Şimdi Ara

\\\ TOYOTA YARiS FUN CLUB TURKEY /// :) (53. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.225
Cevap
58
Favori
217.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende de 1.3 sol spec. var, şuan ort karışık 25-26 krş. en az ş.i ve ş.d. karışık 350 km yakıyor 1.33 ler fazla gibi geldi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genelsekreter

    yenı kasa ıle bır eskı kasa 1,33 lerde tork farkı varmı?

    Evet, eski kasalar 101hp 128nm tork a sahip idi yeniler ise 99hp ve 125nm tork sunuyor. Bu 2bg ve 3nm tork önemli mi derseniz, bu fark yeni kasanın düşürülen sürtünme katsayısı gibi özelliklerle dengelenmiş olabilir. Kaldı ki bu değerler hissedilir bir fark yaratmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    arkadaşlar az önce Toyota Müşteri Hizmetleri tarafından arandım.

    Haziran ayında aldığım 2013 model Yaris'im için arka frenlerde kontrol yapılması gerekiyormuş. Bunun için en yakın Toyota Plaza'ya davet edildim.

    1Milyon aracın geri çağrılmasıyla ilgilimi bu diye sordum. Hayır yanıtını aldım. Sadece üretim bandındaki 200 küsür araç çağrılmış. Maksat bir sorun var mı yokmu diye kontrol edilmesiymiş. Sorun varsa tabii arka frenler değiştirilecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balabanraca -- 13 Eylül 2013; 16:39:07 >
  • Selamlar yarisciler.snowwhite 8500 kmleri gordu kusadasi selcuk arasi git gel.ortalama tuketim 5.4 litre.ama millet benim pamuk prensesimi beyaz seytan diye cagiriyor :) arabaya aldigim kimse inanmiyor 1000 cc olduguna.bu ay icinde veya gelecek ay basi servise girecek.paylasirim sonuclari.saglicakla kalin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar,

    bugun araba pazarına gittim.gelecek ay bir araç almayı düşünüyorum.amacım internet piyasası ile araba pazarındaki fiyatları kıyaslamak hemde araçları yakından görmekti.aklımda cok önceleri olmasına rağmen mmt şanzıman yüzünden vazgetiğim yarisi gördüm yakından inceledim cok hoşuma gitti.1.3 2007 model tek parça boya değişen yok km si makul düzeyde fiyatınada 23000 'e biter dedi araç sahibi.daha da iner diye düşünüyorum.sizce fiyat nasıl ve mmt'den uzak mı durmalıyım?cok korkuyorum sorun çıkartır mı diye..şehir içinde kullanıcam daha cok..defalarca araştırıp defalarca vazgeçtim bu yarı otomatik vites yüzünden.o kdr cok yorum okudumki kimisi cok memnun kimisi innallah etmiş
    yardımlarınız bekliyorum.tesekkürler.
  • Merhaba arkadaşlar.

    2012 yeni yaris 1.33 style sahibiyim.son benzin zamlarından sonra 50 liralık benzinle 150 km gidiyorum, an itibariyle benzin litresi 4.79 krs yani km de 3.33 krş yakıyor.İstanbul Avcılar Esenyurt arasında. değerler bence gayet iyi.ekonomik bir araç herkese tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 model otomatik yarisle 2011 model otomatik yaris arasında şanzıman farkı varmı....
  • yaris almak istiyorum fikrinizi merak ettim
    yaris 1.33 style + iklim paket
    fiyat:43250 sizce nasıl
  • Merhaba,
    2011 1.33 Terra Sporty
     \\\ TOYOTA YARiS FUN CLUB TURKEY ///   :)
  • holden12 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Daha önce kendi adıma 2004 1.0 Terra MMT ve şirketim adına da 2 adet 2007 1.3 Terra MMT Yaris aldım. Hem kendi aracımda, hem şirket araçlarından birinde, tahminen 30-40bin km lerde şanzıman değişti, ilkinde garantiden değiştirmelerine rağmen, ikincisini "kullanıcı hatası" yaptı servis.
    O nedenle 2011 de ben eşime şimdiki aracımı alırken düz vitesi tercih etmiştim. MMT için "süper sorunsuz" bir teknoloji diyemem o yüzden. ( Sadece MMT değil, benzeri Steptronik, DSG, AMT ... yarı otomatik seçenekler için de durum aynı )
    Ama o da tamamen şans, çünkü şirketin diğer aracı 200,000 devirdi, hala bakımdan bakıma servise gidiyor...

