Şimdi Ara

Teleservis Sorunu Yardim edin Içeri(edit 1 geldi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
70
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,ben avea in touch 3 telefonumu ekranindaki sorundan dolayı teleservice'e yolladim.telefonum 20kusur gun serviste kaldi ve yedek parca degisimi yapildi denilip geri gonderildi.fakat telefonumu gonderme sebebim olan ekrandaki beyaz leke sorunu yeni takıldığı söylenen ekranda da var ve hatta daha fazla.eski ekranda 2 tane beyaz leke vardı.bu yeni takildigi soylenen sorunsuz ekranda 3-4 beyaz leke var.bu nasil tamir?sizce tuketici haklarina basvursam nasil bir sonuc elde ederim?yorumlarınızı bekliyorum degerli arkadaslarim lutfen...

    Edit 1:Hakem heyetine başvurdum herhangi bir evrak vermediler ama biz sizi 1 ay sonra arayacaz dediler.gelisme olursa editlemeye devam edecem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asgardlı Thor -- 22 Nisan 2016; 15:59:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Serviste kaldığı süre 20 iş gününü(cumartesi dahil) geçti ise THH başvur. Ücret iadesi alırsınız.olay ilk 6 ay içinde olduysa ayıplı cihaz olur telefonu iade hakkında olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam serviste 18 is gunu kaldi.yani benim sorum şu:telefonum servise gitti yedek parca değişip geldi fakat yeni takilan ekranda da eski ekrandaki gibi hatta daha fazla olu pixel(beyaz leke) var.koskoca firma ekrani test edemiyormu?neden sorunlu ekran takiyorlar?zaten ayni sorun fazlasiyla devam ediyor şuan ayrica ekran degisirirken cihaza zarar da vermisler zede vs.
    Acaba bu durumda thhye başvursam para iadesi ya da cihaz değişimi alirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THH başvuru masasında dakilere sorarsın servis düzgün tamir etmiyor deyip dava açılabilir 10 iş günü bekleyip yedek telefon talebinde bulunup yedek gtelefon alamadıysanız alamadıgınızı belirtirseniz THH garanti sözleşmesi ne uymadığından iade yi kabul edebilir. Ama bence ağır servis kusuru var 2. El ekran koyduğunu ve montajda hasar olustugunu söylerseniz bilirkişiden onaylarsa eminim iade yi kabul ederler. Dava surecini aşamalı bir biçimde forumda yazarsanız diğer arkadaşlar a da yardımcı olabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sunder -- 17 Nisan 2016; 18:03:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam evet yedek cihaz vermediler dediginiz gibi garanti sozlesmesine uymamislar.ayrica dediginiz gibi servis bariz kusurlu acikcasi ekranin 2.el oldugundan bende suphelendim.cihazimda eskiden de zedecikler vardi normal olarak ama simdi daha cok var sanirim ekran takarken olmus.alirken hicbisey imzalamadim Allahtan.yarin tuketici haklarina gidicem ve her gelismeyi buraya aktarip dediginiz gibi benim durumuma dusen kisiler yol gostermis olmak da isterim.bu arada hocam zahmet edip bana yardimci oldugunuz icin cok tesekkur ederim.iyi forumlar ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asgardlı Thor -- 17 Nisan 2016; 19:49:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kusurlar ın hepsini(yedek telefon + servis hizmet kusuru+ sözleşmeye uymama) dilekçeye yazarsanız eminim iadeyi kabul ederler. Kolay gelsin .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sunder -- 17 Nisan 2016; 20:02:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam hocam teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sunder kullanıcısına yanıt
    Dediginiz sekilde Hakem heyetine başvurdum herhangi bir evrak vermediler ama biz sizi 1 ay sonra arayacaz dediler.gelisme olursa editlemeye devam edecem hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.