Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2641. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: eapantherea , Oswinaldo , pspcü
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 20 Misafir (2 Mobil) - 20 Masaüstü3 Mobil1 iOS
5 sn
52.854
Cevap
1.386
Favori
3.510.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
4. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 26392640264126422643
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoGoBaBa

    🚘 Dış   : Stealth Grey

    🎨 İç   : Siyah ve Beyaz Premium İç Mekan

    🛞 Jant  : 19" Crossflow Jantlar

    🧬 VIN   : XP7Y260_cca606e3de9783c95af7e609decd1d28

    📍 Teslim : Orhanlı, İstanbul

    📍 Teslim : Ergazi, Ankara

    📍 Teslim : Ovacık, Kocaeli

    💰 Fiyat  : 2.295.300 TL


    Saat

    18:00 de,

    19:30'da

    21:30'da

    01:30'da


    bugün satış iade dediler ama herrenk, izmir hariç her bölgeden bolbol envantere Tesla geldi. Alanlara hayırlı olsun.


    Ben

    Quick Silver dış , beyaz iç

    Kırmızı dış, beyaz iç

    Beyaz dış, beyaz iç


    Nisan'dan beri rastlamadım. ENVANTER de rastlayan oldumu, ben boşa bekliyorum sanırım :(

    Keşke 1800-1900TL iken en ucuz renk olan alıp sonradan renk değiştirip muayene ve ardından ruhsata işletseydim. Daha ucuza gelecekti. İç koltuk beyaz geliyor ama istediğim dış renk yok.

    Saat 03:40 - 03-45 envantere yeni satışlar geldi



    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoGoBaBa -- 12 Ağustos 2025; 3:50:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Artik ne kadar iptal olmussa listeleme bitmiyor. Yada getirdikleri ama envantere koymadiklari araclarda vardi.

  • yukarda videoda mesut çevik ve oza öğretmenoğlu youtube otoımobil haberleri videosunda bahsettiği kredili satışların tesla tarafından yüksek bedeller istenmesi , iptale gidilmesi , mtek taraflı tesla tarafından iptali ile açığa çıkmış araçlar olabilir diye düşündüm. video denk geldi bugünde çok değişik saat periyotlarında envantere araç düştü.


    @Arif forumdaşımıza sorup öğrenmiştim sağolsun bu envanter takip yerlerini verdide bildirim ile haberdar oldum. Gerçi ben ilk juniper ÖTV %10 encanterinden beri deniyorum hiç kaçırmadan ama bu telegram bildirimi ile çok daha çabuk fark ediliyor envantere araç düşmesi. AutoFill 'i halledemedim birtek. ama browserın kendi doldurması ve kredi kart ekli hak,liyle kuzen için kendi adıma tesla alabildim yani gayet kolaylaştı botçular al-sat çılar gidince. Ama kendime illa dediğim renk olsun diye almadım. Alamadım değil ya içime sinecek dedim yada hiç olmasın dedim. son ÖTV düzenlemesi ve tesla fiyat zamcığı sonrası etrafımda çok alan oldu/olmuş.


    Önü eski kasa tesla , arkası yeni kasa , iyileştirlmeleri yapılmış yani juniper olan , içi beyaz , dışı midnight chery red olan bir tesla çıksa 2.5 bile gözden çıkartırım :P

    maalesefyok. eski kasa model y nin ön far ve yapısı daha benlik.


    7 ağustos perşembe günü 18:30 da beyaz renk juniperi kuzene kendi hesabımdan aldım. benim adıma olacak. Fiyat teklfini sunmadı henüz tesla. arama düşmüyor, mesajıma bekleyin diye yanıt geldi kısa ve öz. hergün her saat hem mobil hem maili kontrol edin diye.


    Teslimat bana ters yer ovacık kocaeli. gün belli 29ağustos saat 09:30 . o saatte nasıl gidebileceksem. harem den sordum otobüs o saatte yok. Hızlı tren olayı varmış oda izmitte inip nasıl gidilir muamma. Kuzen in babası yoğun bakımda yoksa onla giderdim ama imkansız. Bakalım hele bir fiyat teklifi gelsinde onaylıyayımda , ödemesini yapayımnda. kasko için insujure alianz tesla yerine axa EV alternatifi düşünüyorum. trafik zaten ziraat ile ödeyip peşine böleceğim. Tesla alianz peşin tek çekim kasko olur dedi, taksit için çok vade farkı çıkar gibi konuştu.


