Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.360
Cevap
83
Favori
142.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • omzunda_muzikaletli_zenci kullanıcısına yanıt
    Normal hocam, 5.9-6lt ortalama yakıt tüketimi olan Austral tam hybrid tüm opsiyonları alırsan 2350 oluyordu Şubat ayında, adaptif cruze control bile yok galiba, şerit ortalama da Toyota kadar başarılı değil. Varsa ekstrası 360° kameradır, o da yurtdışı Toyota'larda dahili navigasyon ile standart olarak var biz fakir ülkeyiz bize çok.

    Bu fiyata da bayilerin %99u 100-150K elden hava parası isteyecek daha yada en iyi ihtimalle full ekstralı satılacak.1.8 milyon TL yi faize koysan günlük 1850, aylık 70K yapıyor faizi. Zaten talebin 1/10,1/20 si kadar araç geliyor, bayilerin havasından geçilmiyor, ister elden ekstra para verip al, al ister alma gibisinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 1 Mart 2024; 17:48:52 >
  • omzunda_muzikaletli_zenci kullanıcısına yanıt
    Ona o kadar para verene kadar 1.5 milyona tiggo 8 al kalanın faiziyle benzin al gez. 500 bin fazla verip birde ortalama tüketim hesabımı yapayım. Fiyatı aşırı abartılı. 2 milyon edecek nesi var.
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Güzel araba, binerken cebini düşündürtmez ama dediğin gibi tiggo 7 en üst paketi al, artan 500 bini koy faize, yakıtta MTV de bakım da bedavaya gelir. Daha geniş iç hacim daha geniş bagaj gibi de ekstraları olur.

  • Crossu satarken de tiggo fiyatına satarsınız tam olur
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Corolla Cross Pasison X ile Tiggo 8 Pro full paket arasında sadece 130K fark var, Corolla Cross Passion X Siyah tavanı saymıyorum, sütunlar ve komple siyah tavan boyası dışında donanım farkı yok. Hacim olarak eş değer değiller zaten Tiggo 8 büyük . Tiggo 8 hacim eşdeğeri Tucson, Sportage, Tiguan vs. dir. En az 20-30 bin km kullanmadan, yaz kış görmeden kesin tavsiyeler vermemek gerekir bence.
    Bir de 2 milyon edecek neyi var diye değilde, gelişmiş ülkeler 8-12 aylık maaşı ile alabilirken, biz neden 96-144 aylık maaşımız ile alabiliyoruz diye düşünmek gerekir. Bir de kullanılma biçimine göre tercih yapmak gerekir. %75 oranında büyükşehir trafiğinde kullanılacaksa Çin çekirdeği motorlu Cherry ler, benzinli Tucson yada Sportage den az yakmayacaktır, yani mevsime ve kullanıma göre 9-12lt arası yakacaktır. %50 şehir içi %50 şehir dışı olursa alternatifler çoğalır tabiki.

    Bir de Amerika'da, pickup hariç en çok satılan ilk 10 binek araçtan 7-8 i niye Japon bunların 5-6 sı niye Toyota düşünmek gerekir. Fransızlar, Fiat ve Çinliler ABD'de niye hiç satamıyor, VAG grubu niye Koreliler den az satılıyor, Lexus neden BMW ve Mercedes'den fazla satıyor, bunları düşünmek gerekir. Çünkü biz yanlış düşünce ve tercihlerimizden dolayı geri kalmış ve fakirsek, düşünce tarzımızı ve tercihlerimizden sorgulamamız gerekir.

    Biz de genel olarak, konforlu olsuna, arabaya bu kadar para veriyorum da her şeyi full olsunnkafası var. Nasıl olsa garanti bitimine yakın satarım, 2-3 yılda bir sıfır alırım, 2.el alanlar düşünsün mantığı var.

    Umarım kimsenin aracı üzmez ve kronik sorun oranı 1/1000 mi 1/100 mü artık kaçsa ona denk gelmez. Servislerin eline düşmeyiz. Çünkü, eski yeni Avrupasından, Japonuna, Korelisine, Çinlisine yurt dışından parça bekleme sorunu yaşamayan yok gibi. Parayı parçaya bağlamak mı istemiyorlar nedir. Corolla ve Corolla Cross 2023 lerin ayna, radyatör yana silecek suyu deposu gibi basit plastik malzemeler bile bulunmuyor her serviste, yerli üretim olanları bile. Bir akrabam 45 gündür Golf 1.4 için beyin bekliyor, Almanya'dan.


    https://www.sikayetvar.com/chery/tiggo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 2 Mart 2024; 13:30:45 >




  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    yanlış bir bakış açısı ve çalışmayacak bir sistem seninki. o mantıkla hareket edeceksek toros sw alıp kalan parayı faize koyalım. aracı dağa taşa da rahatlıkla vururuz. ne zaman yolda kalırsa aracı çöpe atar gelen faiz getirisiyle yeni toros çekeriz?

  • cambodia C kullanıcısına yanıt
    Ne alaka? Asıl sizin mantığa göre al bisiklet kalanı at faize.

    T7 aldığınızda corolla crosstan eksik kalır hiçbir yanı olmaz. O yüzden aynı seviyede alabileceğiniz daha ucuz aracı önerdim. Toros cross ile aynı seviyede mi?
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    kardeşim o benim değil senin mantık zaten.


    Kendi sunduğu argümanı başka mesajda yine kendi çürüteni de ilk defa görüyorum

  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Corolla cross dengi tiggo 8 değil hocam. T8 D segmenti. Corolla cross dengi olan tiggo 7 dir.

