Şimdi Ara

Temsa Mitsubishi'ye gereken önemi vermiyor!-Mitsubishi üvey evlat mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az önce L-300 topiğini incelerken aklıma geldi bu konu.

    Mitsubishi markası niçin Türkiye'de sadece ticari araçlarıyla tanınıyor?
    Canter,L-200,L-300...
    Yani şöyle gazetelere filan baktığımızda Mitsubishi'nin sadece dediğim bu ticari araçlarının reklamı,haberleri vs. oluyor.

    Temsa otomotiv Mitsubishi'nin otomobil bölümüne gereken önemi vermiyor.
    Tamam ticari araç yeterince iyi,satışları da güzel ama aynı şeyleri otomobil kısmı için söyleyemiyoruz.

    Öyle ki değer vermedikleri için Mitsubishi için web sayfası bile kurulmamış Türkiye'de.
    Temsa Otomotiv'in sayfasından ulaşılabiliyor Mitsubishi'ye;
    http://www.temsa.com.tr/kurumsal/index.aspx

    Oysa Sabancı'nın diğer markası Toyota için herşey yapılıyor.
    Corolla için heryerde tanıtım yapılıyor ama bugün bir Lancer reklamı bile çıkmıyor tv'de.

    Carisma filan bence en güzel,konforlu,performansı makul bir aracıydı Mitsubishi'nin;ama o da tanıtımı iyi yapılmadığı için o kadar da iyi bir konumda değil şu an piyasada.
     Temsa Mitsubishi'ye gereken önemi vermiyor!-Mitsubishi üvey evlat mı?


    Mitsubishi'nin otomobil kısmı baya bi ihmal ediliyor sanırım.

    Sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 23 Ağustos 2007; 19:03:11 >







  • Güzel bir soru.Cevapları ben de merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KUNG-FU 61

    Güzel bir soru.Cevapları ben de merakla bekliyorum.

    ben de yorum bekliyorum;en azından bilen biri/birileri vardır forumda.

     Temsa Mitsubishi'ye gereken önemi vermiyor!-Mitsubishi üvey evlat mı?

     Temsa Mitsubishi'ye gereken önemi vermiyor!-Mitsubishi üvey evlat mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 23 Ağustos 2007; 12:27:27 >




  • Temsa Toyota'ya verdiği desteğin yarısını Mitsubishi'ye verseydi Mitsubishi Türkiye pazarında çok daha iyi yerlerde olurdu.
    GDI motor teknolojisi ile 1.8 motor Carisma'lar 1.8 performansına rağmen 1.6 gibi yakıt tüketiyorlardı. Donanım ve sağlamlık konusunda fiyat/performans oranına bakıldığında üst sıralarda yer alan araçlardı ama Carisma'ların piyasası ortada...
    Mitsubishi Colt'ların bunca ilgisizliğe rağmen iyi bile tutulduğunu düşünüyorum.
    C sınıfı olan ve C sınıfındaki rakiplerinden pek bir eksiği bulunmayan buna rağmen B sınıfı araç fiyatına satılan, tüm Japon araçları gibi sorunsuz olarak tanımlanan Mitsubishi Lancer Türkiye'de ne kadar tanınıyor ve biliniyor?
    2006 kasımda aldığım aracım 15000 km oldu. Bunun 3000 küsür km'sini geçen hafta içinde uzun yolda yaptım. Uzun yolda yakıt tüketimi 16 ykr olarak kayıtlara geçti. Bu arada 10000 km bakımı 89 ytl'ye yapıldı.
    Allah nasip ederse üst sınıf bir araç almadığım sürecede arabamı satmaya niyetim yok.




  • Aynı grup içerisindeki Toyota markasında yapılan yatırımlar yüzünden Mitsubishi'ye hakettiği yatırım yapılmıyor.
    Ticari taşıtlardan çok güzel paralar kazanılıyor. Otobüsler çok güzel para bırakıyor, devamlı müşteriler ticari müşterileri.

    Ama binekler de sınıfta kalıyorlar, tanıtım yok, ürün gamında eksikler var.

    Mesela güzelim Mitsubishi Galant Türkiye'ye gelmiyor. :(


    Mesela Amerika'da Raider adında şöyle bir kamyonet modeli de var.