    Yangın söndürücü vs içinden çıkımıyormuş. artık neler tamamlanması gerek ise kuzen adına ben halledeceğim.


    sanırım 29ağustosta aldıktan sonra 1 ay belki 1.5 ay kadar ben denerim. inanın tırsmıyor da değilim benim Kişa Ev3 gtLine minnak küçük cep herkülü, tesla yanında dev gibi gelecektir. Çok zorlanacağım. hep küçük segment kullandım. Citroen c4cactus ve kişa ev3 suv tarzıydı. diğer arabalarım sedan kasa. Birtek sokoda octavia liftback idi. Tesla artık bana yardım eder sürerken :P


    not : 87 den beri ehliyetli araba kullanıyorum, ehliyet öncesini saymayın , yaşlanıp emekli olunca insan gözü karalığı kayboluyor.


    @berkans arkadaşımızın güzel yazısı sonrasına da denk geldi. Kendimede Tesla için aklıma yattı diyeyim. Belki iç renkten vazgecerim , ama ben her aldığım arabada dünya para veriyorum buna şuna razı olayım demedim. Nerde aykırı abudik gubidik renkler var ben aldım. Hatta bir aracım fıstık yelşiliydi, yanar döner oluyordu renk, taksi sanıp el atıyor durdurmaya çalışıyorlardı. KiaEv3GtLine Terra Cotta kırmızı ( kavuniçi, portakal rengi kiltuğla kırmısızmsı bişey) diğer Ev3 ise lime açık ucuk yeşil. TESLA midnight chery red tam benlik renk miş.





  • Günaydın
    Facebook grubunda yeni kullanıcı birkaç kişi araç 130km li hızlarda yolda geziyor, rüzgardan çok etkileniyor demiş.
    Bu cumartesi bende İzmir yolunda her zaman tercih ettiğim 120km hız üstünde rüzgardan çok etkilendiğini fark ettim. Zaman zaman 150-170 lere çıktığımda gerçekten aracı yolda tutmak için gayret etmek gerekiyor. 140 lı hızlarda ilerlemek yorucu oluyor.
    Ben bu yolu eski aracımla da yavaş gittiğim için kıyas yapamıyorum ama yanımdan b sınıfı suv, dingil aralığı dar araçlar bile 150-160 ile geçip gitmeleri beni şaşırttı. Otopilotta bile aracın rüzgardan etkilendiğini hissedebiliyorum.

    Sebepleri ne olabilir:
    Lastik markası mı?
    Ağırlık merkezi mi?
    Tasarım mı?
    Lastiklerin aşırı taban genişliği mi?
    Aracın alt yüzeyinin geniş ve düzgün olması mı?
    Veya araç tepkisi normal, ben tedirgin ve evhamlıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Bu soruya cevap alınabildi mi?

    https://mini.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/161902669

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrezincir

    Herkese merhabalar. 8 Eylülde İsviçre’den İzmir’e geleceğim. S3XY Knob getirme imkanım var. İsteyen olursa iletişime geçebilir.
    Merhaba. Fiyat ne kadar acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TEREROKA kullanıcısına yanıt

    Hocam FSD ye gecilecegi zamanki fark neyse onu odersiniz ayni suan oldugu gibi. Satin aldiktan sonra Tesla size sen ucuza aldin o yuzden digerlerinden daha fazla odeyeceksin diyemez.

  • tt38 T kullanıcısına yanıt

    Yurtdisi fiyati 355 Euro hocam. Disaridan aldiginiza degmez. Turkiyede 25.000 TL En azindan garanti ile ilgili sorun yasamazsiniz.


    Yurtdisi:

    https://www.enhauto.com/products/s3xy-knob?variant=41304191729739


    Turkiye:

    https://shop.s3xybuttonsturkiye.com/s3xy-knob-commander-bundle?Uyumlu-Ara%C3%A7=Juniper-(Yeni-Kasa)-Model-Y-(2025)





  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Araç yüksek ve çok ağır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Bu olay 2019’da olmuş ve tesla olayın oluşunda yüzde 33 kusurlu bulunmuş. Kusurlu bulunmasının esas sebebi yanıltıcı reklamlar yaparak autopilotun sürücüye olduğundan daha fazlasını yapabilirmiş gibi güven vermesi. O ara yoğun şekilde sürücüsüz otomobil algısı yaratacak reklamlar dönüyormuş. Abd’de böyle şeylerden absürt tazminatlar çıkabiliyor bizde olsa mümkün değil. Ben iki senedir kullanıyorum otoyollarda takıp çok rahat yol alınıyor. Birkaç ghost fren ve viraj dönerken rüzgardan hafif savrulma dışında problem yaşamadım. Yine gözü yoldan çok ayırmamak lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Premium Bağlantı 150TLden 350 TL olmuş


