Şimdi Ara

>>> TOYOTA VERSO <<< (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
862
Cevap
24
Favori
130.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • versoyu benzinli kullanan yilda 10.000 yapsa lpg ile kullanandan toplamda encok 1000 TL fazla oder. bukadar fark icin bilmemki riske degermi
  • tercih meselesi; 1000 tl nin kimin için ne kadar önemli olduğuna bağlı (?) öte yandan kendi adıma söyleyebilirimki 25000 km/yıl ortalama araç kullanımım varken lpg benim için kaçınılmaz bir tercih. saygılar.
  • arabayıu aldık bir iki gune elime gecer benim soracagım bır sey daha var kardesım bu aracın sehır ıcı yakıt tuketımı demıssın kullandıgın sehır neresı istanbulmu ben istanbul içi kullanacam da istanbul trafiği şartları biliyorsun

    tekrardan verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzman34

    arabayıu aldık bir iki gune elime gecer benim soracagım bır sey daha var kardesım bu aracın sehır ıcı yakıt tuketımı demıssın kullandıgın sehır neresı istanbulmu ben istanbul içi kullanacam da istanbul trafiği şartları biliyorsun

    tekrardan verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..


    Dur-kalk ağırlıklı trafikte 9 Lt. normal şehir içi ortalama kullanımda 7.5 Lt. yakarsınız. Rodaj sonrası daha da düşeceği söyleniyor. Aracın koltuklarında sensör olduğundan, yol b.sayarı kişi sayısına göre anlık tüketimi gösteriyor. 1 kişi ile 6.viteste 6 lt iken 5 kişi ile 7 lt göstermesi gibi.

    Basit iki örnek vereyim;

    1.4 motorlu bir broadway, yada 1.2 motorlu palio dahi bu değerlerin üzerinde yakıt harcıyor, Ki bu araçlar yıllarca halkımız tarafından çok tutulan ve ekonomik olarak kabul gören araçlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 27 Ağustos 2011; 19:31:19 >




  • otohaber dergisinde paylaşıyorum versonun hızlanma değerleri
    Hızlanma
    0-50 km/s 3.82 sn
    0-80 km/s 7.91 sn
    0-100 km/s 11.9 sn
    0-120 km/s 17.0 sn
    0-400 m 18.9 sn

    İç gürültü
    Rölantide: 41 dB (A)
    50 km/s (4.viteste): 59 dB (A)
    80 km/s (5.viteste): 61 dB (A)
    120 km/s (6.viteste): 60 dB (A)


    otohaberin yaptığı testlerde versonun aynı motorlu avensise göre ara hızlanma 5. vites ve 6. viteste 9 sn civarı daha hızlı oldu. 132 hp auristen ise 3 sn geç olduğu yazılmış ortalama test tüketim değeri auriste 1,4 litre fazla avensisten 0,5 litre az yakmış.2 araca görede 120 6. viteste 7 dB daha sessiz.
  • merhaba arkadaşlar. forumda yeniyim. comfort extra ile elegant arası ne fark var bilgi verebilir misiniz? 1 aydır 2005 ile 2007 arası elegant arıyom temiz bulamadım. 1 tane buldum onuda kaçırdım. şimdi 1 tane 2008 comfort ekstra var acaba ona müşteri olsam mı diye düşünüyom. bu araç kaça alınırsa iyi olur. araç için 36 bin istiyorlar. saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uggus

    merhaba arkadaşlar. forumda yeniyim. comfort extra ile elegant arası ne fark var bilgi verebilir misiniz? 1 aydır 2005 ile 2007 arası elegant arıyom temiz bulamadım. 1 tane buldum onuda kaçırdım. şimdi 1 tane 2008 comfort ekstra var acaba ona müşteri olsam mı diye düşünüyom. bu araç kaça alınırsa iyi olur. araç için 36 bin istiyorlar. saygılarımla


    Sitesinde faklar yazıyor.http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/verso/equip.aspx
  • Zeytinburnu Derindere'ye gittim. 2. elde 2005-2010 arası Corolla ve Avensis'ler vardı, bir tane dahi Verso yoktu. Yetkiliye sorduğumda satış amaçlı hiç Verso gelmediğini, ancak internetten bulunabileceğini söyledi. Nedenini sorduğumda, " Çok memnun olunan bir araç kimse ciddi anlamda satmayı düşünmüyor " dedi.

