Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
0
Favori
19.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umarım sağı solu çizik, vuruk gelmez noıtebook.. onu da biz yapmadık derler sonra.. Allah sabır versin, ne diyelim...
  • Dostum büyük geçmiş olsun bakalım sonunda ne olacak
    quote:

    Orjinalden alıntı: esarikaya


    Umarım sağı solu çizik, vuruk gelmez noıtebook.. onu da biz yapmadık derler sonra.. Allah sabır versin, ne diyelim...




    Arkadaşlar bir şey soracağım niçin yazdığımız mesajların sonuna veya imzamıza aşağıdaki banneri eklemiyoruz?

    Yapmanız gereken tek şey aşağıdaki yazının başına [simage] yazmak

    https://store.donanimhaber.com/cd/dc/5e/cddc5e4e3aa011ce3d34c31080bed02f.gif[/simage]
    />




  • ben de TEKNOSA mağduruyum. arızalı ürünü iade ettiğimde SADECE yetkili servise kargolamaları bile 7 gün sürmüş. sebep de, yok ofislerini su basmış, yok distribütörün adres ve telefonunu bilmiyorlarmış internetten aramışlar , vs... özürleri kabahatlarından büyük... distribütörün tüm bilgileri zaten ürünlerin içindeki garanti belgesinde mevcut. olmasa bile TEKNOSA gibi holding seviyesinde bir işletmede bunların bilgisinin olmaması bana bir "bakkal dükkanı" seviyesindeki
    ciddiyeti gösterdi. ben de bu konularda çok doluyum ama bir tek teknosa değil , HP laptop servisinde YETKİLİ SERVİS elemanı gözümün önünde ram modüllerini çıplak elle chiplerine dokuna dokuna sökmüştü mesela !!
    aynı adam yine gözümün önünde laptopun tozlanmış olan ekranını masadaki pis bezle silip , bez üzerindeki minicik bir metal kırpıntısıyla çizmişti !! al bir tane daha; Toshiba ya arızalı laptopu gönderdik, bırak arızayı onarmayı laptopu ofislerinde bulmaları 1 ay sürdü !!!! kısacası al birini vur ötekine. herkes hakkını sonuna kadar aramalı ve birbirimizi de bilinçlendirmeliyiz. mağdurlara geçmiş olsun der, peygamber sabrı dilerim.




  • SONUCUNU EN KISA ZAMANDA BİZE DE BİLDİRMENİ İSTİYORUZ ONURALP....
  • Aslında bu zamana kadar hiçbir şikayetim olmadı teknosadan,gerçi altı üstü 2 tane telefon bir tane hafıza kartı aldık..Ama bir sorun cıkmadı...Ama şundan eminim çoğu satış elemanı cahilce konuşmlara devam ediyor.....hemen bir örnek

    ilk defa d.foto makinesi almaya gelen bir çift vardı,hemen elemanın birisi cıktı,işte ne kadar çok piksel o kadar kaliteli fotoğraf demeye başladı...ben de 3.2mp'lik Canon PS IS 1 modelini inceliyordum....adam hemen sony'leri falan göstermeye başladı.işte bu 5mp bu 7mp vsvs... Orada ortaya atlayıp gerçekten sinirli bir şekilde,asıl geçerli olan mp değil,asıl önemli olan sensör boyutları,alınacak fotoğraf makinelerinde mp'lin en sona atılması gerektiğini,sırf lcd'si büyük,ince,şarjlı pili var diye piyasada satılan 700 800yt'lik fotoğraf makinelerinin malesef bu canon ps IS 1'in yanından bile geçemeyeceğini haykırmak istedim ama zaten onlar da fiyat yüzünden vazgeçmişlerdi...

    Bir arkadaş da teknosa gibi yerlerden mal alınmamalı demiş...Mesela ben kütahyada evkur magazasından canon marka d.f makinesi aldım...3 4 ay sonra flası patlamadı...antalyadaydım o ara ve,Cano mümessili erkayalar'a gittim.Garanti belgemin yanımda olmadıgnı söyledim problemi anlattım,hemen aldılar makineyi,3 hafta sonra geri geldi ve hiçbir sorun çıkmadı....belki teknosa'dan alsaydım ve erkayalar olmasaydı antalya'da neler yaşyabileceğimi hayal edemiyorum.....




