Şimdi Ara

Tramer Kayıtlarına İtiraz Edilebiliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Otokontrol 5664 Uygulamasında İtiraz Dönemi!

    Otokontrol 5664 uygulaması ile sorgulama yaptığınız hasar kayıtlarınıza itiraz edebilme dönemi başlıyor.

    SBM müşteri memnuniyetini artırmak ve daha hızlı hizmet verebilmek adına geliştirdiği “SBM Destek Uygulaması”na, “SMS Hasar İtiraz (Otokontrol 5664)” uygulamasını entegre etti. 1 Ocak 2014 itibariyle kullanıma açılan uygulama sayesinde sorgulamasını yaptığınız hasar kayıtlarına, gerek duyduğunuzda itiraz edebileceksiniz.

    Hedef en hızlı çözümü en kolay şekilde sunabilmek
    Uygulama sorunun kaynağına hızlı bir şekilde ulaşılacak şekilde yapılandırılarak “Talepte bulunan -> SBM -> Sigorta Şirketleri” arasında ilerlemektedir. Bu sayede iş yükü azaltılmış ve sorunun çözümü kolaylaştırılmıştır.

    Uygulamayı kullanacak kişi öncelikle sorun yaşadığı araç ve sorguladığı cep telefonu gibi bilgiler ile sisteme giriş yapar. Sistem, giriş yapılmasının ardından otomatik olarak sorunun kaynağını bulmaya çalışır. Örneğin, sorun yaşanan Hasar Tarih Bilgisi sisteme girildiğinde ilgili sigorta şirket ya da şirketleri bulunur ve sorunun direkt ilgili sigorta şirketi ya da şirketlerinin uygulama ekranına düşmesi sağlanır. Aynı zamanda sigorta şirketlerine mail ile de bildirim yapılır. Sigorta şirketleri sorunun kaynağını tespit ederek hatalı bir durum söz konusu ise çözüm sağlar ve kişiye bu durum mail ile bildirilir.

    Bu uygulama ile hedeflenen, kullanıcalara yaşadıkları sorunlarda mümkün olan en hızlı çözümü sunabilmektir.


    http://www.sbm.org.tr/?p=application&objectId=30







  • Güzel bir şey gibi görünüyor
  • Doğru olan buydu. Hatalar olabiliyor çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    quote:

    Otokontrol 5664 Uygulamasında İtiraz Dönemi!

    Otokontrol 5664 uygulaması ile sorgulama yaptığınız hasar kayıtlarınıza itiraz edebilme dönemi başlıyor.

    SBM müşteri memnuniyetini artırmak ve daha hızlı hizmet verebilmek adına geliştirdiği “SBM Destek Uygulaması”na, “SMS Hasar İtiraz (Otokontrol 5664)” uygulamasını entegre etti. 1 Ocak 2014 itibariyle kullanıma açılan uygulama sayesinde sorgulamasını yaptığınız hasar kayıtlarına, gerek duyduğunuzda itiraz edebileceksiniz.

    Hedef en hızlı çözümü en kolay şekilde sunabilmek
    Uygulama sorunun kaynağına hızlı bir şekilde ulaşılacak şekilde yapılandırılarak “Talepte bulunan -> SBM -> Sigorta Şirketleri” arasında ilerlemektedir. Bu sayede iş yükü azaltılmış ve sorunun çözümü kolaylaştırılmıştır.

    Uygulamayı kullanacak kişi öncelikle sorun yaşadığı araç ve sorguladığı cep telefonu gibi bilgiler ile sisteme giriş yapar. Sistem, giriş yapılmasının ardından otomatik olarak sorunun kaynağını bulmaya çalışır. Örneğin, sorun yaşanan Hasar Tarih Bilgisi sisteme girildiğinde ilgili sigorta şirket ya da şirketleri bulunur ve sorunun direkt ilgili sigorta şirketi ya da şirketlerinin uygulama ekranına düşmesi sağlanır. Aynı zamanda sigorta şirketlerine mail ile de bildirim yapılır. Sigorta şirketleri sorunun kaynağını tespit ederek hatalı bir durum söz konusu ise çözüm sağlar ve kişiye bu durum mail ile bildirilir.

    Bu uygulama ile hedeflenen, kullanıcalara yaşadıkları sorunlarda mümkün olan en hızlı çözümü sunabilmektir.


    http://www.sbm.org.tr/?p=application&objectId=30

    hocam verdiğin bilgi için öncelikle teşekkur ederim. Hemen itirazda bulunmak için formu doldurdum lakin sistem talebi kabul etmiyor. İtiraz ettiğiniz kaydın tarihihi giriniz diyor o tarihi bi yerlerine sokcam. Yazıyorum gene aynı hatayı veriyor. Allah belalarını versin bir yanlış kayıt için daha ne kadar benı ugraştıracaklar




  • neyse ki en sonunda şikayet işini halledebildim az daha sinir krizi geçiriyordum
  • 28 şubatta itirazıma cevap geldi. Hatalı kaydı düzelttiler. Bu kadar kısa sürede sorunu halledeceklerini hiçç sanmıyordum. Tebrik ediyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum
  • Arkadaşlar konu başlığınızı gördüm.Ben de bir şeyler yazayım dedim .Sözü edilen yerden itirazımı yaptım.Konu incelendi ve haklı olduğum anlaşıldığından düzeltildi.5664 e mesaj attım baktım park halinde cihaz çalınması diyor.Aradan 3 ay geçmedi bir mesaj daha attım birde ne göreyim araç 1 adet trafik kazasına karışmıştır.Park halinde çarpma yazıyor..Tabi baya canım sıkıldı şimdi tekrar yazdım bakalım sonuç ne olacak .Yani siz siz olun bu arkadaşlara pek güvenmeyin takip edin kafalarına göre yazıp çiziyorlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.