Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (1767. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.775
Cevap
419
Favori
3.764.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17651766176717681769
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GurcellOnline kullanıcısına yanıt
    Her donanım her özelliğin heves alma süresi var. O süre bittiğinde sıradanlaşıyor. Cam tavan şoför koltuğunda oturan için az şey ifade ediyor. Arkada oturanlar içinse daimi bir ferahlık sağlıyor.

    Birde bazı anlar olur; verdiğim paraya helal olsun dedirtir.

    Örneğin cam tavan. Kışın açarsın rüzgardan duramazsın. Yazın başına güneş geçer. Hiç bir işe yaramıyor derken bir yaz akşamı sevdiklerinle birlikte deniz kenarında koltukları yatırıp yıldızları seyrederken işte bu dersin. not: hiç öyle bir şey yapmışlığım yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hazan kullanıcısına yanıt
    Dediğin gibi sağlık olsun. Yine de bir fiyat sorun. Belki ucuz bir şeydir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kafama takılan bır dıger soru
    dod dan almayı dusundugum arac
    VOLKSWAGEN TIGUAN 1.4 TSI 160 HP CUP BMT DSG 2015 model

    vw sıtesınden 2015 fıyatlarına bakıyorum Tiguan 1.4 TSI BMT 150 PS DSG lounge cıkıyor.

    2015 te cıkan aracların bır bolumu CUP bır bolumu LOUNGE adıyla cıkmıs , model ısmını degısmısler ok ancak aradakı 10 beygır gucu nedır?
    cup ta 160 lounge da 150 , konuyla alakalı bılgısı olan varsa neden boyle bır degısıklıge gıdılmıs acaba?
  • just1guy J kullanıcısına yanıt
    Bütçeniz elveriyorsa yeni kasa comfortline alırdım HiGHWAYMOUSE üstadın söylediği gibi. Aralıkta son seri 2015 modelin sıfırını çok uygun fiyata alabilirdiniz ama sizin ihtiyacınız bu aya denk geldiğine göre bence o tren kaçtığı için 2. Ele cup ta olsa 90 bin vermektense(ben 89 bin verdim 0 km sport&style dsg ye aralıkta) yakıt tüketimi daha azaltılmış yeni kasayı tercih ederdim.

    Cam tavan konusunda ben de o fiyat farkı verilecek kadar önemli olmadığını düşünüyorum ender olarak nimeti yenecek birşey olmakla beraber mekanizmasında sorun çıkma, su sızdırma gibi olasılıkların yanında bir de güvenlik açısından Tiguanın sınıfında tavanı en sağlam suv seçildiğini göz önüne alırsak bir takla durumunda üzerimde kırılacak bir cam olması yerine sağlam duvar gibi bir çelik tercih ederim ki madem çok sağlam tavanı var tavan olarak kalsın pencere değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • just1guy J kullanıcısına yanıt
    Biliyorsundur Avrupa'da Haziran ayı ile birlikte yeni model yılları piyasaya sürülüyor. 2015 için konuşursak hazirandan itibaren üretilen araçlar 2016 model olarak satılıyor.

    Eğer üretici bazı değişiklikler yapacaksa yeni model yılı ile birlikte gerçekleştiriyor.

    Tiguan'ın motorlarını 2016 model yılı ile birlikte euro6 normlarına uydurdu mesela. Bu normu tutturabilmek için de sanırım büyğk ölçüde yazılım yoluyla 150 bg'e düşürdüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaserV kullanıcısına yanıt
    Cam tavanın güvenliği konusunda ben de başlarda öyle düşünüyordum ama biraz araştırınca fikrim değişmeye başladı. Hatta cam tavan normal saç tavandan daha sağlam olma ihtimali var.

    Yalnız insani hatalarla birleşince cam tavan bazı riskleri beraberinde getirebilir. Örneğin cam tavan açık ve kemerler takılı değilken takla atmak gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Yeni Tiguan 'ı bende sizler gibi aylardır bekliyordum, fiyatlar açıklanıpta ertesi gün geri çekilince bende hepiniz gibi VW 'e epey saydırdım
    Fakat aklıma direkt Almanya sitesi üzerinden şikayet içeren bir yazı yazmak geldi ve bingo.. 11.04.2016 da yaptığım türkçe şikayetim üzerine 14.04.2016 tarihinde gayet kibar ve ilgili bir geri dönüş aldım...
    şikayet için kullandığım adresler şunlar;
    https://app-ssl.volkswagen.de/de/dialog_center/anregung_und_kritik/unternehmen.htx
    ve
    https://app-ssl.volkswagen.de/de/dialog_center/anregung_und_kritik/dienstleistungen.htx
    chrome üzerinden türkçeye çevir demeniz yeter sayfayı anlamak için fakat en son yazdıktan sonra onaylayınca bir önizleme gösteriyor size, sakın ola ki gittiğini sanmayın ikinci bir onay ile gönderiliyor..
    Firmanın müşterilerine yaptığı haksızlığı esas firmaya şikayet ederek aleyhine kullanalım hep birlikte.. şahsen işe yarayacağını düşünüyorum, saygılar




