Şimdi Ara

Tofaş Doğan 2.2 Vtec Turbo motorlu :D (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
6.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son noktayı koymuş. Daha da bişey denmez artık. VTEC motorlu doğan.
  • 0-100 ü ne kadar acaba yada top speed denemesi yapılmışmıdır :D
  • Pistte kullanacak adam bunu alırsa anlayışla karşılarım ona lafım yok ama trafiğe çıkıpta kimsenin canını tehlikeye atmamalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şebboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-dogan-doch-vtec-turboooooooo-53531946/detay/?source=directSearch

    Buda oldu....

    YAKLAŞIK 3 YILDIR 0,8 BARDA BİNİYORUM 1,5 YADA 1,7 GİBİ BARLARDA 650 HP YE KADAR ÇIKAR SORUNSUZ MOTOR RUHSATA İŞLİDİR

    allah belasını versin. akşama kadar kafamızı beynimizi şişiriyorlar. kesin bizim evin aşağısında "drift" yapanlardandır. beyinsizler

    aslında onlara kızıyorsunuz ancak temelde drift yapanlara "allah belanızı versin" demek ile drift yapan bir gruba dahil olmak aynı bilinçaltı eğilimin ürünüdür. psikolog arkadaşlar grup psikolojisini size daha iyi açıklarlar. yani birkaç kişi bir araya gelip "drift yapanlara kızanlar" grubuna "ortak düşman" tanımlamasıyla dahil olabilir. bir başkası da "drift yapanlar" grubuna "ortak ortam" tanımlamasıyla dahil olur.

    ve bütün bunlar aynı eğilimin ürünüdür. umarım sizi rahatsız eden gürültü en kısa zamanda bertaraf olur. sizde rahat edersiniz.

    açıksası tam olarak ne demek istediğinizi anladığımı sanmıyorum ama beni tahminlerle bir gruba dahil etmenize de anlam veremedim. adamlar sabah akşam dinlemeden açılmış egzozlarla tam gaz gidiyorlar. defalarca kaza oldu. ağaçlar söküldü, direkler devrildi, koca billboardlar yıkıldı.. dörtyol ağzında onca araba yeşil yanarken 7-8 tane beyin gelişimini tamamlamamış mahlukatın drift yapmasını bekliyor. polis onca olaya rağmen umursamaz tavrından ödün vermiyor. ve ben bu duruma kızınca onlarla aynı bilinçaltı eğiliminin ürünü oluyorsam diyecek birşeyim yok.. şu yazıyı yazarken bile 6-7 kişi geçti egzoz patlatarak. açıkçası kendilerini öldürseler bile umrumda değil ama hem bu ses hem de aşağıda her an birinin üzerimden geçme ihtimali beni çıldırtıyor. iyi dilekleriniz için teşekkürler gene de..




  • peki. Allah kolaylık versin.
  • fren gücü kaç hp.
  • vtec vtec olalı böyle zülüm görmemiştir
  • Enteresan
  • 100 km hızla fren mesafesi 90 metre yaa ne manyak insanlar var git adam gibi araba al masraf yapıcagına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    frenler ve güvenlik ile ilgili de modifikasyonlar var. istenirse bu araçlara yeni ve modern fren sistemleri monte edilebilir. kapı içi çelik barlar, hava yastıkları ve bunların elektronik koordinasyonunu sağlayacak beyinler de monte edilebilir. bütün mesele bilip bilmemek. yani nasıl yapacağını bilen yapar. platformun hangi araç olduğu önemli değil. bu bir hobi. lego dan nasıl bir keyif alınıyorsa bundan da benzer bir keyif alınır. büyükler için lego diyebiliriz buna.

    Fren sistemi, tüm mekanik aksam ve motor modifikasyonu kazanılan deneyimle başarılı sonuçlar alınabilecek işlemler ancak hava yastıkları, hava yastıklarının darbe sensörlerini yerleştirmek, uygun G değerlerini yeni araca göre yeniden düzenlemek, bunlar ileri derecede programlama bilgisi, onlarca simülator ve yüzlerce aracın test için pert edilmesi demek.




  • Cidden emek verilmiş ve ortaya özel bir otomobil çıkartılmış.

