Şimdi Ara

Volvo öneriyorum, bana volvo eski volvo değil çin'e satıldı diyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
90
Cevap
1
Favori
5.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
11 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar.
    Yakın akrabam var, hep golf alıyor. Golf 6 sattı 7 aldı. Şimdi arabası yok.
    Biraz sohbet ettik, araba alıcakmısın alıcaksan ne alırsın filan gibisinden.

    yine golf alırım dedi, dedim golf'e o kadar para verecegıne premıum sınıf araba alabılırsın, golf de premıum dedı halk arabası dedim, o eskidendi dedi

    O sınıftaki diğer araçları söyledim mercedes a serisinden bahsettık bmw1 serisinden bahsettım. Bana golf, mercedes a serısınden ıyı dedı şaşırdım.

    Volvo dedım, volvo çin'e satıldı, eski volvo değil dedi.

    Yemın ederım vw yi kötülemek için açmadım konuyu, bende vw kullanıyorum ama onu premıum gözuyle bakmıyorum.

    Volvo konusunda ne dıyorsunuz ? çin'e satıldı da eskısınden kötü mü? işin aslı nedir? Böyle insanlara nasıl cevap vermek gerekıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Sadece sermayesi Çin'den geliyor ve Çin bu sayede hem kara hem de prestije ortak oluyor. Onun haricinde Volvo yine aynı Volvo. Arabaları İsveç ve Belçika'da üretiliyor ve orada üretilmeye devam edecek. Gelişen teknoloji ile eskisinden dahi, çok çok kaliteli ve tasarım harikası araçlar üretiyorlar. Premium marka olmanın hakkını veriyorlar. Benim Volvo'ya rakip gördüğüm tek marka Mercedes'tir. BMW tabi kaliteli bir araç ama benim gözümde bir Volvo değildir. VW'yi hiç saymıyorum zira bizim ülkemizden başka VW'yi premium marka olarak gören ya da premium markalar sınıfına sokmaya çalışan bir millet dünya üzerinde yoktur.
  • volvo gene aynı volvo. kedi ulaşamadıgı çiğere mundar dermiş
    _____________________________
  • Çine satildi diye çinliler o kaliteden vazgecip yerli markalari ayarinda mi uretiyolar sanki.

    Araba konusunda halkimiz cahil kimse kusura bakmasin.

    Adi halk arabasi olan markayi premium segment yaptilar 10 yilda. Neyin kafasi bu anlamiyorum.

    5 6 yildir halka bozuk sanzimani ittiriyolar her seferinde. Ve hep guncellendi martavallariyla.

    Vw kalitesiz araba degil hatta aksine cokda kaliteli fakat bir bmw ve mercedes degil. Cunku hic bir premium marka yillar boyu bozuk sanziman satmaz. Mark degeri/imaji denen birsey var!

    Bizim halk ya duduklendigini anlamiyor yada zevk aliyor.

    Bi malin parasini pesin odeyip 6 ay sonra almak nedir arkadas. Bi kadinla evlenip 6 ay sonra gerdege girmek gibi bu.

    Ama vw nin reklamcisi marka imajcisi kimse cok kaliteli ve akilli biri bence. Her firmaya lazim bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kuzuya rakı içirmişler, kurdun yerini sormuş...
  • Volvo eski Volvo değil. Eskisinden daha iyi.... Yapılan yatırımlar ve buna bağlı olarak çıkan modeller, motorlar, güvenlik önlemleri vs ortada...
    _____________________________
  • Sadece sermayesi Çin'den geliyor ve Çin bu sayede hem kara hem de prestije ortak oluyor. Onun haricinde Volvo yine aynı Volvo. Arabaları İsveç ve Belçika'da üretiliyor ve orada üretilmeye devam edecek. Gelişen teknoloji ile eskisinden dahi, çok çok kaliteli ve tasarım harikası araçlar üretiyorlar. Premium marka olmanın hakkını veriyorlar. Benim Volvo'ya rakip gördüğüm tek marka Mercedes'tir. BMW tabi kaliteli bir araç ama benim gözümde bir Volvo değildir. VW'yi hiç saymıyorum zira bizim ülkemizden başka VW'yi premium marka olarak gören ya da premium markalar sınıfına sokmaya çalışan bir millet dünya üzerinde yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_1881 -- 10 Temmuz 2015; 19:59:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hirosim_A

    Sadece sermayesi Çin'den geliyor ve Çin kara ortak oluyor. Onun haricinde Volvo yine aynı Volvo. İsveç ve Belçika'da üretiliyor yine arabalar. Gelişen teknoloji ile kalite olarak eskisinden bile kaliteli araçlar üretiyorlar. Benim Volvo'ya rakip gördüğüm tek marka Mercedes'tir. BMW tabi kaliteli bir araç ama benim gözümde bir Volvo değildir. VW'yi hiç saymıyorum zira bizim ülkemizden başka VW'yi premium marka olarak gören ya da premium markalar sınıfına sokmaya çalışan bir millet yok.