    Sahibinden.com'a bakıldığında epeyce ilanı olduğu görülüyor.

    Bu durumda satanların çoğu öylesinemi ilan vermiş oluyor acaba diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Zeytinburnu Derindere'ye gittim. 2. elde 2005-2010 arası Corolla ve Avensis'ler vardı, bir tane dahi Verso yoktu. Yetkiliye sorduğumda satış amaçlı hiç Verso gelmediğini, ancak internetten bulunabileceğini söyledi. Nedenini sorduğumda, " Çok memnun olunan bir araç kimse ciddi anlamda satmayı düşünmüyor " dedi.

    Sahibinden.com'a bakıldığında epeyce ilanı olduğu görülüyor.

    Bu durumda satanların çoğu öylesinemi ilan vermiş oluyor acaba diye düşünüyorum.


    Haklısınız, Ağustosun başından 23 üne Verso mu alana kadar sahibinden'e her gün girdim. Genellikle şişirme fiyatlar. 2004 comfort donanımlı araçlara bile 34 -35 isteyen var.
  • 1.6 dizeli çıksa, yok satar bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toplumda dizel ve lpg'li araçlara doğru müthiş bir takıntı görüyorum. Oysa bir işe kalkışmadan önce daima sonunu hesap ederek iyice düşünmek gerekir diye düşünüyorum.

    Kendimden örnek vermek gerekirse;
    Günlük işler için 2010 model 42.000km de Symbol dizel aracım var. Tek kullanmama, turbo kullanımı konusunda titizlenmeme ve mazotunu sadece Total Doco'dan almama rağmen maalesef bu km.de turbo'dan hafiften ıslık sesi gelmeye başladı bile. muhtemelen kısa sürede artabilir ve masraf çıkarabilir. Servise gittiğimde duyacağım sözler şimdiden kulaklarımda; "Turbo mili yağsız kalmış ve kanatlar deforme olmuş, değişmesi gerekiyor ver 5.000.-TL . "

    Ben dizel aracımı alırken yılda 40-50 bin km yapacağımı hesap etmiştim. Bir hesap yapalım. 1.2 benzinlisini alsaydım km.de 0,25 TL yakacaktı, dizeli 0,20 TL yakıyor. Aradaki fark yılda 50000 km yapan biri için 2.500.TL eder. Servisin turbo arızasını kesinlikle garantiye almayacağını tahmin ediyorum. Peki yılda 50.000.km'de 2500 TL fark için dizel aldığıma ve bu endişeleri yaşadığıma değermi diye düşünmeden edemiyorum.

    Bu durumda herzaman savunduğum tezi tekrar söylüyorum. En sorunsuz araç, düz vitesli ve atmosferik motorlu benzinli araçtır. Ne dizel, ne de lpg. Bunlar maalesef ilk başlarda insanı memnun ediyor gibi görünüp daha sonraları pişman eden yakıt türleridir.

    Dizel araçta sadece turbosuz motora sahip klasik dizelleri tavsiye edebilirim. Zira 250.000 km de Mazda panelvan aracım var ve motor aynen yeni gibi. Hemde normal kırsal motorin kullanmamıza ve ağır şartlarda hiç incelemeden kullanmamıza rağmen.

    (Söylediklerim maddi durumu kısıtlı olanlar için geçerlidir. Para çok olunca sokağada atılsa sorun teşkil etmiyor.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theraptorx

    1.6 dizeli çıksa, yok satar bence.


    Şu haberlerden anladığım kadarıyla 1.4 D4D si çıkıyor.
    Ne kadar doğru bilmiyorum, ne kadar yeterli olru oda ayrı bir konu ama etkili olur.
    Bu sınıfta ciddi boşluk var


    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/verso-s/fullspecs.aspx

    http://www.askhybrid.com/toyota/toyota-verso-14-4d-test-small-large-mpv-69137




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson


    quote:

    Orijinalden alıntı: theraptorx

    1.6 dizeli çıksa, yok satar bence.


