Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (226. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
35.050
Cevap
332
Favori
2.218.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taylan-06 T kullanıcısına yanıt
    Yüksek devirde performance beklemek dizel aracin ruhuna ters olay zaten. Dizel arac vereceği torku daha alt devirde sunarak ekonomi sağlıyor. İstediğin kadar yüksek devre çık maksimum güç aynı. Ama benzinde olay farklı maksimum güç üst devirlerde ortaya çıkıyor. En azindan benim tecrubelerime göre böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taylan-06 T kullanıcısına yanıt
    Hocam bu durumda dizel motorların 3000 devir üzerine çıkmasına gerek yok, hatta dediğinize göre 3000 devirin üzerini kilitlesinler ne gereği var değil mi? Bu yazıyı yazan da 184 bg 400 nm tork 2.0 dizel bir araçtan 1.4 d4d'e geçmiş biri:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRND

    dizelini bi kullan bak bakalım yüksek devirde cansızlaşıyomu

    4 sene dizel kullandim hic 5000 devir attiramadim. 3800 de tork maxa ulasir ondan sonra keskin bi dususe gecer. Benzinli arac 4000 den sonra vetec acar resmen roket motorunu acmis gibi ileri atilir. O yuzden dizelin son hizi 180 ken benzinli 200 e kadar cikar. Dizel hiz yapmak icin yapilmis bi alet degildir. Siz hic f1 mazot koyduklarini gordunuzmu.dizel arac 130-140 km hiza kadar firlarcasina cikar sonra tork dustugu icin ivme kaybeder ikina ikina 160 dan 180 varir.

    Bu sikintiyi asmak icin opel ve woswogen disli oranlarini yukseltip vitesi 5 dusurduler. Astra sedan 3 vitesde 120 yi goruyor o yuzden
    .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrshn

    Yüksek devirde performance beklemek dizel aracin ruhuna ters olay zaten. Dizel arac vereceği torku daha alt devirde sunarak ekonomi sağlıyor. İstediğin kadar yüksek devre çık maksimum güç aynı. Ama benzinde olay farklı maksimum güç üst devirlerde ortaya çıkıyor. En azindan benim tecrubelerime göre böyle

    evet aynen katılıyorum..yüksek devirlerde benzinli motorla dizel motoru kıyaslamak doğru deyil zaten ..dediğiniz gibi dizelin ruhuna aykırı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besadam

    Hocam bu durumda dizel motorların 3000 devir üzerine çıkmasına gerek yok, hatta dediğinize göre 3000 devirin üzerini kilitlesinler ne gereği var değil mi? Bu yazıyı yazan da 184 bg 400 nm tork 2.0 dizel bir araçtan 1.4 d4d'e geçmiş biri:)

    sevgili arkadaşım bu konu bir arkadaşımızın benzinli aracında ki 136 bg gücü hissedemediğinden açılmış ve benzinli motorların beygirini yüksek devirlerde vermeye başladığını söylememizle devam etmiştir..konuyu anlayıp dinlemeden yorum yapmışsınız gibi geliyor bana .. ayrıca o bahsettiğiniz 400 nm tork da söylediğimiz gibi alt devirlerde alınabilmektedir..dizel motorda 3000 devirden sonrasına ihtiyaç yoktur diye bir söylemimiz olmamıştır..sadece yüksek devirlerde alt devirlerdeki gibi gücünü hissettirmez yada hissettiremez dizel olduğu için demişizdir..




  • HADİ GÖZÜNÜZ AYDIN BEYLER VERSODA KULLANILAN GÜÇLÜ 1.6 DİZEL MOTOR COROLLAYADA GELECEKMİŞ SONA DOĞRU DİNLEYİN, BU ARADA MMT SELEFİNE GÖRE DAHA AKIŞKAN VE DAHA BAŞARILIYMIŞ BU ÇOK GÜZEL BİR ŞEY VERSOYA KOYSALAR MMTYİ TADINDAN YENMEZ GİBİ GELİYOR BANA

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: PRND

    dizelini bi kullan bak bakalım yüksek devirde cansızlaşıyomu

    4 sene dizel kullandim hic 5000 devir attiramadim. 3800 de tork maxa ulasir ondan sonra keskin bi dususe gecer. Benzinli arac 4000 den sonra vetec acar resmen roket motorunu acmis gibi ileri atilir. O yuzden dizelin son hizi 180 ken benzinli 200 e kadar cikar. Dizel hiz yapmak icin yapilmis bi alet degildir. Siz hic f1 mazot koyduklarini gordunuzmu.dizel arac 130-140 km hiza kadar firlarcasina cikar sonra tork dustugu icin ivme kaybeder ikina ikina 160 dan 180 varir.