    Takdir sizin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serimause

    yaris almak istiyorum fikrinizi merak ettim
    yaris 1.33 style + iklim paket
    fiyat:43250 sizce nasıl

    Antalya Toyota Bakırcılar'dan aldığım (28 Ekim 2013) fiyat teklifleri:

    Yaris 1.33 Cool Multidrive S ve Cool Konfor plus paketi: 46.000 TL (Liste fiyatı: 44.220 + 3.310)

    Auris 1.6 Advance Multidrive S: 56.500 (Liste fiyatı: 58.420)

    Hediye olarak paspas seti, trafik sigortası veriyorlar.
  • Yaris benzinli fiyatları. Nisan ve Mayıs aylarında aynı fiyattan satılmış, sonra zam gelmeye başlamış.

     \\\ TOYOTA YARiS FUN CLUB TURKEY ///   :)


    Ağustos, Eylül, Ekim, Kasım fiyatları takip edip ekran görüntüsünü aldığım fiyatlardır. Diğer aylar ise başka bir siteden alınmıştır, doğru fiyatlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drberk2

    Yarisçi arkadaşlar, eşime 2011 model dizel mm bir araç aldım. Şu anda memnunuz.
    Aklıma takılan 80km hızan sonra araç altından bir dönme sesi duyulmaya başlıyor, hız arttıkça artıyor, motor sesi peki duyulmuyor fakat sanki elektrik dinamosu döner gibi bir ses ön plana çıkıyor, bu sesi farkeden var mı, benim araçta bir sorun mu var. Örneğin 100km civarı sabit hızla giderken belirgin bir motor sesi duymuyorum, rüzgar ve bu dönme sesi daha çok duyuluyor, ne diyorsunuz?

    Aracınızdan gelen ses yüzde doksan bilya sesi. Eğer belirli bir hiza ulaştığınızda ötmeye başlıyor ve hızınızı arttırdıkça ötme de belirli bir oranda artarak devam ediyorsa bilyalarınızda sorun vardır. Mutlaka servise gidip durumu izah edin ve aks bilyalarına baktırın. Gerekiyorsa (ki ötüyorsa gerekiyor demektir) aks rulmanlarını değiştirin.




  • Selamlar herkese.

    Eşim için öncelikle 2006 model bir Jazz aldım. Manuel olduğu için kullanamadı. Bunun dışında da çok eski bir sürücü olmama rağmen Jazz'ın direksiyon tepkileri, aracın yol tutuşu beni bile oldukça tedirgin etti. Direksiyon tepkileri gerçekten ürpertici ve yol tutuş hiç de Jazz'dan beklediğim gibi değildi. (Bu arada aldığımız araca ciddi bir ekspertiz yaptırdık. Sıfır hasarlı ve sıfır boyalı bir araçtı).

    1 ay dahi kullanmadan aracı sattık. İnternette araç bakarken 2011 bir Yaris'e denk geldim. Fiyatı konuştuktan sonra Toyota Sonkar Plaza'daki arkadaşımı aradım (ben de 2011 Dizel MMT Auris kullanıcısıyım, Sonkar'dan almıştım ve satış temsilcisi sağolsun halen aradığımda yardımcı olur) ve fiyatı sorduğumda 32 milyarın 2. el için yüksek olduğunu ve aracın boyalı olduğunu öğrendim. Haliyle 2. elci üçkağıtçılardan sıkılıp gittim Toyota servisine. Satış temsilcisi sağolsun hemen test sürüşü yapmamıza izin verdi ve izlenimlerim;

