Şimdi Ara

TESLA MODEL Y SR HAKKINDA... (121. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.290
Cevap
350
Favori
477.133
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hakancan81 H kullanıcısına yanıt
    Çeşme otobanında otobanda 130 la giderken sıfırlayıp 130 ile sabit hız ile Urla gişelerden Çeşme gişelere 200 wh yakıyor. 4 gün sakıza gittim. Araba evin önündeydi %2 gitmiş 4 günde.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Csarlar C kullanıcısına yanıt
    11 Mayıs siparis, 24 temmuz Efs ödeme, vin yok benimde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Csarlar C kullanıcısına yanıt

    6 mayısta sipariş verdim, 2 gün önce fiyat geldi, ödemesini haftaya yaparım, ayrıca uygulamada gözükmüyor ama motor ve şaseyi de mail atarak öğrendim, sigorta için gerekiyor.

  • kanmet kullanıcısına yanıt
    Bu durumda şöyle kötü bir matematik çıkıyor ortaya.
    130 km/h hızla 2 saat sürsen, 260 km yol alırsın.
    260 km yolda araç 52kwh tüketir ki bu neredeyse batarya kapasitesi kadar.
    Yani yüksek hızlarda 2 saat ancak gidebileceğiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hakancan81 H kullanıcısına yanıt
    Markası için aldık aracı kabul edelim. Menzil konusunda bu denli az olduğunu bilseydim almazdım. Gider 1.550ye faizsiz kredi avantajıyla ioniq 6 alırdım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TezlaSR T kullanıcısına yanıt

    daha önce long range araçta aynı şeyi yaşadım. isterseniz sigortasını bekletin, aracın teslimine yakın yaptırısanız daha iyi olur.

    1 senelik yapıldığı için arabayı teslim almadan yaptırmış oluyorsunuz.

  • hakancan81 H kullanıcısına yanıt

    Tüketim değeri wh/km olarak veriliyor, yukarıdaki gibi 130 km/s ile 20 wh/km tüketim olması durumunda 260 km'de 40 kwh tüketim oluyor.


    Ancak şu durum değişmiyor, yüksek hızda yaklaşık 2 saat, belki 2 saat 15 dk gidilebilir. Çünkü bataryayı pratikte sürekli %0-%100 kullanma şansı yok. Tabii bu her güzergahta bu hızda 20 wh/km harcayacak değil, güzergah genelde düzlükse bence tüketim de 17-18 wh/km'lere düşecektir.


    Ben çok dert etmiyorum çünkü ben -genelde uzun yolda çocuklar araçta olduğundan- zaten 120 km/s hızı pek geçmem. Otoyolda da 130 km/s civarında giderim. Hız zevkini genelde ivmelenme ile tatmin ediyorum, hızlı giderek değil.


    NOT : 110 km/s hızla giderken uzun yol ortalaması 16 wh/km olarak söyleniyor, bu durumda 3 saate yakın gidilebilir gibi duruyor. SR kullananlar teyit edebilir mi?

  • Otoban git-gel 250km de 43kw elektrik tüketmiş depo hesabı. Giderken 110 gelirken 120 sabit hızla. 3 yetişkin. Gündüz sıcağında gidiş - gece serinliğinde dönüş. Klima 21 de. Şerjdan şarja rakım farkı yok.
    Ful depoda (58kw) ile 337km gibi hesap çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bobby Hatfield B kullanıcısına yanıt
    Yanlışınız var,

    Tüketim 200 wh/km olarak veriliyor.
    Yani 2 saat boyunca 130 km/s hız ile 260 km yol alırsınız. Bunun sonucunda 260 km x 200 wh/km = 52 kw tüketim olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • satip hala alabilirsiniz, menzilinin ne olacagi belliydi zaten. Model Y ile Ioniq 6 yi kalsilastiriyorsaniz sirf elektrikli diye zaten yanlis yoldasiniz. Baris Ioniq 5 deyin bir mantigi olsun.

  • hakancan81 H kullanıcısına yanıt

    Pardon, ben sanki 130 km/s hızla 200 km tüketimi hesapladınız gibi düşünmüşüm, içten yanmalı motorlardan kalma alışkanlık. Evet 260 km yol yapacağınız için 52 kwh tüketim olur, haklısınız.

