Şimdi Ara

$$$ TOROS' un ve R12 Geçmişi $$$ (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
0
Favori
23.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    djoz arkadaşım 98den 2002 ye kadar 4 sene 90 model reno 12 vardı bende.bu arabayla fethiyeden ankaraya gidiş geliş 1300 km yolda yaptım dağ bayır gezdimde.bi şey söylüyorsam biliyorumda söylüyorum.renonun 1.4 olan arabalarının hiç biri bu ğünkü modeller dahil 5 kişi binmeye uygun değil.arka koltuğu boşuna koyuyorlar.biraderimde 98 eropa var araba 3 kiş iyi ama 5 olunca sürünüyor resmen yolda gazı benzinide oluk gibi çekiyor.şimdi bende 97 doğan var daha hiç bi yokuşta kalmadım.teyze oğlumla geçen yıl 2 araba kır gezmesine çıktık onda binek 88 bende doğan çok yerde ben onu çıkamadığı için çekmek zorunda kaldım.yollardaki kanıt diyorsunda buda ona cevabım.



    walla hocam manisa da oturanlar bilir. orada bir spil dağı var. zirve yaklaşık 24 kilometre. yolda bir kaç iniş dışında hep rampa. benim springe 6 kişi bindik. + bagajda ağzına kadar doluydu. hiç zorlanmadan çıktık. senin kullandığın europa da sorun vardır...




  • Evet arkadaşım o dediğin araba budur Kardelen'de oturuyorum işyerimde Gersan'da.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal
    walla hocam manisa da oturanlar bilir. orada bir spil dağı var. zirve yaklaşık 24 kilometre. yolda bir kaç iniş dışında hep rampa. benim springe 6 kişi bindik. + bagajda ağzına kadar doluydu. hiç zorlanmadan çıktık. senin kullandığın europa da sorun vardır...



    arkadaşım senin arabanın motoru küçük ama kendiside küçük ve çok hafif sen altındaki arabanın ağılığının 90 la giderken 40 kg gibi komik bi değere düştüğünü biliyorsun herhalde.ayrıca ben renolar rampa çıkamıyor diye bi şey söylemedim 4 kişi taşlı(yani toprak yol) yokuş yolda tekerler boşa dönmeye başlar dedim.yoksa 75 hp lik bi araba tabiki rampa çıkar.sorun önden çekişli renoların ağırlık merkezi iyi ayarlanmadığı için yüklüyken yokuş yukarı bozuk yollarda ön tekerler yoldan kopuyor.ben buna dikkat çekmek istiyorum.




  • valla ben onu bunu bilmem arkadaş ben 1,5 seneden beri toros kullanıyorum 1,5 senede 243.000km. yaptım otobanda 150 km den aşağı düşmedim 180 i geçtiğimde oldu şu kadarını söyliyeyim ben TOROS_CLK_500_SEL imi SEVİYORUM HEHDE ÇÖK ÇÜRÜKDE OLSE SEVİYORUM
  • üstad şöyle bi ilan var gördün mü senin aradıklarıa benziyor,

    http://www.araba.com/459282.html

    quote:

    Orjinalden alıntı: pcdata76

    Araba cok temiz ve orijinal. Keske satmasan diyecegim,daha once ilanda da rastladim ara ara kurcalarim da :)

    Bu yasta o parlaklikta tampon,ön farlar ve ön sinyaller,o modellerin ön panjuru neredeyse bulunmasi cok zor.Elimde para olsa inan kacirmazdim. Hele temiz parlak tampon ve sinyalleri bulmanin imkani yok. Zamaninda cok aramistim bunlardan ama denk gelmemisti bir turlu,simdi de para yok.Bu modeller gercekten klasik oldu.




  • Bu konuyu gördüğüm iyi oldu. Ailemizin bi ferdini tanıştırmakla onur duyarım 92'den beri bizde, tam 15 sene olmuş dile kolay 15 sene...... Sıfır almıştık ve ilk arabamızdı. 2003 de opel Vectra aldık ama Torosumuzu satmadık. Opeli babam aldı, torosu da ben aldım. 5 ay önce LPG dönüşümü yaptık, gayet memnunum 110.000 km'de (az çünkü ababam okuldan eve evden okula gitti durdu) Görev yaptığım yere getirdim. Bu güne kadar ne yolda bıraktı, ne rektefe gördü, ne de başka bişey. Taliplisi çok oldu ama satmadık, muhafaza ettik, satmayı da asla ama asla düşünmüyoruz. Bu arada arabanın rengi çok az rastlanan ve nadir bulunan renklerden biridir. Genelde emniyet ya da makam arabası zannediliyor. Aşağıya da bi kaç resmini ekliyeyim.

