Şimdi Ara

ticari araç ta mitsubishi canter -ısuzu ncr farkı nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
35.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • canter f-711 ve isuzu ncr arasında ne gibi farklar var dır

    tüp nakliyesi için hangisi önerilir.



  • walla biz de mitsubisi war ve şuana kadar gayet memnunlar(2005model).sadece içerde kullanılan malzeme kalitesinden pek memnun değiliz.biz araçla traktör taşıyoruz illere,ilçelere.ve öle zamanlar oluyorki aracın yük haddinin baya üstünde atıldığında bile gayet iyi performans sunuyormuş.ben aracı hiç yüklü sürmedim.ama bunu almadan önce fort transit wardı.o araçta gerçekten bir efsaneydi.ayrıca tüp için idealdir.ben transiti yüklüde kullandım gayet iyi

    şuanda bizim diğer dükkanda tüp taşıyor




  • ben isuzu nkr derim biz 9 sene kullandık onun kadar sağlam ve dayanıklı motoru olan ticari tanımıyorum...
  • Mitsubishi Canter bu son zamanlarda kendini çok geliştirdi..Isuzu'nun ise ben pek fonksiyonunu göremedim.

    Mitsubishi'de konsol'da vites kolu,katlanabilir koltuklar v.s gayet hoşuma gitti.Ayrıca Mitsubishi benim gözümde daha çok tonaja gelir.
  • ben bir konuda sizlerden yardım almak istiyorum.bizde 2006 model 120T350 4 teker ford transit var.yaklaşık gidiş-geliş 800 km. lik bi yolda kullanıyoruz.ve bu aracımıza 3 ile 4.5 ton arasında yük atıyoruz.tabi bunun doğal sonucu olarak;makas kırılması,jant çatlaması,lastik gümlemesi,lastikleri n balon yapması gibi sorunlarla karşılaşıyoruz.yaz aylarında sıcaklarda o yükle yola gitmesi baya sorun oluyo.lastiklere el değmiyo , çok ısınıyo.bu sıkıntıları aşmak için aracımızı 5-6 ton yük atabileceğimiz ISUZU-NKR WİDE yada MİTSUBİSHİ FUSO CANTER gibi modellerle değiştirmek istiyoruz.benim sizden ricam bu iki aracı aşağıda belirttiğim kriterlere göre karşılaştırarak birini öne çıkarmak olacak.
    1)sağlamlık
    2)yakıt tasarrufu
    3)bakım maliyeti,yedek parça
    4)motor ömrü
    5)performans
    6)fiyat ve ikinci el
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler…
  • burak, 350lik fordun canını çıkarmak içinmi o kadar yükü atıyosunuz anlamadım, bizim bu taraflarda da en kral araba transittir, biraz fazla yakar ama süper bi araba diyebilirim, ki kötü olsa askeriye de bunu kullanmaz heralde... o tonajda arabanı devamlı kullanırsan, arabanın illaki anatomisi bozulur...

