Şimdi Ara

TESLADA DAKİKADA 8 000$ KAYIP (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
2.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Ekranin cok maliyeti yokki ne kadar buyuk o kadar iyi anlayisi sacma. Tasarim konseptiyle alakali.

    Mercedes son kasa yeni cikacak A180'de ondan o kadar buyuttu sanirim? Hatta adamlar orta konsol ile surucu ekranini birlestirmisler.

    Ekran maliyeti madem bu kadar dusuk VW 6.5 inc Bolero ekranlarla milleti oyaliyor koysun 10 inc IPS Trendline paketine?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Arabayi zevk icin kullanan adama gitmez elektrik. 911 ler hala talep yuzunden manuel vitesli uretiliyor mesela. Emekliler alsin teslayi tintin ilerlesin. Biz otomobilseverler icin cok onemli degil teslanin ne yaptigi. Cocukken kullandigimiz uzaktan kumandali arabalarin buyuk hali... Otonomu gelistiren degil reklami iyi yapan diyecektin. Donanimhaberde hergun tesla haberleri dolaniyor. Zannettinizki otonomu tesla bugunlere getirdi he canim oyle.

    Tin tin ilerlesin mi?

    Piyasada bu kadar dizel otomatik algisi yuksek iken sen hangi manuel vitesinden bahsediyorsun?

    Hayir desem ki otomatik tutmuyor diye hemen hemen piyasa araclarinin hem manuel hem otomatigi var. Otomatige ilgi az olsa distributor getirip satmaya ugrasir mi?

    Adamlar araca yazilim guncellemesi gondererek iyilestirme yapiyorlar yakinda tamamen otonom(eller serbest) suruse gecebileceklerini acikladilar. Sonuc itibariyle bu adamlar bu yazilim uzerine calisiyorlar. Her seyi gectim aracina yazilim guncellemesi gonderen kac firma var? Ornegin ben aracimi servise goturmeden hicbir yazilimini guncelleyemem kullanici olarak.

    Bakin Tesla babamin mali degil. Aracini da kullanmiyorum, CEO'sundan da zerre haz etmem; ancak geleneksel bakis acisi ile Tesla'ya bakmak hata. Adamlar sadece elektrikli mevzusunda degil bircok konuda ondeler. Uretim problemleri olabilir, batabilirler de ya da farkli sekilde daha guclu de cikabilirler; ancak temel olan sey su ki bu adamlar bu aletler uzerinde ugrasiyorlar gerek pil gerek yazilim konusunda. Geleneksel otomotiv sektoru bakis acisinin disina ciktilar. Yeni teknolojilerden de faydalanarak devam ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    ne tartışacağım senle. işin gücün rast gelsin. çok da problem sanki.

    beni ilgilendiren model 3 ün 2. ele bir an önce düşmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    Ha hemen saklamış forumun çok bilmiş Teslayi yere vuran tayfası siz önce şu soruma cevap verin şuanda Model S dengi bir elektrikli araba var mı ? Ondan sonra gelin diğer şu eski ama hiçbir şey yapmayan firmalarımızın ovun diğerleri daha iyisi çıkartamadım kadar Elektrikli arabalarda Tesla yi destekliyorum daha iyisi çıkınca onu destekleyeceğim.

    Eski ve köklü firmalar elektrikli otomobil üretmeye başladığında Tesla hala yerinde durabilecek mi bence bu tartışma konusu.

    Burda daha iyisi çıkınca onu destekleyeceğim demişsin tamam da başka konuda daha iyisi olamaz, kullanacakları Tesla'nın teknolojisinden öteye gidemez demişsin. Bu tutarsızlık değil midir?

