Şimdi Ara

Togg ne oldu ? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
0
Favori
8.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Vay be 20 dolara tablet mahalledeki ayakkabiciya deri bakkaldan tampon kasapdan da şasileri alalim madem... ciddi misiniz yoksa kafa mi buluyorsunz? Ben cok farkli birsey sanmiyorum da siz uzaktan kumandali araba nasil yapilir onu anlatiyorsunuz sanirim? Her parcanin belirli kalite dunya standartlari var arkadasim bu is oyle ordan onu aliyim burdan bunu alayimla olacak bisey degil araba uretiyorsun pazardan armut almiyorsun argesi var kalitesi var proje testi var satin almasi tedarigi var da var organize sanayi de ki merdiven alti yerlerde ki gibi islemiyor prosedur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaplannn14 K kullanıcısına yanıt
    Asıl siz saçmalıyorsunuz. Akü,motor, kasa tasarımı. Bunları tedarikçiden alıyorsanız birşey üretmiş olmuyorsun. Montaj Fabrikası işletmiş oluyorsunuz. Bahsettiğiniz dünya devi firmalar başlangıçta herşeyi kendi üretti sonradan delege etti. Sen daha başlangıçtan başkasının şeyi ile başlıyorsun. Bir de buna üretim bilgisi diyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bentürküm

    Asıl siz saçmalıyorsunuz. Akü,motor, kasa tasarımı. Bunları tedarikçiden alıyorsanız birşey üretmiş olmuyorsun. Montaj Fabrikası işletmiş oluyorsunuz. Bahsettiğiniz dünya devi firmalar başlangıçta herşeyi kendi üretti sonradan delege etti. Sen daha başlangıçtan başkasının şeyi ile başlıyorsun. Bir de buna üretim bilgisi diyorsun.
    Yani sen diyorsun ki madem otomobil yapacağız önce herşeyini bi üretelim, sonra bazı parçaları dışardan alırız.
    Brembo firması yılların deneyimi ile fren diski, kaliperi, balatası üretirken sen aylarca para harcayıp ar-ge yap, üret sonra da "biz artık üretebiliyoruz şimdi maliyeti kısmak için hazır alalım" mı desinler.
    Tam anlayamadım. Bi açıklar mısın?
  • bentürküm B kullanıcısına yanıt
    Ne sacmalamasi arkadas bir parcanin kac tane yari mamulu var haberin var mi senin? Ozellikle araba uretiminden bahsediyoruz binlerce parcayi kendi bunyesinde uretebilecek ve koordine edebilecek kapasitede firma sayisi dunya genelinde sayilidir. Siz anladigim kadariyla hic uretim de bulunmadiniz internetten de uretim sureclerine erisebilirsiniz acip bir okuyun tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öner kullanıcısına yanıt
    Akü Türkiye içinde ülke şartlarına uygun şekilde Türk mühendisler tarafından tasarlanmalı. e-arabada kablolar dahi özel tasarım ve üretim işidir. Motor da Türkiye'de tasarlanmalı, üretilmeli. BMW e-araba üretiyor değil mi. Onun motorunu başka ülkeden mi alıyor? Bazı soruları sorduğunda birçok şeyi anlarsın da anlamak işine gelmiyor herhalde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasinist H kullanıcısına yanıt
    Medyatik? Hocam bu alanda çalışıyorum ama?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Halkın ilgisini çekmek için yapılmış , gerçek durumu yansıtmayan. Örneğin ; yerli araba 2018 de yollarda , yerli uçak görücüye çıktı, 7tl şarjla 8 saat çalışacak traktor yaptık vs gibi haberler sektör , mühendislik konuları hakkında bilgisi olmayan insanlara inandırıcı gelebilir .Bu konular hakkında internet üzerinden toplanan bilgilerde oldukça yüzeysel olur, gözünüzle görmeden yada firmada çalışan bizzat tanıdığınız birinden duymadan yapıldı , yapılacak , uçacak, kaçacak gibi haberlere inanmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bentürküm

    Akü Türkiye içinde ülke şartlarına uygun şekilde Türk mühendisler tarafından tasarlanmalı. e-arabada kablolar dahi özel tasarım ve üretim işidir. Motor da Türkiye'de tasarlanmalı, üretilmeli. BMW e-araba üretiyor değil mi. Onun motorunu başka ülkeden mi alıyor? Bazı soruları sorduğunda birçok şeyi anlarsın da anlamak işine gelmiyor herhalde.
    Ben mi anlamiyorum???

