Şimdi Ara

Tesla Model S P85D 0-100 - 2.8 saniye (Ludicrous Mode)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Tesla Model S P85D 0-100 - 2.8 saniye (Ludicrous Mode)


    quote:

    Tesla’s Model S P85D is well known for its wonderfully named “Insane” mode, which tunes the car to go from 0 to 60 in 3.1 seconds.

    Not insane enough for you? Now the Model S is getting a “Ludicrous” mode. Seriously.

    The aptly named Ludicrous mode will do 0-60 in 2.8 seconds. According to Tesla CEO Elon Musk, that acceleration pins you to the seat at a 1.1 Gs. “It’s faster than falling,” he adds. “It’s like having your own private roller coaster.”

    One catch: unlike most Tesla Model S tuning enhancements, this one isn’t a software update — and it’s not free. Why? Because Tesla had to make new, physical hardware to make this possible. Specifically, they had to make a fuse that didn’t melt when you pulled ridiculously high amperages over it.

    The fuse upgrade will be a $10k option for new buyers, and cost $5k (before installation) for existing P85D owners.

    Kaynak: Techcrunch.com


    Özetle yeni gelen paket ile arabanın 3.2 olan 0-100 süresini 2.8'e düşürmüşler. Yeni araba alırken 10.000$ fark ile, hali hazırda sahip olanlara 5.000$ ile monte edilecekmiş.

    Bu rakam resmen inanılmaz. Lateral G ise 1.1 seviyesine çıkmış.

    Bu arabaların 0-100'ü Tesla'dan daha yavaş;

    http://www.carthrottle.com/post/9-supercars-that-accelerate-slower-than-a-tesla-model-s-in-ludicrous-mode/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 23 Temmuz 2015; 13:51:09 >







  • 480km menzili olan araç değil mi bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inanilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seaside Rendezvous

    480km menzili olan araç değil mi bu?

    Yaklaşık olarak evet hocam, 460 diyor mesela aşağıdaki site. Tabii ki bu regenerative braking olayı ve kullanışınız, batarya kullanım durumu v.s ile de alakalıdır.

    http://teslaturk.com/yeni-menzil-krali-tesla-model-s-85d-460km/

    Şimdi bu değerler yeni batarya paketiyle daha da uzadı sanırım. Onu da yeni tanıttılar galiba. (Ek ücrete tabi olabilir)

    Ayrıca bilmeyenler için Supercharger'lar ile Amerika ve Avrupa'nın belirli bölümlerinde rahatlıkla gezi yapılabiliyor. Şarj süresi de oldukça kısa ve (sanırım) bedava. Ayrıca battery swap v.s olayı da var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 23 Temmuz 2015; 18:53:17 >




  • Teknoloji guzel fakat cok pahali ve sorunsuzluk bakim maliyeti gibi etkenler cok onemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pil teknolojisi ilerlediğinde ve batarya grubu hafiflediğinde, daha çabuk hızlanan modeller çıkabilir.
    Mesela Tesla Model X gibi birşey olabilir.

    Ekleme: Model X, SUV versiyonuymuş Tesla'nın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 23 Temmuz 2015; 15:23:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zaman bitecek şu ilerleme hergün arttırıyorlar performansı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Önemli olan yaygınlaşması bu tür araçların.Yaygınlaşmadığı sürece insanlr haberini bile okumadan geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burda bile cok para(amerika)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muthis arac. Zengin olsam bir dakka dusunmem bir tanede bundan alirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı paraya bir sürü araç alınıyor.

    Mesela S serisi.

    Ve S serisinin sunduğu lüksün çeyreği bile yok.

    Tesla'nın yapması gereken E segmentinde rekabetçi fiyatlı bi araç yapmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Aynı paraya bir sürü araç alınıyor.

    Mesela S serisi.

    Ve S serisinin sunduğu lüksün çeyreği bile yok.

    Tesla'nın yapması gereken E segmentinde rekabetçi fiyatlı bi araç yapmak.



    Buna verecek param olsa zaten bi adet s serimde olmus olurdu sanirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 23 Temmuz 2015; 16:03:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.