  • Sevgili arkadaşlar Bu forumda lastik basınçları ile ilgili çok yazı yazıldı sizinle bir bilgi paylaşmak istiyorum.Benim aracımda 215x60x17 Michelin Primacy lastik var ve depo kapağında hava için 29 yazıyor Ancak arabayı treslim aldığımda 32 hava vardı.Bugün çok eskiden beri tanıdığım ve 30 senedir lastik işi yapan Michelinin ana bayilerinden olan bir arkadaşıma uğradım ve bu durumun doğrusunun ne olduğunu sordum.Kendisi depo kapağında yazan 29 un Avrupa ve Almanya yolları için uygun olduğunu ancak Türkiyedeki yol şartları dikkate alındığında Soğukken havaların kesinlikle 32 olmasının doğru olduğunu söylediler.Bilginize
  • İstanbulun Trafiği çok yoğun olduğu ve sık sık dur bkalk olduğu için Start Stop sistemini devre dışı bırakyorum onun yerine uzun bekleyişlerde DSG ye yük binmesin diye N konumuna alıyorum.Bunun bir zararı olurmu yoksa bu şekilde kullanmak mı uygundur veyahut N ye almaya hiç gerek olmayıp D konumundamı bekleme yapılmalıdır
  • Yeni Tiguan Pazartesi den bu yana İsviçre de teşhir edilmeye başlandı.
    Bende bir kaç kare çekeyim dedim.

    Tabi bunları çekerken Lambo çekilmez mi?
    Bu mesaja eklenen görseller:





  • emirce kullanıcısına yanıt
    Sanki cok robotik durmus, hani bu tiguan demesen seatin suv u sanardim :)
  • ilk27 İ kullanıcısına yanıt
    kullandığınız yöntem en doğrusu, uzun bekleyişlerde N beklemek en doğrusu yoksa ayağınız hep debriyaj daymış gibi düşünün baskı rulmanı sürekli yük alında kalır ve ömrü kısalır.
  • HiGHWAYMOUSE kullanıcısına yanıt
    saft tüneli uzerinin kirlenmesine hiç tahammül edemem.hemen bir beğendiğiniz renk den parça bir kumaşı kesip oraya koyman yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lupo10 -- 15 Nisan 2016; 20:51:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akineton kullanıcısına yanıt
    dostum bu katlanır ayna bende de var, bunu aktif etmek için servis yapamazmı bu işi veya cihaz alsak bizde yapabilirmiyiz.
  • HiGHWAYMOUSE kullanıcısına yanıt
    ben aracı 2. el almıştım, sahibi Tiguan orijinal havuzlu paspaslar koymuş, arkada bulunan iki paspas şaft üstü paspasla tümleşik.Temizlerken üçünü birden çıkarmak zorunda kalıyorsun.
  • ben bir şeyi anlamadım bu katlanabilir ayna bizde neden olmuyor sadece içerden katlanıyor :( bunu bizde yazılımla açtırabiliyormuyuz . yoksa her araçda yazılım desteği yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yimust

    ben aracı 2. el almıştım, sahibi Tiguan orijinal havuzlu paspaslar koymuş, arkada bulunan iki paspas şaft üstü paspasla tümleşik.Temizlerken üçünü birden çıkarmak zorunda kalıyorsun.

    İki parçalı olmasının iyi yanları da varmış yani hocam. (Yeni aldığım için artı yönlerini görmeye çalışıyorum. Bir paspas daha alamayacağıma göre

    @lupo10

    Ek kumaş falan çirkin durur yama gibi olur hocam. Yine de teşekkürler. İdare edeceğiz artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanmbe

    ben bir şeyi anlamadım bu katlanabilir ayna bizde neden olmuyor sadece içerden katlanıyor :( bunu bizde yazılımla açtırabiliyormuyuz . yoksa her araçda yazılım desteği yokmu

    Olması lazım. Sonuçta motoruydu devresiydi kablosuydu techizatı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce bir tiguan kaza videosuna rastladım. Birşey olmamış gibi kapıyı açıp iniyor adam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • içeriden ayna dügmesiyle kapatabiliyorsaniz tamam, kumanda ile kapatilabilir. 2012 de bu özellik bizim kapi modüllerine yazilmamis demekki. Sonradan eklenen özelligin bizim modüllere de uyarlanmasi biraz zaman almis.

    @yimust servis yapmaz hocam ya. hatta her serviste bu isi yapacak kablo da yoktur.
    Cihazı alma konusunda birşey söyleyemem açıkcası, yani hevesiniz beceriniz varsa yapabileceğinizi düşünüyorsanız bilgi paylaşırım. ama mesela kendimden örnek vereyim 150gb dan fazla veri indirdim, en az 5-6 sefer sanal makinede farklı versiyonlarda windows kurdum onlarca kere yazılımları kurdum (gerçi çözdüm nihayetinde, artık sorunsuz kullanıyorum) yani kabloyu alınca dönüş yok hallederim diyorsanız siz bilirsiniz ben bilgi paylaşımına açığım.
  • 
Sayfa: önceki 17651766176717681769
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.