    Şu haberlerden anladığım kadarıyla 1.4 D4D si çıkıyor.
    Ne kadar doğru bilmiyorum, ne kadar yeterli olru oda ayrı bir konu ama etkili olur.
    Bu sınıfta ciddi boşluk var


    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/verso-s/fullspecs.aspx

    http://www.askhybrid.com/toyota/toyota-verso-14-4d-test-small-large-mpv-69137

    Farklı görüşlere saygım var ama 1.4 Dizel Verso Türkiye'ye gelirse ilk tercihlerimden birisi olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson


    quote:

    Orijinalden alıntı: theraptorx

    1.6 dizeli çıksa, yok satar bence.


    Şu haberlerden anladığım kadarıyla 1.4 D4D si çıkıyor.
    Ne kadar doğru bilmiyorum, ne kadar yeterli olru oda ayrı bir konu ama etkili olur.
    Bu sınıfta ciddi boşluk var


    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/verso-s/fullspecs.aspx

    http://www.askhybrid.com/toyota/toyota-verso-14-4d-test-small-large-mpv-69137

    Bahsettiğiniz haberler Verso S modeli (Yaris Verso) için geçerli. Normal Verso için bugünün motor seçeneklerine ilave bir seçenek getirilmiyor.




  • Bu durumda bosuna umut etmemek gerekiyor. Üzüldüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson


    quote:

    Orijinalden alıntı: theraptorx

    1.6 dizeli çıksa, yok satar bence.


    Şu haberlerden anladığım kadarıyla 1.4 D4D si çıkıyor.
    Ne kadar doğru bilmiyorum, ne kadar yeterli olru oda ayrı bir konu ama etkili olur.
    Bu sınıfta ciddi boşluk var


    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/verso-s/fullspecs.aspx

    http://www.askhybrid.com/toyota/toyota-verso-14-4d-test-small-large-mpv-69137

    Bahsettiğiniz haberler Verso S modeli (Yaris Verso) için geçerli. Normal Verso için bugünün motor seçeneklerine ilave bir seçenek getirilmiyor.

    bende sevinmistim. Tesekkurler uyariniz icin acaba daha dusuk hacimli dizel versiyonu gelecek mi?




  • Arkadaşlar,

    Dizel motor olduktan sonra ha 2.0, ha 1.6 dizel. Sonuçta yedek parça ve bakım maliyetleri birbirine çok yakındır.

    Bence arada sadece 1000.-TL gibi bir yıllık bandrol farkı var. Sorun vergi farkı ise söyleyecek birşey yok. Ama hacim dolayısıyla yakıt farkı olur düşüncesinde iseniz, arada büyük oranda performans farkı olacağından yakıt farkını sorun etmezsiniz diye düşünüyorum. Çünkü yakıtı düşünenlerin 4.5 lt yakan dizel araçlar varken gidip 7 lt yakan araçları almamaları gerekir. Yok, sorun aracın fiyatındaki 2,0 - 1.6 ÖTV farkı diyorsanız, onuda zaten Toyota ödüyordu.

    Eğer Toyota almak için gerçekten 1.6. dizeli bekleyenler varsa, neden 1.6 dizel'de bu kadar ısrarcı olduklarını çok merak ediyorum?



    Ben kendi adıma şunu belirteyim; 1.6. benzinli aldım. Ben aldıktan bir hafta sonra dizeli çıktı. Peki alırmıydım, hayır almazdım. O yüzden dizelinin olup olmamasını dert etmiyorum. Çünkü yıllık 10 bin km'yi geçmiyeceğimi, benzinlinin sorunsuz olduğunu, motorun sessizliğini, bakım maliyetlerinin dizele göre daha düşük olduğunu düşünüyorum. Ayrıca yakıt alırken kalitesini düşünmeme ve kulağımın turbo sesi dinlemesinede gerek yok.

    Bir de dizel fiyatlarının dünya genelinde benzini geçeceği haberi uluslararası basında yeraldı ve haberde "geleceğin en tercih edilecek yakıtı benzin olacak deniyor".