     Temsa Mitsubishi'ye gereken önemi vermiyor!-Mitsubishi üvey evlat mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 23 Ağustos 2007; 13:11:52 >




  • bence aynı durum suzuki içinde söz konusu. Türkiyede suzuki denilince akla ilk yarış motoru ile jipleri geliyor.
  • Mitsubishi'nin modellerni bende beğeniyorum, kendimde bir 99 Carisma kullanıcısı olarak. Reklamının hiç yapılmadığını ve bu nedenden dolayı Türkiye'de pek tutulmadığını düşünüyorum. Temsa bence burda üstüne düşeni tam anlamıyla yapmıyor. Ayrıca bende bişey sorucam, bu Carisma'ların ikinci elleri neden bu kadar değer kaybediyor? Araba size istediğiniz herşeyin fazlasını veriyor bu fiyatlara göre. Mesela biz bi depoyla (60 lt), 1000 km yol yapıyoruz (şehirdışı). Yani aynı zamanda ekonomik bir araç.. Saygılarımla..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum
    2006 kasımda aldığım aracım 15000 km oldu. Bunun 3000 küsür km'sini geçen hafta içinde uzun yolda yaptım. Uzun yolda yakıt tüketimi 16 ykr olarak kayıtlara geçti. Bu arada 10000 km bakımı 89 ytl'ye yapıldı.

    gerçekten çok güzel bir rakam yakmış;ve de bakım masrafı dacia logan'dan bile ucuz;şahin-doğan masrafı gibi.
    gerçekten mitsubishi'nin her koşulda ne kadar ekonomik olduğu bir kez daha ortaya çıkmış

    mitsubishi'nin daha iyi yerlerde olması dileğiyle.
  • Mitsubishi Türkiye'de TEmSA yüzünden hakettiği yeri bulamamış çok iyi bir araç. Fakat gerek servis gerekse bayi sıkıntısı(binek modeller için) sebebiyle az satılan bir araç..


    Örnek olarak Lancer.

    Rusya'da geçtiğimiz 2 yıl üstüste dayanıklılığıyla yılın aracı seçilmiştir kendileri ki Rusya'da yollar Türkiye'ye göre oldukça kötü durumda ve Lexus dahil neredeyse her marka araç satılıyor Rusya'da.

    Fakat Yeni Lancer gelince bizim ülkemizde Mitsubishi binek araçların değeri biraz daha anlaşılacaktır diye tahmin ediyorum.

    Bizim insanımız gösterişli aracı sever ayrıca Subaru 1.5 ler gibi yakıtıda içmeyen bir araç..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhancoban -- 23 Ağustos 2007; 18:24:19 >
  • bende aynı fikirdeyim.


    coltun birz tanıtımı yapılsaydı ( bu forumdaki colttan sorumlu üye olaak ben bile coltu markete alışveriş yapmaya gittiğimde oradaki mitsubishi standında görmüştüm) etrafta getz yada polo kadar colt olurdu.

    zira coltun 12 yıl paslanmazlığının olduğu, 4 havayastığı abs otomatik klima 6 hoparlörlü cd player alaşım jantının standart olduğu motorunun 1.3 95 hp olduğu ve 45 litre ile şehir içi 600 km gidebildiği, jazz ile aynı iç hacme sahip olduğu biraz anlatılabilseydi şu an çok farklı olurdu coltun piyasadaki yeri.

    ama ne yapalım ancak araştırıp karıştıran mitsubishinin ne olduğunu anlayabiliyor ülkemizde.

    hayırlı günler.
  • Adam Mitsubishi'ye destek verse Toyota satışlarının düşeceğini düşünüyor heralde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vipmail123

    Adam Mitsubishi'ye destek verse Toyota satışlarının düşeceğini düşünüyor heralde.

    sonuçta temsa canter,L-200,L-300 ve prestij satışlarından memnun;
    otomobil satışları da kendilerine göre yeterli geliyor ki tanıtım vs. yapmıyorlar
    ağırlık temsa-mitsubishi ticari araçlarda.

    yanlız düşününce mantıklı gelmiyor bu durum;
    koskoca dünya markası türkiye'de sadece ticari araçlarıyla tanınıyor.
    yaptığı motorlardan,teknolojiden bihaberiz.
  • belki dikkatiniz çekmiştir, artık temsa otobüslerinde hiç mitsubishi logosu da yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lincoln10

    belki dikkatiniz çekmiştir, artık temsa otobüslerinde hiç mitsubishi logosu da yok.