    Kullandığım araç 1.33 MultiDrive S donanimli paket.
    Tanıdığımız ve aynı bayiden 3. aracımızı aldığımız için dilediğim gibi ve dilediğim mesafede sürüş yapmama izin verdiler. Avcılar'daki bayiden çıkıp Ambarlı dolum tesislerinden Haramidere E5-Tem bağlantı yoluna kadar çıktım.
    * Yol tutuşu bayağı güvenli. 120 km hızla viraja girdim ve sıkıntı olmadan keskin bir virajdan çıktım.
    * Sürekli Değişken Şanzıman denildiği gibi sürekli aynı devirde hızlanmaya devam ediyor ve gerçekten ekonomik olduğuna inandım. Fakat tek sorun devir sesini duymadığınız için aracın hızlandığını anlamıyorsunuz ve hantal bir motor gibi bir izlenim bırakıyor. Fakat dediğim gibi tamamen aynı devirde hızlanma sebebiyle.
    * Spor Mod'da iken gayet seri kullanılabiliyor fakat kick-down'da dahi öyle sert bir geriye yapıştırma beklememek lazım. Sonuçta 1.3 motor 90 hp. bir alet.
    * Manuel kullanım imkanınız var. düşük hızda 7. vitese kadar çıkabiliyorsunuz ve devri koruyarak hızlanmaya devam ediyor. Gaz pedalı hariç, direksiyondan ya da vitesten de vites düşürmek mümkün (dişlisiz ve sonsuz şanzıman olduğu için "düşürmek" ne kadar doğru bir tabir bilemedim ama doğru tabiri de bulamadım).. Vites düşürdüğünüzde gayet tatminkar cevap veriyor. Aynı şekilde gaz pedalı da kick-down'da güzel tepki veriyor.
    * Tork yetersiz, yokuşlarda performanstan hiç bir eser kalmıyor ve hızlanmak için dip gaz kick-down gerekiyor. Araçta 3 kişiydik bu arada.
    * 80 km hızla giderken panik fren denedim. Gayet stabil duruyor ve abs de gayet başarılı. Lastikler hiç bir şekilde kilitlenip kısa kısa savrulmalara sebep olmadı ki 80km çok kayda değer bir hız. İkincisi de durduğu mesafe gayet iyiydi (tabii ki ölçemedim durduğum mesafeyi fakat başarılıydı).
    * Klimayı açmak belirgin güç kaybına sebep olmuyor. Klima açıkken de aynı performansı yakalayabiliyor araç (satıcı klimanın ayrı bir elektrikli motoru olduğunu söyledi. Ne kadar doğru bilemiyorum).
    * İçindeki medya sistemi gayet başarılı ve dokunmatik ekran oldukça iyi. Dandik çin malı player koymamışlar ve dokunmatiği kaliteli olduğu hissini veriyor. Bluetooth entegrasyonu ve rehber okuma özellikleri v.s. gayet başarılı. Aracın içerisinde istediğiniz noktadan ses dağıtımını yapıyor ve aynı şeyi telefon için de yapabiliyorsunuz. Tatminkar bir ses sistemi var. Geri görüş kamerası çok iyi olmuş. Bayanların en çok ihtiyacı olan şey ve kamera çizgileri ne kadar mesafe kaldığına referans olabiliyor. Gece görüş olarak ayarlanabilir bir kamera takılmış.
    * Klima çift bölgeli dijital klima.
    * Dijital bilgi ekranı gayet yeterli bilgileri veriyor.
    * Kasa sanki büyümüş. İç hacmi ferah bir araç olmuş. Eşim sürücü koltuğuna geçip kendine göre ayarladığında arka koltukta benim için oldukça fazla alan kaldı. Diz mesafesi gayet tatminkar.
    * Hıza duyarlı direksiyon manevraları hoşuma gitti.