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senior.Planner -- 12 Ağustos 2025; 8:55:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    A3 8Y S-Line Sedan araçtan Juniper'e geçtim. Her gün işe gelirken aynı köprü ve viyadüklerden geçiyorum. Rahatlıkla söyleyebilirim ki A3'ün rüzgardan 5 cm kaydığı yerde Juniper şerit değiştiriyor. O kadar fark var. Sanırım araç yüksekliği ile alakalı.

  • Eap’in serit degistirme ozelligi s3xy commander varken cok da gerekli gelmedi. Otomatik park bazen kullanilabilir.

    Esas kiymetli ozellik summon olurdu ama o da 6 metre sinirli deniliyor. Gerci 6 metre de olsa araci her istedigimiz anda disardan ileri-geri-sag-sol kontrol edebiliyorsak, bu hali dahi kiymetli

    Bence bu eap’in indiriminin tek albenili tarafi Fsd’ye erisimi de ucuzlatacak olmasi olur (tabi ucuzlatirsa). Elbette Turkiye’ye Fsd sorunsuz bir sekilde cok gecmeden sunulacak olursa bunun da bir kiymeti olur, yoksa yine anlamsiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 12 Ağustos 2025; 12:24:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cmkrcn kullanıcısına yanıt

    Orası öyle ama ülkemize FSD gelebileceğini ben düşünmüyorum. Diğer ülkelerde bizimki gibi kısa mesafede meksika dalgası yapan tabelalar yoktur. Bizde Işık koymamak, alt / üst geçit masrafına girmemek için ve kişilerin zevkleri için yaya geçidinin peynir ekmek gibi dağıtıldığı bir ülkeyiz.


    Gelecekte Tek işime yarayabilecek olan şey, Summon özelliği. Şu an EAP ın bir anlamı yok. mekanda otururken ileri geri yaparım.. Otobana çıkarsam da şerit değiştirmeyi kurcalarım .. sırf kenarda bulunsun diye maddi durumu iyi olanların alabileceği bir paket.

  • Senior.Planner S kullanıcısına yanıt

    Yuhh. Bu kadar da artırılır mı be. Yazıklar olsun.

  • TheBCD T kullanıcısına yanıt
    Eski aracim a3 8v 35tfsi sb idi, ben biraz limit hizlarda otoban kullanimi yapmayi severdim, bu juniper teslada hic sevmedim, ustune korkar oldum…

    Surekli yuregim agzimda gezdim, audinin 170-180 le rahatlikla aldigi viraji bu aracla 140-150 ile almaya calisinca arac ucuyor/zipliyor, viraja yatamiyor ve neredeyse olumle yuzyuze oldugunuzu hissettiriyor…

    Duz yolda audi ile 210-220 den sonra titremeler-kontrolde azalmalar-korkular baslardi, 230 ile artik bu hizda pek de kalinmaz yavaslayim demeye baslardiniz, teslada duz yolda 180’den sonra korkmalara basliyorsunuz… Denemelik son hiz 205 e cikinca ise hemen hizimi dusureyim yoksa olecegim diye dusunuyorsunuz… Eski arac hb ve ruzgar direnci kotu bir arac olmasina, giris seviye bir audi olmasina ragmen boyleydi… Benzer boyutlarda bir a6 dan filan da bahsetmiyoruz uzerine basarak da soyleyim.. Benzer boyutlu bir a6-s6-rs6 olsa o limitler cok daha yukselecek, 300-350km/h dan sonra artik yavaslayim demeye baslayacaksiniz..