    Hayır tutarsızlık değildir bir zahmet ters mühendislik yapıp teknolojisini geliştirdiler ben şuanda Porsche den iyi iş bekliyorum fakat Model 3 rakibi adam gibi araba yok yada Tesla Şarj istasyonu kadar hızlı şarj istasyonu yok Porsche açtı 1 tane fakat Tesla nin 1000 lerce olan istasyonları var benim demek istediğim ne zaman üreticiler bu hale gelirse o zaman diğer markaları savunurum fakat ben Tesla nin batıp gitcegini dusunmuyorum adamlar enerji isindeler araba değil olmadı araba üretmeyi bırakır pil güneş paneli ve şarj istasyonunu pazarlar bu kadar basit. Zamanında Apple da batacak diyiyorlardi battı mi ? Hayır dünyanın en büyük firmasi her şeyi zaman gösterecek batan firmalar arıyorsanız Lucid Motors ve Faraday Future a bakın daha ilk arabalarını üretmekten acizler. Benim takıldığım nokta adam gibi elektrikli tek firma varken onunda batmasını isteyenler Meyve veren ağaç taslanir demekki doğru yoldalar.

    Elektrikli motorun mucidi Tesla mı ki ondan ters mühendislikle motor üretmeye çalışsınlar. Dünyada ilk elektrikli otomobili üreten Tesla mı? Ya ne dediğinin farkında değilsin yada Tesla'yı savunacağım diye olmayan şeyi olmuş gibi gösteriyorsun.



    Ben Tesla'nın batmasın isteyenlerden değilim. Ben tüketiciyim ne kadar fazla marka ve çeşitlilik o kadar işime gelir hem maddi hem de tercih açısından. Tesla'ya kızdığım nokta bir şeyin mucidiymiş gibi davranması ve misyonunu unutup şov odaklı bir firma haline gelmesi hem de teslimatları yetiştirememe gibi büyük bir ayıba sahip olmasına rağmen. Yani bir tüketici olarak Tesla beni eşek yerine koyuyor. Bunu yapan başka firmaya karşı da ben tavrımı alırım. Bu Toyota olur, Mercedes olur, Ferrari olur değişmez. Birşey ne ise öyle tanıtılsın. Mesela Tır tanıtılırken 0-100 yerine rejeneratif frenin ağır tırda ne kadar gerekli ve verimli olabileceğinden bahsetselerdi o zaman alkışlasaydım. Tüketici bir ürünün nasıl lanse edildiğine de dikkat etmeli ve firmayı ona göre bir dürüstlük skalasına oturtmalı.

    Yazımda olmayan şeyleri uyduruyorsunuz ben elektrikli motoru icat etti demedim fakat hiçbir firmanın elinde olmadığı yazılım bilgisi var ve bataryaları daha gelişmiş batarya paketi var silindirik pillerden elde edilen batarya paketi kimsede yokken çıktı ve patenti açık Tesla ninaçık patentlerine acin bakın ne demek istediğimi anlarsınız evet icat etmedi ama katkıları var ayrıca ben Porsche nin belki Tesla yi yakalayacağını düşünüyorum ama hala en hızlı şarj istasyonları Teslada ayrıca her seyi icat ettik iddiasida yok yada ben göremedim ayrıca tırda hız konusunda takılmalari banada saçma geldi tamam 20 saniyede hızlanması güzel fakat verimlilik güç pil paketi konularında durulabilirdi fakat aylar önce unutmayalım Toyota fuel cell truck in videosunu hızlanma üzerinde durarak paylaşmıştı bakınız :https://youtu.be/letd-GRwKwE bence bunlar elektrikliyi sevdirme politikaları ve dediğiniz gibi zaman açısından mükemmeliyetçi değiller fakat fazla kaynakları olmadığı için böyledir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 4 Aralık 2017; 20:22:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • danGerfuLL kullanıcısına yanıt
    Adam gostergeleri dijital yapti multimedya ekranini buyuttu ne var bunda. Tesla gibi konsolun ortasina ipad pro koymadi gorgusuz gibi. Model 3 un icini kiresteki bebeler daha guzel tasarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla kolay kolay batmaz. Daha yeni dünyanın en büyük pilini üretip Avustralyaya sattı. 50 milyon dolar değerinde olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • danGerfuLL kullanıcısına yanıt
    Eller serbest suruse babayi gecerler altyapi olacak once yoksa yazilimsal olarak her firma hazir buna. Ornek mercedes almanyada 100 km yol gitti tamamen otomatik surusle. Atmasi serbest tabi model 3 olayina doner bu da. 1500 uretim hedefi 2018 e kaydi kayan kayana...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teslanın yaşadığı sorunlar. Beklenilmeyen şeyler değil. Teslanın sorunu üretim de ki. 10 senesini dahi doldurmayan bir üretici için çok da beklenmedik şeyler değil.