    * Eşya koyma bölmeleri pek yeterli gelmedi bana. Torpido çok ufak ve bir sürü alan kullanılmamış. Heba olmuş.
    * Ön kol dayama sanki sanayide taktırılmış gibi eğreti duruyor.
    * Plastik kalitesi pek başarılı değil.
    * Motor gerçekten güçsüzmüş hissi veriyor eko modda kullanıldığında. Benim için bir dez avantaj ama kesinlikle seri kullanmayan eşim için sorun teşkil etmedi.
    * İç döşeme renginde alternatif yok. Siyah/Gri karışımı renge mecbursunuz.
    * Baz versiyonda (fun modeliydi sanırım) arka camların otomatik olmaması çok komik. Sonuçta genel kabul görmüş kanı bu aracın bayan aracı olduğu yönünde ve bayanların büyük çoğunluğu çocukla kullanıyor. Arka camı çocuğun kontrolüne bırakmak, hele hele 50 - 60 liralık bir donanımdan kaçarak - bu devirde, çok komik olmuş. Multidrive'da 4 cam otomatik. Komik bir pazarlama stratejisi olmuş.

    Neredeyse sınıfındaki bütün araçları inceledim ve 9 senede 8 sefer araç değiştirmiş biriyim :). Araç konusunda biraz ayran gönüllü olduğum söylenebilir. Fiat, Citroen, Opel, VW ve Toyota bugüne kadar kullandığım araçlar ve Micra almayı planlarken son anda 1.33 Multidrive 'a karar kıldık. Micra'dan (bana kalırsa) daha kaslı ve başarılı bir araç. Donanim olarak da tatmin edici.

    42.600 TL'ye anlaştık. Bununla birlikte ne olur ne olmaz diyerek 530 TL ödeyerek +2 yil garanti aldım (tüm bayilerde ve hatta yurt dışında dahi geçerli). 5 sene sınırsız km garantili şu anda - 3. seneden sonra sadece teyp ve cam otomatik düğmeleri garantiye girmiyor. Bunun dışında motor, şanzıman, klima vs. gibi tüm donanımlar 5 sene sınırsız km garantili. Muhtemelen Salı günü teslim alacağız aracı.
    Hediye olarak trafik seti, paspaslar + park sensörü aldık.

    Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dream-theater

    Selamlar herkese.

    Eşim için öncelikle 2006 model bir Jazz aldım. Manuel olduğu için kullanamadı. Bunun dışında da çok eski bir sürücü olmama rağmen Jazz'ın direksiyon tepkileri, aracın yol tutuşu beni bile oldukça tedirgin etti. Direksiyon tepkileri gerçekten ürpertici ve yol tutuş hiç de Jazz'dan beklediğim gibi değildi. (Bu arada aldığımız araca ciddi bir ekspertiz yaptırdık. Sıfır hasarlı ve sıfır boyalı bir araçtı).

    1 ay dahi kullanmadan aracı sattık. İnternette araç bakarken 2011 bir Yaris'e denk geldim. Fiyatı konuştuktan sonra Toyota Sonkar Plaza'daki arkadaşımı aradım (ben de 2011 Dizel MMT Auris kullanıcısıyım, Sonkar'dan almıştım ve satış temsilcisi sağolsun halen aradığımda yardımcı olur) ve fiyatı sorduğumda 32 milyarın 2. el için yüksek olduğunu ve aracın boyalı olduğunu öğrendim. Haliyle 2. elci üçkağıtçılardan sıkılıp gittim Toyota servisine. Satış temsilcisi sağolsun hemen test sürüşü yapmamıza izin verdi ve izlenimlerim;