    Ozetle ben bu teslayi asla otoban araci olarak goremedim… Sehir ici icinse fazla gergin, biraz konfor kazansin diye lastik basinclarini 38-39 lara dusurmeyi care olarak denemek zorunda kaldim…

    Arac diyor ki sana, “maks. 120-130 km hizla dolas, onu da duz yolda yap, ciddi viraj gelince aklini alirim, hizini oralarda da dusur, beni petrolhead gibi kullanma” diyor… Arac anlamsizca zip zip zipliyor gibi hissettiriyor limitlerini zorladiginizda, yeterince yol ile temasta kalip virajin icine icine giremiyor malesef… Sonunda da savurmaya basliyor malesef.. Bu viraj performansi o kadar kotu ki, normal sehir icinde daha dusuk hizlar icin ama sert virajlara da girmeye korkar oldum, onlarda da disa savurma cok olmasa bile got atma olaylarini cok yasatti bana… Esp’si de bir dengesiz zaten, devreye girmesi gereken her zaman devreye girmiyor, girmemesi gereken yerlerde devreye giriyor, devreye girince de hic bir sey yapmiyor gibi hissettiriyor.. Bu araca bir megane’a binerken hissettigim güveni anca hissedebiliyorum…

    Tasarlayan adam cunku bu arabayi alman otobanina vuracak kisi kac kisi, bunu alan Fsd acacak, hiz kurallarina uyumlu dolasacak, verimli oldugu 110’u gecmeyecek gibi dusunmus… Ona gore belki maliyetten kacmis, ya da bu mekanik tarafi hakikaten cok da bilmiyorlar, ama yeter bu kadar arge, benim onceligim bu degil diyor da olabilirler bilemiyorum…

    Bu arac alman muhendisliginin asla yanindan bile gecemiyor, o ip gibi giden araba tabiri bu araba icin asla gecerli degil… Fiyati azicik yakin olsa herkes mercedes eqe, bmw-audi filan, hatta vw id7 filan alirdi, kimse teslanin yuzune bakmazdi zaten tesla fanatikleri gibi konusmayalim…

    Henuz Fsd gelmemisken, Teslanin su an Turkiye piyasasi icin en buyuk avantaji bu kadar uyguna bu paketi sunabilmesinde… Yoksa aracin mekaniklerinin ortaya kaliteli bir tablet takilmis bir megane’dan farki yok… Severek kullaniyorum bu paraya bu hacmi ve donanimi vermesinden dolayi ama arabanin bana sundugu yol surus keyfi megane ile ayni, aldigim ilk gunden beri araca megane gozuyle bakmamdan bir turlu vazgeciremedi beni arac…

    Fakat Fsd turkiyeye de tam olarak geldigi gun olay bambaska bir seye donusur… O zaman bu arac gercekten evrilmis bir arac olur, “bana ne alman mühendisliğinin mekanik olarak son noktasindan, gercek muhendislik teslada, adam soforsuz arac yapmis” noktasina evrilir… Umarim bu Fsd Tr’de sacma bir sekilde engellenmez veya gecikmez, avrupa ile ayni anda erisebiliriz, cunku bu araclarimizin cag atlamasi orada olacak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    Sonuna kadar haklısın hocam, ben de 8Y'den önce 8V sahibiydim ikisi de S-line Sportline araçlardı, Hele son 8Y aracım stage2 195 hp yazılımlıydı Bursa gişelerden İzmir Bornova rakı masası 100 dakikada girdiğimi bilirim 200-220 gaz kesmeden Z makaslarla, Juniper ile bu süre şarj harici bile 3 saatin altına inmeyecek gibi😅 Yaş aldık çoluk çocuğa karıştık, bir noktada frenlesin diye aldım zaten bu aracı. Ne bakım maliyetine ne şarjdan edilecek benzin kârına ihtiyaçtan değil, burda çoğu kişi de böyledir zaten.

  • Arkadaşlar merhaba,


    Sizce 69 Bin TL 'ye EAP almaya değer mi ?


    Satın alan arkadaşlar aşağıdaki özelliklerden hangisini aktif olarak kullanıyor acaba ?



    1. Aktif Güvenlik Özellikleri
    2. Trafiğe Duyarlı Hız Sabitleyici
    3. Otomatik Direksiyon
    4. Otomatik Şerit Değiştirme
    5. Otopilotta Navigasyon
    6. Otomatik Park
    7. Dumb Summon
    8. Actually Smart Summon
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Sebep aracin mekanik muhendisliginin dandik olmasi, megane seviyesinde anca olmasi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • weapon_ps3 kullanıcısına yanıt

    Günaydın,


    Regülasyon değişip sınırlamalar kalktığında kesinlikle çok keyifli olacak. Çünkü birçok özelliği regülasyon sebebiyle sınırlı kullanıyoruz. Bu fiyata gelmesi bence alınabilir kılmış. 115k hayatta vermem. Ancak bu fiyata ben de alacağım.  

  • 
Sayfa: önceki 26392640264126422643
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.