    Ki yaşadığı sorunların tek sebebi kendisi de değil.

    Asıl olan sizin ne atıp tuttuğunuz değil. Teslanın müşterisinin ve yatırımcısının ne düşündüğü.

    Şu anda Teslanın müşterisi de yatırımcısı da Teslanın bu hatalarını mazur görüyor.

    Yani Teslayı seviyor. Taşları yerinden oynattığı için.

    Tesla zarar ediyor, çünkü Tesla elinden geldiği kadar hızla büyümeye çalışıyor. Buradan kısıp karlılığı tercih edebilir. Vardır Elon Musk in bildiği ve bizim bilmediğimiz.


    Yarın toyota veya vw daha iyisi ile rakip olarak çıkar o zaman tekrar değerlendirmeye girer.

    VEYA.

    Samsung yeni batarya teknolojisi açıkladı 3 sene içinde aynı bataryalar 5 kat hızlı şarj olacak.

    3 yıl içinde elektrikli modeli olmayan üretici kalmayacak.

    5 sene sonra bayiden normal araç bulableceğinizi sanmıyorum.

    Ne olduğunu anlamadan içten yanmalıdan elektrikliye geçeceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ne tartışacağım senle. işin gücün rast gelsin. çok da problem sanki.

    beni ilgilendiren model 3 ün 2. ele bir an önce düşmesi.

    Edep ve bilgi düzeyinizin seviyesi verdiğiniz cevaplardan anlaşılıyor. Atıp tutuyorsunuz ama argümanınız ne deyince ''yahu ne tartışacağım senle deyip'' tavan yapmış egonuzu sergiliyorsunuz.



    Burda bir yorum yapıldığında cevabı geldiğinde tahammül edemiyorsanız yazmayın. Gelen cevaba da edep çerçevesinde cevap yazın. Öyle herkesi cahil belleyip nida atar gibi iddialarda bulunmayın ve o iddialarınıza yanıt gelince sen kimsin edasında cevaplar yazmayın. Haddinizi hududunuzu bilin, forum ortamı diye istediğinizi söyleme hakkını kendinde bulmayın.



    En sevmediğim insan tipidir marka fanatikleri. Sanırsın markanın sahibi. Tüketici dediğin eleştirel bakar, iyisini kötüsünü tartar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    Ha hemen saklamış forumun çok bilmiş Teslayi yere vuran tayfası siz önce şu soruma cevap verin şuanda Model S dengi bir elektrikli araba var mı ? Ondan sonra gelin diğer şu eski ama hiçbir şey yapmayan firmalarımızın ovun diğerleri daha iyisi çıkartamadım kadar Elektrikli arabalarda Tesla yi destekliyorum daha iyisi çıkınca onu destekleyeceğim.

    Eski ve köklü firmalar elektrikli otomobil üretmeye başladığında Tesla hala yerinde durabilecek mi bence bu tartışma konusu.

    Burda daha iyisi çıkınca onu destekleyeceğim demişsin tamam da başka konuda daha iyisi olamaz, kullanacakları Tesla'nın teknolojisinden öteye gidemez demişsin. Bu tutarsızlık değil midir?