  • ankarada bilkentcenter, armada ve arcadium teknosalarına düzenli olarak uğrayıp yeni gelen ürünler hakkında bilgi ediniyorum arkadaşlar çok yardımcı oluyorlar. Bu tür ürünleri satan bilgisiz kişiler gibi sorularıma bilmiyorum fln gibi komik cevaplar vermiyolar sorduğum herşeyi cevaplıyorlar bilmiyorlarsa kullanma kitapçığından çözmeye çalışıyorlar ama bu tür şeyler duymak çok tatsız. Yakın zamanda bene bi laptop almayı düşünüyorum ve gördüğüm kadarıyla armada yakınında açılan Teknorama'daki yetkililer bu konuda teknosadakilerden daha bilgili aslında nedenini bilmiyorum ama teknoramadakiler teknosadakilerden daha cana yakın geldiler bana öyleki artık gittiğimde mahalle bakkalına girmiş gibi slm verebiliyorum. Dün teknosa'dan toplmda 600YTL değerinde 3 adet telefon aldım ilgiliyle oturup kullanma klavuzunu okuduk ve istediğim özellikleri karşıladığını saptadık ama ben tabi o kadar para vereceğim için huzursuzdum bunu paylaştığımda 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz herhangibir sebep göstermeden dendi. Bunun üzerine bende aletleri aldım kurdum iade etmemi gerektirecek bir durum yok ama olsaydı ve almasalardı heralde çıldırırdım...




  • hiçbir zaman teknosaya güwenmedim güwenmeyeceğim de

    teknosaya




  • arkadalar fs 2045 aldım albim den
    ram dd2 hdd 60 gb bir baktım bir yığın versiyonu var bilgisayarımın tam anlamıyla özelliklerini gösterecek yani ram in fsb sini bir rogram varmı ? si sft sandra gösteremedide
    birde klavyede harf atlıyor bunun için ne yapabilirim
  • Teknosadan asla bir sey almam

    PAHALI
    BİLGİSİZ VE SAYGISIZ (YANİ EĞİTİMSİZ) ELEMANLAR
    SATIS SONRASI DESTEK 0
  • ben dün boş cd aldım bi problem çıkmadı valla
  • www.sikayetvar.com a baktım en yakın rakibine yüzlerce şikayet fark atmış
    teknosa hakkında 530 şikayet var, ilgisizliğiyle ünlü goldpc bile 100 civarı
    şikayet almış. Bu durumda teknosadan f/s alma kararımı biraz gözden
    geçirmem gerekiyor sanırım..
  • ============ İYİ OKUYUN ÇÜNKÜ BUNLARIN HEPSİ GERÇEK==================

    BU TEKNOSA OLDUKÇA BU FORUMDA MALZEME BİTMEZ.İŞTE SİZE SON HABERLER:
    LAPTOPUM EN SONUNDA TEKNOSAYA ULAŞTI...GÖREVLİ ARKADAŞ BİZ YİNEDE KONTROL EDELİM DEDİ.LAPTOPU AÇTIK VE XP KURULUM CD SİNİ TAKTIK.VE NE GÖRELİM!!!AYNI YERDE AYNI HATAYI VERİYOR YANİ TEKNİK SERVİS HİÇ BİR ŞEY YAPMAMIŞ:YAPTIKLARI TEK ŞEY MALI 3 HAFTA ELLERİNDE TUTUP SONRA BANA AYNEN GERİ POSTALAMAK....ZATEN ANI HATAYI EKRANDA GÖRÜNDE DİYECEK SÖZ BULAMADIM GÜLSEM Mİ AĞLASAM MI...
    VE O ANDA BU LAPTOPLA UĞRAŞMAK İSTEMEDİĞİMİ HELE HELE TEKRAR SERVİSE GÖNDERMEYİ HİÇ DÜŞÜNMEDİĞİMİ SÖYLEDİM...VE NİHAYET GÖREVLİ ARKADAŞ BANA HAK VERDİ EN SONUNDA..VE DEĞİŞTİRME VEYA İADE YAPACAKLARINI SÖYLEDİ... PAZARTESİ GÜNÜNÜ BEKLİYORUM ŞİMDİ...
    [İŞTE SİZE FS SERVİSİNİN CİDDİYETİNİ GÖSTEREN CANLI ÖRNEK..SİZ KARAR VERİN..TÜRKİYEDE BU İNSANALRA TEKNİK SERVİS GÖREVİ VERİYOLAR ..İNSANIN ZAMANINDAN ,PARASINDAN ÇALAN SÖZDE '''SERVİS GÖREVLİLERİ''' ALDIĞINIZ PARALARI HAK ETMİYOSUNUZ VE AYNI ZAMANDA FS NİN ADINI LEKELİYORSUNUZ....size=3]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 16 Ekim 2005, 2:12:00 >




