Şimdi Ara

Toyota Verso'ya dizel motor... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
15.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Almayı düşünenler yıllık mtv'sinin 1900 lira olduğunu unutmasın!!
  • Verso 1.6 Comfort Extra 48,900 45,900
    Verso 1.6 Elegant 52,900 51,900
    Verso 1.6 Premium 56,900 55,900
    Verso 1.6 Premium Navi 60,300 59,300
    Verso 2.0 D-4D Comfort Extra 60,000 54,900


    Dizel Verso ile benzinli Verso arasında 9.000 TL fark var. Bu fiyat farkını 1.6 benzinli motor ile 2.0 dizel motor farkı için normel olarak görüyorum.
  • 2 gün önce adana da 1.6 comfort extra ya özel kampanya neden'yle 42500 fiyat aldık arkadaş için. aracı cok begendim ferah ,geniş ,şık, fiyat uygun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motor verso için her türlü ideal ama vergisi yüksek maalesef. bu motorun gücünü düşük bulanlar için
    Avensis 2.0 126hp 0-100 9.7sn tüketim. 5.3 1535kg
    passat 2.0 140hp dsg 0-100 9.8sn tüketim 5.8 1560kg
    mondeo 2.4 140 hp 0-100 10.2sn tüketim 7.1 1597kg.

    126hp ile hem en performanslı, hem de en düşük tüketim. Toyotayı bu yüzden seviyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    En güçsüz ve sessiz dizelleri Toyota yapıyor.


    Toyotanın 2.2 177 hp dizel motoru var türkiyeye getirmiyor.

    Getirmeside saçma olur zaten.
  • ticari iznini alamadı o yüzden dizelde biraz gevşek davranıyor verso
  • Ben arabaya güçsüz demiyorum.Ama senelik 1900 lira vergi ödeyeceksem en kötü 150-160 hp olmalı bir araç onu demek istiyorum.Yoksa 126 hp 310 torku olan araç iyi gider lafımız yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Bu motor verso için her türlü ideal ama vergisi yüksek maalesef. bu motorun gücünü düşük bulanlar için
    Avensis 2.0 126hp 0-100 9.7sn tüketim. 5.3 1535kg
    passat 2.0 140hp dsg 0-100 9.8sn tüketim 5.8 1560kg
    mondeo 2.4 140 hp 0-100 10.2sn tüketim 7.1 1597kg.

    126hp ile hem en performanslı, hem de en düşük tüketim. Toyotayı bu yüzden seviyorum.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Bu motor verso için her türlü ideal ama vergisi yüksek maalesef. bu motorun gücünü düşük bulanlar için
    Avensis 2.0 126hp 0-100 9.7sn tüketim. 5.3 1535kg
    passat 2.0 140hp dsg 0-100 9.8sn tüketim 5.8 1560kg
    mondeo 2.4 140 hp 0-100 10.2sn tüketim 7.1 1597kg.

    126hp ile hem en performanslı, hem de en düşük tüketim. Toyotayı bu yüzden seviyorum.


    tork konvertörlü otomatik şanzımanlı mondeoyla düz vites avensis gerçekten çok adaletli
    düz vites mondeo hızlanması 0-100 9,5 tüketim 6,1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugra94


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Bu motor verso için her türlü ideal ama vergisi yüksek maalesef. bu motorun gücünü düşük bulanlar için
    Avensis 2.0 126hp 0-100 9.7sn tüketim. 5.3 1535kg
    passat 2.0 140hp dsg 0-100 9.8sn tüketim 5.8 1560kg
    mondeo 2.4 140 hp 0-100 10.2sn tüketim 7.1 1597kg.

    126hp ile hem en performanslı, hem de en düşük tüketim. Toyotayı bu yüzden seviyorum.


    tork konvertörlü otomatik şanzımanlı mondeoyla düz vites avensis gerçekten çok adaletli
    düz vites mondeo hızlanması 0-100 9,5 tüketim 6,1


    Adalet:_______________________________________CO2__Ş.içi_Ş.dışı__Ort.___Hız__0-100_
    Mondeo 2.0L Duratorq TDCi dizel__ 140PS Manuel ___156___7,6___4,9___5,9___210___9,5
    Avensis 2.0 D-4D dizel___________126 PS 6M/T ____139___6,7___4,5___5,3___200___9,7


    Mondeo Ağırlık (Sürücü dahil 75 kg)__1559 kg
    Avensis Ağırlık (Sürücü hariç)_______1535 kg + 75 kg =1610

    Tork değerleri:
    Mondeo 320 (340*) / 1750-2240 Nm/dd
    Avensis 310/1800-2400 Nm/dd

    Mondeo maksimum tork değeri bakımından üstün olsa da Avensis maksimum torku daha geniş bir devir aralağında sunması dikkat çekiyor.

    Sonuç olarak arkadaşımızın yargısı en azından bu karşılaştırmada doğru : hem performans ve hem de yakıt tüketimi açısından Avensis önde.