    Hayır tutarsızlık değildir bir zahmet ters mühendislik yapıp teknolojisini geliştirdiler ben şuanda Porsche den iyi iş bekliyorum fakat Model 3 rakibi adam gibi araba yok yada Tesla Şarj istasyonu kadar hızlı şarj istasyonu yok Porsche açtı 1 tane fakat Tesla nin 1000 lerce olan istasyonları var benim demek istediğim ne zaman üreticiler bu hale gelirse o zaman diğer markaları savunurum fakat ben Tesla nin batıp gitcegini dusunmuyorum adamlar enerji isindeler araba değil olmadı araba üretmeyi bırakır pil güneş paneli ve şarj istasyonunu pazarlar bu kadar basit. Zamanında Apple da batacak diyiyorlardi battı mi ? Hayır dünyanın en büyük firmasi her şeyi zaman gösterecek batan firmalar arıyorsanız Lucid Motors ve Faraday Future a bakın daha ilk arabalarını üretmekten acizler. Benim takıldığım nokta adam gibi elektrikli tek firma varken onunda batmasını isteyenler Meyve veren ağaç taslanir demekki doğru yoldalar.

    Elektrikli motorun mucidi Tesla mı ki ondan ters mühendislikle motor üretmeye çalışsınlar. Dünyada ilk elektrikli otomobili üreten Tesla mı? Ya ne dediğinin farkında değilsin yada Tesla'yı savunacağım diye olmayan şeyi olmuş gibi gösteriyorsun.



    Ben Tesla'nın batmasın isteyenlerden değilim. Ben tüketiciyim ne kadar fazla marka ve çeşitlilik o kadar işime gelir hem maddi hem de tercih açısından. Tesla'ya kızdığım nokta bir şeyin mucidiymiş gibi davranması ve misyonunu unutup şov odaklı bir firma haline gelmesi hem de teslimatları yetiştirememe gibi büyük bir ayıba sahip olmasına rağmen. Yani bir tüketici olarak Tesla beni eşek yerine koyuyor. Bunu yapan başka firmaya karşı da ben tavrımı alırım. Bu Toyota olur, Mercedes olur, Ferrari olur değişmez. Birşey ne ise öyle tanıtılsın. Mesela Tır tanıtılırken 0-100 yerine rejeneratif frenin ağır tırda ne kadar gerekli ve verimli olabileceğinden bahsetselerdi o zaman alkışlasaydım. Tüketici bir ürünün nasıl lanse edildiğine de dikkat etmeli ve firmayı ona göre bir dürüstlük skalasına oturtmalı.

    Yazımda olmayan şeyleri uyduruyorsunuz ben elektrikli motoru icat etti demedim fakat hiçbir firmanın elinde olmadığı yazılım bilgisi var ve bataryaları daha gelişmiş batarya paketi var silindirik pillerden elde edilen batarya paketi kimsede yokken çıktı ve patenti açık Tesla ninaçık patentlerine acin bakın ne demek istediğimi anlarsınız evet icat etmedi ama katkıları var ayrıca ben Porsche nin belki Tesla yi yakalayacağını düşünüyorum ama hala en hızlı şarj istasyonları Teslada ayrıca her seyi icat ettik iddiasida yok yada ben göremedim ayrıca tırda hız konusunda takılmalari banada saçma geldi tamam 20 saniyede hızlanması güzel fakat verimlilik güç pil paketi konularında durulabilirdi fakat aylar önce unutmayalım Toyota fuel cell truck in videosunu hızlanma üzerinde durarak paylaşmıştı bakınız :https://youtu.be/letd-GRwKwE bence bunlar elektrikliyi sevdirme politikaları ve dediğiniz gibi zaman açısından mükemmeliyetçi değiller fakat fazla kaynakları olmadığı için böyledir

    Bana böyle gelin ciğerimi yeyin. Kusura bakma bazı seviyesizlere denk gelince kimin ne olduğunu, ne dediğini tam idrak edemeden tavır alabiliyorum. Batarya, yazılım, patenti herkese açık kılması gibi şeyler takdire şayan benim nazarımda. Bunları ön plana çıkaralım, 0-100'ünü yada torkunu değil. Şeffaf olunsun ben başka birşey istemiyorum.



    Dediğim gibi ben markalardan yana değilim. Toyota da hataya düşmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    Ha hemen saklamış forumun çok bilmiş Teslayi yere vuran tayfası siz önce şu soruma cevap verin şuanda Model S dengi bir elektrikli araba var mı ? Ondan sonra gelin diğer şu eski ama hiçbir şey yapmayan firmalarımızın ovun diğerleri daha iyisi çıkartamadım kadar Elektrikli arabalarda Tesla yi destekliyorum daha iyisi çıkınca onu destekleyeceğim.

