Şimdi Ara

Teleservice cihaz değişim aşamaları nasıl işliyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
15.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    L620 göndermiştim.1 Ay, 12gün oldu.Cihaz değişimi bekliyorum.Yurt dışından ürün bekliyoruz diye beklettiler.Bu işlemler yapılmış ne demek istiyorlar ?
    Kayıt alındı () TELESERVICE 13.05.2015 12:27
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 13.05.2015 12:59
    Üst seviyeye transfer edilmiştir () TELESERVICE 13.05.2015 16:50
    Kargo giriş yapıldı (Maltepe) DIZD001 14.05.2015 15:32
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 15.05.2015 16:20
    Yedek parça bekliyor () TELESERVICE 15.05.2015 16:21
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 22.06.2015 11:55
    Değişim cihazı bekliyor () TELESERVICE 22.06.2015 13:28
    Cihaz tamire alındı () TELESERVICE 22.06.2015 14:56
    Kapatıldı () TELESERVICE 24.06.2015 13:40
    Nokia caretool yüklemesi yapıldı () SYSTEM 24.06.2015 21:00
    Kapatıldı () TELESERVICE 25.06.2015 11:46

    5gün önce tüketici hakem heyetine suç duyurusunda bulundum.

    RKeles93 hocam selam bende mağdur durumdayım hemen senle aynı zamanda gönderdim 18.05.2015 de gönderdim 20 iş günü bekledim
    14.05.2015 de cihaz değişimi talebi yaptım microsoft müşteri temsilcisine aradım hiç zorluk çıkartmadılar hocam hemen cihaz değişimi onayladılar kendileri bir gün sonra
    teleservise aradım sistemden gördüler değişim cihazın onayını aldılar microsoft dan gelen işte sipariişi yapıldı 15.05.2015 de hemen yapıldı değişim cihazı bekleniyor yazmıyor yedek parça bekliyor yazıyor bende de hocma siz naptınız tüketici mahkeme heyetinden ne gibi sonuç çıktı hocam




  • hasangul01 kullanıcısına yanıt
    Yurt dışından cihaz bekleniyor anlamına geliyormuş.
    Değişim cihazı bekliyor () kısmında yeni IMEI numarası gördüm.https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama adresinden yeni IMEI sorguladığımda ise Lumia625 olarak telefon gözüktü.Yani L625 verecekler.

    Mahkemem devam ediyor tarafıma bilgi verilmedi daha.Mahkemenin sonuçlanması 3ay bulur.Birçok kişide böyle.

    Faturanızı alıp direk tüketici hakem heyetine başvurun.
    Ayrıca Microsofta mesaj atarak aciliyet bildirisi yapabilirsiniz.http://www.microsoft.com/tr-tr/mobil/destek/iletisim/email-us/ bu adrese mesaj atınız.
    Ardından Nokia Türkiye'yi arıyarak yasal sürenin dolduğunu ücret iadesi yada muadil bir ürün istediğinizi belirtin.Yurt dışından cihaz bekliyoruz derlerse yapılacak tek şey beklemek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 26 Haziran 2015; 19:15:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01


    RKeles93 hocam selam bende mağdur durumdayım hemen senle aynı zamanda gönderdim 18.05.2015 de gönderdim 20 iş günü bekledim
    14.05.2015 de cihaz değişimi talebi yaptım microsoft müşteri temsilcisine aradım hiç zorluk çıkartmadılar hocam hemen cihaz değişimi onayladılar kendileri bir gün sonra
    teleservise aradım sistemden gördüler değişim cihazın onayını aldılar microsoft dan gelen işte sipariişi yapıldı 15.05.2015 de hemen yapıldı değişim cihazı bekleniyor yazmıyor yedek parça bekliyor yazıyor bende de hocma siz naptınız tüketici mahkeme heyetinden ne gibi sonuç çıktı hocam

    aynı benim gibi olmuş bende de değişim cihazı bekliyor diyordu Microsoft tarafından gelmedi 20 iş günü doldu
    Microsoft aradım durumu ilettim boran danışmanlıktan kapa kutu cihaz geldi sizinde öle olmuştur cihazı boran danışmanlık göndermesi lazım mail adresinize evrak yolluyacaklar
    onu doldurup fakslayacaksınız cihazınızıda teleservis boran danışmanlığa gönderecek bu durum biraz uzuyor süreç böle işlemesi gerekiyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01