    Modeli :92
    Rengi:Gece Mavisi(boyası vernikli boyadır aynı metalik boya gibi,pırıl pırıl parlar)
    Km: 110.000



     $$$ TOROS' un ve R12 Geçmişi $$$


     $$$ TOROS' un ve R12 Geçmişi $$$


     $$$ TOROS' un ve R12 Geçmişi $$$



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıdemli Yarbay -- 13 Mart 2007; 22:41:04 >




  • arkadaşlar ben fiatçıyım o nedenle r12 ve türevlerini de sevmem bir de torosu doğanla kıyaslayıp broadwayi yüceltirler ya o anda tozuturum
  • Kardeş buraları tozutma git TOFAŞ bölümünde tozut.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    valla ben onu bunu bilmem arkadaş ben 1,5 seneden beri toros kullanıyorum 1,5 senede 243.000km. yaptım otobanda 150 km den aşağı düşmedim 180 i geçtiğimde oldu şu kadarını söyliyeyim ben TOROS_CLK_500_SEL imi SEVİYORUM HEHDE ÇÖK ÇÜRÜKDE OLSE SEVİYORUM

    torosla 180 aklın başındamı arkadaşım senin km bozuk olmasın.ölmek için bu kadar acele etmene gerek yok yaradan alır bi gün emanetini.10 yıl kadar önce şehir içinde 120yle giden bi torosun önüne aniden bi çocuk çıktı.başka bi araba olsada o hızda çocuğa vurmadan durması imkansızdı.çoçuk öldü ama işin garip tarafı toros frene basar basmaz topaç gibi dönmeye başladı.döne döne vurdu çocuğa.sonrada gitti elektrik direğine yandan sarıldı resmen.gözümün önünde oldu kaza çocuğun durumu hala gözümün önüne geliyor irkilyorum.
    şimdi ben bunu niye anlattım.70-80 den yukarda freni köklemek zorunda kalırsan araba tamamen kontrolden çıkıyor.nereye ne tarafıyla vuruca tamamen muamma.ona göre sürün toros brodvey doğan gibi araçları.




  • R 12 dünyanın en uzun ömürlü ve cefakar araçlarından biridir. 1973 te 0 km. aldığımız SW yi 1979 ta 725.000 km de sattık. Bu zaman zarfında motor yapılmadı, ancak son dönemlerde yağ eksiltmeye başlamıştı. Ayrıca ister inanın ister inanmayın ben Polatlı'da arkasına pulluk takılmış tarla süren bir R 12 gördüm. Sanırım başka hiçbir araç bu eziyete dayanamazdı.
  • selam arkadaşlar,
    bende de 1975 model 1300cc güzel bir reno 12 var bu arabaya bayağı bir emek harcadım. motor sıfır yapıldı. arabamdan memnunum ve ilerde fotoğraflarını da koyarım. sizlerden bir konuda fikir almak istiyorum.
    1- Arabada orjinal dürbün goğüs tabir edilen torpido dan var ve zamanla soğuk sıcak güneş den dolayı çatladı. bu torpidoyu yine çıkma dürbünlü torpidolardan biriyle mi değiştiriym yoksa normal torpido alıp ondan mı takdırıyım.
    2- benzin deposu ve şamandırasını değiştirdim fakat benzin miktarını yine de normal olarak göstermiyor. 15lt benzin alıyorum ibre yarıdan fazla gösteriyor 3-5lt benzin var diyorum tak bitiveriyor bu göstergeyle de alakalı olabilir mi?

    3-lpg hiç taktırmadım fakat ciddi ciddi düşünüyorum çünkü şehirçi bayağı bi maliyetli olmaya başladı. 45lt benzin deposu var 45*2880YTL=129600/400KM=324YTL kışın veya soğuklarda 350ytl yi buluyor km başına tüp biraz cazip gibi geliyor ne dersiniz?