    Eski ve köklü firmalar elektrikli otomobil üretmeye başladığında Tesla hala yerinde durabilecek mi bence bu tartışma konusu.

    Burda daha iyisi çıkınca onu destekleyeceğim demişsin tamam da başka konuda daha iyisi olamaz, kullanacakları Tesla'nın teknolojisinden öteye gidemez demişsin. Bu tutarsızlık değil midir?

    Hayır tutarsızlık değildir bir zahmet ters mühendislik yapıp teknolojisini geliştirdiler ben şuanda Porsche den iyi iş bekliyorum fakat Model 3 rakibi adam gibi araba yok yada Tesla Şarj istasyonu kadar hızlı şarj istasyonu yok Porsche açtı 1 tane fakat Tesla nin 1000 lerce olan istasyonları var benim demek istediğim ne zaman üreticiler bu hale gelirse o zaman diğer markaları savunurum fakat ben Tesla nin batıp gitcegini dusunmuyorum adamlar enerji isindeler araba değil olmadı araba üretmeyi bırakır pil güneş paneli ve şarj istasyonunu pazarlar bu kadar basit. Zamanında Apple da batacak diyiyorlardi battı mi ? Hayır dünyanın en büyük firmasi her şeyi zaman gösterecek batan firmalar arıyorsanız Lucid Motors ve Faraday Future a bakın daha ilk arabalarını üretmekten acizler. Benim takıldığım nokta adam gibi elektrikli tek firma varken onunda batmasını isteyenler Meyve veren ağaç taslanir demekki doğru yoldalar.

    Elektrikli motorun mucidi Tesla mı ki ondan ters mühendislikle motor üretmeye çalışsınlar. Dünyada ilk elektrikli otomobili üreten Tesla mı? Ya ne dediğinin farkında değilsin yada Tesla'yı savunacağım diye olmayan şeyi olmuş gibi gösteriyorsun.



    Ben Tesla'nın batmasın isteyenlerden değilim. Ben tüketiciyim ne kadar fazla marka ve çeşitlilik o kadar işime gelir hem maddi hem de tercih açısından. Tesla'ya kızdığım nokta bir şeyin mucidiymiş gibi davranması ve misyonunu unutup şov odaklı bir firma haline gelmesi hem de teslimatları yetiştirememe gibi büyük bir ayıba sahip olmasına rağmen. Yani bir tüketici olarak Tesla beni eşek yerine koyuyor. Bunu yapan başka firmaya karşı da ben tavrımı alırım. Bu Toyota olur, Mercedes olur, Ferrari olur değişmez. Birşey ne ise öyle tanıtılsın. Mesela Tır tanıtılırken 0-100 yerine rejeneratif frenin ağır tırda ne kadar gerekli ve verimli olabileceğinden bahsetselerdi o zaman alkışlasaydım. Tüketici bir ürünün nasıl lanse edildiğine de dikkat etmeli ve firmayı ona göre bir dürüstlük skalasına oturtmalı.

    Yazımda olmayan şeyleri uyduruyorsunuz ben elektrikli motoru icat etti demedim fakat hiçbir firmanın elinde olmadığı yazılım bilgisi var ve bataryaları daha gelişmiş batarya paketi var silindirik pillerden elde edilen batarya paketi kimsede yokken çıktı ve patenti açık Tesla ninaçık patentlerine acin bakın ne demek istediğimi anlarsınız evet icat etmedi ama katkıları var ayrıca ben Porsche nin belki Tesla yi yakalayacağını düşünüyorum ama hala en hızlı şarj istasyonları Teslada ayrıca her seyi icat ettik iddiasida yok yada ben göremedim ayrıca tırda hız konusunda takılmalari banada saçma geldi tamam 20 saniyede hızlanması güzel fakat verimlilik güç pil paketi konularında durulabilirdi fakat aylar önce unutmayalım Toyota fuel cell truck in videosunu hızlanma üzerinde durarak paylaşmıştı bakınız :https://youtu.be/letd-GRwKwE bence bunlar elektrikliyi sevdirme politikaları ve dediğiniz gibi zaman açısından mükemmeliyetçi değiller fakat fazla kaynakları olmadığı için böyledir