    Kullandığım araç 1.33 MultiDrive S donanimli paket.
    Tanıdığımız ve aynı bayiden 3. aracımızı aldığımız için dilediğim gibi ve dilediğim mesafede sürüş yapmama izin verdiler. Avcılar'daki bayiden çıkıp Ambarlı dolum tesislerinden Haramidere E5-Tem bağlantı yoluna kadar çıktım.
    * Yol tutuşu bayağı güvenli. 120 km hızla viraja girdim ve sıkıntı olmadan keskin bir virajdan çıktım.
    * Sürekli Değişken Şanzıman denildiği gibi sürekli aynı devirde hızlanmaya devam ediyor ve gerçekten ekonomik olduğuna inandım. Fakat tek sorun devir sesini duymadığınız için aracın hızlandığını anlamıyorsunuz ve hantal bir motor gibi bir izlenim bırakıyor. Fakat dediğim gibi tamamen aynı devirde hızlanma sebebiyle.
    * Spor Mod'da iken gayet seri kullanılabiliyor fakat kick-down'da dahi öyle sert bir geriye yapıştırma beklememek lazım. Sonuçta 1.3 motor 90 hp. bir alet.
    * Manuel kullanım imkanınız var. düşük hızda 7. vitese kadar çıkabiliyorsunuz ve devri koruyarak hızlanmaya devam ediyor. Gaz pedalı hariç, direksiyondan ya da vitesten de vites düşürmek mümkün (dişlisiz ve sonsuz şanzıman olduğu için "düşürmek" ne kadar doğru bir tabir bilemedim ama doğru tabiri de bulamadım).. Vites düşürdüğünüzde gayet tatminkar cevap veriyor. Aynı şekilde gaz pedalı da kick-down'da güzel tepki veriyor.
    * Tork yetersiz, yokuşlarda performanstan hiç bir eser kalmıyor ve hızlanmak için dip gaz kick-down gerekiyor. Araçta 3 kişiydik bu arada.
    * 80 km hızla giderken panik fren denedim. Gayet stabil duruyor ve abs de gayet başarılı. Lastikler hiç bir şekilde kilitlenip kısa kısa savrulmalara sebep olmadı ki 80km çok kayda değer bir hız. İkincisi de durduğu mesafe gayet iyiydi (tabii ki ölçemedim durduğum mesafeyi fakat başarılıydı).
    * Klimayı açmak belirgin güç kaybına sebep olmuyor. Klima açıkken de aynı performansı yakalayabiliyor araç (satıcı klimanın ayrı bir elektrikli motoru olduğunu söyledi. Ne kadar doğru bilemiyorum).
    * İçindeki medya sistemi gayet başarılı ve dokunmatik ekran oldukça iyi. Dandik çin malı player koymamışlar ve dokunmatiği kaliteli olduğu hissini veriyor. Bluetooth entegrasyonu ve rehber okuma özellikleri v.s. gayet başarılı. Aracın içerisinde istediğiniz noktadan ses dağıtımını yapıyor ve aynı şeyi telefon için de yapabiliyorsunuz. Tatminkar bir ses sistemi var. Geri görüş kamerası çok iyi olmuş. Bayanların en çok ihtiyacı olan şey ve kamera çizgileri ne kadar mesafe kaldığına referans olabiliyor. Gece görüş olarak ayarlanabilir bir kamera takılmış.
    * Klima çift bölgeli dijital klima.
    * Dijital bilgi ekranı gayet yeterli bilgileri veriyor.
    * Kasa sanki büyümüş. İç hacmi ferah bir araç olmuş. Eşim sürücü koltuğuna geçip kendine göre ayarladığında arka koltukta benim için oldukça fazla alan kaldı. Diz mesafesi gayet tatminkar.
    * Hıza duyarlı direksiyon manevraları hoşuma gitti.

    * Eşya koyma bölmeleri pek yeterli gelmedi bana. Torpido çok ufak ve bir sürü alan kullanılmamış. Heba olmuş.
    * Ön kol dayama sanki sanayide taktırılmış gibi eğreti duruyor.
    * Plastik kalitesi pek başarılı değil.
    * Motor gerçekten güçsüzmüş hissi veriyor eko modda kullanıldığında. Benim için bir dez avantaj ama kesinlikle seri kullanmayan eşim için sorun teşkil etmedi.
    * İç döşeme renginde alternatif yok. Siyah/Gri karışımı renge mecbursunuz.
    * Baz versiyonda (fun modeliydi sanırım) arka camların otomatik olmaması çok komik. Sonuçta genel kabul görmüş kanı bu aracın bayan aracı olduğu yönünde ve bayanların büyük çoğunluğu çocukla kullanıyor. Arka camı çocuğun kontrolüne bırakmak, hele hele 50 - 60 liralık bir donanımdan kaçarak - bu devirde, çok komik olmuş. Multidrive'da 4 cam otomatik. Komik bir pazarlama stratejisi olmuş.

