Şimdi Ara

Tekirdağ/Çorlu Tren Kazası | 29 Ölü, 124 Yaralı (Cinayeti!) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
572
Cevap
1
Favori
9.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
235 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İhmal olup olmadığı tartışılır ama bu devlet düşmanlığını anlamak mümkün değil

    Vatandaş kapısının önüne yağan yağmurla kaza yapılan bölgeyi karşılaştırıyor

    Bilerek mi yapıyorlar ,düşünmeden mi yapıyorlar anlamıyorum

    Hemen ak trol diye yaftayi yapistirin

    Bir kere objektif olmadığınız yağmur yagmadi bugün demenizden belli

    O bölge sadece sizin gördüğünüz yerden ibaret

    Açıklamalarda forumda kileri dadmin etmeye yönelik

    Allah rahmet eylesin

    İns sorunun kaynağı tez zamanda giderilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OggyOgg

    https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=1BYI_Bjap3ZNwZJcts5OFLK4EAXE&ll=41.47230967067386%2C27.660650000000032&z=8
    hocam daha hızlı tren trakya da faaliyete girmedi malesef.
  • yazık ya gerçekten üzücü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: btk06

    Bu mesaj silindi.
    sizz yalaklar ülkede olan her ihmali fıtrat diye unuttuğunuz için hesabınız ağır olacak. reisi yalamak için nerdeyse kıyamet kopsa Allah a kızacaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Balçık arazide hiç araba sürdüğünüzü zannetmiyorum. Çamurda araçlar kayar, saplanır, zor ilerler.

    Sen ne saçmalıyorsun? Kazanın olduğu yerde tarla yolu bile Yok.ekili araziler, dere yatakları falan var. buraya Ambulansla değil ancak traktörle girersin. Onunla bile zorgirersin. Bunun nedeni de arazinin engebeli olması değil yol yapılırken imalat hatası yapılması. Aç bak TL'de canlı yayın var düm düz arazi. Milleti yanıltma burda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen ihmal üzerine gerçekleşmiş bir kaza. Ölenlere Allahtan rahmet, yaralılara da acil şifalar dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edepliadam

    Bu mesaj silindi.
    Ana konu burada;


    https://forum.donanimhaber.com/anakonu-buyuk-facia-tekirdag-corlu-tren-kazasi-10-olu-73-yarali-askeri-helikopter-olay-yerinde--133745844


    boşver burayı sen buraya gel yaz, boşver onları







  • Yayın yasağı geldi . Allah rahmet eylesin bir gün de güzel haberler duyalım ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bencede yağışla ilgisi yok.
    aylardır marmara ereğlisindeyim bayramda yağan yağmur çok daha fazlaydı.
    eğer yağıştan olsa o zaman olmalıydı.

    zamanla toprağın aşınmış olması mümkün.
    fakat devletin bu hattı denetleyip bunu tespit etmesi gerekirdi.
    dolayısıyla ihmal olduğunu düşünüyorum
    fakat cinayet lafı ağır olmuş.
  • Ölenlere rahmet yaralıları acil şifalar diliyorum.tayland'dan gelen haberlere sevinirken bu olay bizi hüzne boğdu.ama her zaman olduğu gibi yine olayın sorumlularını koruyanlar gelmiş burada hükümetin avukatlığını yapıyor.

    twitterda şöyle bir tweet ve tweete atılan inanılmaz bir yorum gördüm.

    Tekirdağ/Çorlu Tren Kazası | 29 Ölü, 124 Yaralı (Cinayeti!)

    suçluları korudukça böyle kazalar! maalesef kaçınılmaz.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    işin aslı şu. Önceki günlerde yağan yağmur ile gevşeyen toprak trenin kafa kısmı denilen vagon çeken baş tarafın geçişi ile kayıyor arkadan gelen vagonlar askıda kalan raydan çıkıp devriliyor.

    Şimdi sorulacak sorular var.

