Şimdi Ara

teleservice için mahkemeye gidiyorum. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
5
Favori
4.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese


    quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Hocam geçmiş olsun ama xperia z sizin de dediğiniz gibi suya dayanıklı su geçirmez değil, bu sebeple eğer gerçekten bir sıvı teması varsa haksız bulunursunuz bence.

    Hocam yaklaşık 6 ayımı buna verdim, yanıltıcı reklam ve yanıltıcı teşvik diye birşey var duydunuz mu?

    didem usluer özel in xperia z tanıtımında hem jakuzide cihazı suya sokması hemde sunumda su geçirmiyor demesi işe yaramaz mı?
    bak kardeş unuttuğun bir nokta var
    cihaz su mu geçirdi
    peki ellerindeki kanıt sadece o pembeleşen yer mi?
    hayır?
    VAKUM TESTİ
    teleservice bu testi yaptı mı yapmadı mı?
    yurt dışı sony yani talksony de ac bak vacum test yapılıyor diyo adamlar ama bizdeki teknloji cahilleri bu testi yapmadılar bana göre. telefon kayıtlarım var sony müşteri hizmetlerindeki kişinin bana dediğine göre vakum testi yapılmıyor dedi diye.
    (fakat geçenlerde bana gelen mailde o testi yapıyorz dediler madem yaptınız da neden üretim hatasını kabul etmiyorsunz?)

    sen bu testin yapılıp yapılmadığını da sormalısın




  • bugün tüketici mahkemesi yazı işlerine gittim.dava açmak için 280 tl masraf çıkardılar ve bayii mi servisimi dava edeceksin karar ver dediler.ikisine birden açarsan birine kaybedersen kaybettiğin tarafın bütün masraflarını ödersin dediler.al bide burdan yak.hani ücret ödemiyorduk tüketi mahkemelerine başvurken.ve bu harç değilmiş o zaman geri de alamayız 280 tl yi.bu şartlar altında ne yapabiliriz ?bu davayı kime açmalıyız ?yukarda bi arkadaşıız bahsetmiş dava açtıktn sonra telefonu gönderirseler ne yapmalıyız?
  • Aldıkları masraf tebligat masrafı ve bilirkişi ücreti olabilir. Açtıysanız davayı dosya numaranızı gizleyerek makbuzu koyar mısınız? Dediğim gibi uzun zaman oldu açmayalı tüketici davası. Geçen sene ben açtığım tüm masraflarda harç ödedim. Önümüzdeki hafta adliyeye gideceğim.Gittiğimde sorarım. Ancak kazandığınızda 280 TL'yi geri alacaksınız. Yani yaptığınız tüm masrafları alacaksınız (bilirkişi ücretleri,tebligat ücretleri vs. diğer masraflar) Paranın içerde kalması gibi bir durum söz konusu değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese


    quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Hocam geçmiş olsun ama xperia z sizin de dediğiniz gibi suya dayanıklı su geçirmez değil, bu sebeple eğer gerçekten bir sıvı teması varsa haksız bulunursunuz bence.

    Hocam yaklaşık 6 ayımı buna verdim, yanıltıcı reklam ve yanıltıcı teşvik diye birşey var duydunuz mu?

    didem usluer özel in xperia z tanıtımında hem jakuzide cihazı suya sokması hemde sunumda su geçirmiyor demesi işe yaramaz mı?
    bak kardeş unuttuğun bir nokta var
    cihaz su mu geçirdi
    peki ellerindeki kanıt sadece o pembeleşen yer mi?
    hayır?
    VAKUM TESTİ
    teleservice bu testi yaptı mı yapmadı mı?
    yurt dışı sony yani talksony de ac bak vacum test yapılıyor diyo adamlar ama bizdeki teknloji cahilleri bu testi yapmadılar bana göre. telefon kayıtlarım var sony müşteri hizmetlerindeki kişinin bana dediğine göre vakum testi yapılmıyor dedi diye.
    (fakat geçenlerde bana gelen mailde o testi yapıyorz dediler madem yaptınız da neden üretim hatasını kabul etmiyorsunz?)

