< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |

1 Mobil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Volvo eski Volvo değil. Eskisinden daha iyi.... Yapılan yatırımlar ve buna bağlı olarak çıkan modeller, motorlar, güvenlik önlemleri vs ortada...
|
|
Sadece sermayesi Çin'den geliyor ve Çin bu sayede hem kara hem de prestije ortak oluyor. Onun haricinde Volvo yine aynı Volvo. Arabaları İsveç ve Belçika'da üretiliyor ve orada üretilmeye devam edecek. Gelişen teknoloji ile eskisinden dahi, çok çok kaliteli ve tasarım harikası araçlar üretiyorlar. Premium marka olmanın hakkını veriyorlar. Benim Volvo'ya rakip gördüğüm tek marka Mercedes'tir. BMW tabi kaliteli bir araç ama benim gözümde bir Volvo değildir. VW'yi hiç saymıyorum zira bizim ülkemizden başka VW'yi premium marka olarak gören ya da premium markalar sınıfına sokmaya çalışan bir millet dünya üzerinde yoktur.
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Kuzuya rakı içirmişler, kurdun yerini sormuş...
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_1881 -- 10 Temmuz 2015; 19:59:09 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Yok
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
hevaya düştün ey dil, meclis-i takvaya gelmezsin
gözün aç, gafil olma, bir dahi dünyâya gelmezsin. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Yok
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Yok
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
_____________________________
Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
Bu adamlar için "birey" "insan" diye bir şey yoktur, sadece yönetilmesi ve sömürülmesi gereken "yığınlar" vardır. Ve siz bu düşüncedeki yaratıkların insanların iyiliğini amaçladığını zannediyorsanız, siz kendi kafanızın içinde bambaşka bir dünya kurmuşsunuz ve orada yaşıyorsunuz demektir.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
No Sign
|
|
|
_____________________________
JEEP RENEGADE LIMITED
|
|
|
_____________________________
"Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
PSN:TheCaliph_TR XBOX:ThecaliphTR |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw
|