    RKeles93 hocam selam bende mağdur durumdayım hemen senle aynı zamanda gönderdim 18.05.2015 de gönderdim 20 iş günü bekledim
    14.05.2015 de cihaz değişimi talebi yaptım microsoft müşteri temsilcisine aradım hiç zorluk çıkartmadılar hocam hemen cihaz değişimi onayladılar kendileri bir gün sonra
    teleservise aradım sistemden gördüler değişim cihazın onayını aldılar microsoft dan gelen işte sipariişi yapıldı 15.05.2015 de hemen yapıldı değişim cihazı bekleniyor yazmıyor yedek parça bekliyor yazıyor bende de hocma siz naptınız tüketici mahkeme heyetinden ne gibi sonuç çıktı hocam

    aynı benim gibi olmuş bende de değişim cihazı bekliyor diyordu Microsoft tarafından gelmedi 20 iş günü doldu
    Microsoft aradım durumu ilettim boran danışmanlıktan kapa kutu cihaz geldi sizinde öle olmuştur cihazı boran danışmanlık göndermesi lazım mail adresinize evrak yolluyacaklar
    onu doldurup fakslayacaksınız cihazınızıda teleservis boran danışmanlığa gönderecek bu durum biraz uzuyor süreç böle işlemesi gerekiyor .


    Anladım hocam peki borandanismanlik bana mail yollamadı hocam nasıl yapcaz o işi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    Yurt dışından cihaz bekleniyor anlamına geliyormuş.
    Değişim cihazı bekliyor () kısmında yeni IMEI numarası gördüm.https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama adresinden yeni IMEI sorguladığımda ise Lumia625 olarak telefon gözüktü.Yani L625 verecekler.

    Mahkemem devam ediyor tarafıma bilgi verilmedi daha.Mahkemenin sonuçlanması 3ay bulur.Birçok kişide böyle.

    Faturanızı alıp direk tüketici hakem heyetine başvurun.
    Ayrıca Microsofta mesaj atarak aciliyet bildirisi yapabilirsiniz.http://www.microsoft.com/tr-tr/mobil/destek/iletisim/email-us/ bu adrese mesaj atınız.
    Ardından Nokia Türkiye'yi arıyarak yasal sürenin dolduğunu ücret iadesi yada muadil bir ürün istediğinizi belirtin.Yurt dışından cihaz bekliyoruz derlerse yapılacak tek şey beklemek.




    Hocam aciliyetimi belirttim microsoft microsof'a belirttim
    Tele servis De aciliyetini gördü hemen siparişi verdi yurt dışına dün ara adım üretici firmadan cihaz değişimi onayı cikti Hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01


    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01


    RKeles93 hocam selam bende mağdur durumdayım hemen senle aynı zamanda gönderdim 18.05.2015 de gönderdim 20 iş günü bekledim
    14.05.2015 de cihaz değişimi talebi yaptım microsoft müşteri temsilcisine aradım hiç zorluk çıkartmadılar hocam hemen cihaz değişimi onayladılar kendileri bir gün sonra
    teleservise aradım sistemden gördüler değişim cihazın onayını aldılar microsoft dan gelen işte sipariişi yapıldı 15.05.2015 de hemen yapıldı değişim cihazı bekleniyor yazmıyor yedek parça bekliyor yazıyor bende de hocma siz naptınız tüketici mahkeme heyetinden ne gibi sonuç çıktı hocam

    aynı benim gibi olmuş bende de değişim cihazı bekliyor diyordu Microsoft tarafından gelmedi 20 iş günü doldu
    Microsoft aradım durumu ilettim boran danışmanlıktan kapa kutu cihaz geldi sizinde öle olmuştur cihazı boran danışmanlık göndermesi lazım mail adresinize evrak yolluyacaklar
    onu doldurup fakslayacaksınız cihazınızıda teleservis boran danışmanlığa gönderecek bu durum biraz uzuyor süreç böle işlemesi gerekiyor .


