Şimdi Ara

Teknolojipazar.com Güvenilir midir? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
25.532
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • "Aynı gün kargo" açıklamalı ürünü satın aldıktan sonra sistemden kaldıran, sipariş verdikten sonraki gün arayıp "temin edilemiyor" diyen sitemsi oluşum. Uzak durun...
  • işlemci, anakart ve ekran kartı sipariş etmiştim kışın.

    ekran kartı asus string 1070 idi, ve piyasada bulunmuyordu o zaman. 2600 falandı fiyatı. neyse verdim siparişi, ertesi gün aradılar ekran kartı başka bi müşteriye satılmış diye. hoşuma gitmesede yapacak birşey yoktu, yalandı muhtemelen. neyse sonra parayı gönderdiler hesabıma tekrar. işlemciyle anakartı aldım. 1 tık daha uygun fiyata almıştım piyasaya göre. sıkıntısız kullanıyorum halen. ama kolay kolay tercih etmem birdaha
  • bende cuma günü ram ve anakart sipariş ettim aynı gün kargoya verdiler kargo yapmadan önce aradılar bu anakart ile ram birbirine uygunmu bilgi bulamadık dediler bende bilgim yok dedim siz kargoya verin araştırma yaparım dedim . ambalajı açmadığım sürece direk geri ade alırız dediler bakalım yarın hepsi elime geçecek problem olmaz umarım
  • bakındığım bir monitör burada daha ucuzdu, canlı mh'ne sordum var mı diye, var dedi. sayfayı 5 dk sonra yeniledim ve stok yok yazıyordu. yine canlı mh'ne sordum ne ayak hemen stok bitmiş diye. "10 adet 2dk önce satıldı", yav he he denir anca.
    böyle kendini uyanık sanan firmalardan uzak durun. çek-puan falan kovalayın bilindik yerlerden alın.
  • Uzak durun. Piyasadaki en ucuz fiyatları vermelerinin bir sebebi olsa gerek bir sorun yaşarsanız siparişinizde rezil olursunuz.
    Şikayetvar sitesinde araştırma yapmadan hiçbiryerden alışveriş yapmayın zaten.
  • Aynı gün kargo diye güvenerek k360 klavye aldım ama yine de aynı gün göndermediler. Antalyadan burdura otobüsle gönderin dedim yaparlarsa kral adamlar ama yapmayacaklar biliyorum... ayrıca ürün gelmeden de iade edemiyormuşuz şu işe bakın

    EDİT: Ürünü kargoya vermişler ama takip sistemine yansımamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezimuse -- 29 Eylül 2018; 13:4:17 >
  • Bu firmada dikkat edin görsellerde bazen yanlış ürünler olabiliyor. hepsiburda.com da araştırıp aldığım bi kasa sharkoon v1000 modeli atx olarak gözüküyordu fakat micro atx yazısıda vardı. herikisinide destekliyor ve daha ucuz diye teknolojipazradan bu ürünü aldık.herneyse kuruluma geçtiğimde uyumsuz olduğunu gördüm kasanın atx desteği yoktu. firamaya mail attım değişim istedim. bana kutu ve üründe sıkıntı olup olamdığını sordu. sorun yok diyorum sadece yan kapak jelatinlerini açmış bulunduk ve geldiüinde sağ üst vidasını olmadığını belirttim.bu jeletinleri çok kolay yaparlar bundan da emin olun. çoğu yerde açılmış ürünler orjinalinden farksız paketlenebiliyolar.değişim ve iade konusunda çoğu firma isteksiz. aartı kendileri hata yapınca bunu daha çabuk telefi ediyolar yanlış bi ürün aldıysanız size yardımcı olamk gibi bi niyetleri genelde yok.yanlış aldıysan uyugna aldın 2. el sat der gibi konuşmalarda bulundu.yazışmaları atam siz deşerlendirin bence. attışım mail e gelen cevap

    Ürünün herşeyi sağlam durumda sadedce yan panel in jelatinini çıkardım onun dışında bi sıkıntısı yok geldiğinde urun sağ ustteki vidası yoktu. Ben bigisayarcı olduğum ıcın bırde ustunde yedek vida gördum sorun olmaz dedım herneyse anakartı çıkarttım bı baktımki sığmıyor anakart. Şu an herşeyi içinde sadece pencere ambalajı çıkarıldı onuda çözerler sanırım. Kutu açıldı kuruluma geçerken farkedebildim ama sıkıntı oluşabilceğini düşünerek kutu ve hiçbirşeye zarar vermedim.



    Bilgi: info@teknolojipazar.com
    Konu: RE: değişim

    Cüneyt Bey, merhaba.