    Bana böyle gelin ciğerimi yeyin. Kusura bakma bazı seviyesizlere denk gelince kimin ne olduğunu, ne dediğini tam idrak edemeden tavır alabiliyorum. Batarya, yazılım, patenti herkese açık kılması gibi şeyler takdire şayan benim nazarımda. Bunları ön plana çıkaralım, 0-100'ünü yada torkunu değil. Şeffaf olunsun ben başka birşey istemiyorum.



    Dediğim gibi ben markalardan yana değilim. Toyota da hataya düşmüş.

    Hocam bende tek suanda Tesla yaptigi icin onu on plana cikartiyorum yoksa firmalar umrumda degil ve buyuk konusmamakta lazim cidden 4 sene once Apple i savunurdum suanda hem android hem ios kullaniyorum her sene degistirdigim icin bu sene iPhone X u sevmedim gittim Samsung a verecegime Xiaomi alirim dedim mesela firmalarda kim ne kadar satmis kim ne yapmis umrumda degil sadece daha cok ugrasmamalarina sitem yapiyorum belki pil uretimi yavastir ama her firma adam gibi elektrikli araba cikarmali 1modelde olsa i3 gibi abuk subuk seyler degil. ha guzel modeller yok mu var Nissan Leaf en verimli elektrikli araba olan Hyundai Ioniq electric var Opel ampera-e var Hyundai Kona electric falanda gelecek Model 3 alternatifleri artiyor fakat Nissan haric tek avantaji otopilot u var ve yazilim guncellemesi geldiginde otonom 4-5. seviyede olacagini iddia ediyorlar 700 gun sonra VW ise girecek su rekabet isimize yarasin ben daha cok onu istiyorum fakat algilananin tersine Elon Musk herkesin bu ise girmesini istiyor bazi fanboylar kimlerden bahsettigimi bilirsiniz kork Tesla Titre Tesla falan diyiyor benimde aklim almiyor tek adam gibi elektrikli araba ureten Tesla batmasini istiyorlar ha ilk elektrikli arabayi onlar cikarmadi fakat normal arabaya benzeyen elektrikli araba cikardilar ve diger firmalar bunun tuttugunu gordu ayrica uretim surecinin yavasligi ve yeni rakiplerin girmesi yatirimcilar icin kotu fakat Elon icin istenilen bir sey ayrica evet Roadster in dikkat dagitma calismasi oldugunu dusunuyorum cunku cidden cok buyuk yuke cok erken girdiler 2 yil daha butik olarak kalmalari gerekirdi ve bu sirada tedarikcilerle daha iyi anlasmaya ve uretim hattini buyutmeye calismaliydilar fakat su rekabet ortami olana kadar batmasin rekabet isime yarasin yeter simdi Lamborghini Urus tanitildi Model X daha iyi diyecekler cikacaktir fakat farkli klasmandalar tabikide benzinli falan sesi falan guzel fakat biri daha cok aile araci digeri daha cok luks ve hiz odakli yani ikiside guzel arabalar fakat param yok ikisinide alamam parasi olan alir parasi olmayan bizim gibi konusur Ayrica duydunuz mu bilmiyorum ama Nio ES8 bu ayin 16 sinda tanitilacak EPA ya gore 350 km menzili olacakmis ve CEO su Toyota fiyatinda olacak dedi firma cinli fakat muhendislerin cogu avrupali ve Nurburgring deki en hizli uretim modeli arabayi urettikleri icin guvenim tam. Umarim bizim ulkemizede gelir cidden guzel bir sey olacak gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    teslacılar nedense konuya uğrama zahmetinde bulunmamış. demekki hepsi iyi gün dostu

    Adminler senden ne istiyor tsycigim?