    sen bu testin yapılıp yapılmadığını da sormalısın

    Hocam ben bu testi yapmalarını istedim o ne dediler. Ayrıca ses kaydı sende yoksa birşey ifade etmez. Senle olan konuşmaları vermezler isterlerse, onların belli bir saklama süresi var ya onu bahane ederler yada sildik derler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Hocam avukat olduğunuzu söylemişsiniz izninizle durumum hakkında danışmak istiyorum.

    - Nisan ayında 1.849,50 TLye Xperia Z aldım.
    Cihazın bazı sertifiakaları var, bu sertifikalara göre cihaz kapakları kapalı olma şartıyla 1 Metrede 30 dakikaya kadar suya DAYANIKLI.

    - Garanti belgesinde sıvı teması garanti kapsamı dışında. Ulusal basında cihaz için bir çok reklam var, mesela bir tanesinde telefonu denize sokup İstanbul turu yapıyorlar.
    - YouTube'da Sony Xperia pazarlama müdürü olan bir bayan tanıtım esnasında cihazı suya sokuyor ve birşey olmaz diyor
    - Sony resmi websitesinde bazı yerlerde "Denizden çıkardıktan sonra tatlı su ile yıkayın" yazıyor.
    -Sony resmi Facebook sayfasında "Sizde su altında fotoğraf çekin paylaşalım" yazıyor.

    Ve bunlar gibi bir çok örnek var.

    Olayım özetle şöyle,

    1) 8-9 madde arıza belirtip yazılı olarak değişim talebi ile kargo yoluyla cihazımı servise gönderdim.

    Cihazım benden izin almaksızın tamir edildi raporuyla 2 hafta sonra bana gönderildi. Fakat aynı sorunlar devam ediyordu üstelik sağlam olan hoparlörde bozulmuş.

    Hırsımı alamayıp, ertesi gün hakem heyetine dilekçe verdim. Fakat öğrendimki bağlayıcı karar yokmuş bedelinden dolayı. Bu sebeple cihazı teslim aldıktan 2 gün sonra yine servise gönderdim.

    2) 2. Kez servise gönderdim, bu sefer Teknosa aracılığıyla yine değişim talebi ile gönderdim ve bu sefer cihazımda sıvı teması olduğunu ve tamirinin mümkün olmadığını söylediler değişim için 140 tl bedel istediler.

    Cihazı ilk gönderdiğimde tamir edildiğini ve teslim aldıktan sadece 2 gün sonra aynı sorunlarla yine servise gönderdiğimi söyledim fakat müş. hiz. Bana o 2 günde çok şey yapmış olabilirsiniz dedi :)

    3) Neyse ödemeyi reddedip cihazı teslim aldım 4 günlük bir araştırmadan sonra yine teknosa aracılığıyla değişim talebi ile tekrar servise gönderdim.

    - Cihazın kapaklarının içinde beyaz bir filtre var, sıvı temasında pembe renge dönüşüyor. Bendekiler beyaz. Yani kapaklar kapalı kanıt.
    - Cihazda batarya çıkarma arka kapak açma olayı yok, Panel sistem. Arka panel sol üst tarafta 1mm kadar kalkma var. Bariz ayıplı mal, sıvı ordan girmiştir.

    Bunları yazılı olarak ve arayarak defalarca belirtmeme rağmen

    19.iş günü sisteme ; "cihazınız tamir edilecektir, tamir esnasında tamamen kapanabilir firmamız bunun garantisini vermez"

    20. İş günü "anakartta oksitlenme var tamir mümkün değil değişim bedeli 1408tl" yazdılar, teknosa cihazı değiştirecekti ama kullanıcı hatası raporu yüzünden yapamayız dediler.