    Ürün durumu hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Ürünün kutusu açık mı? Orijinal kutusu sağlam durumda mı acaba?

    2. mail
    Belirttiğiniz duruma göre, söz konusu ürün için doğrudan iade değişim işlemi gerçekleştirilemeyeceğini bilmenizi isteriz.
    Sayfamızda ve üretici sayfasında ürün özellikleri açıkça belirtilmektedir. Halihazırda sıfır olarak satamayacağımız ve markadan destek alamayacağımız ürünü, iade almamız durumunda ikinci kez taşıma sırasında mutlaka zarar görecektir. Bu sebeple tarafınıza kullanım/zarar bedeli fatura edilecektir.

    yazdıkalrı bundan ibaret




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feris

    Bu firmada dikkat edin görsellerde bazen yanlış ürünler olabiliyor. hepsiburda.com da araştırıp aldığım bi kasa sharkoon v1000 modeli atx olarak gözüküyordu fakat micro atx yazısıda vardı. herikisinide destekliyor ve daha ucuz diye teknolojipazradan bu ürünü aldık.herneyse kuruluma geçtiğimde uyumsuz olduğunu gördüm kasanın atx desteği yoktu. firamaya mail attım değişim istedim. bana kutu ve üründe sıkıntı olup olamdığını sordu. sorun yok diyorum sadece yan kapak jelatinlerini açmış bulunduk ve geldiüinde sağ üst vidasını olmadığını belirttim.bu jeletinleri çok kolay yaparlar bundan da emin olun. çoğu yerde açılmış ürünler orjinalinden farksız paketlenebiliyolar.değişim ve iade konusunda çoğu firma isteksiz. aartı kendileri hata yapınca bunu daha çabuk telefi ediyolar yanlış bi ürün aldıysanız size yardımcı olamk gibi bi niyetleri genelde yok.yanlış aldıysan uyugna aldın 2. el sat der gibi konuşmalarda bulundu.yazışmaları atam siz deşerlendirin bence. attışım mail e gelen cevap

    Ürünün herşeyi sağlam durumda sadedce yan panel in jelatinini çıkardım onun dışında bi sıkıntısı yok geldiğinde urun sağ ustteki vidası yoktu. Ben bigisayarcı olduğum ıcın bırde ustunde yedek vida gördum sorun olmaz dedım herneyse anakartı çıkarttım bı baktımki sığmıyor anakart. Şu an herşeyi içinde sadece pencere ambalajı çıkarıldı onuda çözerler sanırım. Kutu açıldı kuruluma geçerken farkedebildim ama sıkıntı oluşabilceğini düşünerek kutu ve hiçbirşeye zarar vermedim.



    Bilgi: info@teknolojipazar.com
    Konu: RE: değişim

    Cüneyt Bey, merhaba.

    Ürün durumu hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Ürünün kutusu açık mı? Orijinal kutusu sağlam durumda mı acaba?

    2. mail
    Belirttiğiniz duruma göre, söz konusu ürün için doğrudan iade değişim işlemi gerçekleştirilemeyeceğini bilmenizi isteriz.
    Sayfamızda ve üretici sayfasında ürün özellikleri açıkça belirtilmektedir. Halihazırda sıfır olarak satamayacağımız ve markadan destek alamayacağımız ürünü, iade almamız durumunda ikinci kez taşıma sırasında mutlaka zarar görecektir. Bu sebeple tarafınıza kullanım/zarar bedeli fatura edilecektir.