    Neredeyse sınıfındaki bütün araçları inceledim ve 9 senede 8 sefer araç değiştirmiş biriyim :). Araç konusunda biraz ayran gönüllü olduğum söylenebilir. Fiat, Citroen, Opel, VW ve Toyota bugüne kadar kullandığım araçlar ve Micra almayı planlarken son anda 1.33 Multidrive 'a karar kıldık. Micra'dan (bana kalırsa) daha kaslı ve başarılı bir araç. Donanim olarak da tatmin edici.

    42.600 TL'ye anlaştık. Bununla birlikte ne olur ne olmaz diyerek 530 TL ödeyerek +2 yil garanti aldım (tüm bayilerde ve hatta yurt dışında dahi geçerli). 5 sene sınırsız km garantili şu anda - 3. seneden sonra sadece teyp ve cam otomatik düğmeleri garantiye girmiyor. Bunun dışında motor, şanzıman, klima vs. gibi tüm donanımlar 5 sene sınırsız km garantili. Muhtemelen Salı günü teslim alacağız aracı.
    Hediye olarak trafik seti, paspaslar + park sensörü aldık.

    Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim.

    Bu aracı 1 yıldır kullanan birisi olarak asıl sizin sormak istediğiniz bişey varsa ben yardımcı olayım :) Değerlendirmeniz çok güzel olmuş herşeyi yazmışsınız. Aracın kick-down da sizi koltuğa yapıştırmaması tamamen CVT şanzımanla alakalı onun dışında ara hızlanmaları hemen hemen bütün 1,6 motorlardan iyi hatta çoğu otomatik1,8 den bile daha iyi. Ben otobanda 180km gördüm, araç adeta yola yapışıyor kendinden çok emin bi tavrı var. Bence alırken alüminyum jant da alın çünkü kapaklar kolay çiziliyor. Ben siyah podium jant taktırdım beyaz araca çok iyi gitti ve spor bi hava kattı. Aracınız hayırlı uğurlu olsun çok iyi bir tercih yapmışsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: dream-theater

    Selamlar herkese.

    Eşim için öncelikle 2006 model bir Jazz aldım. Manuel olduğu için kullanamadı. Bunun dışında da çok eski bir sürücü olmama rağmen Jazz'ın direksiyon tepkileri, aracın yol tutuşu beni bile oldukça tedirgin etti. Direksiyon tepkileri gerçekten ürpertici ve yol tutuş hiç de Jazz'dan beklediğim gibi değildi. (Bu arada aldığımız araca ciddi bir ekspertiz yaptırdık. Sıfır hasarlı ve sıfır boyalı bir araçtı).

    1 ay dahi kullanmadan aracı sattık. İnternette araç bakarken 2011 bir Yaris'e denk geldim. Fiyatı konuştuktan sonra Toyota Sonkar Plaza'daki arkadaşımı aradım (ben de 2011 Dizel MMT Auris kullanıcısıyım, Sonkar'dan almıştım ve satış temsilcisi sağolsun halen aradığımda yardımcı olur) ve fiyatı sorduğumda 32 milyarın 2. el için yüksek olduğunu ve aracın boyalı olduğunu öğrendim. Haliyle 2. elci üçkağıtçılardan sıkılıp gittim Toyota servisine. Satış temsilcisi sağolsun hemen test sürüşü yapmamıza izin verdi ve izlenimlerim;

