Evet, ihtiyac duyuyorum. Haftasonu arkamdaki araca geri geri carptim, adamin on krom çıtasını çatlattim. Benim hatam ama ultrasonik sensor olsa yapmazdim.kazayi. Arabaya bindigimde arkamda buyuk minibus vardı, park etmis. Biraz telefonla oyalandim, tam hareket edecekken Geriye aldim, aynadan baktim, bos, hareket ettim, çaaat. Minibus gitmis yerine sedan civic parketmis, kicima girmis, arka camdan gorunmuyor. Tesla hareket etmezse diff. Alamiyor, mesafe olcemiyor. Ben hareket ettigimde artik cok gecti. Boyle boyle ogrenecegiz iste. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1028. sayfa)


-
-
Biz daha yeni tecrübe ediyoruz ama bu araçlardaki şarj pedleri belki 8-10 senedir var Tesla’da. Biz şikayet ediyorsak elbet yurtdışında da çok şikayet geliyordur seneledir. O yüzden şarj pedleri bile satılıyor. Ya güncelleme ile menüde orayı kapat aç düğmesi yapamıyorlar ya da yapmak istemiyorlar :))
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar arada bir aracim kendi kendine kilitleri açıyor. Aracı eşim ve ben kullaniyoruz ve az once evde garajda iken yine kilitler kendiliginden açıldı ve bizim telefonlarımız elimizdeydi yanlislikla falan acilma durumu soz konusu degil..
Başına boyle birşey gelen var mi? Cok ciddi guvenlik riski söz konusu.. bunu çarşıda park halinde de yapti bir defasinda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aşağıdaki durum gerçekleşmiş olabilir mi ? Benim hiç başıma gelmedi.
Model Y aşağıdaki durumlarda otomatik olarak kilitlenmez:
Evde Bildirme onay kutusunu işaretlediyseniz ve Model Y Ev olarak belirlediğiniz konumda park durumundaysa. Bir konumu Ev olarak belirleme hakkında ayrıntılı bilgi için Ev, İş ve Favori Konumlar bölümünü inceleyin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dile getirmişler ve Elon olumlu cevap vermiş ama güncelleme yok…quote:
Orijinalden alıntı: altugbank
Biz daha yeni tecrübe ediyoruz ama bu araçlardaki şarj pedleri belki 8-10 senedir var Tesla’da. Biz şikayet ediyorsak elbet yurtdışında da çok şikayet geliyordur seneledir. O yüzden şarj pedleri bile satılıyor. Ya güncelleme ile menüde orayı kapat aç düğmesi yapamıyorlar ya da yapmak istemiyorlar :))
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yok her zaman evde park edip uzaklasinca kilitliyor arac kendini. Oyle bir ayarlama yok. Yarin servisi arayip soracağım bakalim ne diyecekler.. uzaktan bağlanınca log lardan ne ile tetik aldığını bulabilirler diye düşünüyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar ikisi de sıfır.. Performance 35 bin tl daha pahalı.. hangi araba alınır?
Model Y Long Range - Beyaz - Siyah İç Döşeme - 20" Jant:
Model Y Performance - Beyaz - Siyah İç Döşeme - 21" Jant:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xms -- 26 Aralık 2023; 23:5:48 > -
Arada cok fiyat farkı yok. performance alınır.
-
Bu sorunsalı ben de yaşıyorum.Long Range diyorum.Fiyat farkı değil kullanım esas diyorum .Çocuklu bir kullanıcı arka koltukta bebek koltuğunun çok zıpladıpı gibi bir şey yazmıştı bir ara .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Performans candır:)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aslında long range 20'' performance da 21'' lastiğe sahip olunca çok fark olmaması lazım konfor ve menzil yönünden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xms -- 26 Aralık 2023; 23:44:36 > -
Hocam LR 19 jant toros paket beyaz düşünüyorsan hiçbirşey diyemem ama ona 20 jant koyup vergi diliminde %60’a çıkıyorsan performans al geç derim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
₺35k fark hiçbir şey. 20 inc'te lastik rotasyonu ve gerekirse kışlık set 4 lastik aynı avantajınız olur ama akıl Performance'ta kalır muhtemelen. Uzun yolda aralarındaki güc farkının ise artan enerji sarfiyatı nedeniyle pek önemi kalmıyor. Sonuçta basınca ikisi de tüketiyor. Long Range bir miktarcık da yerden daha yüksek. LR'den çok memnun olmama karşılık ₺35k fark olduğunu koşullarda Performance tercih ederdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye'nin yol kalitesi, çukurlar ve kaldırımlar söz konusu olunca ben aynı fiyat bile olsa 20" LR alırdım yine :)
20" yine daha esnek bir kullanım sunuyor.