    ısuzu nkr değilde npr lerin 1milyon km gittiğini reklamlarda gösteriyolardı. çok sağlam motorları olduğunu söyleyebilirim, ki dayımda da var bi npr
  • Her türlü ISUZU derim.Frenaj,motor-şanzuman uyumluluğu,sürüş keyfi,sorunsuzluk vs vs.Şehirler aracı toptancılık yapanlar genel de ISUZU yu tercih eder.Fakat şehir içi tüp taşımak için Mitsubishi de işinizi görür.
  • bi ara mıtsubıshı ticari araçlarında 1 milyon km garanti veriyordu
  • kac para yakıyo ya :D
  • dayanıklılık-sağlamlık-motor dediniz mi isuzu denir, başkada birşey denmez, mitsubishi daha seridir sadece kıvraktır...
  • ortak olduğumuz 3 farklı işyerinde toplam 14 tane araç çalısıyo ve yıllardır deneediğimiz ticari kalmadı. 1,5 milyon km yol yapan 91 model isuzumuz var ve hala çalısıyo ticaride isuzu çok iyi mitsubishi de yabana tılacak bi araçdiğil ama isuzuya göre yakıtı daha fazla ve frenleri iyi diğil isuzu kadar verim alamdık ve isuzuyla değiştirdik. bmc ve fort ise insanı deli etmekten başka bi işe yaramıyo 3 yılda bi motor iniyo bunun yanında bide ekstrandan çıkardığı sayısız masraf cabası. tabi aracı kullanacağın sektörde önemli.
  • Merhaba.. BUrda bu araçları test edenlerin hepsi şehir içinde test etmiş.. ama bizim araçlar bir turda 5000 Km yol yapıyor.. ben size anlatayım...
    Isuzu: ilk olarak 5 tane vardı.. inanın bir adama eziyet etmek istiyorsanız vereceksiniz ısuzuyu altına yollayacaksınız istanbul adana arasına.. adam hayatından bıkar.. Yol tutuşu 0 değil -10000000000000 her zaman devrilme tehlikesi ile karşı karşıyasınız.. Yakıt inaılmaz derecede fazla.. 3 ton ile 170 TL ile 350 Km anca yaparsın.. Masrafsız olduğunu söylüyorlar.. ancak 1 tonla kullanırsan masrafsız.. Isuzu kadar çok makas kıran bir araba yoktur herhalde.. sürekli makas kırıyor.. özellikle şehir içinde dolaşanlar 2 ayda 1 kez makasçıya gidiyor.. lastik şamyelli.. zaten yol tutuşu die bir kabiliyeti olmayan arabada gümleyen lastiğin başınıza açabileceği işi düşünün.. kaza anında ise çok güzel bir özelliği var.. direk öldürür.. çünkü çarptığınız yerle vücudunuzun arasında 1,5milimlik bir sac ve birde 2. yaşından sora başı kıçı oynayan bir torpido var.. evet motoru çok sağlam.. bu konuda katılıyorum.. çünkü neden? 1960 yılında üretilen motorlarla aynı teknolojiye sahip.. en ufak bir değişiklik yok.. motor firmaları bu motoru iyi tecrübe ettikleri için ve turbo, commonrail gibi özellikleri olmadığı için çok yol yapıyor.. ancak 40.000 Km boyunca yaktığı fazladan yakıt ile.. bir motor parası fazladan yakıyor.. yani motorun çok uzun yol yapması çok fazla bişi ifade etmiyor.. şehir içinde kullanılanlarda 30-40.000 Km yol yaptıktan sora enjektör temizliği yada pompa temizli gerekiyor.. bunun aksini idda edenlerin hepsinin arabaları ya mavi ya siyah duman atıyordur. serviste parçaları çok pahalı.. Bir arkadaşımız ısuzuların frenlerinin iyi olduğunu söylemiş ama.. araç 3-4 ton yüklü iken bütün tekerler kampana sistemi olduğu için durdurmuyor.. sadece yavaşlatıyor.. bakım masrafları çok ağır.. 5.000 Km de bir 120 serviste
    Mitsubishi : Isuzu ile arasında kesinlikle hiç bir fark görmüyorum.. son canterlerde ufak tefek konfor değişiklikleri yapmışlar, lütfetmişler ama.. yürüyüş açısından en küçük bir fark yok.. 2009 model aracında merkezi kilit yok..