    Ban konusunda beni gectin.Su troll tayfayi fazla ciddiye aliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    o zaman cevap vereyim: onlar dediklerim, sarı çizmeli mehmet ağa. ya sen iyi misin! ne argümanı. geyik bir yorum yaptım o kadar. şirket yöneticisi miyim de detay araştırma yapayım. yatırım mı yapacağız.

    dedim ya model 3 ikinci ele ne kadar hızlı düşerse o kadar iyi olur bizim için.

    o 8000 dolar zararı hangi kişilerin sattıkları hisselerden yapıyorsa, cevap orada dostum. sana ödev işte. bul onları.
  • Tüketici dediğin böyle olmalı zaten, en uygunu hangisi ise onu almalı. Ama çok uygun diye yetersiz veya satış sonrası hizmetleri meçhul olan bir ürünü almakta doğru olmaz. Bunun araştırması da yapılmalı. Yani kazık yememek ve yanlış tercihte bulunmamak için kafayı kullanmak gerekiyor, okumak gerekiyor.



    Şu pil teknolojisi gelişse de bir önümüze daha net bakabilsek. Tek temennim bu elektrikli arabalar konusunda.



    Nio gözümden kaçmış. Umarım fiyatı vaadedildiği gibi olur. Bakalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 4 Aralık 2017; 23:22:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En başından bilmiyorum, sarı çizmeli Mehmet ağa bunlar deseydin de tartışma buraya gelmeseydi ve kırıcı olmasaydım.



    İnşallah düşer ve 2. elde de kullanımı maddi açıdan mantıklı olur. Ben de isterim.



    Bilmiyorum kim hisse alıp satıyor, zarar hisse satımından kaynaklı bir zarar mı bilmiyorum sana sordum sen de bilmiyorum dedin. Borsadan, hisse senedinden vs. ekonomi ile ilgili konulardan pek anlamam o yüzden o konuyu bilenlere bırakıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla`nin hatasi su oldu geleneksel uretimdeki prototip/pilot uretim gereklilikleirni hafife aldi. Teknolojiye fazla guvendi ben bilgisayarda cizdigimi fabrikada uretirim ne var ki dedi. Ama ne yazikki gercegin oyle olmadigi ortaya cikti. Bu riskleri bilerek aldi, amac daha erken yapmakti, daha cok ses getirmekti vs. Araba gibi binlerde parcadan olusan bir urunu bilgisayarda her ne kadar iyi dizayn etseniz gercek hayatta bu uretimi yapmak farkli bir olay. O yuzden aylar yillar oncesinden pilot uretimler vs. yapiliyor ki bu sorunlar onceden gorulup cozulebilsin seri uretime kadar. Ama tesla ben de sorun cikmayacak direk seri uretime gececigim dedi.

    Ilk uretim takvimi aciklandiginda yazmistim buyuk ihtimal sorun cikacak uretimde diye ve cikti. Cikmasaydi Tesla kazanacakti risk aldi ve simdilik kaybetti. Ama asilamayacak sorunlar degil er ya da gec gecer uretime. Asil Tesla`nin onundeki en buyuk zorluk araclar sorunsuz olacak mi? Model S sorunsuz bir arac degildi ama kullanici kitlesi bunu kabul ediyor. Simdi daha buyuk bir musteri kitlesine hitap edince isler degisecek, adam Teslasi bozulursa keske Toyota alsaydim diyecek.

    Bu da ilk Tesla direk seri uretime gececegini acikladigindaki konudan alinti.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    quote:

    Orijinalden alıntı: khytr89

    Risk budur.



    Adam risk almayı seviyor. Başarabilirse hiç bir şeyin satın alamayacağı zamandan %30 tasarruf sağlayacak ve üretim tesisindeki test aşması maliyetini sıfırlayacak.

    Olmazsa yine çok bir kaybı olacağını düşünmüyorum. En fazla olacağı ilk 100 aracın hurdalığa gitmesi,zaman tasarrufunun ortadan kalkması, 100 aracın işçilik,malzeme ve diğer giderlerinin Musk un cebine yansıması.