    Bu sikintiyi asmak icin opel ve woswogen disli oranlarini yukseltip vitesi 5 dusurduler. Astra sedan 3 vitesde 120 yi goruyor o yuzden
    .




    Hocam aynen katiliyorum. değil 5000 devir 4000 bile zor. Ben 170 hiz da 3250 devir gördüm. Son hiz 180 düşünürsek max devir 3500olur ancak. Yani dediğiniz gibi hiz değil ekonomi modunda dizel araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylan-06

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRND

    dizelini bi kullan bak bakalım yüksek devirde cansızlaşıyomu

    20 senedir dizel araba kullanıyom.. senin o bindiğin 1.4 dizelin ağa babasına 2.0 d4d avensise bindim.. yüksek devirde hiçbir dizel motor alt devirdeki gücünü hissettiremez....

    1.9 tdi ve 2.0 tdi 170hp passat kullandim 2.0d4d o segmentteki en cansız dizel.bana dizeli ogretme. Oyle aga babası bilmem ne su uslubunuda bi duzelt bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: PRND

    dizelini bi kullan bak bakalım yüksek devirde cansızlaşıyomu

    4 sene dizel kullandim hic 5000 devir attiramadim. 3800 de tork maxa ulasir ondan sonra keskin bi dususe gecer. Benzinli arac 4000 den sonra vetec acar resmen roket motorunu acmis gibi ileri atilir. O yuzden dizelin son hizi 180 ken benzinli 200 e kadar cikar. Dizel hiz yapmak icin yapilmis bi alet degildir. Siz hic f1 mazot koyduklarini gordunuzmu.dizel arac 130-140 km hiza kadar firlarcasina cikar sonra tork dustugu icin ivme kaybeder ikina ikina 160 dan 180 varir.

    Bu sikintiyi asmak icin opel ve woswogen disli oranlarini yukseltip vitesi 5 dusurduler. Astra sedan 3 vitesde 120 yi goruyor o yuzden
    .




    Atmosferik benzinli arac nereye roket gibi atiliyo birakin Allah askina ya bukadarda abartmayin ilk aracimiz degil.benzinli dizel toplam 13 arabam oldu.Yaris icin uretilen dizel motorlu arac var.peugeot 908 hdi audi r10 tdi buna bir iki örnek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 12 Ocak 2014; 17:03:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • taylan-06 T kullanıcısına yanıt
    160 nm tork 400 nm torktan daha performanslı olmuş buradada buyur burdan yak. alt devirde turbo üniteler üst devirlere göre tabiki daha canlıdır. ama 400 nm tork üreten bi motorala 160 nm tork üreten ki onuda üst devirde kullanan araçla kıyas yapman komik sadece. tozuna yetişemezssin çırpınma boşa.

    hayırlı kandiller herkese
  • Arkadaşlar öncelikle kandiliniz mübarek olsun. Bir sorum olacak konuyla ilgili başlıklar var ama ben corolla kullanan arkadaslarimdan yorum istiyorumdizel kullanicilari hangi petrolü tercih ediyor.ben opet ful force kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prnd kardes sen netten vetec teknolijisini bi arastir.Resmini paylastigin araclarda consept hicbiri formula 1de 1 tane yaris kazanmadi. Resmi hicbir yarisda yarismadi. Zaten ben f1 de depoya mazot koyduklarini gordunuzmu dedim. Zaten pegueot yada baska bi psa gurubu firmasi f1 de hic yarismadi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustik61 -- 12 Ocak 2014; 19:18:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugrshn kullanıcısına yanıt
    Sorun çıkmaması için opetten alıyorum ben de. Yalnız shell'in gtl yakıtı çok çok iyiydi bir dönem shell bayilerinin bir kısmında vardı, sonra her bayide bulamama, hatta shell bulamama gibi sorunlar nedeniyle vazgeçmiştim. Opet hem yaygın hem de sorun çıkarmıyor, ben de sorunsuz kullanım için opete devam ediyorum. Bu arada adiosun sık sık yaptığı kampanyalar nedeniyle opet kart kullanarak yaklaşık %10 indirimli almak mümkün, bp ve forever kart bu kadarını yapamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    HADİ GÖZÜNÜZ AYDIN BEYLER VERSODA KULLANILAN GÜÇLÜ 1.6 DİZEL MOTOR COROLLAYADA GELECEKMİŞ SONA DOĞRU DİNLEYİN, BU ARADA MMT SELEFİNE GÖRE DAHA AKIŞKAN VE DAHA BAŞARILIYMIŞ BU ÇOK GÜZEL BİR ŞEY VERSOYA KOYSALAR MMTYİ TADINDAN YENMEZ GİBİ GELİYOR BANA




