Şimdi Ara

TRENDYOL DOLANDIRICILIĞI --- KONUYU ÖNE ÇIKARALIM LÜTFEN!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
1
Favori
6.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 60
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • vampire181 (16 mesaj) Guest-2BDFFB04D (5 mesaj) Orjin Carnibor (3 mesaj) teknoCat (2 mesaj) Wadjet (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (64 mesaj) Mobil (22 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
204 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu lütfen önce çıkartalım...


    13.11.2020 tarihinde “Birevim” isimli satıcıdan 402192368 numaralı sipariş numarasıyla satın almış oldugum DJI Mavic Flymore Combo Drone  ürünüyle  ilgili satıcı sahte kargo numarası girdi ve ürünü asla göndermedi...


    Bununla ilgili müşteri trendyol müşteri  hizmetlerine kayıt açtım .. Karşılıgında özür dileyip iade talebi oluşturdular…  


    Aradan 17 gün geçti ve iade talebim red edildi… Gerekçe olarak satıcıya boş kutu iade etmişim.  


    Ayrıca satıcı ile hiç bir şekilde iletişime geçemiyoruz.  Ve satıcı benim gibi en az 10 kişiyi madur etti.


    Sonuç olarak parayı ödedim ve ürünü asla alamadım ..


    Trendyol gibi  bir firmanın bu tür dolandırıcılara fırsat vermesine ve yaşanan problem sonucunda hiç bir şekilde destek vermemesini, yetkili kimseye ulaştırmamalarını anlayamıyorum...


    Ayrıca ne yapabilecegim konusunda aydınlatırsanız çok sevinirim.. Bugün başıma gelen sizlerinde başına gelebilir…. 


    Edit: 05.12.2020


    Öncelikle herkese teşekkürler.


    Arkadaşlar sonunda müşteri temsilcisine bir şekilde baglandım. ama onlarda kayıt açmaktan başka bir şey yapamıyorlarmış. Israrla yetkili talep ettim fakat onunlada görüştürmüyorlar.


    Kayıt açtıgını belirtti. dedim takip numarası verin bari her seferinde hikayeyi baştan anlatmaktan dilimde tüy bitti.. o da yokmuş.. yetkiliye sadece mail atıyorlarmış ve ne satıcının nede yetkilinin hiç bir şekilde kontak bilgisini paylaşmıyorlar...


    Trendyoldan ürün alırken gerçekten 5 kere düşünün. ürün elinize gelirse ne ala ama gelmediği noktada hiç bir şekilde muhatap bulamıyorsunuz...


    Kredi kartına harcama itirazı yaptım. e devletten THH a başvuruda da bulundum.


    Umarım paramı bir an evvel kurtarabilirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vampire181 -- 5 Aralık 2020; 16:29:45 >







  • sahte kargo numarası giremez


    kargo numarası giremez.


    kargo numarasını sistem atar


    sana bir kargo numarası verildiyse o numarayla sorgulama yaptığında çıkması lazım.


    kargo numarasını trendyol verebilir


    o numarayıda firma kafasına göre vermez satıcıyla iletişime geçer şu sipariş gönderildimi , gönderildiyse kargo numarasını kargo şirketinden ister size verir.


    --------


    kargoda şirketinde ,satıcıda sıkıntı olabilir.


    ama hepsiburadada trendyolda bu konuda hassas . kendi markası zedeleniyor

    Keşke biraz araştırarak yorum yapsanız. Benim gibi 3-4 kişi var aynı satıcıda aynı maduriyeti yaşayan. Yarın ekran goruntusu yuklerim. Kargo bilgisi bana ait degil..

    Ayın 13.11.2020 de sipariş ettigim ürüne ayın 11. 11.2020 tarihine ait baska birine ait kargo numarası girmiş... Ve o ürün teslim edildi gözüküyor...

