Şimdi Ara

TELESERVICE MAĞDURLARI, GELİN HELE BİŞEY ANLATACAM.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
3
Favori
3.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Canlar günaydın, teleservice ile ilgili bir sürü sıkıntı var biliyorsunuz, ben de kendiminkini aşağıda kısaca anlattım. Size birkaç mail adresi vereceğim. Bu mail adresleri hollanda da kurulmuş olan ARVATO BERTELSMANN isimli bir şirkete ait. Arvato teleservice firmasının sahibi. Daha doğrusu tek sahibi, ortağı falan yok. Dolayısıyla Arvatonun avrupa bloğu sorumlularının ve genel konularla ilgilenen genel merkezinin mail adreslerine şikayetlerinizi, yazabiliyorsanız ingilizce yoksa türkçe yazmanızı öneriyorum. Ne kadar çok şikayet o kadar baskı demek, yüklenin yüklenebildiğiniz kadar bence.

    arvatonun mail adresleri
    'gokce.aribas@bertelsmann.de'; 'ciaran.prendergast@bertelsmann.de'; 'TSC_reparatur@teleservice.com'; 'info@arvato.de'

    teleservice türkiyenin mail adresleri
    ilknur.demir@teleservice.com; info@teleservice.com; customerservice@teleservice.com; zeliha.onata@teleservice.com; zeliha.odabas@teleservice.com

    Arkadaşlar arvatoya mail atarken teleservice'in yukarıda yazan mail adreslerini de cc'ye koyun ki biraz tırssınlar. Mailinizde imei numaranızı telefon numaranızı isminizi falan yazmayı unutmayın. Gelelim benim yaşadığım sıkıntıya; (gönderdiğim maili aynen kopyalıyorum.)


    Ben Türkiye’den ............ Teleservis INT.’ın bir müşterisiyim. Türkiyedeki bir gsm operatörü olan Avea aracılığı ile bir iPhone 5 16 gb cep telefonu satınaldım. Avea’dan alınan cihazlar için Türkiyede teknik desteği arvato’nun bir şirketi olan Teleservice sağlıyor. Benim cihazımda da bir problem vardı ve cihazımı Teleservice’in İstanbul şubesine gönderdim. Cihazımın yenisi ile değiştirilmesine karar verdiler ve ben de değiştirilmesi için beklemeye başladım ta ki bu zamana kadar. Cihazımı 20 Eylül de gönderdim ve hala beklemekteyim. Toplamda 60 gün oldu.
    Teleservice’in İstanbul şubesi son derece kayıtsız. Bana cihazım için gümrük prosedürlerini beklediklerini söylüyorlar. Mağduriyetimin giderilmesi için bana muadil bir cihaz göndermeleri talebini yaptım, ki bu benim teknik serviste geçen 10 gün sonrasında yasal hakkımdır, ancak stoklarında cihaz olmadığını söylediler. Benim email’lerimi tam olarak okumuyorlar. Teleservice’ten bir cevap alabilmek için bir sürü mail atmam gerekiyor. Lütfen bu durum için bir aksiyon alın ve benim kişisel tavsiyem bu insanlarla iş yapmayın. Çünkü ben bu tip durumların Arvato’nun global profilini zedelediğini düşünüyorum. Telefonum için bir aksiyon bekliyorum. Aşağıda telefonumun imei numarasını ve kişisel iletişim bilgilerimi bulabilirsiniz.


    Arvato global bir firmadır arkadaşlar, dünyanın her yerinde ofisleri var. Bu tip mmüşteri şikayetlerine kayıtsız kalacaklarını sanmıyorum. Ben yukarıda çok kısa özetlediğim konu hakkında sadece arvatoya değil tüketici haklarına da başvurdum. Bu da çok basit bir konu, e devlet şifreniz varsa yerinizden kalkmadan şikayette bulunabilirsiniz. E devlete giriyorsunuz, firma bilgileri fatura bilgileri şikayetin özeti vs. yazdıktan sonra sistem size bir form veriyor bu formu imzalayıp aynı formun üzerinde yazan adrese kargolayın. Bu kadar basit. Ayrıca ben apple türkiyeye de, apple'ın genel merkezine de şikayet dosyaları oluşturdum. Onlardan da çok umutluyum. Açıkcası cihazımı yarın gödnerseler kabul etmeyeceğim. Bizleri bu kadar bekletmeye kimsenin hakkı yok. Tüm gelişmeleri buradan yazmaya devam edeceğim.







  • Bu arada avrupa tüketici hakları başvuru kanalını araştırıyorum, bilgi vermeye devam edeceğim.
  • Takip 60 günü geçti benim süre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Takip 60 günü geçti benim süre
    az önce arvato'dan geri dönüş geldi, konuyu Apple ile görüşüyorlarmış. Gerekirse Avea'da devreye sokulacak en kısa sürede bana bilgi vereceklermiş, Teleservice'ten hiç bu kadar hızlı geri dönüş almamıştım şimdiye kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muffig

    az önce arvato'dan geri dönüş geldi, konuyu Apple ile görüşüyorlarmış. Gerekirse Avea'da devreye sokulacak en kısa sürede bana bilgi vereceklermiş, Teleservice'ten hiç bu kadar hızlı geri dönüş almamıştım şimdiye kadar.