  • yav bu teknosalar nie hep böle ya oraya calısan adamları nasıl seciyolar cok merak ediyorum nerden buluyolar bölelerini.forumda okumustum onceden yok bole kazıkcıymış şöyleymiş böyleymiş diye ama mecbur kaldım gıttım sakaryadaki teknosaya adsl modem almak için bitane sectim kasaya ödiycem sordum splitter cıkıyomu bunun içinden diye adam tabi tabi hersey var bunun içinde merak etme diye gonderdi beni eve gittim bi baktım splitter yok içinde
  • Onuralp 78
    Başına gelenler korku filmini andırıyor. Anneananem olsa buna paranla rezillik derdi.
    Burada FS hiç suçu yok mu? onuda ayrıca düşünmeli bende uzun süre önce FS Loox 600 cep PDA aldım şu an evde yatıyor. Ürünün şuan garanti kapsamı dışında sorunu çok basit . ROM update ederken başıma gelebilecek en kötü şey geldi elektrik kesildi (güzel ülkem) ve ROM uçtu. Başlangıç Rom unu siteye koymadıkları için ROM u tekrar yükleyemedim servisi aradım ve senin yaşadıklarının daha beterini i yaşadım...

    Bir diğer FS macerasını MP3player olarak ilk lanse edilen telefonlardan biri olan SL45 (3-4 yıl önce)yaşadım arıza nedeniyle servise gitti garanti kapsamında geri geldiğinde yanındaki ses seviyesi ayarlama düğmesi yerinde yoktu . 30 güne yakın uğraştım derdimi anlatamadım ...
    Teknosadan alışveriş ederken ve FS alırken 10 düşünüp bir almalı derim.
    Sonucu takip edeceğim.
    Sabır......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetboy -- 16 Ekim 2005, 3:52:05 >




  • sikayet eden arakadas siemens'in servisindekilerden şikayet ediyor,teknosa calısanlarından degıl,yazanları nıyı okursan anlarsın dostum
  • CENGİZSALMANLAR ARKADAŞIM ÖNCEKİ YAZDILARIMI OKURSAN TEKNOSADAN DA BAYAA Bİ ÇEKTİĞİMİ ANLARSIN....SERVİS BELKİ İYİDİR DEDİK AMA O DAHA BETER ÇIKTI...ŞİMDİ AKLIMDA TOSHİBA VAR 1299USD+KDV
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nane-Limon

    www.sikayetvar.com a baktım en yakın rakibine yüzlerce şikayet fark atmış
    teknosa hakkında 530 şikayet var, ilgisizliğiyle ünlü goldpc bile 100 civarı
    şikayet almış. Bu durumda teknosadan f/s alma kararımı biraz gözden
    geçirmem gerekiyor sanırım..


    haklısın ama şunu unutmayalım ki o istatistik ortalama olarak hiç bir şey ifade etmiyor. çünkü orda şikayet ortalaması değil şikayet sayısı var. yani 100 kişiden kaçı şikayet etmiş desek o zaman o firmaların hepsi en altlarda yer alırlar. mesela iş bankası, garanti bankası gibi milyonlarca müşterisi olan firmaları 500-1000 kişinin şikayet etmesi gayet normal. veya mesela o listede bizim mahalle bakkalı yok yani şimdi bizim mahalle bakallı iş bankasından daha kaliteli bir işletme mi?

    tabi teknosa hakkındaki görüşlere ben de katılıyorum




  • teknosada müşteri memnuniyeti sıfırın altında
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.