    Olayım özetle bu. Cihazı reklamlarda suya sokmaya teşvik ediyorlar ama arkasında durmuyorlar, mahkemeye vereceğim ama kaybeder miyim sizce? Herkes kazanırsın diyor ama kaybetme durumunda karşı tarafı karşılayacak gücüm yok benim bilgilendirirseniz ve tavsiyede bulunursanız çok sevinirim

    **Kusura bakmayın sizin sorunuza yanıt vermeyi unuttum. Burada sizin mahkemede sunmanız gereken deliller reklam filmleri, tanıtımlar,bröşürler olabilir. Sonrasında zaten cihaz mecburen bilirkişiye gidecek. Servis raporları incelenecek ve bilirkişi buna göre tekrar bir rapor hazırlayacak.
    **Davayı kazanır mıyım sorusu her dava için muallaktır. Hiçbir meslektaşımda bunu %100 kazanırım diyemez. Diyende yalan söyler zaten. Kazanırsın yada kazanamazsın gibi birşey söylemem doğru olmaz. Ama sizin tarafınızdan olumlu değerlendirilebilir tabiki. Dava dilekçenizi iyi hazırlamanız ve delillerinizi sağlam sunmanız gerekir. Çünkü Türkiye'de malesef avrupa yada amerikadaki gibi davalı yada davacı tarafın uzun uzundıya kendini ifade etmesi mümkün değil. Mümkün olmadığı gibi zaten hakimde sizi dinlemiyor. Bu çok kötü bir durum. Bizim hukukumuzda en önemli şey altını çizerek söylüyorum dilekçeler. Dilekçe iyi hazırlanacak başka yolu yok. Yoksa duruşmada kendiniz olayı anlatmayı denemeyin zaten hakim dinlemeyecektir. Sadece usulen diyecek birşeyiniz var mı diye soruyor. Hatta ve hatta o kadar acıdır ki hakim sizin söyleyeceklerinizi siz söylemeden kendisi yazdırıyor katibine. Yine yine üstüne basarak söylüyorum Türk hukukunda dilekçeler konuşuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese


    quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese


    quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Hocam geçmiş olsun ama xperia z sizin de dediğiniz gibi suya dayanıklı su geçirmez değil, bu sebeple eğer gerçekten bir sıvı teması varsa haksız bulunursunuz bence.

    Hocam yaklaşık 6 ayımı buna verdim, yanıltıcı reklam ve yanıltıcı teşvik diye birşey var duydunuz mu?

    didem usluer özel in xperia z tanıtımında hem jakuzide cihazı suya sokması hemde sunumda su geçirmiyor demesi işe yaramaz mı?
    bak kardeş unuttuğun bir nokta var
    cihaz su mu geçirdi
    peki ellerindeki kanıt sadece o pembeleşen yer mi?
    hayır?
    VAKUM TESTİ
    teleservice bu testi yaptı mı yapmadı mı?
    yurt dışı sony yani talksony de ac bak vacum test yapılıyor diyo adamlar ama bizdeki teknloji cahilleri bu testi yapmadılar bana göre. telefon kayıtlarım var sony müşteri hizmetlerindeki kişinin bana dediğine göre vakum testi yapılmıyor dedi diye.
    (fakat geçenlerde bana gelen mailde o testi yapıyorz dediler madem yaptınız da neden üretim hatasını kabul etmiyorsunz?)

    sen bu testin yapılıp yapılmadığını da sormalısın

    Hocam ben bu testi yapmalarını istedim o ne dediler. Ayrıca ses kaydı sende yoksa birşey ifade etmez. Senle olan konuşmaları vermezler isterlerse, onların belli bir saklama süresi var ya onu bahane ederler yada sildik derler

    esas sıkıntı da bu VAKUM TESTİ ni yapmadıklarından ortaya çıkıyor ya ah ulen sony türkiye seni yönetenlerin yerine burdaki forum ahalisi olsa şu an sony türkiyede no1 idi..
    zamanında düşünülmedi değil bu :) eski sonyciler bilir :)