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_84133048/f_//tm.htm#84133048 Konudaki yazımı incelemenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hukuki34

    http://forum.donanimhaber.com/m_84133048/f_//tm.htm#84133048 Konudaki yazımı incelemenizi öneririm.
    Teşekkür ederim, zaten o konudan yola çıkarak tüketici mahkemesine yönelenceğim. Ancak bir de firmanın bağlı olduğu şirketler grubuna taşırsam daha da etkili olacağını düşünüyorum. Ki hızlı geri dönüş yaptılar.
  • Gelen cevapları bizle de paylaş da bilelim sıkıntı neymi. 4s leri swap ccihazı cok hızlı bir şekilde yolluyorlar iphone 5 lerde bu kadar Problem olan ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Gelen cevapları bizle de paylaş da bilelim sıkıntı neymi. 4s leri swap ccihazı cok hızlı bir şekilde yolluyorlar iphone 5 lerde bu kadar Problem olan ne
    Bende gönderdim mail bakalım ne gibi bir cevap gelicek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Bende gönderdim mail bakalım ne gibi bir cevap gelicek

    Alıntıları Göster
    Suçu Apple'a atıyorlar. Esasında mantıksız değil, apple online store açıldığı için tüm ithalatı online store'dan satılan ürünler için yapıyorlar, değişim cihazları yalan oluyor o yüzden. Zaten dedğiniz gibi, iphone 4s leri hemen göndermelerinin sebebi de budur, çünkü online store da 4s satılmıyor ve swap ürünler stoklarda mevcut. Ama ne olursa olsun kesinlikle mazeret değildir bu. 60 - 70 günler için konuşmak bile saçma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muffig

    Suçu Apple'a atıyorlar. Esasında mantıksız değil, apple online store açıldığı için tüm ithalatı online store'dan satılan ürünler için yapıyorlar, değişim cihazları yalan oluyor o yüzden. Zaten dedğiniz gibi, iphone 4s leri hemen göndermelerinin sebebi de budur, çünkü online store da 4s satılmıyor ve swap ürünler stoklarda mevcut. Ama ne olursa olsun kesinlikle mazeret değildir bu. 60 - 70 günler için konuşmak bile saçma...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, bugün karar verdim, tüketici mahkemesine başvurup para iadesi isteyeceğim. Mahkeme sürecinde firma cihazı değiştirilmiş olarak gönderirse kabul etmeyeceğim, hatta az sonra artık cihazımı göndermeyin para iadesi istiyorum diye mail atacağım. Ancak bu sürecin ne kadar süreceği konusunu merak ediyorum. Bir de ben bu cihazı avea bayisinden aldım, faturayı kesen firma Avea çizmeci elektronik a.ş. görünüyor. Para iadesini bana teleservice mi yapacak yoksa avea mı yapacak, bir de bu konuda bilgili arkadaşlara sorayım bugün dava açsam, fatura bedeli kadar geri ödemeyi ne zaman hesabımda görürüm? 2 ayı geçer mi?
    Ayrıca bu konuda verdiği bilgiler ile aydınlattığı için mck67 arkadaşımıza teşekkür ederim.




  • Mahkeme en az 3 ay sürüyor ondan sonra paranı alma kısmı var onun için de bekletirler büyük ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Mahkeme en az 3 ay sürüyor ondan sonra paranı alma kısmı var onun için de bekletirler büyük ihtimal
    fatura bedelini sana ödemek zorundalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbu

    fatura bedelini sana ödemek zorundalar

    Alıntıları Göster
    Harbiden 60 gün geçiyor ve sabırla bekliyorsunuz helal olsun cidden insan cinnet geçirip tüm teleservice çalışanlarını vurabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolleskaan

    Harbiden 60 gün geçiyor ve sabırla bekliyorsunuz helal olsun cidden insan cinnet geçirip tüm teleservice çalışanlarını vurabilir.

