Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2341. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Khalasar , road warrior , Kadtrc
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 24 Misafir (9 Mobil) - 17 Masaüstü10 Mobil
5 sn
47.075
Cevap
1.240
Favori
3.095.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
96 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
15. Sırada  bugün en iyi #5
Sayfa: önceki 23392340234123422343
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • talaz kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam, keyifle ve sağlıkla kullanın. LR AWD'den vazgeçmek de kolay değil. Daha fazla km yaptıkça her iki aracı sürüş özellikleri olarak daha kapsamlı karşılaştırarak paylaşırsanız çok makbule geçer. Özellikle yol sesi ve rüzgar sesi yalıtımı, trim sesleri, ıslak zeminde de sürüş hissiyatı farkı gibi. Çok dik olarak tabir edebileceğimiz yokuşlarda LR AWD çok düşük hızlarda sorunsuz ve patinajsız öne doğru ve geriye doğru tırmanma yapabilirken Juniper SR'yi bu açıdan çok merak ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı alan arkadaşlar sipariş verince ödeme bilgisi takriben ne kadar zaman sonra geliyor. Vadeyi 1 ay daha alıp öyle ödeme yapmak için 32 günden fazla sürer mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tylan kullanıcısına yanıt

    teslimat ortalama 30 gün. ödeme ortalama 20 gün.

  • munadi M kullanıcısına yanıt

    1 kişi 1 kişidir :)

    Sevindik hocam :)

    Siparişde çok kalabalık oluyor. Sizin gibi sevmeyen 500 kişi olsa bizi rahatlatırsınız :)

  • Vierna V kullanıcısına yanıt
    Vade patlıyor o zaman tamamdır teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • munadi M kullanıcısına yanıt

    Bagaj kapağını 3 parça halinde yapmaları çok iyi olmuş. Ufak tefek hasarlarda komple kapak ile uğrastırması gerekmeyecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • certac C kullanıcısına yanıt
    Zaten bu sene sipariş vermeyi düşünmüyorum. LR’den memnunum. 4X4 güçlü ve güvenli. 100 bin kmye gelirsem kazasız belasız o zaman değiştiririm. Tek umudum FSD’nin bir an önce TR’e gelmesi.
    Size de en kısa zamanda kısmet olması dileğiyle.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • optimus95 kullanıcısına yanıt

    FSD yapay zeka tabanlı olduğu için trafik polislerini, sirenleri, ambulansları algılayıp uygun hareketleri yapabilecek görünüyor. Şu anda üzerinde çalışlan yeni versiyonda sesleri algılamayı ekliyorlar. Birde Grok yapay zekayı entegre edecekler, üzerinde yoğun çalışılan diğer bir konu bu, yani araca binip "ülen tesla, beni şuraya götür" diyeceksiniz veya "torpiduyu aç" felan. Sesle komutta bir devrim olacak yani kısa sürede.


    FSD denetimli - supervised olduğu sürece (şu anda öyle), sürücü koltuğunda birinin oturup, araç ikaz ettiği zaman devreye girmesi zorunlu.


    FSD denetimsiz - unsupervised olay yayınlanır ve ülkede izni çıkarsa, o zaman zaten Tesla tüm sorumluluğu üstlenecek araçta FSD aktif olduğu sürece.

  • truwa06 kullanıcısına yanıt

    Ben de yakından takip ediyorum. Mobileye waymo pony dahil.

    Waymo açık veri seti üzerinde analizler de yapıyorum diyip ilgim hakkında ipucu vereyim.


    Turkiyede yaşayanlar için yakın zamanda fsd hayal.

    Yaşlılığıma yetişsin yeter, ben burada otoyolda seit takibi bile güvenip de açamıyorum.


    Hw5 , hw6 kismina çalıştığı vakit bakarız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oskywalker O kullanıcısına yanıt

    HD map zorunluluğunu bırakmadıkları sürece Waymo veya benzeri diğer sistemlerin başarılı olma şansı yok finansal olarak. Dolayısıyla ya Argo.AI ve Cruise gibi "finansal olarak karlılığa ulaşma imkanımız yok" diyip kapatacaklar, veya HD map zorunluğulunu kaldırıp araç içinde yerel çalışan yapay zeka ile olayı çözmeye çalışacaklar Tesla gibi. Ama Tesla'ya göre eksikleri dünyanın her tarafına yayılmış veri toplayan milyonlarca araçları yok.


    Neyse, zaten tartışılacak bir konu değil, bir yıla kadar nereye gidiyor teknoloji net şekilde belli olmuş olacak. Ben şahsen yapay zekanın 2026 yılında herkesi şaşırtacağını, grok ve chatgpnin insanı sollayacağını düşünüyorum.

  • Arkası nasıl kayıyo aracın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tylan kullanıcısına yanıt

    çok uzun zamandır günlük vadeyi kullanıyorum. arasında dağlar kadar fark yok. çok can sıkıcı bir durum değil.

  • arslanplaza kullanıcısına yanıt

    arkadan itişli ve torku yüksek her aracın olayı budur. o yüzden gençlerimizin altına bmw verince yanlamadan duramıyorlar. dönüşlerde, ara hızlanmalarda özellikle ıslak zeminde dip gaz gitmemek gerek.

  • vires kullanıcısına yanıt

    LFP ucuz olduğu için tercih ediliyor. Yoksa NMC ye karşı üstünlüğü yok denecek kadar az.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MMistanbul kullanıcısına yanıt
    Her gün rahat rahat 100% yapmak bence büyük üstünlük. Bir de uzun ömürlülük konusu var. Pratikte yaklaşık 50% daha uzun ömürlü LFP. Bir de yanma riski çok düşük.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şirket araçlarını elektrikliye çeviriyoruz, yeni model y lr awd test aracı gönderdi Tesla.

    3 gündür kullanıyoruz aracı, öğlen ekibi yemeğe götürdüm. Bütün gün açık otoparkta güneşin altında durmasına rağmen öyle cayır yanmıyordu içi ona sevindim, koltuk havalandırma ile zaten serinliyorsun hemen.

    Beyaz bizdeki araç, umarım stealth gray de yazın bunaltmaz.

  • MMistanbul kullanıcısına yanıt
    Üretici de tüketici de işin sonunda fiyat performansa bakıyor. Tesla bu sene yüzde 60 civarı lfp bataryalı araç satmayı planlıyor. Bu oran 2023’de yüzde 40, 2021’de yüzde 20. Kendi de lfp batarya üretmeye başlayınca bu oranlar yüzde 80-90’a çıkar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Edevlette araçlara bakıncaaraç görünüyor ama tescil belgesi seri numarası kısmında "belge yok" diye yazıyor . sizdedemi bu şekilde acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hirikus -- 22 Mayıs 2025; 17:27:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23392340234123422343
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.