19" asla almam ama; aracın hakkı en az 20".
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanriseven -- 27 Aralık 2023; 0:49:23 > -
Aynen Hocam 19’la araba leylek gibi durmuyor mu? Ufak duruyor sanki o jant lastik. Performansta 21 jant ve spor süspansiyon dolayısıyla araba daha iyi oturuyor yere daha çakılı duruyor dışardan.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dusunmeden performance arada kalincak bir fark yok.Ben alirken 100k oynuyordu lr ile arasinda dusunmedim bile direk p ayirttim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben LR alabilirdim. Tercih meselesi.
2 cm yuksek olmasi avantaj. batarya asagida oldugundan araba alcaldikca vurma ihtimali artiyor. suspansiyon bir tik daha sert.
21 jant lastik ucreti, konfor ve kullanim suresi olarak dezavantaj.
elektriklide ilave menzil her zaman digerlerinden daha kiymetli.
Bir onceki aracim amg ve sert suspansiyondu. Istanbul icerisinde o kadar yormustu ki artik sert suspansiyona tahammülüm kalmadi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 27 Aralık 2023; 9:47:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklisiniz.
Lansman fiyatiyla 200-300 kisi aldi, sonrasi liste fiyatiyla aldi. Yaklasik 10-11 bin kisi. Simdi ise lansman fiyatinin bile altinda satiliyor.
Maalesef Tesla satis mantigi hep boyleydi.
Ureticiden direk aliyoruz. Arada bayi olsa araclari bayi stoklarina dusuk fiyatlara cekerlerdi, bayi de bunu musteriye indirim olarak yansitir yada yansitmazdi.
Bir diger taraftan kiralama firmalari da Tesla almadigindan tum uretim neredeyse ureticiden son kullaniciya gidiyor.
Uretici de stok tutmayacagindan ve talep tahminleri Tesla TR de asiri sastigindan stok sisti ve dip fiyat hatta zararina fiyatlarla erittiklerini dusunuyorum.
3. Ceyrek Tesla’nin kari %18 civariydi. Eskisi gibi %25 karlilik ile calisan bir sirket degil Tesla.
Tesla’nin bu yil 1.8milyon arac teslimi hedefi var, ona saldiriyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 27 Aralık 2023; 9:29:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim mesela bir önceki arabam A200 AMG ve 19 jantti ve yaklaşık 4 yıl boyunca kullandım, sert suspansiyondan katır kutur sesten yildigim için Performance bakmadım bile, aslında görsel olarak çok güzel ama konfor aradığım için 19 LR aldım direkt. Biraz tercih meselesi, sert süspansiyon sorun olmayacaksa P tercih edilebilir tabi ki. Fiyat farkı çok az.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pedimento -- 27 Aralık 2023; 9:41:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
LR de emin olun tatmin edici bir performansa sahip. Zaten ilk aldığınız sıradaki denemelerden sonra 0-100 denemesi pek yapmayacaksınız. Ara hızlanmalarda da zaten ikisi arasında pek bir fark yok...
Performans paket eğer alçak süspansiyon ve 21" mecburiyeti ile gelmese idi o zaman Performans alın derdim ama mevcut hali ile özellikle aile için kabul edilebilir ötesinde sert...
Performans alıp ayda yılda bir hızlanma için o çile bence çekilmez...
Tabi bunu ben 2 çocuk babası ve 44 yaşında olduğum için söylüyorum.
10-15 sene önce olsa Performans seçerdim muhtemelen...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X