Şimdi Ara

Tigra'mı servise mi götürmeliyim, sanayiye mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, daha yeni 97 model 1.6 benzin & tüplü bir araç aldım, sıkıntısız 400 kilometre yol yaptım ama aracımın bazı ufak tefek sorunlarını tespit ettim, sanayiye götürdüm ancak "biga" sanayisinde pek güvenilir bu usta olmadığı söylendi, bende çanakkale opel servisine bırakmayı düşünüyorum, acaba masrafım çok aşırı olur mu? Paylaşayım;

    Genel bakım yapılacak onun haricinde;

    Rot ayarı istiyor,
    Marşa bastığımda geç çalışıyor ve ilk çalıştığında stop edebiliyor,
    Gaz ayarı istiyor,
    Rampaya hızlı girmez isem bayılıyor,
    Fren çok aşağıda kavrıyor ve ani frende kontrolden çıkıyor araç,
    Triger kayışı değişecek,
    İbre ve km. nin olduğu gösterge çalışmıyor,
    Kasislerde falan kütük gibi, yay gerekiyor bence.

    Sizce opel servisini tercih etmek mantıklı olur mu, olursa tahmini "ortalama" fiyat aralığı ne olabilir?
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yetkili servis tamir etmez, ne var ne yok değiştirmeye çalışır, maliyet tavan yapar. Araştırın özel servis veya işini bilen sağlam bit motorcu trigeri değiştirir. Ön takıma frenlere bakar. Bir de lpg ci vardir yakınında işleriniz çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisin cok fazla isteyecegi dusuncesindeyim. Bu yuzden sanayi daha mantikli geliyor. Tabiki iki yerdende fiyat almak lazim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdığınız sorunlar maalesef küçük sorunlar gibi gözükmüyor. Fren arızası, triger değişimi, aracın stop etmesi... İnşallah olmaz fakat bu arızalar düşündüğünüzden büyük sıkıntılar yaratabilir. Bence sanayide iyi bir usta araştırmalısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rot ayarı çok para tutmaz,marş dinamosu ve aküsü kontrol edilir,gaz ayarı çok tutmaz,arabanın motoru zayıf ve gaz ayarı yoksa bunun olması normal,fren balataların bitmiş sanırım+lastiklerin kontrol edilmesi lazım, triger masrafına +su pompası+v kayışı masrafı da eklenir,gösterge için elektronikçi ne der bilemiyorum, opelin genel sürüşüdür kütük gibi olması...
    Buradan servis size yüklü bir kazık atacaktır.Balatalar+triger seti+su pompası+akü filan 2 bin tl tutar tutmaz.Ancak sorun büyükse artabilir bu fiyat...İyi bir usta bunları size söyle çok rahat tamir eder merak etmeyin..
  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    Aradığım cevap buydu, teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    expertiz mi usta mi?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.