  • Başka bir konuda da yazmıştım, buraya da yazayım :)


    1.4 dizel motor triger zincirli iken 2.0 dizel motor triger kayışlı.

    Aralarındaki hacim farkından dolayı bakımların en yekünlü kalemi olan motor yağı daha fazla kullanılıyor.

    Bir de çok popüler olan 1.4 dizel için kullanılan parçaların fiyatı ile ülkemizde çok az satmış olan 2.0 dizelin parça fiyatları da farkettirecektir.


    Ama bu farklara rağmen 2.0 dizel motorlu Verso hesaplı fiyatıyla yine de tercih edilebilir.

    Ne olurdu sanki hız sabitleme de standart olsaydı?


    Herkese selamlar. :)
  • cc ile ilgili acilmis bir forumda, verso elegant icin standart olan cc. nin, alt donanim modeli olan comfort extra'da da tesisatinin hazir olmasi sebebiyle, bu versiyona cc kolu montaji ile takilabildigini ve bir kullanicinin Sakarya'da bir serviste 230.-TL ye montaj yaptirdigini okumustum.
    Uzun yola fazla gitmedigimden benim icin cok onem arzetmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arkadaşlar,

    Dizel motor olduktan sonra ha 2.0, ha 1.6 dizel. Sonuçta yedek parça ve bakım maliyetleri birbirine çok yakındır.

    Bence arada sadece 1000.-TL gibi bir yıllık bandrol farkı var. Sorun vergi farkı ise söyleyecek birşey yok. Ama hacim dolayısıyla yakıt farkı olur düşüncesinde iseniz, arada büyük oranda performans farkı olacağından yakıt farkını sorun etmezsiniz diye düşünüyorum. Çünkü yakıtı düşünenlerin 4.5 lt yakan dizel araçlar varken gidip 7 lt yakan araçları almamaları gerekir. Yok, sorun aracın fiyatındaki 2,0 - 1.6 ÖTV farkı diyorsanız, onuda zaten Toyota ödüyordu.

    Eğer Toyota almak için gerçekten 1.6. dizeli bekleyenler varsa, neden 1.6 dizel'de bu kadar ısrarcı olduklarını çok merak ediyorum?



    Ben kendi adıma şunu belirteyim; 1.6. benzinli aldım. Ben aldıktan bir hafta sonra dizeli çıktı. Peki alırmıydım, hayır almazdım. O yüzden dizelinin olup olmamasını dert etmiyorum. Çünkü yıllık 10 bin km'yi geçmiyeceğimi, benzinlinin sorunsuz olduğunu, motorun sessizliğini, bakım maliyetlerinin dizele göre daha düşük olduğunu düşünüyorum. Ayrıca yakıt alırken kalitesini düşünmeme ve kulağımın turbo sesi dinlemesinede gerek yok.

    Bir de dizel fiyatlarının dünya genelinde benzini geçeceği haberi uluslararası basında yeraldı ve haberde "geleceğin en tercih edilecek yakıtı benzin olacak deniyor".

    bende 2008 1.4 dizel corolla vardı, kağıt üzerinde 4,5 litre mazot yaktığı yazılsada, gerçek hayatta durum öğle değil 5,5-6 litre civarında yakıyordu ,araba hem çekmiyor hemde 6 litre yakıyordu ,araca box denen cihazı taktımda ondan sonra kendine geldi ,geçen hafta 0 km de 2,0 dizel verso aldım ,aracı getirirken 150 km nin altına düşmediğim halde, daha 0 motor olmasına rağmen 200 km de 50 ytl lik mazot yaktı ,bence gayet iyi bir değer ,performansı muhteşem ,yukardaki arkadaşın dediği gibi 10000 km de bir servise fazladan vereceğim 50-100 ytl feda olsun , vereceğim 1200 ytl fazla vergiyede helal olsun ,arabanın motoruna resmen aşık oldum ,doktor bir arkadaşda benzinli verso vardı ,milletin galyanına geldi gitti audi a4 aldı ,geçen onla konuştum versoyu sattığıma deliler gibi pişmanım dedi ,versoyu alınca ona hak verdim ,




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.