    Anladım hocam peki borandanismanlik bana mail yollamadı hocam nasıl yapcaz o işi

    Microsoft değişim talebini onayladıysa boran danışmanlık gönderir sizden e-mail fatura tutarı telefon tc bilgilerini isteyip boran danışmanlığa iletecek boran danışmanlıktan tarafınıza sözleşme maili gelmesi lazım tekrar 4443665 den bilgi alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla bugün teleservis'in sistemi resmen çöktü hocam birde microsoft dediki biz sadece cihaz değişim onayını veriyoruz dedi geri kalani servis ile üretici firma arasında dediler başka bir şey yapamıyoruz dediler peki kaç güne kadar gelir hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasangul01 -- 27 Haziran 2015; 1:11:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    Valla bugün teleservis'in sistemi resmen çöktü hocam birde microsoft dediki biz sadece cihaz değişim onayını veriyoruz dedi geri kalani servis ile üretici firma arasında dediler başka bir şey yapamıyoruz dediler peki kaç güne kadar gelir hocam

    Anakartını değiştirip gönderiyorlar
    Mesaj gelmediyse pazartesine kalmıştır 1ay içinde arızalanırsa serviste tamir görürse kapalı kutu cihaz alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    Valla bugün teleservis'in sistemi resmen çöktü hocam birde microsoft dediki biz sadece cihaz değişim onayını veriyoruz dedi geri kalani servis ile üretici firma arasında dediler başka bir şey yapamıyoruz dediler peki kaç güne kadar gelir hocam

    Anakartını değiştirip gönderiyorlar
    Mesaj gelmediyse pazartesine kalmıştır 1ay içinde arızalanırsa serviste tamir görürse kapalı kutu cihaz alırsın

    Hocam yok dedim eski cihazımı istemiyorum dedim microsofta 20 iş huni doldu ama microsoft dedi 14.05.2015'e kadar telefon elinize geçmezse cihaz değişimi istedim onlarda onayladılar hatta dün teleservise arayıp sordum üretici firmadan cihaz değişim onayı çıktığını soylediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasangul01 -- 27 Haziran 2015; 1:30:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam dediğim gibi akşam sistemler i düzeldi teleservisin akşam baktığımda dosya bulunamadı yazıyor nedir bu acaba hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    Valla bugün teleservis'in sistemi resmen çöktü hocam birde microsoft dediki biz sadece cihaz değişim onayını veriyoruz dedi geri kalani servis ile üretici firma arasında dediler başka bir şey yapamıyoruz dediler peki kaç güne kadar gelir hocam

    Anakartını değiştirip gönderiyorlar
    Mesaj gelmediyse pazartesine kalmıştır 1ay içinde arızalanırsa serviste tamir görürse kapalı kutu cihaz alırsın

    Hocam yok dedim eski cihazımı istemiyorum dedim microsofta 20 iş huni doldu ama microsoft dedi 14.05.2015'e kadar telefon elinize geçmezse cihaz değişimi istedim onlarda onayladılar hatta dün teleservise arayıp sordum üretici firmadan cihaz değişim onayı çıktığını soylediler

    İlk değişimde anakart değişiyordu cihaz değişiminden kasıtları bu gelince buraya yaz yine inşallah değiştirler yeni cihaz gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acaba kaç günde gelir hocam bilginiz varmı bu konuda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önümüzdeki hafta elinde olur parça gelmeyecekse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasangul01 kullanıcısına yanıt
    Benim 1 Ay 13 gün oldu hala beklemedeyim.Teleservice sorgulamada yeni cihazımın geldiği söyleniyor pazartesi tekrar arayıp telefonu alıp alamayacağımı soracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 27 Haziran 2015; 3:28:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    Benim 1 Ay 13 gün oldu hala beklemedeyim.Teleservice sorgulamada yeni cihazımın geldiği söyleniyor pazartesi tekrar arayıp telefonu alıp alamayacağımı soracağım.

    hocam bugün benim tam 1 ay 13 oluyor bekliyorum hala sanada hadi gözünaydın demek düşer hocam
  • TELESERVİCE kadar sorumsuz bir firma yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethan46100

    TELESERVİCE kadar sorumsuz bir firma yok

    Hadi ya hocam neden ki noldu ki
  • Beni de bu kadar bekletmişlerdi Lumia 520 de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethan46100

    Beni de bu kadar bekletmişlerdi Lumia 520 de

    peki 1 ay 13 gün oldu bugün tam ne kadar zamanda gelir hocam bu hafta içinde gelirmi sizce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethan46100

    Beni de bu kadar bekletmişlerdi Lumia 520 de

    peki 1 ay 13 gün oldu bugün tam ne kadar zamanda gelir hocam bu hafta içinde gelirmi sizce

    Gelmesi şart sizinde o kadar beklemeniz hata bence hemen tüketici hakem heyetine başvurmalıydınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.