    Tebrik etmek gerekir.
  • Sahibini bizzat tanıyan biri olarak ben dalga geçilecek bir konu göremiyorum.Tamam Şahin'e bu kadar masraf yapılır mı git yeni araba topla diyebilirsiniz ama emin olun ki motor swaplamak her yiğidin harcı birşey değil.Hele şahin gibi arkadan çekiş bir arabaya önden çeker bir motor koyabilirseniz buyrun hodri meydan.Ayrıca merak etmeyin araç sokaklarda terör estirmiyor draglar için özel yapıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY
    Sahibini bizzat tanıyan biri olarak ben dalga geçilecek bir konu göremiyorum.Tamam Şahin'e bu kadar masraf yapılır mı git yeni araba topla diyebilirsiniz ama emin olun ki motor swaplamak her yiğidin harcı birşey değil.Hele şahin gibi arkadan çekiş bir arabaya önden çeker bir motor koyabilirseniz buyrun hodri meydan.Ayrıca merak etmeyin araç sokaklarda terör estirmiyor draglar için özel yapıldı.

    Forumdaki üyelerin genelinin taşıdığı hastalıklardan birisi de budur.Küçük görmek.

    P800 GT-R ile kafa kafaya giden bir Doğan videosu konulsa bile pek çok insanın yapacağı muhabbet bellidir. "doğan değil mi işte, gitse ne olacak, duramaz, tabut, eşek yine eşek" şeklinde mesajları öyle bir videonun altına bile yazarlar. Şartlanmışlar çünkü.

    Durmaz, yol tutmaz şeklinde dalga geçen arkadaşlar; o motoru o arabaya koymayı başarıp, üstüne bir de 600+ beygir gücü elde eden adam bu işi biliyor demektir. Kıt otomobil bilgisiyle DH üzerinden ayar vermeye çalışmaya benzemez bu işler çünkü. O araba yolu tutar da, durur da.




  • ilgi çekici.güvenlik bakımından hiçbir artısı olmayan,yürüyen tekerlekli tabuttan bir farkı olmayan bu aracın eminimki motor gücü hayranlık bırakacak kadar etkilidir.
  • en azından apachi arabası yapmamış araba orjinaline sadık duruyor gereksiz ledler yok bence iyi tasarım
  • Bu ülke sınırları içinde 1000+ hp doğan yapılıyor, hemde rotary
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    frenler ve güvenlik ile ilgili de modifikasyonlar var. istenirse bu araçlara yeni ve modern fren sistemleri monte edilebilir. kapı içi çelik barlar, hava yastıkları ve bunların elektronik koordinasyonunu sağlayacak beyinler de monte edilebilir. bütün mesele bilip bilmemek. yani nasıl yapacağını bilen yapar. platformun hangi araç olduğu önemli değil. bu bir hobi. lego dan nasıl bir keyif alınıyorsa bundan da benzer bir keyif alınır. büyükler için lego diyebiliriz buna.

    Fren sistemi, tüm mekanik aksam ve motor modifikasyonu kazanılan deneyimle başarılı sonuçlar alınabilecek işlemler ancak hava yastıkları, hava yastıklarının darbe sensörlerini yerleştirmek, uygun G değerlerini yeni araca göre yeniden düzenlemek, bunlar ileri derecede programlama bilgisi, onlarca simülator ve yüzlerce aracın test için pert edilmesi demek.

    tabi haklısınız ancak bu testleri son kullanıcı yapmaz genelde. o fren sistemini satan firma şu ağırlık ve dingil genişliği uygundur gibi bir çizelge ile çeşitli opsiyonlarla bunları satar. bu araçları modifiye edenler genelde son kullanıcılar. tabii ki fabrikasyon kadar mükemmel sonuçlar elde edilemez. bunu hepimiz biliyoruz. ancak bunu bir hobi gibi gören çok insan var. bundan keyif alıyorlar, bu çevreden arkadaşlar ediniyorlar ve bu ortamlarda sosyalleşiyorlar. zaten asıl amaç şahinin 300 km/sa hıza ulaşıp, bu hızda giderken 80 m mesafede güvenli bir şekilde durabilmesi değil. amaç daha çok sosyal. kimisi spor salonlarında sosyalleşir, kimisi alman çoban köpeği derneğinde, kimisi yardım kuruluşlarında, kimisi de bu ortamlarda. kişisel tercihler bunlar. elbette fabrikasyon bir drag veya drift aracı bambaşka. buna golf R32'yi örnek verebiliriz. tek kelimeyle kendi sınıfında kusursuz bir lider.

