaynaklı hata almıştır, lütfen tekrar deneyiniz" hatası
  • Sorunu çözdüm. Ziraat Bankası Canlı Cevap'a ulaştım. Başka tarayıcı ile denememi söyledi. Bende Opera ile denedim. Ödeme gerçekleşti nihayet. Aynı sorunu yaşayan olursa faydalansın.
  • biraz önce aynı sorunu yaşadım, mevcut karta sanal kart oluşturup onu kullanınca sorun çözüldü.
  • merhaba benim sorunum vadeli birikim hesabımdan alışveriş yapmak istediğim için oluyormuş ing de ana hesabımı vadesiz bir hesap seçip uygulamasından ,ordan alışveriş yapınca düzeldi .

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.