    Kuzenim parfüm işi yapıyor. Bütün e-ticaret sitelerinde mağazası var. En basit örnek olarak maliyeti 500 lira olan Armani Si parfümü 250 liraya sattınız. Defalarca şikayet etti, ama sonuç alamadı. Hepsiburada, n11 ve Amazon anında değerlendiriyor ve sahte ürün satışını durduruyor. Şirket içinde birileri sahte mal satışından voleyi vuruyor, sizde acizce savunmaya çalışıyorsunuz. Acınacak haldesiniz.

  • sahte kargo numarası giremez


    kargo numarası giremez.


    kargo numarasını sistem atar


    sana bir kargo numarası verildiyse o numarayla sorgulama yaptığında çıkması lazım.


    kargo numarasını trendyol verebilir


    o numarayıda firma kafasına göre vermez satıcıyla iletişime geçer şu sipariş gönderildimi , gönderildiyse kargo numarasını kargo şirketinden ister size verir.


    --------


    kargoda şirketinde ,satıcıda sıkıntı olabilir.


    ama hepsiburadada trendyolda bu konuda hassas . kendi markası zedeleniyor

  • Sahte derken, başkasına ait teslim olmuş bir kargo numarası sisteme girmiş...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: vampire181

    Sahte derken, başkasına ait teslim olmuş bir kargo numarası sisteme girmiş...

    sistema satıcı herhangi bir numara giremez.

  • Keşke biraz araştırarak yorum yapsanız. Benim gibi 3-4 kişi var aynı satıcıda aynı maduriyeti yaşayan. Yarın ekran goruntusu yuklerim. Kargo bilgisi bana ait degil..

    Ayın 13.11.2020 de sipariş ettigim ürüne ayın 11. 11.2020 tarihine ait baska birine ait kargo numarası girmiş... Ve o ürün teslim edildi gözüküyor...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım mağduriyetiniz giderilir hocam.

  • ZillaKami kullanıcısına yanıt

    valla hocam 1 Yılda internetten en az 100 alışveriş yaparım.. ilk defa başıma böyle birşey geldi... karşınızda muhatap bulamamak ve robotmu gerçekmi bilmediğim aptal asistanlara her seferinde konuyu en baştan anlatmak bile inanın insanın moralini acaip bozuyor.


    birdahamı Trendyol Asla.... 

  • konuyu çok uzatmışsın, ayrıca 1 aydır neyi bekliyorsun?


    konunun özeti arkadaş ürün sipariş etmiş fakat ürünü alamamış.


    1.bankaya ödeme itirazında bulunsaydın 3 günde alırdın.

    2. thh ye gidip parasını ödediğim ürünü alamadım mağdurum desen yine şimdiye almıştın, kanıtlamaya gerek bile yok, ürün kargo su olsa dahi sen sipariş verilmeden gönderilip başkası tarafından alınmış (: hani boş kutuyu alsan, sonra tekrar göndersen adamlar çıkıp sana dolu aldı boş gönderdi derlerdi de, o da yok.

    3. neden 1 ay bekleyip konu açıyorsunuz tuhaf, o 1 ayda para satıcıya aktarılıyor, sonra uğraş dur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt

    Siparişi geçtikten sonra satıcı bugün yarın diye oyalayarak en son başkasına ait kargo kodunu yaklaşık 5-6 gün sonra sisteme girdi..


    bunu farketip trendyola kayıt açıyorsun, trendyol da saolsun incelemesi gene 5-6 gün sürdü.. sonra iptal kaydı açtılar oda bi 10 gün kadar sürdü.. sonra kendi açtıkları iptal red edildi ve bu aşamaya geldik hocam.


    acıkcası Trendyol gibi bir firmanın muhatabı oldugumu ve bu saydıgınız çözümlerle ugrasmadan en azından iademi alabilecegimi düşünmem hata oldu...


