< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
|
Evde kw başına 2,22 TL , iş yerinde 3,65 TL verebilecekken harici firmalarda 22kw AC 6-7TL, DC için 7-10 TL verdiğinizde maliyet çok artıyor. Şarj sıkıntısı değil de maliyet sıkıntısı yaşayabilirsiniz. Normal benzin-dizel araç gibi bir maliyeti olur. Elektrikli aracın yakıt maliyet avantajını kullanamazsınız. |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Hybrid ve elektrikli araçlara uygulanan çağ dışı MTV sisteminin güncellenmesi gerekiyor. Toyota Corolla Cross kullanıcısı olarak change org üzerinden şöyle bir imza kampanyası başlatmıştım: Bence elektrikli otomobiller için de benzer kampanyaların açılması, bu konuda sesin duyurulmaya çalışılması lazım. (İmza kampanyamıza destek verirseniz sevinirim) |
_____________________________
|
Elektrikli araçların benzinli araçlara göre en can sıkıcı özellikleri şunlardır:
Alan bunları bilerek alsın. Avrupa da amerika da bu problemleri yaşadı ve zamanla aştı. Başlarda sıkıcı ve bunaltıcı olabilir. |
_____________________________
Üniversiteyi bitirene kadar free trial, sonra pay-to-win'e dönüyor hayat. Kollayın kendinizi iyi level kasın yoksa boss'lara yem olursunuz.
|
Ben ev prizinden şarjda bir arkadaşın müstakil evine gittiğimde, ilk takdığım prizden sorun yaşadım. Sanırım topraklaması olmayan bir prizdi. Bu tür bir durumda araç şarjı durduruyor zaten. Ama aynı evde başka bir prize takınca şarj etti. O nedenle kullanacağınız priz voltajının 220 altında akım üretmemesi, uzatmalı çoklu prizle bir kaç tane elektrikli bir eşyanın takılı olduğu çoklu prize takılmaması, mutlaka topraklaması olması gerekiyor. Yazlıkta bunu çözmek zor değil. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Haklısınız ama benim için yakıt tasarrufu çok önemli değil. Yeni teknoloji olması, fosil yakıtlara göre nispeten (umarım) daha temiz olması, iç mekanın genişliği vs. beni daha cezbeden şeyler. Ben rekabet arttıkça dışarda şarjın da daha uygun maliyetlere ineceğini düşünüyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Uzatma kablosu kullanıldığında şarj süresi yüksek şekilde etkilenir diye düşünüyorum. Güvenli mi onu da bilmiyorum. Kendi açımdan planım şu şekilde, hemen hemen hergün akşam yemeği sonrası 45 dk - 1 saat yürüyüş yaparım, haftada 1 ya da 2 haftada 1 olacak şekilde bu yürüyüşlerimi aracım şarj olurken yapacağım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
22 KWh alabileceğin mobil ev tipi şarj cihazları var. Evine ve yazlığa hattı düzenleyip trifaz bi priz eklemen yeterli mobil cihazı bu prize takıp kullanabiliyorsun ağırlığıda 1.8 kg falan yanında taşınabilir bişey |
_____________________________
|
Doğru tespitler. Bunlara uygun profildeki kullanıcılar için elektrikli araçla yolculuk çok çok keyifli kesinlikle. Ben 2 yıldır elektrikli araç kullanan biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, bir daha içten yanmalıya dönüş yapmam. Özellikle AC şarj ünitesi kurabilecek kişilerin büyük bir kısmının memnun kalacağını düşünüyorum. Ama Tesla'nın iç ve dış tasarımını beğenmeyen bir başka elektrikli aracı tercih edebilir tabi ki. Özellikle 400 km üzeri uzun yol yapılacağında programlama yapmak gerekir. Ben ZES uygulaması üzerinden rezervasyon yapıyorum sıkıntı yaşamamak için. Ama zamanla Tesla Süpercharger'ların çoğalmasıyla bu sıkıntının azalacağı görünüyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Benim şuan kafamı kurcalayan soru matrix farlar lr sipariş verdim mayıs haziran teslimat. Lr matrix far yoksa performans sipariş vermeyi düşünüyorum. Adam akıllı bir donanım listesi bulamamak can sıkıcı |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
arkadaşlar mrb şimdi aklıma bişey takıldı videolarda gördüğüm kadarıyla sonradan alınan otopilot aylık ücret karşılığı veriliyor eğer sürekli alım yapamıyorsak sadece aylık alabiliyorsak vay halimize felaket olur FSH 199 dolar aylık görünüyor ciddi pahalıya gelir Buradan gol yemesek iyi olur valla iyice muallak oldu LED far ve şu otopilot sonradan alma konusu çok kafamı karıştırıyor bunu yetkili ağızdan öğrenmemiz lazım |
_____________________________
2016 Peugeot 3008 Allure Elegance 1.6 Blue HDI Note 8 LG 58UH635
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Adam akıllı bir bilgilendirme yok ben sonradan yazılımları aylık alacaksam bu ciddi bir sorun |
_____________________________
2016 Peugeot 3008 Allure Elegance 1.6 Blue HDI Note 8 LG 58UH635
|