    Otomotiv sektöründe calisiyorum. Sizin o araclarda gördüğünüz kablo tesisatlarini uretiyoruz.
    Toyota corolla, toyota chr, mercedes tır, ford tourneo icin kablo tesisati uretiyoruz.
    Toyota burada, sakaryada uretiliyor. Turk muhendisler tarafibdan bir cok konuda tasari yapiliyor... Ama araba japon..
    Bence sen anlamak istemiyorsun. Daha dogrusu Türklerin otomobil yapmasi işine gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öner kullanıcısına yanıt
    Ben Türküm. Türklerin otomobil yapması senden cok beni gururlandırır.

    Akü ve Motor Bunlar Türkiye'de üretilmiyor. Sen kablo diyorsun.

    Ancak otomobil değil, montaj işi yapıyoruz. Biri de yukarıda akü hücresini alıyoruz paketlemeyi burada yapyoruz demiş. Bunlar iş değil hocam. Anlamadığınız nokta burası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bentürküm

    Ben Türküm. Türklerin otomobil yapması senden cok beni gururlandırır.

    Akü ve Motor Bunlar Türkiye'de üretilmiyor. Sen kablo diyorsun.

    Ancak otomobil değil, montaj işi yapıyoruz. Biri de yukarıda akü hücresini alıyoruz paketlemeyi burada yapyoruz demiş. Bunlar iş değil hocam. Anlamadığınız nokta burası.
    Hocam keşke söylemek istediğiniz üzere pili,elektrikli motoru ve diğer önemli bileşenlerin çoğunu ülkemizde üretebiliyor olsak.
    Lakin üret(e)miyoruz.
    Şu anda sıfırdan bir elektrikli otomobil yapabilmemizin tek yolu bileşenleri ithal etmek.
    Hoş, günümüzde çoğu köklü markalar maliyet odaklı düşünüp işine geldiği yerden alıyor,ortaklıklar kuruyor.
    Bu bağlamda başlangıçta yerlilik oranının çok düşük olacağı,dolayısıyla dışarıya epey bir döviz borçlanacağımız doğru. Ama araçları ihraç edebilirsek işin rengi değişebilir.
    Ayrı bir konu başlığı da elektrikli otomobillerde pilin diziliminin ve yazılımının çok önem arz ettiği.
    Bu konularda tamamen milli olacağız anladığım kadarıyla.

    Velhasılı bir işe başlamadan,hata edip düzeltmeden,düşüp kalkmadan yol alabilmek mümkün değil.

    İşte biz de bu desturla bu serüvene başlıyoruz.

    Yolları açık olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmert -- 18 Haziran 2020; 17:56:47 >




  • drmert kullanıcısına yanıt
    quote:

    Ama araçları ihraç edebilirsek işin rengi değişebilir.


    işte zurnanın zırt dediği yer burası, ihraç edemeyeceğiz (birkaç kıytırık afrika ve ortadoğu ülkesine yapılacak ihracatın ciddiye alınacak tarafı olmaz), edemediğimiz içinde proje maliyeti gittikçe artacak ve nihayetinde duvara çarpacak. sanayi devrimini 300 yıl geriden takip eden, bilime yaklaşımı okunmuş fasulye vs olan bir ülkenin dünyayı yakalaması elbette zor olacak. geçenlerde boatshow programında (sanırım floridadaki bir tekne fuarı) fuarın gözdelerinden bir tekne türk markası olmasa da türk tershanelerinde yapıldığı belirtildi. benim için kıytırık bir 4 tekerliden çok daha önemli bir haber. dünyaya yat ihraç ediyoruz. ortak üretim de olsa kendi denizaltımız ve fırkateynimizi yapıyoruz. kendi adımızı taşıyacak 4 tekerin peşinden bu derece dolanmayı çok mantıklı bulmuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: detanaoq

