Şimdi Ara

TEM Avrupa Yakasına Gidiş Tüm Gün Yoğunluk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Allah aşkına biri bana açıklasın. Bu TEM Avrupa Yakasına gidiş neden bütün gün yoğun? Ters yön sadece işten dönüş saatinde yoğun ki bu anlaşılabilir birşey. Ama bu yön sadece işe gidiş saatinde değil her saatte yoğun. Bu kadar insan bu pandemi ortamında (normal zamanda bile anormal bir durum ya neyse) durmadan neden Avrupa yakasına akıyor gün boyunca? Çoğu da şahsi araç. Öyle yan yollardan ayrılan araç sayısı da çok az, ezici çoğunluğu köprüye gidiyor.


    Ben şahsen pandemi döneminde toplasanız 15 günde 1, akü şarj etsin diye arabayla dolanıyorum onun dışında trafikle işim yok. Eskiden bu işi pazar günleri erken saatte yapardım ama yasaklardan dolayı artık öyle yapamadığım için o bile çin işkencesine döndü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Maxximum_ -- 12 Şubat 2021; 14:42:53 >



  • Çünkü millet temin kuzeyine kaydı deprem vs. diyerek. Oraya yakın birisi olarak ist trafiği artık zulüme dönüşmüştür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O civarın trafiği, dediğiniz sebeple iyice coşmuş olabilir ama bu sürüyle insanın neden her gün her saatte işten bağımsız bir sebeple yaka değiştirdiğini (sadece anadoludan avrupaya hem de git gel değil yani) açıklamıyor. Çok düşündüm geçerli bir sebep bulamadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Maxximum_ -- 12 Şubat 2021; 14:41:22 >
  • Tek düşünen ben değilmişim. Dün 2 saatte maltepeden kabataşa geçebildim. Anlamsız bir trafik var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer durum TEM Avrupa-Anadolu istikametinde de var. Daha önce belli saatlerde yoğunluk oluyordu. Şimdi günün her saati Esenyurt - Mahmutbey arası, Sultangazi - FSM köprüsü arası yoğun olabiliyor.


    İşyerlerinin mesai saatleri değişti. Mesaiyi 16:00 da bitiren firmalar arttı. Bu nedenle akşam trafiğinin erken (15:00'dan sonra) başlamasını nispeten anlayabiliyorum.


    Ama öte yandan birçok firma evden çalışıyor, okullar kapalı.


    Gerçekten anlam veremiyorum.

  • hocam akşam çıkış yasağı nedeniyle bütün istanbul son 2-3 ayda inanılmaz yoğun. trafiğin boş olduğu tek saat 20.59... taşınma arifesi nedeniyle en çok çıkmaya ihtiyaç duyduğum anlarda trafiğin içinde ölmeyi bekliyorum resmen

  • Akşam çıkış yasağı gündüz trafiğini ne açıdan etikleyebilir? İşin ilginç tarafı zaten bütün sosyal aktivite yapılabilecek yerler kapalı. Yani normal zamanda bile bahsettiğim yönde yoğunluk anlamsız iken pandemi esnasında olayı tam akıllara zarar bir durum yapıyor. Belli ki sizler de benim gibi anlam veremiyorsunuz haklı olarak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: darthskywalker

    hocam akşam çıkış yasağı nedeniyle bütün istanbul son 2-3 ayda inanılmaz yoğun. trafiğin boş olduğu tek saat 20.59... taşınma arifesi nedeniyle en çok çıkmaya ihtiyaç duyduğum anlarda trafiğin içinde ölmeyi bekliyorum resmen

    20.59 da trafik daha yoğun özellikle yenibosna avcılar ve mahmutbey esenyurt. saat 23 e kadar trafik asla azalmıyor. 23 le 24 arası akıcı hale geliyor ancak trafik yada yogunluk asla kesilmiyor son 3 aydır her gün bu saatlerde evime gitmeye calısıyorum bu guzergahta. sabahları aynı guzergahın tersi tam bir keşmekeş. en iyi ihtimalle 1 saat 10 dakika suruyor pandemi yokken sabah 7 - 10 arası berbat olan bu guzergah kademeli mesai yuzunden gunun her bir dakikası boyle...



    konuyu acan arkadasa gelirsek trafiğin fren izinden kaynaklandığını ciddi ciddi düşünüyorum. yogun akıcı 3 serit düşünün sizden 20 araba öndeki bir kaç mal anlamsız fren yapıyor tam fren yapılan noktaya bir kamera koyup izleyin 2 saat sonra arkaya dogru 7 8 km tamamen şişmiş keşmekeş olmuş oluyor. o bir kaçın malın fren yaptıgı yerin ilerisinde hiç bişey olmuyor. sizinde başınıza gelmiştir 15 20 dakika dur kalk yaptıktan sonra ön taraf birden acılır 80 90 km hızla gitmeye başlarsınız ne trafik kazası var nede başka bişey. ne olduda acıldı bu trafik diye düşünürsünüz. işte o anda sizden 2 3 saat önce bir kaç mal fren yapmıştır.