    Adam abd başkanın adamı ve model s ile model x gibi super araclarin duayeni. Şirket batmaz en kötü topallar ama şaha kalkmak için bir ihtimal topllamayı da göze alması gerekir zaten. Sorun olmazsa o %30 luk dilimde kalan zamanda da hem siparişleri yetiştirir ve Alman disiplinini oluşturabilirse belki üretimi daha da arttırıp + kar bile getirtebilir.

    Not: Bardağın dolu tarafını görmeyi her zaman sevmişimdir :)

    Not 2: Ben olsam bende aynını yapardım. Gerekli testler için zaten o kadar arge yapılıyor ve robotlar işini çok iyi yapıyor. Musk bu kararında haklı çıkacak. Keşke burdan bizde hisse alabilsek :D


    Hocam boyle durumlarda zarar ilk 100 aracla sinirli olmuyor. Tedarikciler parcayi dizayn ediyor ve yatirim yapiyor, bunun karsiliginda ya bir alim garantisi ya da bastan yatirim icin para vermis oluyorsunuz. Eger sorun cikarsa ve parcayi degistirmek gerekirse o zaman o paralar yanmis oluyor.
    Sorunun buyuklugune gore yanan para cok degisebilir eger bir iki plastik parcayi etkileyen sorun varsa az bir para gider ama aracin altyapisini etkileyen bir sorun cikarsa uretimde o zaman zarar buyuyebilir.




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Tableti dikey degil de yatay koydu yani. Sonucta o tableti koydu.

    Tasarim anlayisi gorecelidir o nedenle cok da tartisilacak bir sey degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sakin biraz, tartisirken uslubumuza dikkat edelim.

    Ben adamlarin aciklamalarini dile getirdim. Ben muhendis degilim; ancak yeterli sayida sensorle neden olmasin diyebilirim. Musk'in yatirimcilarina yaptigi aciklama bu sekilde. Atma olacagini hic sanmiyorum acikcasi. Model 3 olayi uretim problemlerinden kaynakli buradaki konu ise eller serbest otonom surus. Mercedes ozel olarak calistigi arac uzerinde 100 km gitmis. Adamlar sattiklari Teslalara bu ozelligi getirmekten bahsediyor. Teknoloji bu iste.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • danGerfuLL kullanıcısına yanıt
    Göz lazım aradaki farkı anlamak için... Mercedeste araçların tam özerk sürüşe hazır olduğunu söyledi 1 yıl önce. Dünyanın ilk tam özerk sürüş sertifikası alan otomobili de W213 E serisi. Ancak kanunlar ve otoyol altyapısı bu olaya hazır değil...
    http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=9908327&ls=L3NlYXJjaHJlc3VsdC9zZWFyY2hyZXN1bHQueGh0bWw_c2VhcmNoU3RyaW5nPUNFUyZzZWFyY2hJZD0wJnNlYXJjaFR5cGU9ZGV0YWlsZWQmYm9yZGVycz10cnVlJnJlc3VsdEluZm9UeXBlSWQ9NDA2MjYmdmlld1R5cGU9bGlzdCZzb3J0RGVmaW5pdGlvbj1QVUJMSVNIRURfQVQtMiZ0aHVtYlNjYWxlSW5kZXg9MCZyb3dDb3VudHNJbmRleD01&rs=4

    TESLADA DAKİKADA 8 000$ KAYIP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 5 Aralık 2017; 15:48:22 >




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Kardesim cevir su paragrafi...

    quote:

    Test vehicles previously had to be elaborately equipped with special hardware and software. This included additional sensors, modified steering and an adapted ESP.


    Ne yaziyorsa bir zahmet bir ustteki mesajimla karsilastir. Ne demisim Tesla bir yazilim guncellemesi ile mevcut araclarina ozellik kazandirabilirken, Mercedes yollardaki hicbir aracina bu ozelligi kazandiramaz.

    Ya anlamsiz tartismalara girip duruyoruz. Tesla nin boyle bir aciklamasi var mi var. Adamlar da haybeye sallamiyordur o kadar muhendisligi var bu isin. Daimler sana yeni arac satmadigi muddetce piyasadaki araclara bu sekilde mudahale edemeyecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.