Şimdi Ara

Toolchain 2.0 ile OpenGL uygulamasi gelistirme?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • toolchain'in 2.0 bellenimi icin cikan surumunu kullanarak OpenGL uygulamasi derleyebilmis olan veya elinde sadece ekrana kare cizdirmekten ibaret de olsa toolchain 2.0 ile derlenebilen bir kod dosyasi ve "makefile"i olan var midir acaba?
    Iki uc gundur ugrasiyorum fakat 1.1.4 uzerinde derleyebildigim kodlari 2.0'a uyarlayamadim. Elde ettigim en iyi sonuc siyah bir ekran oldu ki takdir edersiniz, yeterince iyi bir sonuc degil :)

    Ozellikle Andrew Willmott'un uygulamasini nasil uyarlayabilecegimi tarif eden cikarsa pek bir mutesekkir olacagim.

    Bu arada, Saurik'in aciklamalarini da okudum ve sorunun UILayer'dan kaynaklandigini dusunuyorum. Saurik tarafindan tarif edilen sekilde uyarlamaya calistim fakat olmadi, olduramadim :)

    Tesekkurler pesinen



  • ftp://ftp.iphonefix.de/ ftp adresini bir incele belki işine yarar birseyler cikar
    _____________________________

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar." M. Kemal ATATURK
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GomerciN

    toolchain'in 2.0 bellenimi icin cikan surumunu kullanarak OpenGL uygulamasi derleyebilmis olan veya elinde sadece ekrana kare cizdirmekten ibaret de olsa toolchain 2.0 ile derlenebilen bir kod dosyasi ve "makefile"i olan var midir acaba?
    Iki uc gundur ugrasiyorum fakat 1.1.4 uzerinde derleyebildigim kodlari 2.0'a uyarlayamadim. Elde ettigim en iyi sonuc siyah bir ekran oldu ki takdir edersiniz, yeterince iyi bir sonuc degil :)

    Ozellikle Andrew Willmott'un uygulamasini nasil uyarlayabilecegimi tarif eden cikarsa pek bir mutesekkir olacagim.

    Bu arada, Saurik'in aciklamalarini da okudum ve sorunun UILayer'dan kaynaklandigini dusunuyorum. Saurik tarafindan tarif edilen sekilde uyarlamaya calistim fakat olmadi, olduramadim :)

    Tesekkurler pesinen



    apple ın dev ayfasında how to vidyoları var; bir uygulama üzerinde çalışıyorum şu an.
    _____________________________
    MacBook Pro 8,2 (17" 2011 Erken model), iPhone 4S; Sony PS3 Sisman.




  • Arkadaşlar Windows altında Iphone uygulaması geliştirebiliyormuyuz ? Yoksa hala Mac OS bağımlısımıyız?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burakc

    Arkadaşlar Windows altında Iphone uygulaması geliştirebiliyormuyuz ? Yoksa hala Mac OS bağımlısımıyız?


    1.1.4 icin windows'ta kod gelistirmek mumkun ve gayet pratik. "iPhone cygwin toolchain" gibi kelimelerle aratirsaniz cikacaktir. Su an tatildeyim, isteyen olursa bir kac gun sonra, kullanima hazir bir paket yukleyebilirim.

    2.0 icin henuz windows-cygwin ortami hazir degil(di bir kac gun oncesine kadar). Derleme islemlerini iPhone uzerinde yapmaniz gerekiyor, o da cogu zaman pek pratik olmuyor.

    Velhasili, her hal u kârda, bir mac'iniz olmak zorunda degil iphone uygulamasi gelistirmek icin.

    Yalniz, toolchain ve apple'in uygulama gelistirme ortami biraz farkli, nitekim bir ortamda gelistirilen kod digerinde derlenemiyor. Toolchain'in sinirlari daha genis fakat resmi SDK icin de ornek bulmak ve destek almak daha kolay.

    Apple'in orneklerine bir goz atarim ilk firsatta, toolchain ile uyumsuzlugundan mutevellit pek dikkate almamistim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.