Şimdi Ara

Toshiba C855 18G ekranda karıncalanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, internetten sipariş ettiğim notebook bugün elime ulaştı. Tüm driverları kurulu gelmiş gördüğüm kadarıyla bilgisayarı açtıktan sonra herhangi bir şey yapmama gerek kalmadı. Öncelikle ekrana hiç alışamadım, casper nirvana bir notebookum vardı, onda açtığım fotoğraflar çok net ve detaylı görünüyor ve renkleri tam kıvamında. Yeni toshiba notebookta önce bir dizi parlaklık kontrast gama ayarı yaptım, en sonunda bir fotoğrafta açık renklerin daha belirgin olacağı ve gölgeli yerlerin karanlığa boğulmayacağı bir denge tutturmayı başardım. yine de alışabilmiş değilim, siyahlar tam siyah görünmüyor gri gibi açık kalıyor. hala ekranın önünde bir cam ya da bir perde var gibi geliyor.

    Asıl sorum şu ki: Koyu renk arka planda baktığımda (masaüstü arkaplan rengini düz siyah yaptım, ama herhangi bir internet sitesindeki siyahlarda da böyle oluyor) pikseller adeta dans ediyor. 50 cm uzaktan bakınca fark edilmese de ekrana 20-25 cm yaklaştığımda karıncalanmayı fark edebiliyorum. Eski notebookumun ekranında böyle bir şey yok (4 sene önce almıştım ama özellikleri yeni aldığıma baya yakın) Kardeşime gösterdim o da karıncalanmayı fark etti. Bu elde edebileceğim en iyi görüntü mü yoksa driver la ya da başka bir ayarla düzeltilebilir mi? eksik driverlar aygıt yöneticisinde soru işaretli mi çıkıyor? öyle bir şey yok. monitör ayarlarından sürücüyü güncelle dediğimde zaten güncel diyor. Sadece 60 Hz seçeneği var. Başka ne yapabilirim? Açıkçası bilgisayardan çok da anlamıyorum, fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim, oyunla grafikle pek işim olmuyor, ama bu durum beni rahatsız etti, abartıyor olabilir miyim? düzeltemezsem iade etmeli miyim? ya da servise götürmeli miyim? yoksa bu bilgisayardan en fazla bu kadarını mı beklemeliyim?







  • ekrankartı driverını güncellemeyi deneyebilirsin.
    Monitör güncelleme yapmayı denemişsin bu yanlış.
    ekran kartı driver güncelleştirmesinide ekrankartı marka modelini öğrenerek yapman lazım internetten download edeceksin.
    marka model öğrenmek için everest adlı programı kullanabilirsin.
    Toshiba laptopunun marka modelinide yazmamışsın.
  • Toshiba Satellite C855 18 G modeli

    Aygıt yöneticisinde monitöre tıkladığımda AMD Radeon HG 7610M yazıyordu. Sonra AMD'nin sitesinden driver indirdim şimdi AMD Radeon HG 7600 Series üzerinde yazıyor.

    AMD Driver Autodetect Toshiba notebooklarda çalışmaz diyor, nitekim indirdim çalışmadı. sonrahttp://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista64.aspx adresinden
    12-8_vista_win7_win8_64_dd_ccc isimli driverı indirdim. çalıştırdım kurulum tamamlandı dedi ama hiçbir şey olmadı bilgisayarı restart yaptım yine bir değişiklik yok. aygıt yöneticisnde ya da denetim masasında ekli bir program göremiyorum.

    Bilgisayar açılırken, windows açılıyor ekranında sorun yok, masaüstü göründüğünde karıncalar da geri geliyor. Burdan sorunun kesin sürücüde olduğunu mu anlıyoruz?




  • aynı problem bendede var ciddi anlamda sıkıntı yaşıyorum 17 inç ekranlı olan modelini aldım ki daha güzel fotoğraflar elde edeyim diye lakin bu sıkıntı benim gözlerimi ağrıtacak derecede rahatsızlık vermekte. yok mu bunun bir çaresi ???
  • güncel olsun yokmu bu işin bir çozümü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginman01

    güncel olsun yokmu bu işin bir çozümü ?

    Ben bilgisayarı eskişehir vatan mağazasına götürüp durumu izah etmiştim, biz bir bakalım düzelmezse servise göndeririz dediler, servis formu doldurup bilgisayarı oraya bıraktım, ertesi gün aradılar, mağazada recovery yapmış driverı yeniden yüklemişler orada kontrol ettim düzelmişti, bu dediğim geçen sene oluyor bilgisayarı aldıktan bir kaç gün sonra, bayadır girmemiştim foruma cevapsız kalmış, yani ben sorunu böyle hallettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onecanlala

    quote:

    Orijinalden alıntı: enginman01

    güncel olsun yokmu bu işin bir çozümü ?

    Ben bilgisayarı eskişehir vatan mağazasına götürüp durumu izah etmiştim, biz bir bakalım düzelmezse servise göndeririz dediler, servis formu doldurup bilgisayarı oraya bıraktım, ertesi gün aradılar, mağazada recovery yapmış driverı yeniden yüklemişler orada kontrol ettim düzelmişti, bu dediğim geçen sene oluyor bilgisayarı aldıktan bir kaç gün sonra, bayadır girmemiştim foruma cevapsız kalmış, yani ben sorunu böyle hallettim.

    ben pc yi teknosaya verdim gönderdim hiç birşey yok deyip geri yollamışlar tekrar gönderdim anakart değişti karıncalanma sıkıntısı kayboldu fakat dikey çizgiler halen mevcut tekrar gönderecem hiç memnun kalmadım bu alışverişten.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    tcl c855 renk problemi
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.