    4-arabada bulunan karbüratör tek boğazlı veya tek püskürtme memesi var diye tabir ettiklerinden işin açığı tek boğaz mıdır nedir kalkışlarda ve ani hızlanmalarda biraz ağırdan aldırıyor çift boğazlı karbüratörler (toroslarda kullanılan karbüratörleri kast ediyorum) sanki arabayı daha seri hale getirirmiş gibi geliyor tek boğaz veya çift boğaz karbüratör ne gibi bir fark yaratır?

    netice itibarıyla kendi düşüncem bu karbüratör olayına hiç girmeden lpg taktırıp hem yakıt maliyetini hemde performansı biraz artırsam mı ? biraz fikir verirseniz olumlu veya olumsuz düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum iyi akşamlar

    söylemeyi unuttum ister inanın ister inanmayın dürbün gögüslü torpidoda 0-160km kadran var ist-ank otobanda gaz pedalini yere vurduğumda arabanın km göstergesi 160 ı geçip tekrar 0 geldi göstergedeki yanılma payınıda tahmin ediyorum ancak 160km civarında bir hız yaptı daha sonra dayımın broadwayla aynı yol ve aynı istikamette kapıştık brodway 1996model ve lpg li benim ki benzinli düz yolda ve rampada brodway yetişemedi brodway 140-145km hız yapabildi ancak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TUFANER -- 14 Mart 2007; 20:28:04 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    valla ben onu bunu bilmem arkadaş ben 1,5 seneden beri toros kullanıyorum 1,5 senede 243.000km. yaptım otobanda 150 km den aşağı düşmedim 180 i geçtiğimde oldu şu kadarını söyliyeyim ben TOROS_CLK_500_SEL imi SEVİYORUM HEHDE ÇÖK ÇÜRÜKDE OLSE SEVİYORUM

    torosla 180 aklın başındamı arkadaşım senin km bozuk olmasın.ölmek için bu kadar acele etmene gerek yok yaradan alır bi gün emanetini.10 yıl kadar önce şehir içinde 120yle giden bi torosun önüne aniden bi çocuk çıktı.başka bi araba olsada o hızda çocuğa vurmadan durması imkansızdı.çoçuk öldü ama işin garip tarafı toros frene basar basmaz topaç gibi dönmeye başladı.döne döne vurdu çocuğa.sonrada gitti elektrik direğine yandan sarıldı resmen.gözümün önünde oldu kaza çocuğun durumu hala gözümün önüne geliyor irkilyorum.
    şimdi ben bunu niye anlattım.70-80 den yukarda freni köklemek zorunda kalırsan araba tamamen kontrolden çıkıyor.nereye ne tarafıyla vuruca tamamen muamma.ona göre sürün toros brodvey doğan gibi araçları.


    arkadaşım sana kısmen katılıyorum kısmen de katılmıyorum
    arabanın doğan şahin brodway veya toros olması çok önemli değil eğer aracı kullanan kişi olarak direksiyon şoförü isen ve hiçbir şeyden anlamayan biriysen arabanın sağa sola çekmesi topaç gibi dönmesi elbette normaldir yadsınacak bir durum yoktur ama arabanı seviyorsan az buçuk tamir işinden anlıyorsan ve bakımlarını ehil ustalara zamanın da yaptırıyorsan değil topaç gibi dönmeyi sağa sola çekmeyi normal yol koşullarında (yağışlı, karlı veya buzlu zemin hariç) arabanın dört tekeri birden frenler ve hiçbir tarafa da çekme olmaz. lütfen biraz bilinçli konuşalım senin araban 2004 model olmuş veya 2005 model olmuş arabanla ilgi alakan yoksa bakım yaptırmadıysan isterse son model güvenlik ekipmanları mevcut olsun yine sıfır öyle değilmi ? iş kişi de bitiyor arabada veya modelinde değil?
    ismi veya nick i mevzu bahis değil forumda bir arkadaş broadway ile uzun yola çıkılır mı diye soru sormuş?
    ne kadar garip bir soru ????????????????????? arkadaşım ben 1975model reno ile istanbul-afyon-diyarbakır-yozgat-kastamonu gezdim tık demedi şimdi bu şans mı bakımla mı alakalı?