    önceden mitsubishi lisansıyla üretim yapılıyordu ama artık temsa kendi logosunu kullanmaya başladı.
    motorları hala mitsubishi motoru sanırım.
    avrupa'ya midibüs-otobüs ihraç ediyorlar.
  • Evet, hatta aynı şey Peugeot J9 modeli içinde geçerli. Artık onlarda da sadece Karsan yazıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lincoln10

    belki dikkatiniz çekmiştir, artık temsa otobüslerinde hiç mitsubishi logosu da yok.

    önceden mitsubishi lisansıyla üretim yapılıyordu ama artık temsa kendi logosunu kullanmaya başladı.
    motorları hala mitsubishi motoru sanırım.
    avrupa'ya midibüs-otobüs ihraç ediyorlar.

  • y
    quote:

    Orjinalden alıntı: kajmer88

    Evet, hatta aynı şey Peugeot J9 modeli içinde geçerli. Artık onlarda da sadece Karsan yazıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lincoln10

    belki dikkatiniz çekmiştir, artık temsa otobüslerinde hiç mitsubishi logosu da yok.

    önceden mitsubishi lisansıyla üretim yapılıyordu ama artık temsa kendi logosunu kullanmaya başladı.
    motorları hala mitsubishi motoru sanırım.
    avrupa'ya midibüs-otobüs ihraç ediyorlar.




    yani çapları yetse, motor üretimi içinde lisans alsalar, ülkemiz bir marka kazanacak. Karsan ve Temsa. belki olur yıllarca fiatın tofaşı ezmesinden kurtuluruz.




  • aslında cewap çok basit.. ama sorun temsa damı yoksa mitsu nun kendisindemi o tartışılır..

    satılan modellerine bakın mitsubishi nin..L 200,L 300,CANTER ve prestij,yıllarca kullanılan ve hala kullanılan prenses ve yeni otobüsü diamond acayip derece de tutulan tercih edilen modeller..ama hepsi ticari ve taşımacılık için kullanılıyor..


    asıl sorun binek otomobil segmentinde..evo efsanesi var hepimiz için bi rüya zaten...pajero outlander ve grandis de çok çok pahalı halka hitap etmiyorlar..ee geriye colt ve lancer kalıyor..lancer ın ne dizel seçeneği var, ne benzinli motor performansı 1.6 100 bg di galiba..donanim olarak da zayıf kalıyor c segmentinde..ve 2.el de en ölü otomobillerin başında...colt ise yaris corsa polo fabia gibi modellerin çok tutulmasından dolayı şanssız...

    bnce bu durum ne temsa yı ne de mitsubishi yi rahatsız ediyor..çünkü ticari araçlardan çok büyük kar yapıolar ve geri kalanı umurlarında değil...ve öyle dewam edecek gibi görünüyor...

    ayrıca mitsubishi nin klima,soğutma sistemleri ve büyük hastanelerde kullanılan gelişmiş teknolojik tıp sektöründe kullandığı cihazlardan da yeterli derecede başarı kazandı..


    bnce mitsubishi yi diğer markalara oranla daha underground bi marka olarak görüp, aynı yolda dewam etmesini yadırgamamalıyız..




  • tacox haklı mitsubishi nin diğer modelleri zayıf donanımlrı ve az olan motor seçenekleriyle sınıfta kalıyorlar. kaç kişi clio veya gp yerine colt alır ki??
  • Colt gayet güzel yalıtım çok az olsada kullanırken van havası veriyor ve 1.3 motorun performansı hacmine göre başarılı (mercedesle ortak geliştirilen alüminyum motor smartta da kullanılıyor)
    fakat diğer modeller hakkında çok iyi yorum yapamıycam. lancer'a verilecek parayla çok daha iyi otomobiller alınabiliyor ve çoğu insan öyle yapıyor...
  • ARKADAŞLAR BENCE YENİ LANCERİN VE ONUN YARIŞ VERSYOONUNUN GELMESİYLE Bİ HAREKETLENME OLACAKTIR


    ZATEN TASARIMI AUDİYLE ORTAK YAPILMIŞ SANIRIM BUNDAN ONRAKİ MODELER DE ÖYLE OLURSA SATAR MITSUBISHI
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.