    Trendyol un satış sisteminde bir gittigidiyor yada n11 gibi satıyla iletişime geçme imkanı yok malesef. ben ve diğer madur arkadaşlar, satınıcın satmış oldugu diğer ürünleri secerek satıcıya soru soruyorduk.. bir kaç kez bu şekilde bugün yarın filan kargoya verilecek diye bizi oyaladı ve sonrasında magazasında yer alan bütün ürünleri kaldırdı...


    Dolayısıyla hiç bir şekilde satıcıya ulaşamaz olduk...

    Trendyol da saolsun konuyla ilgili müşteri hizmetleri tam bir fecaat durumda.. hiç bir bilgiyi paylaşmıyorlar ve kayıt açmaktan başka hiç bir şeye yetkileri yokmuş...


    kayıt sonucuda anlattıgım gibi... 





  • Almadığınız bir ürünü iade edemezsiniz. Sizin iade ettiğinize dair belge mi var ellerinde?


    Ürünün ağırlığı bellidir, kargoda ağırlıkları kaç girilmiş kontrol ettiniz mi? Kutu ağırlığını bilmiyorsanız, aynı ürünü bir mağazada bulup ağırlığını ölçülmesi için yardım isteyin. Zaten kendi sitesinde de yazıyordur bu ağırlık. Geri iade olduğunda boş gönderdi diyebilmesi için de tutanak düzenlenmesi lazım.

  • Trendyolun sahibi cok temiz ve namuslu bir adamdir yapmaz oyle bisey. O siteyi kurarken yoksulluk ve azap icinde kurdu camur atmadan once arastirin milletin 3 kurusuna goz dikmez zengin olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne bu trendyol fanlığı. Sen nasıl trendyola çamur atarsın diye adamı döveceksiniz neredeyse.

    Bence beklemeden internet üzerinden thh ye başvur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redwhiteee -- 5 Aralık 2020; 18:49:5 >
  • Kredi kartını arayıp harcama itirazı oluşturun. Onlar halletsinler.

  • Bu nasıl bir konudur. İnsan gibi mağduriyetini söylemek bile suç olmuş.


    Çok geçmiş olsun.

  • Hocam bankayla görüşün daha sağlama almak için şubeye gidin ve harcama itirazında bulunun. Sizin adresinizle kargo adresinin farklı olduğunu ve ürünün elinize geçmediğini beyan edin. En garanti yöntem bu şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reborned kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. Forumda nihayetinde her çeşit insan var. yadırgamıyorum hiç...

  • hasanandnexus kullanıcısına yanıt

    Onu yapıkrediye 2 gün önce yaptım bakalım. kayıt oluşturdular.. pek umudum yok ama umarım çagre olur.. ürünün ilk taksidini bile ödedim  

  • girer haci girer oyle bir girerki gittigidiyordan urun aldim satici gondermedi 3 gun sure gecti hatirlatma uyarisi verdim 24 saat icerisinde kargolayip kargo takip no girmessi siparis iptal olup para iadesi olacakti satici urunu kargolamis kargo takip no girmis baktim 2 yil once tamamlanmis kargonun takip nosunu girmis hemen iptal ettim 1 hafta icerisinde para iademi aldim


    normalde bu satici bunu hep yapiyor demislerdi yillardir ama ben inanmamistim hakketen bunlari yapan bir saticiymis adi gamesworld dur uzak durulmalidir bunun birde yan dukkani vardi 2 dukkanlardi birde urunu iptal edince dolandicilar diye yorum yapmistim beni ozelden tehdit etmislerdi inanilmaz yuzsuzler ama mutluyum yinede parami kaptirmadigim icin

  • Trendyoldaki dolandırıcılıkları bilseniz hiç bişey olamaz demezsiniz . Kendi içinde bile dolandırılan bir firma .
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt

    Ana konuyu son gelişmelerle ilgili editledim...


    Heryere boy boy reklam veren, sözde kurumsal bir firmanın bu şekilde dolandırıcılara çanak tutacagı hiç aklıma gelmezdi..


    bekliyorum bakalım hala...

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.