Şimdi Ara

Tezgaha geldim dolandirildim ne yapabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar lutfen dalga gecmeden sonuctan emin olan kisiler bana tavsiyede bulunsun.


    Hayatimda bazi seyler kotu gitti annemi kaybettim koti bi donemden geciyordum ben de salakligimdan sosyal medyada mallik yapmaya basladim birisi beni biseyler icmeye davet etti. Ev sessiz duramiyorum evde mal gibi kabul ettim.


    Pavyon konseptinde bi yere goturdu kiz 2dk da bir sise actiriyor bana sormadan. Sasirdim kaldim napiyor bu diye. Keske telefon caldi diye ilk dk dan kacsaydim. Sonra hesap geldi 66bin lira. Ne sacma bi hesap bu ne dedim etrafimi cevirdiler korkudan odedim. Ya ne ictim ne yedim sacma sapan bi hesap bu. Yuzde yuz kiz komisyon aliyor benim gibi enayileri cekiyor mekana. Tezgah bu. Ben bu 66bin borctan kurtulabilir miyim? Korkudan bankayi aradim kartim calinmis islem yapilmis dedim karti iptal ettiler 48 saat sonra yine arayin supheli islemse yardimci olur ekiplerimiz dediler. Bana bi tavsiye verin. Ben bu sacmaliktan kurtulabilir miyim yoksa bi bardak su ic her turlu odetirler mi diyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Şifre girdiysen banka itirazına olumsuz cevap verebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.egm.gov.tr/en-yakin-polis-merkezi


    Taraflardan şikayetçi olabilirsiniz geçmiş olsun (dolandırıldım dediğiniz için diyorum)


    Allah rahmet eylesin annenizin mekanı cennet olsun insallah

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • suratsızadam kullanıcısına yanıt

    Sifre girdim galiba hocam korkudan ne yaptigimiz hatirlamiyorum birisi ensemi tutuyordu karti teslim ettigimi hatirliyorum iri yari bi herife. Kapidan tek cikarttilar beni ittire kaktira. Oyle kaldim mal gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olayınızda, sizin rızanız dışında ve aldatıcı yöntemlerle gerçekleştirilen bu tür fahiş ve haksız tahsilatlar Türk Borçlar Kanunu m.28 (hile), m.30 (irade fesadı) ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında geçersiz sayılabilir; pavyon ve benzeri yerlerde uygulanan bu sistemli tuzaklar, özellikle baskı, korkutma ve kandırma unsurları içerdiği için yapılan ödemenin hukuken geçerli borç doğurmaması mümkündür; bankanıza süresi içinde şüpheli işlem bildirimi yapmanız doğru olmuş, ayrıca savcılığa suç duyurusunda bulunabilir, hileli işlem ve organize dolandırıcılık şikayetinde bulunabilirsiniz; mahkeme ve hakem heyeti nezdinde açılacak davalarda, olayın mahiyeti, mekânın işleyişi, ödeme koşulları ve hile unsurları dikkate alındığında, ödediğiniz bedelin tamamının veya önemli bir kısmının iptali ve iadesi sağlanabilir; fakat süreci vakit kaybetmeden ve hukuki destekle yürütmeniz önemli





  • Allah razi olsun hocam, insan herseyim dedigi kisiyi kaybedince ne yapicagini sasiriyormus. Allah kimseye yasatmasin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avukatfatihozdemir kullanıcısına yanıt

    hocam yanıtınız için teşekkür ederim.


    sizin yorumunuzu da merak ediyorum. bankayla iletişime geçtim ve cimerden şikayet oluşturdum. öyle karakolluk mahkemelik olmak da çok istemiyrum çünkü bi ihtarname olur mahkeme kağıdı olur bi şekilde patronumun görür kulağına giderse şantiyede rezil eder beni.


    banka ve cimer şikayeti sonucunda sizce nasıl bir yol izlerler? ekstra olarak şunu da yapın dediğiniz bi şey var mı? bi avukata gitsem o da para istiycek benden şantiyede işçiyim ben. avukata da para verirsem ve hiç bişey alamazsam daha kötü benim için. bana kendi yorumunuzu yapar mısınız? işin çok zor sonuç alamazsın gibi bi bardak soğuk su iç mi dersiniz hayır mümkün hakkınızı arayın mı dersiniz?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • xraydeniz X kullanıcısına yanıt

    Olayınızda, rızanız dışında aldatıcı ve baskıyla gerçekleştirilen bu fahiş tahsilat hukuken geçersiz olup, Türk Borçlar Kanunu m.28 (hile) ve m.30 (irade fesadı) hükümleri ile tüketici mevzuatı uyarınca iade yükümlülüğü doğurabilir; bankaya süresi içinde şüpheli işlem bildirimi yapmanız ve CİMER üzerinden şikayetçi olmanız doğru adımlardır; banka, chargeback (ters ibraz) süreciyle işyerinden bedelin tahsilini sağlayabilir, bu işlemler sırasında işvereninize herhangi bir resmi bildirim gitmez; mahkemeye başvurmadan da sonuç alma ihtimaliniz vardır, ancak banka olumsuz yanıt verirse tüketici hakem heyetine veya tahkime başvurarak ilave masraf yapmadan hakkınızı aramanız mümkündür; mevcut durumda şikayet sürecini takip etmeniz, delillerinizi muhafaza etmeniz ve gerekirse hukuki destek almanız en doğru yol olacak

  • aynı tip bir olayla bende karşılaştım ama benim mebla 10 bin civarındaydı bende şikayetçi olmadım sadece ders aldım.dikkat etmek gerekiyor dolandırıcılar artık heryerde

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.