|
Toyota, Tesla gibi gigacasting yöntemine geçiş yapıyor
-
-
Çok iyi olur. Verimin öneminin çok arttığı elektrik çağında olmazsa olmazlardan biri tek seferde eksiz şasi üretmek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Son kullanıcıya bir avantajı olacak mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şöyle ki , belirtilen parçalardan birinde bir sorun, kaza olursa o parçanın komple değiştirilmesi gerekecek. Sanayiye gidip ustaya çektireyim düzelir dediğimiz durumdan kurtulup, tek seçenek olarak kalan yetkili servisten premium hizmeti almamız sağlanacak.
Bence süper :)
-
Araçların maliyeti düşecektir. Rakiplerin agresif fiyatlandırmalarına karşı kar marjını çok düşürmeden veya zarar etmeden araçlarını satabileceklerdir. Yani muhtemelen araçlarda fiyat indirimi veya enflasyona rağmen zam olmayacaktır. Teknik olarak iyi veya kötü olup olmaması konusunda bir fikrim yok.
-
Elektirikli hızla geliyor. Çöl bedevilerinin yıllardır süren zenginliği bitecek. Bilimde üretmiyorlar. Gelecekte olmayacaklar ??
-
Aslında elektrikli araç durumu Teslanın pazarlama yöntemi, Teslanın asıl önemli yenilikleri, genelde üretim yöntemlerinde. Toyota belki modern otomotiv sanayisinin kurucusu ve Teslanın yeni yöntemlerine hızlı adapte oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet ama Tesla'nın yazılım olarakta çok ileride olduğunu düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrik doğalgaz, kömür ve petrolden üretiliyor en çok. Yani petrolün pabucu dama atılmaz kolay kolay.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence fiyat olarak çok pahalı çıkacaktır. Sonuçta tek parça ve yetkiliden başkası takamaz, tedarik edenez
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tesla'yı ve sahibi olacak Uluslararası Jet Fadıl Elon Musk şarlatanını gözünüzde çok büyütüyorsunuz. Tesla'nın malzeme kalitesi yerlerde bi kere Toyota ile kıyas kabul etmez! Ayrıca Toyota bu, bir şey yapıyorsa altında göz boyama değil geçerli bir sebep vardır.
-
Bu yöntem elektrikli araçlarda batarya çabuk zarar görür bilmem anlayan olur mu, amaç masraf çıkarmak ve dikkat ettiyseniz elektrikli araçların çoğu alttan patlıyor ??
-
İlk bilgisayar da bu boyutlardaymış sonra cebe sığdı
-
Tam anlayamadım. İki parçayı birbirine nasıl birleştiriyor?
-
toyota= iphone...= hedefi 1. olmaktır
tesla..= samsung= hedefi 1.yi geçmektir
byd...= xiaomi....= hedefi 1. gibi olmaktır
-
"9000 ton sıkıştırma basıncına sahip olacak olan makine, Tesla Model Y'nin arka alt gövdesi için kullanılan 6000 ton kuvvete sahip makineden çok daha güçlü olacak"
Bu avantaj değil dezavantaj. Marifet gibi ifade edilmesi şaşırtıcı.
Tesla'nın fabrika ziyareti videoları, Sandy Munro& Associates'in teslaları demonte edip yaptıkları detaylı analizleri şunu gösteriyor :
Tesla sadece gigacasting teknolojisine sahip değil aynı zamanda kalıp yapmak için akışkanlar dinamiğini en verimli şekilde kullanan yazılımı da inhouse geliştirmiş durumda. Zaten şasilere bakarsanız görünüyor. Tesla şasisinde sıvı alaşımın geçiş kanalları dikey veya altıgen (honeycomb) değil. Nehir deltasına benzeyen damarlar şeklinde. Bu sayede 1 saniyeden kısa sürede minimum basınçla alaşımı kalıbına sokuyor. Bu da kalıbın minimum aşınma ile maksimum sayıda tekrar kullanılmasını sağlıyor.
Munro bile Tesla'nın bu kadar ilerlemiş olmasına şaşırmıştı.
Ayrıca o da gigacasting'i tek kullanan şirket olmadığını ama diğer rakiplerinden ne kadar ileride olduğunu açıklamıştı.
Toyota için doğru yolda bir adım ama birkaç fırın daha ekmek yemesi lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schavelle -- 27 Ağustos 2024; 0:13:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu kapasiteyle alakalı bir bilgi. Parça üretiminde ne kadarlık bir basınç gerektiğiyle alakalı bir ayrıntı paylaşılmamış. Yüksek kapasiteyi daha kompleks veya daha büyük parçaların üretiminde kullanmayı planlıyor olabilirler.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Şöyle ki , belirtilen parçalardan birinde bir sorun, kaza olursa o parçanın komple değiştirilmesi gerekecek. Sanayiye gidip ustaya çektireyim düzelir dediğimiz durumdan kurtulup, tek seçenek olarak kalan yetkili servisten premium hizmeti almamız sağlanacak.
Bence süper :) |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X