    dedi akp maaşlı trollü...
    Gerçekleri suratına tokat gibi çarpınca öyle der tüm Chpli troller
    Bu arada maaşlı değil gönüllü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jquair kullanıcısına yanıt
    nedense 4 maaşlı troller hep böyle diyor... yersen...
  • detanaoq kullanıcısına yanıt
    Bi mukabele bende sizin için aynısını düşünüyorum nitekim maaşlı sosyal medya çalışınanını kovdu muharrem ince kendisini yanlış hesaptan övdü diye jahajshsjsjs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Hocam keşke söylemek istediğiniz üzere pili,elektrikli motoru ve diğer önemli bileşenlerin çoğunu ülkemizde üretebiliyor olsak.
    Lakin üret(e)miyoruz.
    Şu anda sıfırdan bir elektrikli otomobil yapabilmemizin tek yolu bileşenleri ithal etmek.
    Hoş, günümüzde çoğu köklü markalar maliyet odaklı düşünüp işine geldiği yerden alıyor,ortaklıklar kuruyor.
    Bu bağlamda başlangıçta yerlilik oranının çok düşük olacağı,dolayısıyla dışarıya epey bir döviz borçlanacağımız doğru. Ama araçları ihraç edebilirsek işin rengi değişebilir.
    Ayrı bir konu başlığı da elektrikli otomobillerde pilin diziliminin ve yazılımının çok önem arz ettiği.
    Bu konularda tamamen milli olacağız anladığım kadarıyla.

    Velhasılı bir işe başlamadan,hata edip düzeltmeden,düşüp kalkmadan yol alabilmek mümkün değil.

    İşte biz de bu desturla bu serüvene başlıyoruz.

    Yolları açık olsun.

    Alıntıları Göster
    İste bana bilgiclik taslayan arkadasin anlamadığı ya da kabul etmek istemedigi nokta bu ama anlatamiyoruz bir türlü.


    İlk basta tasarim bizim degil, arac bizim sayılmaz dediler.
    Bu tutmayinca motor bizim degil, dediler, ordan engellemeye çalıştılar. Bu da tutmadi, simdi pil bizim degil diyorlar.
    Bakalım bundan sonraki bahanechandi donanıma denk gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jquair kullanıcısına yanıt
    sallama o tarz saçmalıkları akpliler yapıyor saçma sapan iftiraLAR atmayın...
  • Öner kullanıcısına yanıt
    hala ithal yerli arabayı kollamaya çalışıyorsunuz ya...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: detanaoq

    sallama o tarz saçmalıkları akpliler yapıyor saçma sapan iftiraLAR atmayın...
    Elinin altında internet var bak bakalım olmuşmu öyle bir şey olmamış mı
    AKPlinin yaptığı kapak sıkı olur biraz açmaya uğraşırsın
    Boş cevap atmayıda bırak işimiz gücümüz var sizin gibi burada dolanmak için maaş almıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jquair kullanıcısına yanıt
    Kardeş particimisin sen ?
    Mesela parti hani siyasi bir kuruluş ya bi bakarsın Mevlana gibi döner
    Ne bileyim esad şivan perver geçmişte dönülen konular
    Sende dönüyormusun hemen ?
    Yoksa belli bir bekleme süresi oluyormu ? 3-6 ay gibi mesela

    Not : normalde füze gibi bu kontraya herhangi bir cevap olmaz olamaz , ama herkes görsün diye bilerek sordum , bakın bunun bile cevabı olacak

    Bir foto vardı meşhur , bir yemek masası baş köşe de feto oturuyor , masada Hüseyin gülerce ler bakanlar Burhan kuzular vs , o masada feto dan içeri giren sadece elinde su şişesiyle ayakta bekleyip servis yapan adamdı
    Bu arkadaşa bunu sorun bakın nasıl cevap veriyor 😀



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 21 Haziran 2020; 11:17:54 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.