    Alıntıları Göster
    Sonuna kadar savaşın bekleyin benim de notebook da benzer bir durumum oldu farklı bir firmayla mahkeme kararıyla çatır çatır ödediler para mı kesinlikle siz haklı çıkacaksınız.
  • Para iadesini avea yapacak. Zorluk cikarirlarsa icraya verirsiniz.
    Ayrica tuketici mahk. dava acabilirsiniz. Tuketici hakem heyetinden karar ciktiktan sonra once aveaya basvurup para iadedi isteyin. Buyuk ihtimal iade prosedurleri vardir, genel mudurluge yazi falan yazabilirler. Basvurunuza cevap gelmezse bir ay icinde icraya verirsiniz. Ayni zamanda tuketici mahk. dava acabilirsiniz.
    Ondan sonra avea pesinizden kosmaya baslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zehiha.onata maili tamda bana denk gelmis. Adim onat :D. Onlarla konustudumdada zeliha hanim bana bu mailden cevap atmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Zehiha.onata maili tamda bana denk gelmis. Adim onat :D. Onlarla konustudumdada zeliha hanim bana bu mailden cevap atmisti.
    arkadaşlar biraz kafam karıştı şimdi, Benim şöyle şeytani bir planım vardı aslında; avea bayiinden telefonu aldığım zaman faturaya 2500 küsür lira yazdılar. Ben de hazır bu kadar beklemişken hakkım olan para iadesini isteyeyim diyorum. Dolayısıyla iphone 5'i 2500 liraya onlara bırakacaktım, online store dan iphone 5s alacaktım. Ama şimdi şöyle bir olay var, avea bayiinden telefonu aldığımda 69 TL x 36 taksit yaptık. İlk bir sene kredi kartından çekildi gerisi faturaya ek gelecekti. Ancak daha kredi kartındaki ödeme bitmedi. Yani şimdi ben dava açarsam para iadesi kabul edilirse Avea benim kredi kartımdan çekilen miktarı geri ödeyip faturama yansıtacağı ek ücreti iptal ederse ben mal gibi ortada kalırım yani 2500 lirayı elime koyarlar diye düşünüyordum, bu durumda birşey değişmez, yine avea ile veya başka bir operatör ile yeni telefon almam gerekir!!! Teleservice'in en net konuşmasını az önce yaptık ve haftaya göndereceğiz dediler. Ben telefonumu alıp beklediğimle kalırım. Sinirim bozuldu şimdi, adamlar o kadar bekletti yanlarına kar kaldı gibi olacak, ne yapsam bilemiyorum. Bu arada diyelim ki dava açıcam, ortada 4 tane firma var. Avea, Mobiltel (avea'nın cihazlarını getiren distribütor firma) Teleservice ve Apple. Ben hangisine dava açacağım bu durumda ondan da emin değilim...
    Ama şeytani planım elimde patladı gibi geliyor şu an, çok moralim bozuldu. Ama bir bilen bana derse ki avea nın bu işle alakası yoktur, kati sorumlun ve para iadesini yapacak firma teleservicetir diye o zaman tekrar ümitlenebilirim :)




  • Size mağduriyeti yaşatan kurum Teleservice olup bu konudaki tek tarafınız Teleservice'tir. Teleservice size bir şekilde para iadesi yapsa bile Avea size kalan taksitleri fatura edecektir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun dostum. Fakat ben Teleservice 'ye şaşırdım. Normalde iphone konusunda bana göre en iyi servis desteğini Teleservice veriyor. Şanssızlık gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muffig

    arkadaşlar biraz kafam karıştı şimdi, Benim şöyle şeytani bir planım vardı aslında; avea bayiinden telefonu aldığım zaman faturaya 2500 küsür lira yazdılar. Ben de hazır bu kadar beklemişken hakkım olan para iadesini isteyeyim diyorum. Dolayısıyla iphone 5'i 2500 liraya onlara bırakacaktım, online store dan iphone 5s alacaktım. Ama şimdi şöyle bir olay var, avea bayiinden telefonu aldığımda 69 TL x 36 taksit yaptık. İlk bir sene kredi kartından çekildi gerisi faturaya ek gelecekti. Ancak daha kredi kartındaki ödeme bitmedi. Yani şimdi ben dava açarsam para iadesi kabul edilirse Avea benim kredi kartımdan çekilen miktarı geri ödeyip faturama yansıtacağı ek ücreti iptal ederse ben mal gibi ortada kalırım yani 2500 lirayı elime koyarlar diye düşünüyordum, bu durumda birşey değişmez, yine avea ile veya başka bir operatör ile yeni telefon almam gerekir!!! Teleservice'in en net konuşmasını az önce yaptık ve haftaya göndereceğiz dediler. Ben telefonumu alıp beklediğimle kalırım. Sinirim bozuldu şimdi, adamlar o kadar bekletti yanlarına kar kaldı gibi olacak, ne yapsam bilemiyorum. Bu arada diyelim ki dava açıcam, ortada 4 tane firma var. Avea, Mobiltel (avea'nın cihazlarını getiren distribütor firma) Teleservice ve Apple. Ben hangisine dava açacağım bu durumda ondan da emin değilim...
    Ama şeytani planım elimde patladı gibi geliyor şu an, çok moralim bozuldu. Ama bir bilen bana derse ki avea nın bu işle alakası yoktur, kati sorumlun ve para iadesini yapacak firma teleservicetir diye o zaman tekrar ümitlenebilirim :)

    insallah haftaya gelir cihazlar ama bana zor gibi geliyor bende en sonki teleservice denilen firmayla muhattap olduğumda cihazların gümrükte olduğunu falan filan demişti insalara 2-3 aydır söyledikleri yalan gibib




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.