  • malesef ücret fazla geldi ve açmadım bir arkadaş başka bir yerde 130 tl ödediğini yazmış.tüketici hakem heyetine başvurup,karar çıktığında itiraz etmemelerini bekleceğim.belki appledan korkuya itiraz etmezler hakem heyeti kararına.
  • bugün 34.gün ve teleservice halen üretici firmadan onay beklediğini söylüyor . bugün sony i aradım ve ilgilendiler en azından teleservice elemanları gibi ukalaca tutum sergilemiyorlar . Teleservice den mağdur olan herkes sony i arasın hakkını savunsun.
  • poweredTKM kullanıcısına yanıt
    hadi bakalım rekor bende 70. gecersen haber ver.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam elimde sağlam kanıtlar var yanıltıcı reklamlara dayalı, en büyük avantajımında setviste tamir edilip daha sonra ücret istenmesi, aynı sebeplerle gitmesine rağmen.
    Birde hocam, aynı sorunla mahkemeyi kazanan birinin sonucunu emsal karar olarak kullansak etkisi ne olur acaba?


    Madde 16 - Ticari Reklam ve İlanlar
    Ticari reklam ve ilanların yasalara ve genel ahlaka uygun, dürüst
    ve doğru olmaları esastır.
    Tüketici aldatıcı, yanıltıcı veya onun tecrübe ve bilgi noksanlıklarını
    istismar edici
    , tüketicinin can ve mal güvenliğini tehlikeye düşürücü,
    şiddet hareketlerini ve suç işlemeye özendirici, kamu sağlığını
    bozucu, hastaları, yaşlıları, çocukları ve özürlüleri istismar edici
    reklam ve ilanlar yapılmaz.

    Sony pişmanlıktır artık bunu anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VGenovese -- 26 Kasım 2013; 16:20:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Teşekkürler hocam elimde sağlam kanıtlar var yanıltıcı reklamlara dayalı, en büyük avantajımında setviste tamir edilip daha sonra ücret istenmesi, aynı sebeplerle gitmesine rağmen.
    Birde hocam, aynı sorunla mahkemeyi kazanan birinin sonucunu emsal karar olarak kullansak etkisi ne olur acaba?


    Madde 16 - Ticari Reklam ve İlanlar
    Ticari reklam ve ilanların yasalara ve genel ahlaka uygun, dürüst
    ve doğru olmaları esastır.
    Tüketici aldatıcı, yanıltıcı veya onun tecrübe ve bilgi noksanlıklarını
    istismar edici
    , tüketicinin can ve mal güvenliğini tehlikeye düşürücü,
    şiddet hareketlerini ve suç işlemeye özendirici, kamu sağlığını
    bozucu, hastaları, yaşlıları, çocukları ve özürlüleri istismar edici
    reklam ve ilanlar yapılmaz.

    Sony pişmanlıktır artık bunu anladım

    Emsal karar kullanmanız fayda sağlayacaktır.




  • 29.10.2013 tarihinde Teknosa tarafından servise gönderilen Sony xperia miro telefonmumla ilgili bir bilgi alamayınca bügün itibariyle Teknosayı hakem heyetine şikayet ettim. Teknosa bilgi dahi veremiyor. 20 iş gününün üstüne, 48 iş saati (6iş günü) daha bekleyin arkadaşlar sizi arayacak, bilgi verecek diyebiliyorlar ancak. Bende gereğini yaptım. Hakkımda hayırlısı inşallah.
  • Çok teşekkür ederim hocam, bir avukat olarak davadaki sonuç ne olabilir, biliyorum bu soruya gereken cevabı verdiniz ama benimde durumum ortada, sizin kanaatiniz nedir acaba bir avukat olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Çok teşekkür ederim hocam, bir avukat olarak davadaki sonuç ne olabilir, biliyorum bu soruya gereken cevabı verdiniz ama benimde durumum ortada, sizin kanaatiniz nedir acaba bir avukat olarak