    yazdıkalrı bundan ibaret


    Ver thh ye.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • az once 7300 tl lik bir monitor almak istedim.kosulsuz geri iade haklarımı sordum.egerki urunde teknik bir arıza yoksa iade edemiyorsunuz dedi.aynı urun icin baska firmalar tabiki iade edebilirsiniz dediler.ayrıca devletin verdigi kanunları soyledim 14 gun kosulsuz iade hakkım var nasıl iade almiyorsunuz diye.soyliyecek bir cevabı bile yoktu.kem kum dedi.daha sozu bitmeden vaktinizi aldım iyi günler dedim oda iyi gunler dedi kapattım.
  • Tamamen şans ve risk buradan alışveriş etmek. Bir kaç sipariş verdim siparişler hep başka firmalardan geldi. beğenmediğimi iade etmek istedim kutusu açılırsa iade alamayız dediler. şaka gibi. kesinlikle internet alışveriş şartlarına uymayan bir firma uzak durun az daha verin güvenilir sitelerden alın. ben thk ya başvuracağım.
  • arkadaşlar selam, güvenilirlik konusu önemli internet alışverişinde her ne kadar tüketiciyi koruyan kanunlar olsa da uygulama ve denetim konusunda eksikliklerden dolayı mağduriyetler yaşanabiliyor. Burada teknolojipazar sitesi güvenli midir diye araştırırken bu siteye denk geldim. Bu arada ben de bir firma bilgisi vermek istiyorum. elimin uzandığı her platforma da bilgi vereceğim bu konuda sizlere de faydası olması açısından. DOğuş akademik yayıncılık isminde bir firma var. Şu aralar son siteleri macbookmarketi.com. Ama bildiğim kadarıyla başka siteleri de var. Ne olursa olsun bu firmanın sitelerinden alışveriş yapmayın. Bu adamlar dolandırıcı hep aynı yöntemler insanları dolandırıyorlar. İstediğiniz ürün yerine farklı bir ürün (ya kırık dökük başka bir model veya 10da biri ederi olan başka bir ürün vb.) gönderiyorlar. Fatura yok kayıt yok, ürünlerinin garantili ve kampanyada olduğu bilgisini vererek sizi güvendiriyorlar. Ve kesinlikle kredi kartı ile işlem yaptırmıyorlar. sadece havale ve eft ile ödeme yaptırıyorlar. Mümkün olduğundan kayıt delil bırakmadıklarını düşünüyorlar ama yanlıyorlar tabi. Her zamanki gibi kendini kurnaz zanneden bir grup aklıevvelin nitelikli dolandırıcılık yapmasında ibaret ve bugüne kadar kimse takip edip canlarına okumadığı için de insanları enayi yerine koymaya devam ediyorlar.İlginç olan haklarında savcılıktan suç duyurusu da yapılmış ve hala uzun süredir faaliyetlerine devam edebiliyorlar. Bu kez yanlış adama denk geldiklerini öğrenecekler. Umarım bu vesileyle diğer mağdurlara da bir faydamız olabilir. Henüz bunlar tarafından dolandırılmamış olanlarınız varsa lütfen dikkatli olun doğuş akademik yayıncılık ltd. şti firmasına karşı. sikayetvar.com sitesinde bir çok kaydını bulabilirsiniz.
    Ne diyelim Allah iyilerle karşılaştırsın herkese sağlıklı güzel günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feris

    Bu firmada dikkat edin görsellerde bazen yanlış ürünler olabiliyor. hepsiburda.com da araştırıp aldığım bi kasa sharkoon v1000 modeli atx olarak gözüküyordu fakat micro atx yazısıda vardı. herikisinide destekliyor ve daha ucuz diye teknolojipazradan bu ürünü aldık.herneyse kuruluma geçtiğimde uyumsuz olduğunu gördüm kasanın atx desteği yoktu. firamaya mail attım değişim istedim. bana kutu ve üründe sıkıntı olup olamdığını sordu. sorun yok diyorum sadece yan kapak jelatinlerini açmış bulunduk ve geldiüinde sağ üst vidasını olmadığını belirttim.bu jeletinleri çok kolay yaparlar bundan da emin olun. çoğu yerde açılmış ürünler orjinalinden farksız paketlenebiliyolar.değişim ve iade konusunda çoğu firma isteksiz. aartı kendileri hata yapınca bunu daha çabuk telefi ediyolar yanlış bi ürün aldıysanız size yardımcı olamk gibi bi niyetleri genelde yok.yanlış aldıysan uyugna aldın 2. el sat der gibi konuşmalarda bulundu.yazışmaları atam siz deşerlendirin bence. attışım mail e gelen cevap

    Ürünün herşeyi sağlam durumda sadedce yan panel in jelatinini çıkardım onun dışında bi sıkıntısı yok geldiğinde urun sağ ustteki vidası yoktu. Ben bigisayarcı olduğum ıcın bırde ustunde yedek vida gördum sorun olmaz dedım herneyse anakartı çıkarttım bı baktımki sığmıyor anakart. Şu an herşeyi içinde sadece pencere ambalajı çıkarıldı onuda çözerler sanırım. Kutu açıldı kuruluma geçerken farkedebildim ama sıkıntı oluşabilceğini düşünerek kutu ve hiçbirşeye zarar vermedim.



    Bilgi: info@teknolojipazar.com
    Konu: RE: değişim

    Cüneyt Bey, merhaba.

    Ürün durumu hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Ürünün kutusu açık mı? Orijinal kutusu sağlam durumda mı acaba?

