Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (910. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
35.050
Cevap
331
Favori
2.218.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 908909910911912
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün şirkete yeni alınan dacia loggy ler için logo muayenesine gittim. araba resmen kalitesizlik kokuyor. elle tutulur 3 şeyi var:görüş açısı, ferah iç mekan ve bagaj, motor. onun dışında çöp diyebiliriz. ammmma yedek anahtarı da uzaktan kumandalı, tek dokunuşlu sinyal ve daha da acısı kaputta amortisör var bizimki gibi çıbık tutmuyor. dacia yahu dacia. neymiş toyota dayanıklıymış. lada nın bir tık üstü marka bile bunları koyarken sen daha çağın gerisinde kal toyota. etmişim içine dayanıklılığının. ticari mi alıyorum.




  • Bayiden aldığım fiyatlar
    1.6 active 61000
    1.6 active multidrives 65500
    1.6 advance 64500
    1.6 advance multidrives 69000

    Sadece plastik paspas hediye ediyorlar.

    Bu fiyatlardan daha uyguna bulabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 1000 bakımı icin servise gittim yanimdaki masada 1.6 advance multidrive icin 68550 pazarlık yaptılar. Bursa Çavdarlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    bugün şirkete yeni alınan dacia loggy ler için logo muayenesine gittim. araba resmen kalitesizlik kokuyor. elle tutulur 3 şeyi var:görüş açısı, ferah iç mekan ve bagaj, motor. onun dışında çöp diyebiliriz. ammmma yedek anahtarı da uzaktan kumandalı, tek dokunuşlu sinyal ve daha da acısı kaputta amortisör var bizimki gibi çıbık tutmuyor. dacia yahu dacia. neymiş toyota dayanıklıymış. lada nın bir tık üstü marka bile bunları koyarken sen daha çağın gerisinde kal toyota. etmişim içine dayanıklılığının. ticari mi alıyorum.

    Benim için kaputun amortisörlü olup olmaması hiç önemli değil. Onu usta düşünsün. Günde 10 defa kaputu açıp kapatmıyorum sonuçta. Açtığım zamanda amortisörün hiç eksikliğinde hissetmiyorum. Ama konfor açısından şu camların tam otomatik olmasını çok isterdim. Birde anahtardan camların açılıp kapanmasını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aransayes -- 24 Temmuz 2015; 19:03:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Kaput o kadar çok açiliyor ki amortisor lazim tabi, hiç açmadığimiz için eksikliği hissetmedik demekki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S0NADAM

    Bayiden aldığım fiyatlar
    1.6 active 61000
    1.6 active multidrives 65500
    1.6 advance 64500
    1.6 advance multidrives 69000

    Sadece plastik paspas hediye ediyorlar.

    Bu fiyatlardan daha uyguna bulabilir miyim?

    İsteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara.advance manuel için 62 ,multidreve s için 65 üstü bence haramdır. Ocak ayında arkadaşım için 63500 liraya pazarlık etmiştim 2014 model advance 1.6 multidreve s için. Dolar kuru aynı, euro aynı egsoza euro 6 filtre taktın kardeşim tamamda 2014 modele taktığın euro 5 filtre bedavamıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel otamatik aracın var kırmızı ışıkta E de mi N de mi tutuyorsunuz.olması gereken nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar gecen gun farkettim muhtemelen agac altina birakmamdan kaynakli aracin tavaninda ve arka bagaj kapisinin üstünde nokta seklinde lekeler var. Elini surunce pürüzlü bir yuzey var. Sicak soguk birkac kez yikamama ragmen cikmadi. Boyaci bir abime sordum pasta cila ile cikar dedi. Plastik aksama surmemek kaydiyla gaz yağı ile de cikabilir dedi. Ne diyorsunuz gaz yağı zarar verir mi? Arac inci beyazi. Koyde oldugumdan bilgisayar yok. Mobilden de foto koyamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oz26 O kullanıcısına yanıt
    Bu siteye göre fiyatlar bu şekilde;http://www.arabalar.com.tr/toyota/corolla

    Piyasayı bilmiyorum ama linkteki ücretlere göre bayağı düşük size teklif edilenler ama dedigim gibi piyasayı hiç bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EYUP88 -- 24 Temmuz 2015; 21:01:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakistes

    Arkadaslar gecen gun farkettim muhtemelen agac altina birakmamdan kaynakli aracin tavaninda ve arka bagaj kapisinin üstünde nokta seklinde lekeler var. Elini surunce pürüzlü bir yuzey var. Sicak soguk birkac kez yikamama ragmen cikmadi. Boyaci bir abime sordum pasta cila ile cikar dedi. Plastik aksama surmemek kaydiyla gaz yağı ile de cikabilir dedi. Ne diyorsunuz gaz yağı zarar verir mi? Arac inci beyazi. Koyde oldugumdan bilgisayar yok. Mobilden de foto koyamadim.