    sizin sorduğunuzdan ayrı olarak diğer arkadaşlara da bir şey söylemek isterim. yani "neden şahin" sorusu hep sorulur. bunun sebebi şudur. golf r32'ye katacak bir şeyiniz yoktur. o zaten mükemmelleşmiş. ama şahine birşeyler katabilirsiniz ve bu sizin eseriniz olur. yani ortaya bir çalışma koymuş olursunuz. bu da ortamda muhabbeti yapılan sevilen ilgi uyandıran bir konudur.

    bence özet olarak güzel hobiler. keşki birçok insan bu tip veya buna benzer hobiler edinebilse. stres atıyor, vakti güzel geçiriyor, arada bir şeylerde öğreniyoruz.




  • Siz dua edin 20 bin tl istemiş araca zira ,facebook'undaki hesapta arkadaş 57000 tl para harcadım demiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    frenler ve güvenlik ile ilgili de modifikasyonlar var. istenirse bu araçlara yeni ve modern fren sistemleri monte edilebilir. kapı içi çelik barlar, hava yastıkları ve bunların elektronik koordinasyonunu sağlayacak beyinler de monte edilebilir. bütün mesele bilip bilmemek. yani nasıl yapacağını bilen yapar. platformun hangi araç olduğu önemli değil. bu bir hobi. lego dan nasıl bir keyif alınıyorsa bundan da benzer bir keyif alınır. büyükler için lego diyebiliriz buna.

    Fren sistemi, tüm mekanik aksam ve motor modifikasyonu kazanılan deneyimle başarılı sonuçlar alınabilecek işlemler ancak hava yastıkları, hava yastıklarının darbe sensörlerini yerleştirmek, uygun G değerlerini yeni araca göre yeniden düzenlemek, bunlar ileri derecede programlama bilgisi, onlarca simülator ve yüzlerce aracın test için pert edilmesi demek.

    tabi haklısınız ancak bu testleri son kullanıcı yapmaz genelde. o fren sistemini satan firma şu ağırlık ve dingil genişliği uygundur gibi bir çizelge ile çeşitli opsiyonlarla bunları satar. bu araçları modifiye edenler genelde son kullanıcılar. tabii ki fabrikasyon kadar mükemmel sonuçlar elde edilemez. bunu hepimiz biliyoruz. ancak bunu bir hobi gibi gören çok insan var. bundan keyif alıyorlar, bu çevreden arkadaşlar ediniyorlar ve bu ortamlarda sosyalleşiyorlar. zaten asıl amaç şahinin 300 km/sa hıza ulaşıp, bu hızda giderken 80 m mesafede güvenli bir şekilde durabilmesi değil. amaç daha çok sosyal. kimisi spor salonlarında sosyalleşir, kimisi alman çoban köpeği derneğinde, kimisi yardım kuruluşlarında, kimisi de bu ortamlarda. kişisel tercihler bunlar. elbette fabrikasyon bir drag veya drift aracı bambaşka. buna golf R32'yi örnek verebiliriz. tek kelimeyle kendi sınıfında kusursuz bir lider.

    sizin sorduğunuzdan ayrı olarak diğer arkadaşlara da bir şey söylemek isterim. yani "neden şahin" sorusu hep sorulur. bunun sebebi şudur. golf r32'ye katacak bir şeyiniz yoktur. o zaten mükemmelleşmiş. ama şahine birşeyler katabilirsiniz ve bu sizin eseriniz olur. yani ortaya bir çalışma koymuş olursunuz. bu da ortamda muhabbeti yapılan sevilen ilgi uyandıran bir konudur.

    bence özet olarak güzel hobiler. keşki birçok insan bu tip veya buna benzer hobiler edinebilse. stres atıyor, vakti güzel geçiriyor, arada bir şeylerde öğreniyoruz.

    r32 lider mi? Ağırlık sorunları yüzünden kendi klasmanındaki golf gti ile aynı yürüyen, pistte japon ve fransız rakipleri karşısında ezilen bir araçtır. Günlük kullanımda iyidir, sesi başkadır ama r32 ilah bir araç kesinlikle değildir. Ayrıca r32ye katacak birçok şey vardır, yurtdışında çokça örneği olan twinturbo da bunun bir tanesi. Her araç kişiselleştirilebilir, Nissan GTR hatta LP640lar bile. Ondan r32 saptamanıza katılmıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.