  • Ben kontak kapatmadan (hemen hemen kapatmadan) 3800 km. yaptım 5 gün içinde tabiki. Bir kere Bodrum girişinde arka lastiğim patladı o kadar başka hiç bir sıkıntı yapmadı.2 Şöfördük biri ben diğeri abim araçta 4 kişiydik gece içinde uyuduk hiç yorulduğumu hatırlamıyorum. (YIL:1999 Ankara'dan Fethiye ve oradan ege sahilleri daha sonra bursa üzeri Akçakoca ve oradanda İnebolu sahilleri en son Kastamonu üzerinden Ankara)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TUFANER


    arkadaşım sana kısmen katılıyorum kısmen de katılmıyorum
    arabanın doğan şahin brodway veya toros olması çok önemli değil eğer aracı kullanan kişi olarak direksiyon şoförü isen ve hiçbir şeyden anlamayan biriysen arabanın sağa sola çekmesi topaç gibi dönmesi elbette normaldir yadsınacak bir durum yoktur ama arabanı seviyorsan az buçuk tamir işinden anlıyorsan ve bakımlarını ehil ustalara zamanın da yaptırıyorsan değil topaç gibi dönmeyi sağa sola çekmeyi normal yol koşullarında (yağışlı, karlı veya buzlu zemin hariç) arabanın dört tekeri birden frenler ve hiçbir tarafa da çekme olmaz. lütfen biraz bilinçli konuşalım senin araban 2004 model olmuş veya 2005 model olmuş arabanla ilgi alakan yoksa bakım yaptırmadıysan isterse son model güvenlik ekipmanları mevcut olsun yine sıfır öyle değilmi ? iş kişi de bitiyor arabada veya modelinde değil?
    ismi veya nick i mevzu bahis değil forumda bir arkadaş broadway ile uzun yola çıkılır mı diye soru sormuş?
    ne kadar garip bir soru ????????????????????? arkadaşım ben 1975model reno ile istanbul-afyon-diyarbakır-yozgat-kastamonu gezdim tık demedi şimdi bu şans mı bakımla mı alakalı?

    sende doğru söylüyorsun araca baktırmak lazım bakımlarını zamanında yaptırmak lazım.ama şunuda göz ardı etmemek lazım 2000 modelin altındaki çoğu araç ve özellikle brodvey toros doğan gibi arabalar hız yapmak için yapılmış arabalar değiller. brodveyin 90 la giderken alttan giren rüzgarın etkisiyle ağırlığının 40 kg civarına düştüğünü duymuşsundur. bence torosdada aynı problem var.araç belli bi hızdan sonra yoldan kopuyor ondan sonra frene bassanda fren tertibatın sapa sağlam olsada lastik yere sağlam basmadığı için aracı durduramıyor.bu yüzden araç kontrolden çıkıyor.
    brodveylede uzun yola çıkılır araba tabiki gider. bende 3 seneden fazla 90 model bi toros vardı.onunla uzun yolada çıktım.sende takdir edersinki brodveydede torosdada konfor yok.yolculuk bittiğinde kollarının ve sırtının ağrısından arabamı beni götürdü benmi arabayı diyorsun.aynı yolu brodveyden sonra bide vectrayla yap aradaki farkı daha iyi anlıyacaksın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orjinalden alıntı: kudal
    walla hocam manisa da oturanlar bilir. orada bir spil dağı var. zirve yaklaşık 24 kilometre. yolda bir kaç iniş dışında hep rampa. benim springe 6 kişi bindik. + bagajda ağzına kadar doluydu. hiç zorlanmadan çıktık. senin kullandığın europa da sorun vardır...



    arkadaşım senin arabanın motoru küçük ama kendiside küçük ve çok hafif sen altındaki arabanın ağılığının 90 la giderken 40 kg gibi komik bi değere düştüğünü biliyorsun herhalde.ayrıca ben renolar rampa çıkamıyor diye bi şey söylemedim 4 kişi taşlı(yani toprak yol) yokuş yolda tekerler boşa dönmeye başlar dedim.yoksa 75 hp lik bi araba tabiki rampa çıkar.sorun önden çekişli renoların ağırlık merkezi iyi ayarlanmadığı için yüklüyken yokuş yukarı bozuk yollarda ön tekerler yoldan kopuyor.ben buna dikkat çekmek istiyorum.



    haklısın arkadaşım ağırlık transferi nedeni ile önden çekişli araçların hele ağırlıkları az sa hepsi yaşıyor bu sorunu




  • Merhaba, bir R-12 kullanicisini daha aramizda gormek guzel.

    Sorularina gelince;
    1-Kesinlikle durbun gogus yerine toros gogsu taktirma, arabanin zaten 75 model ve asagi oldugunu belirten en onemli parcasi,o degisince 99 torostan farki kalmaz. Cikmacilarda cok temiz durbun gogusler bulunabiliyor iki uc defa bende rastladim. Hemde TS gogsu bulabilirsen devir saatin ve hararet gostergen de olur.(sendekinin TL oldugunu dusunerek bu yorumu yapiyorum) Eger bulamazsan da bence ust kismini guzel bir dosemecide deri ile kaplatinca da iscilik guzelse fena durmuyor. Olasi bosluklari ve catlaklari doldurup kapliyorlar. Eger degistirirsen de eskiyi kesinlikle atma, nadir parcalar onlar artik.

