Merhaba arkadaşlar, Ağabeyimin aboneliği üzerinden aldığı Türk Telekom lisanslı olan AC1200 Wireless Dual Band VDSL/ ADSL Modem Router VC220-G3u model modem daha önce bulunan Tp-Link Turk Telekom Modem 179 model modemim bile daha hızlıydı.AC1200 modemi tercih nedenim 5 GHz ve 2.4 GHz fonksiyonu olduğu için tercih ettim Xaomi marka android kutumda Netflix ,YouTube Canlı yayınlarda görüntü kaybı yaşıyorum çoğu zaman bağlanamıyorum speed test verilerim mevcut modem ara yüz SS'leri de mevcut. Ürüne bir türlü modem için Firmware sürümü bulamadım. Kanal ayarlaması yaptım modem ile mesafem 230 cm 5 GHz'de ve 2.4 GHz'de kopma sorunu yaşıyorum internet sağlayıcım Milenicom 50 MPS sınırsız paketim var kanal ayarlarını tek tek denememe rağmen sorunum devam ediyor TP-link sitesinden modem firmware dosyalarını indirmek istediğimde ise ,https://www.tp-link.com/tr/home-networking/dsl-modem-router/archer-vr1200// bulduğum bu model'in benim cihazımla aynı olmadığını düşünüyorum. ve FiRMANIN AÇIKLAMASINDA '' Önemli Bilgi: Archer VR1200 modeli üzerinde yer alan Yazılım Lokalize edilmiş olarak gelmektedir. Destek sayfasında ürüne ait yazılım yer almamaktadır. TP-Link Global web sitesinde Archer VR1200v modeli olarak farklı bir ürün yer almaktadır. Archer VR1200v'nin yazılımını Archer VR1200 modeline lütfen yüklemeyiniz.'' Ve son olarak iki modemi birlikte bağlamam mümkün mü ? Avantaj sağlar mı ? Konularda açık bir şey bulamadım root falan mı gerekiyor bilgim yok konuya hakim arkadaşların yardımını talep ediyorum. Sağlıklı günler. |
TP-Link AC1200 (VC220-G3u) Modem ile İlgili Sorun Giderme
TP-Link AC1200 (VC220-G3u) modeminizle sorun yaşıyorsanız, sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
-
Modeminizin en son ürün yazılımına güncellenip güncellenmediğini kontrol edin. En son ürün yazılımını TP-Link'in resmi web sitesinden [vc220-g3u firmware] olarak indirebilirsiniz.
-
Modeminizi yeniden başlatmayı deneyin. Bunu yapmak için, modemin arkasındaki güç düğmesine basın ve birkaç saniye bekleyin. Ardından, düğmeye tekrar basarak modemi yeniden açın.
-
Modeminizin donanıma sıfırlama yapmayı deneyin. Bunu yapmak için, modemin arkasındaki sıfırlama düğmesine ince bir nesneyle 10-15 saniye basın. Bu, modeminizin fabrika ayarlarına sıfırlanmasına neden olacaktır.
-
Farklı bir kablo kullanmayı deneyin. Modeminizin sorununa internet kablonuzun neden olması mümkündür.
-
Farklı bir Ethernet bağlantı noktası kullanmayı deneyin. Modemin arkasında birden fazla Ethernet bağlantı noktası varsa, farklı bir bağlantı noktası kullanmayı deneyin.
-
İnternet servis sağlayıcınızla (ISS) iletişime geçin. Sorun ISS'nizden kaynaklanıyor olabilir.
Yukarıdaki adımları izleyerek TP-Link AC1200 (VC220-G3u) modeminizle ilgili çoğu sorunu çözebilirsiniz. Sorununuz devam ediyorsa, daha fazla yardım için TP-Link müşteri desteğine başvurabilirsiniz.