    Ford ağırlık açıklaması: Araçtaki tüm sıvılar tam ve yakıt deposu % 90 oranında doluyken, 75 kg'lık bir sürücü dahil ağırlık değeridir. Opsiyonel özelliklere göre değişebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    2 gün önce adana da 1.6 comfort extra ya özel kampanya neden'yle 42500 fiyat aldık arkadaş için. aracı cok begendim ferah ,geniş ,şık, fiyat uygun


    Bu fiyatı Verso Comfort Extra içinmi aldınız? Fiyat bu kadar inebildimi o sıralar? Ben İstanbul'da iyi pazarlıkla ancak 45900 den 44000 e indirebildim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI


    quote:

    Orijinalden alıntı: bugra94


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Bu motor verso için her türlü ideal ama vergisi yüksek maalesef. bu motorun gücünü düşük bulanlar için
    Avensis 2.0 126hp 0-100 9.7sn tüketim. 5.3 1535kg
    passat 2.0 140hp dsg 0-100 9.8sn tüketim 5.8 1560kg
    mondeo 2.4 140 hp 0-100 10.2sn tüketim 7.1 1597kg.

    126hp ile hem en performanslı, hem de en düşük tüketim. Toyotayı bu yüzden seviyorum.


    tork konvertörlü otomatik şanzımanlı mondeoyla düz vites avensis gerçekten çok adaletli
    düz vites mondeo hızlanması 0-100 9,5 tüketim 6,1


    Adalet:_______________________________________CO2__Ş.içi_Ş.dışı__Ort.___Hız__0-100_
    Mondeo 2.0L Duratorq TDCi dizel__ 140PS Manuel ___156___7,6___4,9___5,9___210___9,5
    Avensis 2.0 D-4D dizel___________126 PS 6M/T ____139___6,7___4,5___5,3___200___9,7


    Mondeo Ağırlık (Sürücü dahil 75 kg)__1559 kg
    Avensis Ağırlık (Sürücü hariç)_______1535 kg + 75 kg =1610

    Tork değerleri:
    Mondeo 320 (340*) / 1750-2240 Nm/dd
    Avensis 310/1800-2400 Nm/dd

    Mondeo maksimum tork değeri bakımından üstün olsa da Avensis maksimum torku daha geniş bir devir aralağında sunması dikkat çekiyor.

    Sonuç olarak arkadaşımızın yargısı en azından bu karşılaştırmada doğru : hem performans ve hem de yakıt tüketimi açısından Avensis önde.


    Ford ağırlık açıklaması: Araçtaki tüm sıvılar tam ve yakıt deposu % 90 oranında doluyken, 75 kg'lık bir sürücü dahil ağırlık değeridir. Opsiyonel özelliklere göre değişebilir.



    İşte demek istediğim kağıt üzerinde 126hp az görünse de performans olarak geride falan değil. Daha ağır olduğu halde yakın performans değerleri, daha düşük yakıt tüketimi var. Bu motor bence daha başarılı. Az yakması yeter. Ama bizim insanımız direk 126hp nere 160hp nereye der. Avensis 126 hp alınmaz derler.




  • verso dizel manyak bir güç.
    volvo s 60 da bile 310 tork yok.
    2.vitesle 100,3.vitesle 150 ile gitmenin zevkini 1.6 araç kullananlar nereden bilecekler.siz takılın öyle hantal arabalara daha.
  • rüyanızda görürsünüz bu hızları ancak 1.6 arabalarla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    En güçsüz ve sessiz dizelleri Toyota yapıyor.


    Güçsüz kısmına katılıyorum fakat sessiz kısmına katılmıyorum Land cruiserdaki 3.0 D4D çok gürültülü çalışıyor mesela
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    En güçsüz ve sessiz dizelleri Toyota yapıyor.


    Güçsüz kısmına katılıyorum fakat sessiz kısmına katılmıyorum Land cruiserdaki 3.0 D4D çok gürültülü çalışıyor mesela


    oldukca sessiz hocam örnegin bir d-4d ye bakın birde tdı tdcı ecoflex fark etmez bakın d-4d onların yanında benzinli gibi sessiz calısıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    En güçsüz ve sessiz dizelleri Toyota yapıyor.


    Güçsüz kısmına katılıyorum fakat sessiz kısmına katılmıyorum Land cruiserdaki 3.0 D4D çok gürültülü çalışıyor mesela


    oldukca sessiz hocam örnegin bir d-4d ye bakın birde tdı tdcı ecoflex fark etmez bakın d-4d onların yanında benzinli gibi sessiz calısıyor...


    d-4d ve tdci hdi aynı motorlar psa ford ortaklığıyla üretilmiştir ses olarak performans olarak pek bir farkları yok. (1.4 d-4d için konuşuyorum.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szralp -- 23 Ağustos 2011; 15:46:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: szralp


    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    En güçsüz ve sessiz dizelleri Toyota yapıyor.


    Güçsüz kısmına katılıyorum fakat sessiz kısmına katılmıyorum Land cruiserdaki 3.0 D4D çok gürültülü çalışıyor mesela


    oldukca sessiz hocam örnegin bir d-4d ye bakın birde tdı tdcı ecoflex fark etmez bakın d-4d onların yanında benzinli gibi sessiz calısıyor...


    d-4d ve tdci hdi aynı motorlar psa ford ortaklığıyla üretilmiştir ses olarak performans olarak pek bir farkları yok. (1.4 d-4d için konuşuyorum.)


    Sesi motor değil yalıtım belirler, fark buradan kaynaklanıyor olabilir..




  • Haklısınız yalıtım belirler dediğiniz gibi fakat uzun süre auris 1.4 d-4d kullandım yaklaşık 2bin km fakat ses bakımından kendi aracımdan pek bir fark göremedim ki kendi aracım 2004 model citroen xsara 1.4 hdi o yüzden söylemek istedim
  • Ben fark var mı bilmiyorum ama fark varsa da ondan dolayıdır demek istedim..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.