    2-Depo ve samandira degismese deponun yamuklugundan kaynaklanir diyecektim ama madem yeni, arkadasimizdan biri samandira topunun bagli oldugu teli egerek seviye ayarlamasi anlatmisti onceki mesajlarda. Mesela depo bosken 12 lt falan benzin koyarak depo ceyrek gosterecek sekilde samandiraya ayar yapilabilir. Veya ikinci yol olarak samandira ile kablosu arasina denemeler sonucu uygun degeri saglayan direnc lehimlenerek te ayar yapilabilir. Baska bir ihtimal benzin gostergesinde de sorun olabilir.

    3-Taktiracaksan eger karburatoru delerek takilan mikserlerden taktirma, karburator uzerine takilan mikserler var onlardan taktir. Gerci delerek takilinca performans daha iyi oluyor ama senin karburatorunun piyasada sifiri artik yok, toros karburatoru olsa piyasada sifiri bile oldugundan farketmez derdim ama orijinalligi korumak icin en azindan mikser taktir karburator uzerine. Bunun disinda da zaten bagajin altina ufak bir delik deliniyor, birde tupu tutan civatalar icin 4 delik. Bunlarin etrafini da paslanmayi onlemek icin silikon v.s. ile izole et.

    4- TS harici butun renault 12 lerde(L,TL,TN,TSW,TX,GTS,Toros)karburator tek bogazlidir. Ancak 1400 cc lerde capi 35 mm olan solex 35 seia, 1300 cc lerde ise capi 32 mm olan solex 32 eisa karburatorleri bulunur. Senin aracina 1400 lerde kullanilan 35 seia takilmasinin bir faydasi olmaz, aksine rolantiden kalkarken genis bogaz sorun yaratir. Ancak emme manifoldu, hava filtre kutusu ve kep degistirilerek piyasada temiz cikma bulabilirsen cift bogazli TS karburatoru Weber 32 DIR takilirsa performans artar. Yakit tuketimi de 100 km de yarim litre kadar(normal kullanimda)artar. Ancak birde TS nin silindir kapagini takarsan(sikistirma oranini 9.5:1 e cikarmak icin) yada kapagi yuksekligi 72 mm olacak sekilde duzgunce taslatirsan yine performansta bir artis olur. Zamaninda normal benzinle(91 oktan) kullanilmasi icin r-12 lerin sikistirma oranlari dusuk tutulmustur. Ama simdi en ucuz benzin bile 95 oktan.


    Eger performans ariyorsan LPG isine yaramaz. Normal gaz ayarinda sehir disi 130-140 bin lira yakar km de.Ancak duzlukte bile 100-110 u gecmekte zorlanir. Gaz ayarini acinca da 110 u geciyor,ancak tuketim bu sefer 200 lere firliyor. Ayrica yokuslarda LPG benzine gore cok cabuk bayiliyor gaz ayari normal ayarliyken. Sollama gibi ani hizlanmalarda da yine LPG agir kaliyor.

    ama su var, lpg taktirip performans aradiginda(rampa,sollama v.s.) benzinle, sehirici gibi hiz ve ivmenin gereksiz oldugu durumda lpg ile kullanabilirsin tabi. Hatta ilk calistirmalar kesinlikle benzinle olmali motor ve mars sistemi omru acisindan.


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUFANER

    selam arkadaşlar,
    bende de 1975 model 1300cc güzel bir reno 12 var bu arabaya bayağı bir emek harcadım. motor sıfır yapıldı. arabamdan memnunum ve ilerde fotoğraflarını da koyarım. sizlerden bir konuda fikir almak istiyorum.
    1- Arabada orjinal dürbün goğüs tabir edilen torpido dan var ve zamanla soğuk sıcak güneş den dolayı çatladı. bu torpidoyu yine çıkma dürbünlü torpidolardan biriyle mi değiştiriym yoksa normal torpido alıp ondan mı takdırıyım.
    2- benzin deposu ve şamandırasını değiştirdim fakat benzin miktarını yine de normal olarak göstermiyor. 15lt benzin alıyorum ibre yarıdan fazla gösteriyor 3-5lt benzin var diyorum tak bitiveriyor bu göstergeyle de alakalı olabilir mi?

