|
Tesla Model Y'nin menzili, ek ücret ödenerek yazılımla arttırılabilecek
-
-
Bu nasıl legal olabiliyor? Apple’ın yavaşlatmasıyla aynı şey gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arada fark var gibi sanki, birisi gizli gizli yaparak insanları kandırıyor, diğeri benim arabam bu menzili de destekliyor ancak 2 farklı paket olarak satıyorum isteyen alır istemeyen almaz diyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok mantıklı bir strateji bu arada.
-
Alakası yok. Sen satın alırken sana söylediği menzili veriyor zaten, sana uzun menzilli diye satmıyor. Tesla aslinda risk alip sana satmadigi ek donanimida aracina koymuş. Sana bunu satmazsa hanesine zarar yazacak, belki bizim gibi ülkelerde bu taktikle alt ÖTV dilimine girebilir. Apple in yaptığı uzun menzilli araç satıp yazılımla bilerek menzili düşürme gibi düşünebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Donanım olarak farklı olsa tamam, ama o donanımı yazılımla kısmak doğru değil. Apple ın yaptığının aynısı bu
-
artık km başına ücret denecek, her km başına 10 dolar sudan ucuz. ücret ödemezsen araba olduğu yerde kalacak ve saat başı 3 dolar yatma ücreti alacak tesla, yıllık 24000 dolar
-
1 milyon 791 bin TL'yr satılan Tesla'da da benzer bir durum olabilir mi acaba. 59 kWh batarya yerine normalde 70 kWh mesela.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kapitalizm soygunu resmen ,zaten ürünü satmış kârını yapmışsın başta bu menzili vermen gerekirken sonradan ücretle uzatmak hangi aklın ürünü
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu şirket zaten bence yaptığı yanlışlara yenisini ekleyip duruyor. Hayatta almam Tesla.
Türkiye’de 2.800’e satarken aynısını 2.300’e stok diye sattı.
Şimdide 2-3 sn daha yavaş kalkan aracı 1.8 milyon’a satıyorlar.
Herkesin elinde patladı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 7 Mayıs 2024; 13:3:10 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet aynen, TR'de vergiye takılmamak için güç düşürdüler sonra "sanayide Tesla beyni açılır" tekliflerini göreceğimizi konuştuk
-
Gizli özellik muhabbetini sever bizim millet.
-
Araba yatırım aracı değil, elektrikli araç hiç değil. Her gün araç maliyetleri düşüyor. Çinliler her hafta yeni araç çıkarıp güncel maliyetler üzerinden fiyatlıyor. Rekabetçi olabilmek için yılda 1 2 model çıkaran firmalar fiyat güncellemek zorunda. Sizin kafanızda hareket etseler Nokia gibi yok olup gider.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bu nasıl legal olabiliyor? Apple’ın yavaşlatmasıyla aynı şey gibi.
|
Araba yatırım aracı değil, elektrikli araç hiç değil. Her gün araç maliyetleri düşüyor. Çinliler her hafta yeni araç çıkarıp güncel maliyetler üzerinden fiyatlıyor. Rekabetçi olabilmek için yılda 1 2 model çıkaran firmalar fiyat güncellemek zorunda. Sizin kafanızda hareket etseler Nokia gibi yok olup gider. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X