    Hocam sebebini kendiniz yazmissiniz zaten. Ağaçtan biraz akma olmuş araca. Normalde belli olmaz elinizi surdugunuzde ya da nemli bezle sildiginizde nokta nokta belli olur. Yıkama ile geçmesi lazım. Bende de olur ara ara yıkayınca geçiyor pasta cila gereksiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • chakistes C kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkıntı yapmayın 1lt gaz yağı alın aracınızı yıkadıktan sonra gazyağı ile güzelce silin lekeler geçecektir.
    Ayrıca gazyağı aracın boyasına zarar vermez tam tersine besler boyayı çok güzel parlar araba
  • Zeus_Ferre kullanıcısına yanıt
    Sıfır aractada gaz yağını önerir misiniz? Ayrıca gaz yağını plastik akşama surmemek mi gerekir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öneririm hocam inanın uyguladığınızda farkı anlayacaksınız
    Ben kendi aracımda 2 ayda bir yaparım.
    Plastik yüzeyde bende pek önermiyorum ileriye dönük çatlamaya neden olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: my1863

    Dizel otamatik aracın var kırmızı ışıkta E de mi N de mi tutuyorsunuz.olması gereken nedir

    Aynı araçtan kullanıyorum. Eğer 10 saniyeden fazla duracaksam genelde N ye alırım. Ama bir faydası var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N ye almanız gerekir. Sonuçta yarı otomatik. Araçta debriyaj var. Uzun süre beklemelerde n ye alınmazsa sürekli olarak debriyaj basıyormuşsunuz gibi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aransayes

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    bugün şirkete yeni alınan dacia loggy ler için logo muayenesine gittim. araba resmen kalitesizlik kokuyor. elle tutulur 3 şeyi var:görüş açısı, ferah iç mekan ve bagaj, motor. onun dışında çöp diyebiliriz. ammmma yedek anahtarı da uzaktan kumandalı, tek dokunuşlu sinyal ve daha da acısı kaputta amortisör var bizimki gibi çıbık tutmuyor. dacia yahu dacia. neymiş toyota dayanıklıymış. lada nın bir tık üstü marka bile bunları koyarken sen daha çağın gerisinde kal toyota. etmişim içine dayanıklılığının. ticari mi alıyorum.

    Benim için kaputun amortisörlü olup olmaması hiç önemli değil. Onu usta düşünsün. Günde 10 defa kaputu açıp kapatmıyorum sonuçta. Açtığım zamanda amortisörün hiç eksikliğinde hissetmiyorum. Ama konfor açısından şu camların tam otomatik olmasını çok isterdim. Birde anahtardan camların açılıp kapanmasını.


    quote:

    Kaput o kadar çok açiliyor ki amortisor lazim tabi, hiç açmadığimiz için eksikliği hissetmedik demekki.

    siz ikiniz şaka mısınz?




  • narec kullanıcısına yanıt
    Gaz yağının araca boyaya etkisi var mıdır bilmiyorum ama ben genelde zift vb. Lekelerde kullanıyorum çok da etkili oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: aransayes

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    bugün şirkete yeni alınan dacia loggy ler için logo muayenesine gittim. araba resmen kalitesizlik kokuyor. elle tutulur 3 şeyi var:görüş açısı, ferah iç mekan ve bagaj, motor. onun dışında çöp diyebiliriz. ammmma yedek anahtarı da uzaktan kumandalı, tek dokunuşlu sinyal ve daha da acısı kaputta amortisör var bizimki gibi çıbık tutmuyor. dacia yahu dacia. neymiş toyota dayanıklıymış. lada nın bir tık üstü marka bile bunları koyarken sen daha çağın gerisinde kal toyota. etmişim içine dayanıklılığının. ticari mi alıyorum.

    Benim için kaputun amortisörlü olup olmaması hiç önemli değil. Onu usta düşünsün. Günde 10 defa kaputu açıp kapatmıyorum sonuçta. Açtığım zamanda amortisörün hiç eksikliğinde hissetmiyorum. Ama konfor açısından şu camların tam otomatik olmasını çok isterdim. Birde anahtardan camların açılıp kapanmasını.


    quote:

    Kaput o kadar çok açiliyor ki amortisor lazim tabi, hiç açmadığimiz için eksikliği hissetmedik demekki.

    siz ikiniz şaka mısınz?

    Saçma sapan fikir ve gôrüşlerinle kirletme bu forumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Hoşgeldin.Bende amortisör olayına sinir oluyorum.Basit bi şey bagajda kapanabilir olabilir.