    Volvo çinde üretılmıyor bu kesın dımı hocam ? Ben o akrabamı gorunce yıne soyleyecegım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Esnaf arkadaşa selam ederiz. Bırakın kendi kafasını yaşasın. Uğraşmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    hevaya düştün ey dil, meclis-i takvaya gelmezsin
    gözün aç, gafil olma, bir dahi dünyâya gelmezsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Hayır üretilmiyor. Çin'e fabrika kuracaklar ama sadece o fabrikadan Çin'e satış yapacaklar. Çin dışına satış olmayacak. Geely yetkililerinin söylediği budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hirosim_A

    Hayır üretilmiyor. Çin'e fabrika kuracaklar ama sadece o fabrikadan Çin'e satış yapacaklar. Çin dışına satış olmayacak. Geely yetkililerinin söylediği budur.

    Teşekkur ederım, pekı hocam nerden çıktı bu volvo çin'e satıldı muhabbeti ve neden herkes volvo kalitesiz çin malı olmuş gibi konusuyor neye dayanarak sallıyorlar hayret edıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Volvo'ya kalitesiz diyen adamı Allah çarpar. Animallah ağzı yüzü bir tarafa kayar. Adamlar sırf güvenlik üzerine kurdukları AR-GE için bile milyon dolarlar harcıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yok
  • Alın o tanıdığınız bir V40'ın içine oturtun istediği yeri ellesin,parmaklasın sonra hala desin ki Golf V40'dan kaliteli.
    V40 malzeme kalitesi ve işçilik olarak sınıfının açık ara 1 numarasıdır.Düşünün D segmenti araçları bile tokatlar o kalite ile.
    _____________________________
  • Volvoya dandık demıyorda, volvo çin'e satıkdı eski volvo değil dıyor. Bu arada kardeşi v40 sahibi. Bir daha araba alırsam volvo alırım dıyordu, işte geçen sohbet ettik çin e satılmış diye volvoyu beğenmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sen nasıl DH lisin , volvo değil mazda 3 önermeliydin, hiç yakıştıramadım.
    _____________________________
    Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Sen nasıl DH lisin , volvo değil mazda 3 önermeliydin, hiç yakıştıramadım.

    Merak etme önerdim, önermekten kastım araba alacaksa mazda 3 de göz atsın dedım ama mazda 3 ülkemizde tutulmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • volvo çin e satıldı, çin malı ama hala eskisi gibi golf ten cokdaha iyi araç
    _____________________________
    Bu adamlar için "birey" "insan" diye bir şey yoktur, sadece yönetilmesi ve sömürülmesi gereken "yığınlar" vardır. Ve siz bu düşüncedeki yaratıkların insanların iyiliğini amaçladığını zannediyorsanız, siz kendi kafanızın içinde bambaşka bir dünya kurmuşsunuz ve orada yaşıyorsunuz demektir.
  • Alakası yok.C30undan xc90ına kadar volvo volvodur.
    _____________________________
  • volvo aynı volvo fabrika aynı fabrika. sadece patron değişti para çinlilerin cebine akıyor sadece
    _____________________________
    No Sign
  • Akraban, Şener Songur kafasından galiba

    Ne demişti Büyük Düşünür 2 yıl önce: "Çin Malı Volvo en fazla 40 bin eder" Belki şimdi 50 bin verilir.

    Golf'e gelirsek; forumda, Tanrısal gözüyle bakılan araca ne kadar verilse azdır...
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED
  • Böyle akrabaların ne düşündüğü aslında düşünmediği oradan buradan duydukları ile salladığı şeyleri çok kolay tahmin edilir .

    Böyle akrabalarla seçenek içeren konular konuşulmaz aman diyim tartışılmaz .

    112323231 paragraf yazı yaz ertesi gün abi ne düşünüyorsun de yine aynı cümleyi kuracaktır .
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

    PSN:TheCaliph_TR
    XBOX:ThecaliphTR
  • Hangi volvoya binmiş Çin aldıktan sonra?
    Ve öncesinde ne değişmiş de eski değilmiş?
    Ula para şöyle adamlarda var hayret bir şey ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.