    Avangard donanımın içi makyajlı yani aslında başka bir araç. Yani biz (1 ay öncesinin en dolusu) excellent paket ile kıyaslayalım. En fulleri arasında 600 bine yakın fark var. 600 bin tl büyük bir rakam.

    Sportage, tiguan, tucson hep C segmenti araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 2 Mart 2024; 13:35:22 >
  • cambodia C kullanıcısına yanıt
    Siz benim mesajı anlamamışsınız. Dengi olan en ucuz aracı önerdim dedim. Toros dengi araç mı ki?
  • Ülkedeki saçma vergilendirme yüzünden 0.2lt hacim için %50 daha güçlü, daha kaliteli, yakıtı aynı olan benzinli motordan ve %20 daha güçlü ve biraz daha kapasiteli elektrikli motordan mahrum kalıyoruz. 0-100 hızlanması bile 7.7sn, 2.2sn fark ediyor. Özellikle alt segmentleri, küçük hacimli motorları kronik sorunlu Avrupa, G.Kore araçları ve henüz benzinli motorda kendini ispatlamamış Çinliler arasında seçim yapmak zorunda kalıyoruz.

    Bir araç emisyon verilerine göre vergilendirilmeli, motoru turbo mu atmosferik mi bakılmamalı. Ama bunu kim düşünecek de uygulayacak. Herkes günü kurtarma derdinde, yarın umurlarında değil.

    https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Toyota/133780/Toyota-Corolla-Cross-20-Hybrid-.html

    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 8 Mart 2024; 14:56:27 >




  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    ben dengi araç toros demiyorum hocam seni anladım da senin matematik yanlış diyorum sen beni anlamadın. seninki sürdürülebilir değil. toros örneği ne kadar sürdürülebilirse senin yakıt olayı da o kadar sürer. bahsettiğim olay bu

  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Ben de Tiggo 8, Corolla Cross dan büyük hacimli, kullanım amaçları da çok farklı, ikisinin kıyaslaması mantıksızlık demek istedim zaten. X3,X5,Q5,Q7, Volvo SUV sınıfında olabilir önemli değil.

    Mesele, bol oyuncaklı araç mı yoksa alt sınıf Japon araçlara özgü kısmen az yalıtım ve sade iç tasarım(daha çok severim) nedeniyle göreceli konforsuzluk olan ama sürüş güvenliği, yakıt tasaerufu ve sorunsuzluğu tercih etmek mi. (Sadece Çinliler için değil bu sözüm)

    Peki Passion X paket de olmayıp, Tiggo 8 de olan işe yarar bir yazılım/donanım var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 2 Mart 2024; 13:52:55 >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    merak ettiğim şey yazılımla bu durum düzeltilebilir mi acaba

  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU

    Hocam nasıl 600K fark var, kampanyasız fiyatı bile baz alsanız o fark olmaz, anlamadım ama uzatmaya gerek yok, kullanım amacı kitlesi çok farklı araçlar.

    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 2 Mart 2024; 14:12:36 >




  • omzunda_muzikaletli_zenci kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum, garantisi bitmeden cesaret eden de pek olmaz, Toyota kitlesi de buna çok alışkın değil. Clio daki, Nissan/Mitsubishi ortak üretim 1.33 motor gibi değil çünkü. Onun gücü Clio da yazılımla %30 düşürülmüş, Mercedes de arttırılmış.

    Clio ya Talisman vs yazılımı atanlar var ama Toyota da milyonda bir ihtimal vermem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 2 Mart 2024; 14:8:34 >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Cross passion x pack 2088 tl - tiggo 7 excellent 1523 tl = 565 bin tl.
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Paasion X 1960 ama fark etmez 128K.Tamam şimdi oldu, Tiggo 7 demişsiniz Tiggo 8 den sonra, tekrar mesaja tekrar bakınca gördüm, kusura bakmayın. Ben Tiggo 8 Excellent diye uzatmışım. Dediğim gibi kullanımı, kitlesi farklı araçlar, hybrid olmayan diğer VAG, PSA ve Kore araçları ile kıyaslanabilir ama hybrid araç alan sadece fiyata göre tercih yapmaz. Kitlesi çok farklıdır, doktor, mimar, mühendis benzeri, biraz çevreye duyarlı, biraz idealist, biraz okumuş, olgun, acelesi olmayan sakin karakterli, gösteriş sevmeyen, mütevazı insanlardır.

    Üst, orta segment BMW, Mercedes, Audi, Volvo dan hybride geçen yada bunları alma imkanı varken hybrid alan çok var çevremde.

    Güle güle kullanın, kazasız belasız. Hayırlı günler, iyi haftasonları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 3 Mart 2024; 2:51:33 >
  • omzunda_muzikaletli_zenci kullanıcısına yanıt
    bizim 1.8ler atkinson çevrimiyle çalışır 5200 devir ile limitlenmiştir o yüzden beygiri düşük 2.0dynamic force hybrid ise 6000 devir çevirir alt devirde atkinson üst devirde otto olarak çalışır. evet şu an 1.8 corolla - chr hybridlere yazılım atıyorlar 122 beygirden 140 beygire çıkıyor bu alınan güç motordan alınıyor elektirikten değil. bizim araçlarımız az yakıt çok hava ve fakir karışımda çalışıyor o yüzden ürettiği beygir zayıf.. 140lık 1.8ler için en son yazılım geliştiriyorlardı çıktı mı bilmiyorum büyük ihtimalle de ona çıkarsa 150-160hp civarı bir güç alınabileceğini düşünüyorum
  • Corolla hybrid sedan kullanıcısıyım. Yalıtım 120 km üstü çok kötü...Cross'ta durum nedir?

  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.