Şimdi Ara

Teleservice cihaz değişim aşamaları nasıl işliyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
15.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öyle değil mi? hocam gelmesi lazım yani neyse pazartesi olsun bakacaz fırça kayım fırça istiyor illa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasangul01 -- 27 Haziran 2015; 9:37:48 >
  • selam teleservis kayıt esnasında yapılan işlemler

    Tarihçe
    Aksiyon Kullanıcı Tarih
    Kargo giriş yapıldı (Maltepe) KIRA005 21.05.2015 10:32
    Kayıt alındı (321738212) TELESERVICE 22.05.2015 10:16
    Cihaz tamire alındı (321738212) TELESERVICE 22.05.2015 11:13
    Kayıt alındı (321739654) TELESERVICE 22.05.2015 12:08
    Üst seviyeye transfer edilmiştir (321738212) TELESERVICE 22.05.2015 12:08
    Cihaz tamire alındı (321739654) TELESERVICE 25.05.2015 11:00
    Yedek parça bekliyor (321739654) TELESERVICE 25.05.2015 11:02
    Cihaz tamire alındı (321739654) TELESERVICE 13.06.2015 16:27
    Yedek parça bekliyor (321739654) TELESERVICE 16.06.2015 10:07
    Cihaz tamire alındı (321739654) TELESERVICE 18.06.2015 11:44
    Yedek parça bekliyor (321739654) TELESERVICE 18.06.2015 14:04 bu kısmını direttim neden değişmiyor diye adamların verdiği cevap değiişim cihazınızın gelmesi bekliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasangul01 -- 27 Haziran 2015; 16:20:07 >
  • hasangul01 kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine dilekçe verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    Tüketici hakem heyetine dilekçe verin.

    sizde yaptınız sonuçlandı mı? hocam
  • hasangul01 kullanıcısına yanıt
    Sonuçlanmadı ancak kaymakamlık savunma için firmaya bilgi gönderiyor.Belki işlemleri hızlandırmayı sağlar.Dilekçenin ertesi günü cihaz değişimi sağlandı.Yarın telefonu alıp alamayacağımı soracağım.
  • hadiya bu kadar çabuk sonuçlanıyormu hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasangul01 -- 28 Haziran 2015; 8:38:28 >
  • hasangul01 kullanıcısına yanıt
    Mahkeme sonuçlanmadı , firmaya savunma için bilgi isteniyor firmada bilgi vermek zorunda.Bilgilerinde doğru olması için işlem yapılması lazım.
  • arkadaşlar servise telefonu yollarken. full kutumu yollamamız gerekiyor? mesela şarj aleti, sim çıkarma metal pimi, kulaklık, full kutu olarakmı_? ve faturanın fotokopisimi yoksa aslınımı yollamak gerekiyor? lumia 925 i yollayacağım sanırım uygun bir vakittte teleservice mi yoksa Ent Servis mi hangisine yollamak lazım. birde nasıl yolluyoruz oraya bir bilgi veripdemi yoksa direk kargolayıp mı yolluyoruz karşı ödemeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkeyStar

    arkadaşlar servise telefonu yollarken. full kutumu yollamamız gerekiyor? mesela şarj aleti, sim çıkarma metal pimi, kulaklık, full kutu olarakmı_? ve faturanın fotokopisimi yoksa aslınımı yollamak gerekiyor? lumia 925 i yollayacağım sanırım uygun bir vakittte teleservice mi yoksa Ent Servis mi hangisine yollamak lazım. birde nasıl yolluyoruz oraya bir bilgi veripdemi yoksa direk kargolayıp mı yolluyoruz karşı ödemeli

    Karşı ödemeli olarak göndereceksiniz

    full kutuya gerek yok sadece cihazı gönderebilirsiniz onlarda gerekli ekipman var

    Faturanın kopyasını göndereceksiniz fotokopisi de olur

    Direk gönderseniz olur fakat cihazın yanında sorunu belirten bir kağıt yollamanız gerekli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz değişim olursa kalan aksesuarları istiyorlarmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkeyStar

    Cihaz değişim olursa kalan aksesuarları istiyorlarmı

    Kutulu değişim isterseniz evet gerekli fakat sadece cihaz değişim olursa gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarihçe
    Aksiyon Kullanıcı Tarih
    Kayıt alındı () TELESERVICE 13.05.2015 12:27
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 13.05.2015 12:59
    Üst seviyeye transfer edilmiştir () TELESERVICE 13.05.2015 16:50
    Kargo giriş yapıldı (Maltepe) DIZD001 14.05.2015 15:32
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 15.05.2015 16:20
    Yedek parça bekliyor () TELESERVICE 15.05.2015 16:21
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 22.06.2015 11:55
    Değişim cihazı bekliyor () TELESERVICE 22.06.2015 13:28
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 22.06.2015 14:56
    Kapatıldı () TELESERVICE 24.06.2015 13:40
    Nokia caretool yüklemesi yapıldı () SYSTEM 24.06.2015 21:00
    Kapatıldı () TELESERVICE 25.06.2015 11:46
    Cihaz önbüroda hazır () TELESERVICE 26.06.2015 10:31 Mutlu son.
  • Al bakalım ne değişmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Kapalı kutu L625 verdiler.Eski telefonum L620'idi.
  • çok güzel sevindim senin adına hayırlı olsun güle güle kullan hocam
  • Selam arkadaşlar bugün microsoft'a aradım konuştum müşteri temsilcisi ile görüştüm
    olumlu sonuçlar aldım hocam teleservis beni mağdur durumda olduğumu söyledim hatta müşteri temsilcisi şaban beyin bu kadar geç kalmaması lazım dediler ewt dedim leyle hanım la görüştüm bugün baktılar servisle çözülecek durumun kalmadığını belirtti leyla hanım elimizdeki stoklara bakacaz dediler lumia 925 miydi dedi evet dedim beyaz 16 gb dı dedim bakalım dedi bugün cihaz gelecek stoklara bakalım elimizde eğer lumia 925 16 gb varsa dedi onu vercez dediler yoksa size lumia 930 verecez valla 930 gönderirseniz çok sevinirim dedim tamam dedi bakalım dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    Kapalı kutu L625 verdiler.Eski telefonum L620'idi.

    aldığın fiyata şuan 735 vermeleri lazımdı

    güle güle kullan en güzeli şarjı o telefonun
  • Arkadaşlar bende 29.05.2015 tarihinde telefonumu servise verdim. Ana kart değişimi yapılacağını söylediler. Bugün teleservice aradım müsteri temsilcisi yurt dısından parca bekliyoruz dedi.1 aydır beklediğimi söyledim yapabileceğimiz bisey yok biz de sizin gibi bekliyoruz dedi. Simdi nasıl bir yol izlemeliyim bi 10 gün kadar daha bekleyeyim mi yardımcı olursanız sevinirim simdiden tesekkürler :)
  • Selam hocam bugün tekrar saat 17: 00 'da görüştüm microsoft müşteri temsilcisi dediği stoklar tam güncellenmedi dedi ama bize aktarılan durum lamia 925 32 gb olduğunu belirttiler ama yarın tekrar bakacaz dediler duruma ona göre stoklara bakacaz ne çıkacak tam belli değil dediler hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    Selam hocam bugün tekrar saat 17: 00 'da görüştüm microsoft müşteri temsilcisi dediği stoklar tam güncellenmedi dedi ama bize aktarılan durum lamia 925 32 gb olduğunu belirttiler ama yarın tekrar bakacaz dediler duruma ona göre stoklara bakacaz ne çıkacak tam belli değil dediler hocam

    Lumia 930 da diretin bence herkes 930 almış servisten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.