    2. mail
    Belirttiğiniz duruma göre, söz konusu ürün için doğrudan iade değişim işlemi gerçekleştirilemeyeceğini bilmenizi isteriz.
    Sayfamızda ve üretici sayfasında ürün özellikleri açıkça belirtilmektedir. Halihazırda sıfır olarak satamayacağımız ve markadan destek alamayacağımız ürünü, iade almamız durumunda ikinci kez taşıma sırasında mutlaka zarar görecektir. Bu sebeple tarafınıza kullanım/zarar bedeli fatura edilecektir.

    yazdıkalrı bundan ibaret
    sonuç nedir hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeyesCC3

    bende cuma günü ram ve anakart sipariş ettim aynı gün kargoya verdiler kargo yapmadan önce aradılar bu anakart ile ram birbirine uygunmu bilgi bulamadık dediler bende bilgim yok dedim siz kargoya verin araştırma yaparım dedim . ambalajı açmadığım sürece direk geri ade alırız dediler bakalım yarın hepsi elime geçecek problem olmaz umarım
    sorun çıktı mı hocam
  • Benim siparişte problem çıkmadı ramler herkes çalıştırır dedi ama güvenemedim paketi açmadan geri gönderdim para iadesin de falan sorun çıkmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ürünü iade ettim.özellikle şiayetimvar.com dan şikayet ettiğinizde hızlı sonuç alınabiliyor. daha önce cevap yazamadım kusura bakmayın. uzun süredir dh ya giriş yapmıyorum. bu donanımsal malzemelere fazla jelatin ve benzeri maddeleri yapıştırmaları sıkıntı yaratıyor. bunu bence iade edilmesini önleme amaçlı yapıyolar. jelatini açılmış kutusu yırtılmış gibi çoğu konu saçma bence. genede kullanıcıları kutuyu açmadan önce ön bilgilendirmeleri gerekir kutunun üstüne iade koşulları yazılamsı gibi. iade koşulları yazılsa bile kullanıcının aldığı ürün hatalıysa bunu 2. el olarak satması gerekeceğnden firmanın iade alması bence şart. zaten benden bi miktar hata alıomdan dolayı oluşan zarar için para istediler bende verdim.

    genede ürünlerin üstüne çok fazla jelatin ve benzeri şeyleri çok yapıştırmaları gereksiz ve iadeyi önleyici bi unsur gibi kullanmaları yanlış.




  • 35 tl zarar için ödedik bu yan cam jelatini için bilginize.
  • güven konusunda problem yaşayan arkadaşlar ben yaşamadım bilginiz olsun.

    bu laptopu almak için iletişime geçtim yardımcı oldular. Hatta havale ödemesinde uygulanan indirim kampanyasından haberim yoktu onu belirttiler ben de havale ile satın alarak bir tık da olsa ucuza denk getirdim. Çarşamba günü verdiğim siparişi bugün elime ulaştırdılar.

    Ödeme, destek, kargo konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım. Eskiye göre daha kurumsal ve profesyonel idare ediliyor sanırım.
  • Sadece burası değil bir çokyerde okuduğum özellikle stok sorunu şikayetleri üzerine canlı desteğe bağlanıp son derece kibar bir şekil de , hakların da çok stok sorunu ile ilgili şikayet olduğunu ve alacağım üründen kaç adet ellerin de bulunduğunu sordum. Sadece bunu yazmamla birlikte son derece üslupsuz kaba resmen beni döveceklermiş gibi bir tarzla konuşarak; O şikayetleri yapan kişilerin ürünleri beğenmemezlik yapıp geri göndermeye çalışan kişiler gibi laflar kullanarak bir sürü şey yazdılar. Tamam dedim şu ürünün stogu kaç dedim önce yeteri kadar var yazdı sonra 200 tanr var dedi resmen dalga geçmelere geçtiler yani chat ekranı karşısında tahminimce 11-12 yaşlarında bir bebe oturtmuşlar. İnanmayacaksınız ama ürün de 30 dk içinde stok yok yazdı. Bunlarla alışveriş yapmayın çok üzülürüsnüz daha alışveriş yapmadan gördüğüm muameleye bile şok oldum isteyen buyrun denesin. İnanmayan da varsa tüm resimleri aldım. Gerçi bu kadar olumsuz yorumlardan sonra burada kanıt isteyecek sadece onlardan biri çıkar. Bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alışveriş yaparken dikkatli olun. 1 hafta önce ödemesini yapıp şehir dışında olduğum için pazartesi yerine cuma günü kargolamalarını istediğim ürünü fiyatı değiştiği gerekçesiyle cuma günü kargolamayıp fiyat farkı istediler. Yani sitede yazan fiyatlara inanmayın. Alıp ödeme yaptıktan sonra fiyatı değişti biraz daha ödeme yapın diye dilenebilecek bir firma. Ücret iadesi yapalım dediklerinde de haftaiçinde yaparız dediler. Paranızı da rehin almaktan çekinmiyorlar. Gün içinde yapmaları için ısrarcı oldum ama henüz gelen bir ödeme yok. Kesinlikle uzak durulması gerek.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.