Şimdi Ara

TP-Link Tamiri Yapılamayan Ürün İçin Para İadesi Zorunluluğu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15 Haziran 2019 Cumartesi günü Hepsiburada üzerinden aldığım Archer VR1200 ac modemim 1 Haziran 2020 Pazartesi günü uyuduğumuz sırada bozulmuş. Sabah kalktığımızda hiçbir ışık vs... Yoktu. Online destek üzerinden aldığım referans kodu ile Yurtiçi Kargo ile servide gönderdikten sonra bugün kendi çabalarımla kendilerinin ulaşmış ve cihazım için aldığım yere iade edip paramı alacağım anlamına gelen iade kararının çıktığını öğrenmiş bulunuyorum.

    İadesi yapılacak tutar faturamda ödediğim 243 lira. Cihazın bugün itibari ile satış fiyatı 550 lira. Yapılacak iade ile günümüz şartlarında bırakın aynı cihazı VDSL destekli bir modem bile alınamazken cihazımın ne tamiri yapıldı ne de yenisi ile değişimi.

    243 liramın iadesini istemiyorum bana piyasada hali hazırda hala satışta olan cihazımın çalışır bir durumda tedariğini istiyorum.

    Garanti Belgesi Yönetmeliği, 3. Bölüm Madde-9'un 1-a bentinde belirtildiği;

    "Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi, durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." üzere cihazımın misli ile değiştirilmesini talep etmekteyim.


    Şuan firmadan cihazın tamir olmayacağı yönünde rapor almaya çalışıyorum. Raporla Tüketici hakem heyetine başvurucam sanırım. Yapabiliceğim başka bir şey var mıdır?







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.