    Kullandığım araç 1.33 MultiDrive S donanimli paket.
    Tanıdığımız ve aynı bayiden 3. aracımızı aldığımız için dilediğim gibi ve dilediğim mesafede sürüş yapmama izin verdiler. Avcılar'daki bayiden çıkıp Ambarlı dolum tesislerinden Haramidere E5-Tem bağlantı yoluna kadar çıktım.
    * Yol tutuşu bayağı güvenli. 120 km hızla viraja girdim ve sıkıntı olmadan keskin bir virajdan çıktım.
    * Sürekli Değişken Şanzıman denildiği gibi sürekli aynı devirde hızlanmaya devam ediyor ve gerçekten ekonomik olduğuna inandım. Fakat tek sorun devir sesini duymadığınız için aracın hızlandığını anlamıyorsunuz ve hantal bir motor gibi bir izlenim bırakıyor. Fakat dediğim gibi tamamen aynı devirde hızlanma sebebiyle.
    * Spor Mod'da iken gayet seri kullanılabiliyor fakat kick-down'da dahi öyle sert bir geriye yapıştırma beklememek lazım. Sonuçta 1.3 motor 90 hp. bir alet.
    * Manuel kullanım imkanınız var. düşük hızda 7. vitese kadar çıkabiliyorsunuz ve devri koruyarak hızlanmaya devam ediyor. Gaz pedalı hariç, direksiyondan ya da vitesten de vites düşürmek mümkün (dişlisiz ve sonsuz şanzıman olduğu için "düşürmek" ne kadar doğru bir tabir bilemedim ama doğru tabiri de bulamadım).. Vites düşürdüğünüzde gayet tatminkar cevap veriyor. Aynı şekilde gaz pedalı da kick-down'da güzel tepki veriyor.
    * Tork yetersiz, yokuşlarda performanstan hiç bir eser kalmıyor ve hızlanmak için dip gaz kick-down gerekiyor. Araçta 3 kişiydik bu arada.
    * 80 km hızla giderken panik fren denedim. Gayet stabil duruyor ve abs de gayet başarılı. Lastikler hiç bir şekilde kilitlenip kısa kısa savrulmalara sebep olmadı ki 80km çok kayda değer bir hız. İkincisi de durduğu mesafe gayet iyiydi (tabii ki ölçemedim durduğum mesafeyi fakat başarılıydı).
    * Klimayı açmak belirgin güç kaybına sebep olmuyor. Klima açıkken de aynı performansı yakalayabiliyor araç (satıcı klimanın ayrı bir elektrikli motoru olduğunu söyledi. Ne kadar doğru bilemiyorum).
    * İçindeki medya sistemi gayet başarılı ve dokunmatik ekran oldukça iyi. Dandik çin malı player koymamışlar ve dokunmatiği kaliteli olduğu hissini veriyor. Bluetooth entegrasyonu ve rehber okuma özellikleri v.s. gayet başarılı. Aracın içerisinde istediğiniz noktadan ses dağıtımını yapıyor ve aynı şeyi telefon için de yapabiliyorsunuz. Tatminkar bir ses sistemi var. Geri görüş kamerası çok iyi olmuş. Bayanların en çok ihtiyacı olan şey ve kamera çizgileri ne kadar mesafe kaldığına referans olabiliyor. Gece görüş olarak ayarlanabilir bir kamera takılmış.
    * Klima çift bölgeli dijital klima.
    * Dijital bilgi ekranı gayet yeterli bilgileri veriyor.
    * Kasa sanki büyümüş. İç hacmi ferah bir araç olmuş. Eşim sürücü koltuğuna geçip kendine göre ayarladığında arka koltukta benim için oldukça fazla alan kaldı. Diz mesafesi gayet tatminkar.
    * Hıza duyarlı direksiyon manevraları hoşuma gitti.

    * Eşya koyma bölmeleri pek yeterli gelmedi bana. Torpido çok ufak ve bir sürü alan kullanılmamış. Heba olmuş.
    * Ön kol dayama sanki sanayide taktırılmış gibi eğreti duruyor.
    * Plastik kalitesi pek başarılı değil.
    * Motor gerçekten güçsüzmüş hissi veriyor eko modda kullanıldığında. Benim için bir dez avantaj ama kesinlikle seri kullanmayan eşim için sorun teşkil etmedi.
    * İç döşeme renginde alternatif yok. Siyah/Gri karışımı renge mecbursunuz.
    * Baz versiyonda (fun modeliydi sanırım) arka camların otomatik olmaması çok komik. Sonuçta genel kabul görmüş kanı bu aracın bayan aracı olduğu yönünde ve bayanların büyük çoğunluğu çocukla kullanıyor. Arka camı çocuğun kontrolüne bırakmak, hele hele 50 - 60 liralık bir donanımdan kaçarak - bu devirde, çok komik olmuş. Multidrive'da 4 cam otomatik. Komik bir pazarlama stratejisi olmuş.