    Rica ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Sizin olayınızda yanıltıcı reklam üzerine aldığınız bir ürün mevcut. Dolayısıyla sıkıntı yaşamış olduğunuz konu ile ilgili olarak mahkeme bilirkişi atayacaktır dosyaya. Sonuç bilirkişi tespiti ile kesinlik kazanır. Sonucun sizin anlatımınıza göre pozitif yönde olabileceği kanaatindeyim.
  • 40.gün değişim cihazı bekleniyor yazıyor :D
    az kaldı 70 e
  • 50.gün hala ses yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    50.gün hala ses yok


    tuh rekorum mu gecılcek ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    50.gün hala ses yok


    tuh rekorum mu gecılcek ne olacak.

  • 2 gündür teleservice adına verilen bütün telefonları aradım hiç biri cevap vermıyor !! 1-2 gun sonra dava açacağım kartal adliyede. eşlik etmek isteyen varsa haberleşelim.
  • Arkadaşlar Öncelikle Merhaba ; Xperia Z telfonum yüzünden tüketici hakları mahkemesine başvuracagım. Daha önce başıma bu tarz bi şey gelmediği için pek bilgili değilim eğer bu konuda bilgili olan arkadaslar yol gösterirlerse cok sevinirim. İlk olarak telefonu aldıgımdan 1 ay sonra ufak bi darbeden dolayı ekranı kırıldı ve teleservis tarafondan 645 tl karsılıgında ekranı değiştirdim. telefon bana geri geldiğinde ekranını değiştirmişler fakat ekranın darbe aldıgı yeri elimle az baskı uyguladıgım zaman ekran görüntüsü değişiyordu ve eski kırılan bölgedeki darbe alenen gözüküyor. İlk zamanlar pek umursamadım ve telefonun su gecirmeme özelliği oldugundan dolayı üzerine su döktüm. Olaydan 15 dk sonra kameranın oldugu bölgede bi buğulanma fark ettim biraz telefonu incelemeye basladıgımda arka kapagın sol üst tarafında kapagın 1mm kadar kalkık oldugunu gördüm. Telefona gelen güncellemeyle beraber telefon güvenli moda girdi ve telefonun hoparlöründen cızırtılı ses cıkartmaya basladığını fark ettim. Mikrafonundanda ses gitmiyor, ekranda dalganlanma vs oluyordu. Bu şikayetlerimden dolayı teleserviceye gönderdim ve bana telefonun sıvı teması oldugunu ve kullanıcı hatası oldugunu kapakları tam kapatmadan suya soktugumu söylediler.bende oyle bir seyin soz konusu olmadıgını 2 kez kontrol ettikten sonra yaptıgımı soyledim ama sizde az cok muhattap oldugunuz icin ne kadar işi yokuşa sürdüklerini biliyorsunuz. Telefon bana geldiğinde telefon vakumlanmamıs ve arka kapagını tırnagımla kastırsam acabileceğim kadar acıklıkla bana geri göndermişler. Sonra bana 1408 tl karsılıgında telefonun yenisi ile değiştireceklerini söylediler bende bu konu ile alakalı mahkemeye vermeye gittim dilekce aldım suan kimi dava edeceğim bilmiyorum. Aveadan 3 yıl sözleşmeli aldım. sorum kimi dava etmeliyim. Telefonu aldıgım Avea Bayisinimi, Sony'imi Yoksa Teleservice'yimi. Bu konu hakkında beni aydınlatırsanız cok sevinirim. Avukat tutarsam bu durumda davayı kazanma durumum nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EjDeRizM -- 17 Aralık 2013; 17:32:57 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.