  • Merhaba. Aracımı dün teslim aldım. Maalesef rot balans sorunu bende de mevcut. Randevu oluşturdum fakat en erken Pazartesi verdi sistem. Yarın sabah da tatile çıkacağım. Randevusuz servise gitsem işlem yaparlar mı? Daha önce deneyen var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Csarlar C kullanıcısına yanıt

    Bilgi için teşekkür ederim, tesladaki çalışanın attığı mailde trafik sigortasının da ödeme ile birlikte yapılması gerekiyor denmiş, bu bilgi hatalı ise bir daha teyit alayım , ben de önden ödemek istemem açıkçası

  • slyone S kullanıcısına yanıt
    Arabamdan menzil harici memnunum. Şuan sıfır ev alma durumum olsaydı 1550 artı 150k sıfır faiz kredi imkanı ile ioniq 6 mantıklı bir tercih olurdu diyorum. Mesajı doğru anlayın. Bütçesi max. 1.5m olan biri için doğru tercih olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmthntr -- 2 Ağustos 2024; 15:25:25 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TezlaSR T kullanıcısına yanıt

    Ben fiyat sabitleme yaptım. Bana şöyle bir mail geldi:


    Ödeme ve belge sürecinizi tamamlandığınız için teşekkür ederiz. Bir sonraki aşamada size bir şasi atanmasını bekleyeceğiz. Şasi atamanız yapıldıktan sonra zorunlu trafik sigortanızı yaptırmanız için size hatırlatma ileteceğiz.


    Süreç devam ederken ek bilgi ya da belgeye ihtiyaç duyulması halinde sizinle iletişime geçebiliriz. Sorularınız için bu maili yanıtlayarak bize ulaşabilirsiniz.

  • Bence bu menzil işi çok abartılıyor. Kişi yılda 5-6 kere şehirler arası yol yapıyorsa menzili istemeyebilir ancak şehir içi kullanım dışında yılda 2-3 kere şehirler arası giden arkadaşlar da 2-3 saatte bir şarja taksın ne olacak zaten şarj istasyon sayısı artıyor. Şehir içi için de 1 yıla kalmaz otoparkı olanlar kendi şarj aletlerini taktırabilir.

  • Kia Hyundai çok özellik kisti fiyat düşerken. Oysa aradaki fark ceplerine kaldı. Çakallık yaptılar 😒

    Menzil konusunda da klima çok etkiliyor. Çeşme otobanında iniş çıkış da çok. Çeşme den İzmir e gidip geldik, İzmir içinde işimizi hallettik. Araç beklerken de klima çalıştı arabada bekleyen vardı. 250 km yol yaptik, %20 şarj kaldı. Benim hayatımın %90 i için yeterli.

    Evden uzatma kablo ile şarj ediyorum, mavi adaptör de aldım ihtiyaç duymadım ama daha bugün madem aldık, dönüşümünü yapayım dedim. Kablo uçlarını ve prizi değiştirdim. Daha şarj etmek nasip olmadı. Şarj bitince şarjdan da çekmiyorum, evden çıkmadan soğutuyorum şebekeden miss. Çeşme çok sıcak çünkü. İlk arabayı soguturken korkunc enerji harcıyor araç.
    Ama babamın evde şarj edemedik. Acil cenaze çıktı, önce 10 dk. hizli şarj edip oyle çıkmak zorunda kaldım. Eğer batarya ısıtmayı unuttursanız da şarj hızı CATL in çok kötü. Benzinli araç gibi pratik değil, su an bir tedirginlik oluyor ama kullandıkça araca ve şarj döngüsüne alisacagimi düşünüyorum. Bir çoğumuzun sıkıntıları da geçecek o zaman. Daha az şikayet edeceğiz. Henüz çok yeni ve eski alışkanlıklar ile bu aracı sürmek kolay değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • boyieee kullanıcısına yanıt

    Bana ilk olarak fiyat sabitleme maili geldi, ama ben büyük ihtimalle fiyat değişmeyeceğinden o hakkı kullanmadim, yaklaşık 3 hafta sonra ise direk fiyat teklifi geldi, onu 2 gün icinde kabul etmeniz gerekiyor, kabul ettikten sonra odeme icin 5 iş günü veriyorlar, ama ayni zamanda trafik sigortasını da yaptırmanızı istiyorlar. bu arada uygulamada vın numarası göremedim ama maille şase ve motor numarasını gönderdiler.

  • kanmet kullanıcısına yanıt

    Güzelbahçe Çeşme otobanı tüketim açısından genelleme yapılacak bir güzergah değil. İnişleri çıkışları ve virajları olan zor bir otoban. 130 km sabitlendiği zaman rampalarda tüketim çok artmakta, inişlerde ise sabit hız olduğu için rejen çok fazla olmuyor. Düz arazi otobanda tüketim çok daha düşük oluyor. Örneğin Susurluk Bursa arası tüketim değerleri ile izmir Balıkesir tüketim değerleri farklı. İki tona yakın aracın özellikle 120 km üstü süratlarda engebeli arazide verimli olamayacağını düşünüyorum, sadece Tesla özelinde değil.

  • zevkurt kullanıcısına yanıt
    Valla hocam, elimizdeki veri bu. Ülkenin coğrafi yapısı genelde böyle.

    Coğrafya kaderdir🤷‍♂️

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.