Bildirim
TOFAŞ... Hayat Yenilenmektir!
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Acaba müzeyi gezmek serbest mi ? _____________________________ 
-
güzel bir reklam olmuş _____________________________ -
TOFAŞ...Hayat Karartmaktır
bu söz biraz doğru biraz yanlış, çünkü yolcu fırlatma sistemi iyi çalışıyor_____________________________ -
bunu paylaşayım, anlayan anlar:
https://www.google.com.tr/search?q=ikiye+bölünen+şahin&client=opera&hs=Ukz&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizza7Hg9rMAhUjCZoKHe-eDU0Q_AUIBygB&biw=1366&bih=659_____________________________ -
serbest tofaşk konusuna resimleride ekledim
serbest ve ücretsiz perşembe günü oradaydım
_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! -
2:36'dan sonra çıkan markalardan ilkini *iç eden FIAT'a selam olsun.
Tofaş'a bi şey diyemem, onlar sadece dağıtıcı._____________________________ zın zın zın

-
Güzel olmuş
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
eh iste idare eder
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Tofaş adı altında, tofaş logosu taşıyan bi araç üretinde sonra reklam yapılsa ? Bu ne şimdi ? İtalyan markalarını öven bi reklam benim gözümde. _____________________________ -
reklam güzel ama fiat pişmanlıktır ucuz etin yahinisi misali _____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
Fiat biraz daha kaliteli olmali.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