    Mazot 4,60 ken guclu dizel gelse ne olur. Simdi 77 bine satilan d4d artik 100 falan satilir. Mersedese bmw ye az kaldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • besadam B kullanıcısına yanıt
    4 senedir mazot alirken tek kriterim cok satan en ucuz yerden almak oldu. Hicbi sıkıntımda olmadi. Opetden alicam diye 4,6 dan mazot almayin derim. 4,15 satan cok yer var. Ayrica katkili motorindende uzak durun mazot ne kadar incelirse o kadar fazla yakar. Katkili mazottan dogacak arizalardan sorumlu degiliz diye bikac firmanin aciklamasida vardi. Aralarinda toyota varmi hatirlamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRND


    quote:

    Orijinalden alıntı: taylan-06

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRND

    dizelini bi kullan bak bakalım yüksek devirde cansızlaşıyomu

    20 senedir dizel araba kullanıyom.. senin o bindiğin 1.4 dizelin ağa babasına 2.0 d4d avensise bindim.. yüksek devirde hiçbir dizel motor alt devirdeki gücünü hissettiremez....

    1.9 tdi ve 2.0 tdi 170hp passat kullandim 2.0d4d o segmentteki en cansız dizel.bana dizeli ogretme. Oyle aga babası bilmem ne su uslubunuda bi duzelt bak

    üslubunda sıkıntı olan sensin..önce bir dizel arabaya bin... diyerek kimin kendini bilmediği belli...ayrıca ben şu dizel iyi bu dizel kötü demedim burada bahsedilen benzinli motorların yüksek devirlerde dizelden daha canlı olduğu... senin araban dizel diye bu gerçeği değiştiremeyiz..ayrıca benim arabamda dizel..




  • bu arada herkeze hayırlı kandiller..
  • arkadaşlar dizel benzinli tartışması bitmez. ben dizel arabadan 1.6 advance cvtye geçtim yeni. dizel araçlar elbette ekonomi sağlıyor. ama bunun şartı var. dizel arabayı özellikle kışın bir süre ısıtmanız gerekiyor. ama ne yapsanız da harekete geçmeden motor ısınmıyor. ekonomik moda geçmesi de 6-7kmyi buluyor. dizel aracın yaydığı zararlı gazlar daha fazla (nox) , dizel araçta ses daha fazla. ayrıca durduğunuzda da bir süre rolanti çalışmaya devam etmesi gerekiyor. turbo çok masraflı ve bu merasimsel kullanım kurallarına uymazsanız turboyu elinize alıyorsunuz. ayrıca dizel otomatikler sorunlu. ben sorunsuz atmosferik motoru ve sorunsuz ve kaymak gibi cvt yüzünden benzinliyi tercih ettim. sessizliği cabası. şu anda ortalama tüketimim 9.5 civarı , daha önce kullandığım 1.3mjette ortalamam 8.2ydi. cvtnin kullanım konforu dizelin yüksek torkunu unutturur bence. ayrıca patlamalı bir şekilde sıçraması da otomobili kullanma zorluğu oluşturuyor. atmosferik motor dengeli hızlanıyor , bence daha güvenli bir sürüş sağlıyor. gönül ister ki ülkemizdeki saçma vergilendirme sistemi olmasa da 2.0 motor atmosferiklere binsek.

    ama ben böyle tercih ettim diye doğrusu budur demek değil. herkesin doğrusu farklıdır. karar için bizzat denemek , birçok kere denemek gerekiyor.




  • Arabama bagaj kapak spoiler ı takdırmayı düşünüyordum serviste 500 lira gibi bir rakam aldım ki bu beni yan sanayiye itti hepimiz biliyoruzki o spoiler 500 lira etmez , antalya da bu spoiler ı daha uygun fiyata temin edebileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omer7o

    Arabama bagaj kapak spoiler ı takdırmayı düşünüyordum serviste 500 lira gibi bir rakam aldım ki bu beni yan sanayiye itti hepimiz biliyoruzki o spoiler 500 lira etmez , antalya da bu spoiler ı daha uygun fiyata temin edebileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?

    servisteki rakamlar biraz fazla...ama yan sanayi de yakında piyasada olacakmış...biraz daha beklemek gerekiyor arkadaşım...selamlar...

    herkese hayırlı kandiller



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devaimystic -- 12 Ocak 2014; 22:15:29 >
  • 
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.