    evet 5 ısuzudan 4ünü sattım allaha şükür.. ısuzunun tek sevdiğim yanı az bişi uygun fiyat verdinizmi.. araba kolay satılıyor.. bide çok süper turu var.. başka bişi de yok..
    yaklaşık 2 yıldır Renault mascott Kullanıyoruz.. ilk zamanlar aracı bilmediğim için iyide usta bulamadığım için çok masraf yaptım.. ama soradan öğrendimki bu arabayı sadece yetkili servise götürmek lazım.. zaten yetkili serviste işçilik ve parçada çok pahalı değil.. mesela en çok sevidğim yanı aracın yağ bakımları 25000 Km de bir.. hemde yetkili serviste 198 TL .. geçen baskı balata değişim işçiliğine 180 lira para aldılar.. dışarıda da aynı para..
    araç inanılmaz derecede konforlu.. aracın kupası şaseden bağımsız amortisör sitemine sahip.. bu sayede de yemekten sora araca bindiğinizde ısuzudaki gibi kusmak zorunda kalmıyorsunuz.. şöför koltuğu amortisörlü, aynalar elektrikli, 6 ileri şanzuman, araç 2800 motor ve ısuzu NQR 3D lerle aynı boyda, biz 6,5 tonla batmana kadar servise gönderiyorduk aracı.. otobanda problemsiz 150 yi görüyordu.. araçta yol tutuşu mükemmel.. tek kelime ile.. kolay kolay makas kırmıyor.. araç uzun olduğu için yük dağılımı daha fazla ve dediğim gibi.. zaten mavi makas yaptırdım.. benim araç 24 m3.. ısuzuda 100 ü geçtikten sora ODS (otomatik devrilme sistemi) dediğimiz ısuzulara özel sistem devreye giriyor.. araç otomatik pilota bağlanıyor ve kendi kendine şerit değiştiriyor.. .. Mascotta motor seside fazla gelmiyor.. yakıt tüketimine gelince de 170 TL ye 100 ü geçmessen 500-520 Km yol yapıyor..




  • paylaşımın icin sagul ya ben de almayı düşünüyodum km de 40krş yakıyo dediler ama aman dedim ben şehir düşı kapa ve hafif mal icin ne alacm ya :D
  • reault mascot, master. 2.el de çok kaybettiriyorlar. biz aracı satamadık bile, yedek parçalarıda pahalı. bizde 2.5d master var çok fazla yakıt tüketimi mevcut. Araca turbo bile koymamışlar. Kısaca aldığımıza pişman olduk. Renault ticari araçlarını kesinlikle tavsiye etmem.
  • her arabanın bir piyasası vardır.. ben 22500 TL ye 2-3 sene önce aldığım ısuzuları 14400 TL ye ancak satabildim.. sizde uygun fiyat yazın.. Renaultun ticarileri kesinlikle ısuzu kadar yakmıyor.. ikisinide kullandık..
  • yukarıda arkadaş makas kırıyor falan demiş isuzu için
    yok öyle birşey bizim geeçen senen bir kırdı o da fazla tonajdan npr 1987 model 8500 kg la
    biz 15 senedir kulşlanıyoruz aynı aracı üzerine tanımam modelli araçlarımız da var ama ısuzuya kıyamıyoruz ve hala canavar gibi devamlı 7 tondan aşağı yük görmüyor tek kötü yanı frenleri 4-5 tonu geçtimi çok kötü ama canterlerden gene iyi .
  • 3 sene geçmiş.. ve bende şunu söylemek istiyorum.. mascot alacaksanız, kesinlikle bio dizel kullanmayın.. dielimki kullandınız.. ozaman büyük şehirde yaşayın!
  • nkr low kullanan tanıdık var araç çok az yakıyormuş fakat gitmiyormuş son hızı 80-90 arasıymış araçta turbo yok 2007 model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    walla biz de mitsubisi war ve şuana kadar gayet memnunlar(2005model).sadece içerde kullanılan malzeme kalitesinden pek memnun değiliz.biz araçla traktör taşıyoruz illere,ilçelere.ve öle zamanlar oluyorki aracın yük haddinin baya üstünde atıldığında bile gayet iyi performans sunuyormuş.ben aracı hiç yüklü sürmedim.ama bunu almadan önce fort transit wardı.o araçta gerçekten bir efsaneydi.ayrıca tüp için idealdir.ben transiti yüklüde kullandım gayet iyi

    şuanda bizim diğer dükkanda tüp taşıyor

    Kardeşim anladığıma göre sen bu arabayı tüp işinde kullancan
    Biz mıtsubishi canter kamyon ve kamyonet kulandık
    bi kere al evladiyelik kullan
    şehir içinde kamyonet rampada felen yatmaz tırmanır
    şehirlerarasında bi çift tker mıtsıbıshı al istediğin kadar yük at
    lastik patlamasına karşı fazla yük atman iin çift teker önerrim
    Şehir içinde arabanın daha kıvrak olması için tek teker al keyfini yaşa
    N e hyundai ne ford tüp işine gitmiyo çünkü bu arabalar narin




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.