    3-lpg hiç taktırmadım fakat ciddi ciddi düşünüyorum çünkü şehirçi bayağı bi maliyetli olmaya başladı. 45lt benzin deposu var 45*2880YTL=129600/400KM=324YTL kışın veya soğuklarda 350ytl yi buluyor km başına tüp biraz cazip gibi geliyor ne dersiniz?

    4-arabada bulunan karbüratör tek boğazlı veya tek püskürtme memesi var diye tabir ettiklerinden işin açığı tek boğaz mıdır nedir kalkışlarda ve ani hızlanmalarda biraz ağırdan aldırıyor çift boğazlı karbüratörler (toroslarda kullanılan karbüratörleri kast ediyorum) sanki arabayı daha seri hale getirirmiş gibi geliyor tek boğaz veya çift boğaz karbüratör ne gibi bir fark yaratır?

    netice itibarıyla kendi düşüncem bu karbüratör olayına hiç girmeden lpg taktırıp hem yakıt maliyetini hemde performansı biraz artırsam mı ? biraz fikir verirseniz olumlu veya olumsuz düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum iyi akşamlar

    söylemeyi unuttum ister inanın ister inanmayın dürbün gögüslü torpidoda 0-160km kadran var ist-ank otobanda gaz pedalini yere vurduğumda arabanın km göstergesi 160 ı geçip tekrar 0 geldi göstergedeki yanılma payınıda tahmin ediyorum ancak 160km civarında bir hız yaptı daha sonra dayımın broadwayla aynı yol ve aynı istikamette kapıştık brodway 1996model ve lpg li benim ki benzinli düz yolda ve rampada brodway yetişemedi brodway 140-145km hız yapabildi ancak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: malkocoglu48

     $$$ TOROS' un ve R12 Geçmişi $$$


    araba bu



    BU ARABAYI GÖRÜNCE ÇOCUKLUĞUMAKLIMA GELDİ...
    BABAMIN 1975 RENOSU VARDI...
    O KADAR ÇOK SEVİYORDUK Kİ NE GÜNLERİMİZ GEÇTİ O ARABAYLA BEA 95 TE SATANA KADAR BİZİMLEYDİ HEP O ARABA BENİM KAHRIMI ÇOK ÇEKTİ BEN O ARABADA BÜYÜDÜM

    BABAMIN İLK GÖZ AĞRISIYDI....
    AYNI RENK BİNEK MODELİYDİ AMA ARTIK ÇOK GEÇ
    HALEN ANKARA DA 3 SAHİBİNDE BU ARABA
    PLAKASINI UNUTAMAM
    06 AU 012 İDİ




  • valla ben onu bunu bilmem arkadaş ben 1,5 seneden beri toros kullanıyorum 1,5 senede 243.000km. yaptım otobanda 150 km den aşağı düşmedim 180 i geçtiğimde oldu şu kadarını söyliyeyim ben TOROS_CLK_500_SEL imi SEVİYORUM HEHDE ÇÖK ÇÜRÜKDE OLSE SEVİYORUM


    NOT: torosla 170 km yaptım görmek isteyenler için youtubede KARABÜK TOROS yazın bi bakın bakalım nasıl beğenecekmisiniz :):):):):)
  • Hız, Toros'la daha bi Felakettir !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    valla ben onu bunu bilmem arkadaş ben 1,5 seneden beri toros kullanıyorum 1,5 senede 243.000km. yaptım otobanda 150 km den aşağı düşmedim 180 i geçtiğimde oldu şu kadarını söyliyeyim ben TOROS_CLK_500_SEL imi SEVİYORUM HEHDE ÇÖK ÇÜRÜKDE OLSE SEVİYORUM


    NOT: torosla 170 km yaptım görmek isteyenler için youtubede KARABÜK TOROS yazın bi bakın bakalım nasıl beğenecekmisiniz :):):):):)


    tekerleği olan ve motoru çalışan her araç uygun koşullarda 170 der ama bir 12 ile 170 yapmak piranalarla dolu göle girmekten daha riskli. o süratte direksiyonu, frenleri unutmalısın aracın adetten yere dokunur. en ufak bir tümsekte havalanman işten bile değil. biraz daha mantıklı olmanızı beklerdim. 170 kmh korkunç bir sürattir.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.