  • Anlamsız fren yapmalar, anlamsız şerit değiştirmeler vs hep etkiler trafiği doğrudur ancak o kadar aracın orada zaten olmaması lazım. Ama ilginç bir şekilde bütün Anadolu yakası Avrupa yakasına taşınıyor her gün. Ters yönde akşam öncesi böyle bir trafik olmadığına göre demek ki ters yönün akşam trafiği korkunç ötesi zira o insanlar illa ki geri dönecekler ki ertesi gün yine gitsinler. 


    Bu gidişle köprü girişinde araçları durdurup, "Nereye?" diye soracağım. İlla darpedilirim ama başka türlü bu merakımı gideremeceğim  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Maxximum_ -- 13 Şubat 2021; 0:0:42 >
  • Konuyla alakasız aklıma geldi bir ara pariste şehir içinde hız limiti 50km idi trafik nedeniyle. Bizde böyle bisi uygulanır mi acaba? Gerçi çakar takip gezen kansizlar bozar böyle bir uygulamayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günün her saati trafik var küçükçekmece avcılar hep kilit. Yasak saatinde bile. Artık o arabaların orada sabit olduğunu düşünüyorum 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nufus

    pandemi yuzunden toplu tasimadan vazgecilmesi

  • Her geçen gün artan trafiğin sebebi seri araç kullanamayanların sayısının artması. Ağırdan alıp gitmek istemeyen, birbirine yol vermeyip şeridi kitleyen (kelebek etki), en sağ şerit 90 ile akarken sol şeritin 40 la seyretmesi falan.. daha normalde zaten kullanamadığı arabanın başında telefonla fuzuli (instgram) oynayanları saymıyorum bile. ciddi şekilde sorun yolda falan değil. 3 şerit değil, 15 şerit olsa yine değişen birşey olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar Istanbuld'da sadece en az 5 milyon yabancı var.

    Bütün Türkler Istanbul'dan gitse yine ancak trafik rahatlar.

    Sorun Istanbul'un 20 milyon üzeri reel nüfusa yetecek bir şehir olmaması.

    Ne su yeter ne başka bir şey. Barajlar da , bu sene olmasa seneye boşalır boyle giderse.

    Tarim normal nufusa yeterken birden bire 10 milyon insan geldi, ipini koparan Turkiye'ye geldi ne tarim yeter ne su yeter.

    Bir de bunlar paralı zengin degil yani ulkeye katkilari yok aksine sirtimiza yükler.

    Iş gücü , genç nüfus ihtiyacimiz yoktu bizim Almanya gibi.

    Zaten yuzde 20 işsizligimiz var.

    Sikinti budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bikaç gündür maslak bahçeşehir arası gidip geliyorum. daha trafiğin az olduğunu görmedim sadece 21:15 den sonra durmadan gitmeye başlıyorsun, onun dışında 30 km lik yol 1 saatten az değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güya iki adet daha kıtalar arası geçiş yolu yapıldı ama yapılan hizmet değil soygun amaçlı olunca bir halta yaramadı, pandemide üstüne eklendi kişisel araçlarla insanlar çıkıyor haklı olarak.

    Acilen bu garanti sistemli soygun yollar köprüler tüneller için bir optimum geçiş fiyatı belirlenmeli, yani madem hazineden para çıkıyor bari vatandaştan az alınsın kalanını hazine karşılasın toplamda geçen araç artsın yine aynı para hazineden çıksın, bu yöntem yeterli olmasa da Osmangazi köprüsünde yapılıyor aslında geçiş 130 TL kadar daha pahalı ama kalanı hazineden karşılanıyor, bu daha da genişletilip tümünde uygulanmalı artık 4-5 senelik veriler var hesaplamak basit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esenlik -- 14 Şubat 2021; 22:53:14 >
  • İş ev arası temi kullanıyorum. Toplu taşımayla 1 sa 45 dk gösteriyor. Google maps. Arabayla h. İçi 1 saatte h. sonu 15 dk da dönüyorum. Neden toplu taşıma kullanayım ki.
  • Pandemiden önce bu kadar değildi. Pandemi başlayınca istanbuldan ayrıldım. Ara ara geliyorum sadece. Geldiğim her anda da bahsettiğiniz noktada bir kez bile trafik olmadığını göremedim.

    O istanbul trafiği denilen klasik sözü benimsemiş birisiyim. Trafik hayatımın bir parçası olmuştu istanbulda son 4 yılda. Pandeminin getirdiği ekstra anlam verilemeyen bir trafik sarmış istanbulu. Ben ilk defa böyle saçma ve anlamsız bir trafikle karşılaşıyorum istanbulda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Google Chrome kullanıcısına yanıt

    Ben de tam bunu kastediyorum işte. Yukarıda insanlar trafikten genel anlamda bıkmış oldukları için genel olarak trafiği arttıran davranışlardan vs bahsediyorlar ancak benim asıl konuyu açma amacım spesifik bir yoldaki normal zamanda bile anlamsız, pandemi zamanında olağanüstü anlamsız bir araç yoğunluğuydu.


    Orada o kadar aracın olmaması lazım, olması başlı başına bir anormallik yoksa nasıl araba sürdükleri vs konuyla alakalı bir durum değil. O kadar saçma bir durum ki o kadar üzerinde düşünmeme rağmen bu kadar araç, bütün sosyal etkileşim mekanlarının kapalı olduğu bir ortamda tüm gün niye Avrupa yakasına giden yolu tıka basa doldurur, tek bir gerekçe bulamadım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.