    Ama her araç da olan özellikleri tek tek toplayıp anca voltran yaparsın.Sinirlenmeye gerek yok.

    Ben mesela koreliler ve japonların amerika sevdasına küfür ediyorum.Amerikada kore ve japonlar resmen donanım yarıştırıyorlar.23 bin dolara hyundai c segment araçta bizim 200 bine baktığımız mercedes oyuncaklarından var.

    Ben avalon u herhaldr ömrümde göremeyeceğim mesela.

    Es kaza prius un amerikan lüks versiyonunu denk getirdim aldım benim deri koltuk sesli komut süspansiyon ki süspansiyonumda bi sıkıntı olduğu halde ağzım açık kalıyor.
    Arkadaşlar arabada almanın fransızın italyanın en kralını avrupalılar, kore ve japonun en lüksünü amerikalı obez coniler alıyor.Biz anca öyle kaput amortisörü davlunbaz vb birbirimizi yiyoruz.

    Hayır arkadaş ben de focus a 15 bin dolar vrriyorum amerikalı da.Üstüne ben bir dünya vergi veriyorum ama aldığım motor ve donanım yarım yamalak bi şey.Esas buna takık olmak lazım.

    Ben niye arabaya lüks ulaşıyorum.Ben niye en pahalı yakıtı yakmak zorundayıö
    Bu kadar yakıt bize batıyorsa niye elektrikli araç desteklenmiyor.Niye hibrite teşvik vermiyorsun.Ulan 8 9 kuruş arası yakıyorum ver adam gibi teşviği herkes alsın yanında pil sanayisi gelişsin tüp takar gibi ilave pil takalım hibritlere 100 200 km evden şarj edip gezelim.

    Daha neler neler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel

    Hoşgeldin.Bende amortisör olayına sinir oluyorum.Basit bi şey bagajda kapanabilir olabilir.

    Ama her araç da olan özellikleri tek tek toplayıp anca voltran yaparsın.Sinirlenmeye gerek yok.

    Ben mesela koreliler ve japonların amerika sevdasına küfür ediyorum.Amerikada kore ve japonlar resmen donanım yarıştırıyorlar.23 bin dolara hyundai c segment araçta bizim 200 bine baktığımız mercedes oyuncaklarından var.

    Ben avalon u herhaldr ömrümde göremeyeceğim mesela.

    Es kaza prius un amerikan lüks versiyonunu denk getirdim aldım benim deri koltuk sesli komut süspansiyon ki süspansiyonumda bi sıkıntı olduğu halde ağzım açık kalıyor.
    Arkadaşlar arabada almanın fransızın italyanın en kralını avrupalılar, kore ve japonun en lüksünü amerikalı obez coniler alıyor.Biz anca öyle kaput amortisörü davlunbaz vb birbirimizi yiyoruz.

    Hayır arkadaş ben de focus a 15 bin dolar vrriyorum amerikalı da.Üstüne ben bir dünya vergi veriyorum ama aldığım motor ve donanım yarım yamalak bi şey.Esas buna takık olmak lazım.

    Ben niye arabaya lüks ulaşıyorum.Ben niye en pahalı yakıtı yakmak zorundayıö
    Bu kadar yakıt bize batıyorsa niye elektrikli araç desteklenmiyor.Niye hibrite teşvik vermiyorsun.Ulan 8 9 kuruş arası yakıyorum ver adam gibi teşviği herkes alsın yanında pil sanayisi gelişsin tüp takar gibi ilave pil takalım hibritlere 100 200 km evden şarj edip gezelim.

    Daha neler neler







    hocam çok doğru söylüyorsun. lafa gelince toyota dünyanın en çok satanı icraata gelince davlumbazı bile çalıyorlar. ama hep bizim insanımızın kabahati. toyota diye vw diye (veya diğer markalar) ne veriliyorsa alıyoruz. toyota bir ara türkiyece çok sayıda corolla satarken sınıfının birincisiyken gerzek kafalı bir caponun icadı olan kurbağa gözlüleri çıkarttı yılda bin tane satamadı. keşke o zaman gösterilen tepki şimdi de gösterilebilse. yani dacia nın yapabildiğini toyota niye yapmaz. kimse maliyet demesin. motor şanzıman bir önceki kasayla aynı sadece dizayn değişti.
    quote:

    Saçma sapan fikir ve gôrüşlerinle kirletme bu forumu.


    düzeyine kurban olayım LUT dan yeni mi geldin. düzeyine inemediğim için kusuruma bakma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 24 Temmuz 2015; 23:04:33 >




  • 
Sayfa: önceki 908909910911912
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.