Şimdi Ara

The Duskbloods [SWITCH 2 ANA KONU] | From Software - Exclusive

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
1
Favori
67
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • The Duskbloods [SWITCH 2 ANA KONU] | From Software - Exclusive


    The Duskbloods – Nintendo Direct | Nintendo Switch 2


    The Duskbloods [SWITCH 2 ANA KONU] | From Software - ExclusiveNintendo of Americayoutube
    The moontears will flow for one and one alone when The Duskbloods, a brand-new multiplayer game by FromSoftware, is coming exclusively to Nintendo Switch 2 in 2026! #NintendoDirect #NintendoSwitch2 #TheDuskbloods Visit Nintendo.com for more info: https://www.nintendo.com/us/ Subscribe for more Nintendo fun: https://goo.gl/HYYsot Follow Nintendo of America X/Twitter: https://twitter.com/NintendoAmerica Facebook: https://www.facebook.com/NintendoAmerica Instagram: https://www.instagram.com/nintendoamerica Twitch: https://www.twitch.tv/nintendo
    https://www.youtube.com/watch?v=niKHDEKQ7xA

    -


    Ay gözyaşları, DARK SOULS ve ELDEN RING'in yaratıcıları FromSoftware'ın yepyeni çok oyunculu oyunu The Duskbloods'da yalnızca bir kişi için akacak. Bu oyun, Nintendo Switch 2'ye özel olarak sunulacak.


    -


    Çıkış Tarihi: TBA 2026

    Tür: Action RPG

    Dağıtıcı: From Software

    Geliştirici: From Software




    _____________________________
    Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe




  • Duskbloods' Winged Rat, FromSoftware'in "Nintendo-vari" ve "Şirin" Bir Şey Deneme Girişimi


    "Değişiklik olsun diye şirin bir şey denedik"


    Fri 4th Apr 2025, 16:45


    The Duskbloods [SWITCH 2 ANA KONU] | From Software - Exclusive

    FromSoftware'in patronu Hidetaka Miyazaki, geçtiğimiz Nintendo Direct sırasında duyurulan sürpriz Switch 2 özel oyunu The Duskbloods hakkında Nintendo ile konuştu.


    Oyun, Bloodborne ve Dark Souls gibi önceki FromSoftware oyunlarıyla birçok benzerlik gösterse de, fragmanın sonunda görülen fare benzeri bir karakter en dikkat çekici unsurlardan biriydi.


    Bu ilginç birey, röportajı yapan kişinin dikkatini açıkça çekti ve Miyazaki'ye bu konuda soru sordu. Demon's Souls, Dark Souls ve Elden Ring'in yönetmeni, "O karakter, Dark Souls serisindeki ateş bekçileriyle benzer bir role sahip," diye yanıtladı.


    Miyazaki, "Merkez bölgede kalıyorlar ve oyuncuya tavsiye ve rehberlik sağlıyorlar. Sanırım ortaklığın ruhuna uygun olarak biraz Nintendo-vari bir şey denediğimizi söyleyebilirsiniz," diye ekledi.


    Bu yorumu daha da açması istendiğinde Miyazaki, "Değişiklik olsun diye şirin bir şey denedik. Yine de bu karakterin aslında yaşlı bir beyefendi olduğunu söyleyeceğim (kahkaha)," şeklinde cevap verdi.


    https://www.nintendolife.com/news/2025/04/duskbloods-winged-rat-is-fromsoftwares-attempt-at-doing-something-nintendo-esque-and-cute

    _____________________________
    Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe




  • Hidetaka Miyazaki, "Duskbloods"un PvP'den Hoşlanmayan İnsanlar İçin Bile "Tatmin Edici" Olacağını Söyledi


    "Ben şahsen çok PvP düşkünü biri değilim."


    Fri 4th Apr 2025, 17:30


    The Duskbloods [SWITCH 2 ANA KONU] | From Software - Exclusive

    Switch 2'ye özel çıkacak olan The Duskbloods'un birçok FromSoftware hayranını oldukça karmaşık duygular içinde bıraktığı söylenebilir. Oyunun odak noktası büyük ölçüde PvP oynanışı, ki bu Dark Souls ve Elden Ring oyuncuları için tamamen yabancı bir kavram olmasa da, bazılarına oyunun FromSoftware oyunlarında hayran olduğumuz güçlü tek oyunculu odak ve anlatıya sahip olmayabileceği izlenimini verdi.


    Nintendo ile yapılan bir röportajda FromSoftware'in patronu Hidetaka Miyazaki, bu korkuları gidermeye çalışarak, mekaniklerin PvP'den hoşlanmayan oyuncuların bile oyundan keyif almasını sağlayacağını belirtti:


    "Duskbloods, bir maçın sonucunu nihai olarak belirleyen "Zafer Puanları"nı uyguluyor. Zafer Puanları kazanmak için doğrudan çatışma elbette önemli, ancak tek yol bu değil. Bazı oyuncular doğrudan çatışmadan kaçınarak ve bunun yerine daha fırsatçı davranışlarda bulunarak puan kazanmayı tercih edebilirler. Puanları nasıl kazanacağınız tamamen size kalmış."


    Miyazaki daha sonra her maç içindeki değişkenlerin işleri nasıl taze tuttuğunu özetliyor:


    "Bir diğer önemli nokta da etkinlik sistemi gibi maç değişkenleri. Bu sistem, özel düşmanların ortaya çıkması ve beraberinde bonus ödüller getiren ek hedefler gibi maçın gidişatını değiştirme potansiyeline sahip.


    Fragmanında gökyüzünde beliren devasa bir taş yüzü fark etmiş olabilirsiniz. Bu, bir maçta meydana gelebilecek olaylara bir örnek. Bu durumda, bu taş yüzün ortaya çıkması çevreyi etkiliyor ve maç ödüllerini değiştiriyor, bu da oyuncuların motivasyonları ve hedefleri üzerinde anında bir etkiye sahip olabiliyor.


    Bu olaylar her zaman gerçekleşmiyor ve umarım bunları keşfetmek oyunculara geri dönmek için bir teşvik verir."


    Röportajı yapan kişi, "PvP'den uzak durma eğiliminde olanların bile eğlenebileceği" yönünde bir gözlemde bulunuyor ve Miyazaki buna şöyle cevap veriyor:


    "Niyetimiz buydu. Ben şahsen çok PvP düşkünü biri değilim ve benim gibi oyuncular için bile tatmin edici bir şey yapmak istedim.


    Bir maçın amacı İlk Kan'ı elde etmek olsa da, oyuncuya ayrı ödüller sağlayan kişisel hedefler de var, bu yüzden umarım bunlar her çatışmanın eğlencesine katkıda bulunur."


    https://www.nintendolife.com/news/2025/04/dont-worry-duskbloods-will-be-satisfying-for-people-who-dislike-pvp-says-hidetaka-miyazaki

    _____________________________
    Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    It Takes Two [PC Ana Konu]
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.