    Neredeyse sınıfındaki bütün araçları inceledim ve 9 senede 8 sefer araç değiştirmiş biriyim :). Araç konusunda biraz ayran gönüllü olduğum söylenebilir. Fiat, Citroen, Opel, VW ve Toyota bugüne kadar kullandığım araçlar ve Micra almayı planlarken son anda 1.33 Multidrive 'a karar kıldık. Micra'dan (bana kalırsa) daha kaslı ve başarılı bir araç. Donanim olarak da tatmin edici.

    42.600 TL'ye anlaştık. Bununla birlikte ne olur ne olmaz diyerek 530 TL ödeyerek +2 yil garanti aldım (tüm bayilerde ve hatta yurt dışında dahi geçerli). 5 sene sınırsız km garantili şu anda - 3. seneden sonra sadece teyp ve cam otomatik düğmeleri garantiye girmiyor. Bunun dışında motor, şanzıman, klima vs. gibi tüm donanımlar 5 sene sınırsız km garantili. Muhtemelen Salı günü teslim alacağız aracı.
    Hediye olarak trafik seti, paspaslar + park sensörü aldık.

    Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim.

    Bu aracı 1 yıldır kullanan birisi olarak asıl sizin sormak istediğiniz bişey varsa ben yardımcı olayım :) Değerlendirmeniz çok güzel olmuş herşeyi yazmışsınız. Aracın kick-down da sizi koltuğa yapıştırmaması tamamen CVT şanzımanla alakalı onun dışında ara hızlanmaları hemen hemen bütün 1,6 motorlardan iyi hatta çoğu otomatik1,8 den bile daha iyi. Ben otobanda 180km gördüm, araç adeta yola yapışıyor kendinden çok emin bi tavrı var. Bence alırken alüminyum jant da alın çünkü kapaklar kolay çiziliyor. Ben siyah podium jant taktırdım beyaz araca çok iyi gitti ve spor bi hava kattı. Aracınız hayırlı uğurlu olsun çok iyi bir tercih yapmışsınız.

    Eyvallah sagolasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracınız hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın.

    1.33 Cool Multidrive S + Cool Konfor Paketi mi aldınız?
    Yoksa konfor plus paketi (navigasyonlu paket, üsttekinden 1.000 TL fazla) aldınız?

    @dream-theater
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysuleymany

    Aracınız hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın.

    1.33 Cool Multidrive S + Cool Konfor Paketi mi aldınız?
    Yoksa konfor plus paketi (navigasyonlu paket, üsttekinden 1.000 TL fazla) aldınız?

    @dream-theater

    Cool paket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler herkeze....

    öncelikle aracımı yeni sattım efsane corolla gl aracımı sattım. birtane yaris 2007 solspencial buldum. anahtarsızçalıştırma var fakat yedek anahtarı kaybolmuş. napıcam bilmşyorum. benim gibi anahtarını kaybedip sonra yenisini çıkaran arkadaşlar maliyeti nedir. dışarda çıkaran varmı varsa adresi verebilirmi.

    tskr.............................
  • Herkese merhabalar. Yaris kullanıcıları olarak size bir konuda danışmam lazım...
    ÖNCELIKLE yaşadığım çelişki için şuraya kısa bir şekilde göz atmanızı rica ediyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_84152299/f_//tm.htm#84165459

    Sorum :Yaris'de yol tutuş nasıl? ESP olmadan bu aracı almak mantıklı mı değil mi? 120 üstüne çok çıkan bir insan değilim ama 120 ile girdiğim bir virajda bu araçla tehlike yaşar mıyım? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler...
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.