Şimdi Ara

Teknik Servisten 10 Gün İçinde Gelmeyen Ürün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar garanti kapsamında servise gönderilen ürünler 10 iş günü içerisinde müşteriye geri gönderilmediği durumda kullanıcıya muadili bir ürün sağlanmak zorunda. Daha önceden bu kapsamda bir tecrübe yaşayan oldu mu acaba? 15 gün içerisinde tamir edilediğinde yeni ürün vermeleri alıştığımız bir durum ama birçok kişi bahsettiğim şeyden habersiz.

    Servise gönderdiğim Artes tabletimin takibini yapıp tecrübelerimi paylaşacağım. Yetkili arkadaş da bu konuda neler yapıldığını söylerse faydalı bir konu olabilir.

    Güncelleme: Dün 9 iş gününü tamamlamış olup her aradığımda servis sırası beklediği bildirilen tabletim için tekrar aradım. 10 iş gününü tamamlaması durumunda bana muadili bir ürün gönderilecek mi diye sorduğumda teknik servisten beni başka bir şahsa yönlendirdiler. Bu şahıs cumartesi günlerinin iş gününe dahil olmadığını iddia etti yönetmelikte geçtiği şekliyle dahil olduğunu söyledim. Bunun üzerine biraz kıvırıp zaten 10 iş gününüz sizin söylediğiniz şekliyle de dolmamış oluyor dedi evet yarın bitiyor diye karşılık verdim; zaten bu haftaiçinde tamir edilip size yollanacaktır dedi.

    Bu sabah kalkıp arıza durumunu kontrol ettiğimde tamir edilmiş olarak gördüm. :) İşleri hızlandırmak için yapılabilecek en iyi şey olduğunu öğrenmiş oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sudo -- 15 Temmuz 2014; 10:22:58 >



    _____________________________
    rm -rf /




  • Benimde merak ettiğim bir konu,takipteyim.
    _____________________________
  • Türkiye'deki sahte teknik servislerin sadece ismi teknik servis.Yani sahte bile değiller.Sokak aralarındaki küçük bilgisayar işletmelerinden farkları yok,hatta korkarım ki onlardan daha kötüler.Ve ne yazık ki son kullanıcı kendi kendisine daha iyi teknik servis hizmeti veriyor.Vermek zorunda kalıyor.Sadece ürünler arızalanırsa onarılmasını ya da yenisinin verilmesini veya para iadesinin sorunsuz gerçekleşmesi için dua edin yeter.Hatta onda bile tarla bağışlar havasındalar. Kendi cebinden birşey bağışlıyor sanki gerizekalı yaratıklar.Bütün yabancı ülkelerde son kullanıcı yasalarla müthiş korunuyor.Yani sahte anayasanın sahte kanunlarının sahte korumasındasınız.Biliyor geçinen sahte insanların sahte bilgisayarcıların sahte teknik yardımını da eklediğiniz zaman,yukarda da belirttiğim gibi arızalı ürününüzün onarılması ya da yenisinin verilmesi büyük bir nimet.
    _____________________________
    Gigabyte x670e Aorus Master-7950x3d-Corsair H150i Elite Capellix-4x16Gb Corsair Dominator Platinum Ddr5 6000C36-Gigabyte 3080Ti Gaming Oc- Corsair Ax1600i-Nxzt H710i-Corsair K100-Asus Rog Gladius III-Philips 32M1N5800A




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.