    TCDD yollarının her yağmurdan sonra rayları kontrol eden bir ekibi yok mu?
    Eğer kontrol yapılmışsa toprağın gevşek olduğu nasıl fark edilmiyor mu?
    Eğer edildi ise neden köprü yanına perde duvar ile güçlendirme yapılmıyor?
    Eğer fark edilmiş ve müdahale edilmemiş ise suçlusu kim?


    Trakya hattında bu şekilde çok ufak çaplı su köprüsü var. Kimisi tamamı demir kimisi çok eski taş bunlara revize yapılmadan nasıl trakya hattına hızlı tren gelecek düşündürücü.
  • cnn Türk de kazaya sebep olan köprüyü gösterdi, serçe parmağım kalınlığın da demirlerle yapılmış görüntüsü vardı, dökülen betonun kum gibi dağılması da nasıl açıklanır bilemiyorum. Olay tamamen bu köprünün Trenin ağırlığına dayanamaması ile alakalı gibi görünüyor.
  • Ölenlere Allah tan rahmet diliyorum. Özellikle Trakya bölgenisin yatırımlardan az pay aldığını biliyoruz. Sadece ulaşım değil örneğin okullardan örnek vereyim Trakya bölgesinde okullar yatırımda hep en sonda İstanbul büyükşehir Trakya da bulunan okullara hizmet vermekte her zaman geridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pprodigyy

    Memlekette facia olsun diye bekleyen şeref yoksunu bir topluluk var.Tabii ki bu forumda da bol bol mevcut.
    Allah Allah neden se bana 15 Temmuzdan sonra ohal çıkarıp ardından seçim yapıp başkan olup khk lar ile ülkeyi tamamen kendine bağlayan ve aa nın programında projedir diyenleri hatırlattı.
  • secrecy kullanıcısına yanıt
    Yayin yasagi geldiyse suclu be!li olmustur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    goruntulere gore tren lokomotifi Siemens/Hyundai/Tulomsas yapimi. Maksimum hizi 120-140 km, dogal olarak benim icin hizli trendir bu, dunyanin genelinde de oyledir.

    Yuksek hizli tren saatte 250kmh yapan trene denir. Sonuc olarak hizlandirilmis olmsa da bir hizli tren kazasi var ortada.

    Sorunun nerede oldugu anlasilir, ya da anlasilmaz. Hattin hizli tren hatti olarak gozukmesi sebebiyle ilk mesajim gecerliligi koruyor, toprak kaymasi, deprem gibi afetler turkiye'ye veya japonya'ya ozel durumlar degil, bu isler icin gelistirilmis on uyari sistemleri, lazerle verifikasyon veya raylara cekilmis mini GPS gibi sistemler de mevcut, kullaniliyor.

    Velev ki dogal afet olsun, onlenemez degildi buna emin olmasi lazim herkesin.

    Ek olarak trenin agirligindan falan baslayip, sallayanlar olmus. TCDD aldigi paralarin hakkini veriyorsa her vagonda, ve loko'da bagimsiz frenlerin olmasi gerekirdi. Saatte 350km yapan shinkansenler 5km'de duruyorsa, shinkansen'den daha agir ama 3 kati daha yavas giden bir tren 5km'de mi durur bunu sormak lazim.

    Komik olmayin, kendinizi guldurmeyin, tek matematik bilen siz degilsiniz.
    He her vagonda zaten hava freni var, her dingilde fren var. Siz treni oyuncak sanıyorsunuz ama bizde fren demek tren demek. Oyun oynamıyoruz burada. Her tren yola çıkmadan önce ve belirli durumlarda fren denemesi yapmak zorundadır. Yolcu trenleri frene 3-5 saniyede geçer. Hava frensiz vagon yok. Ama sorun şu ki tren araba değil 30 metrede dursun. 300-400 metrede ancak durur yolcu treni. Eğer tren istediği yerde durabilen bir alet olsaydı onca hemzemin geçit kazası olmazdı, İş makinesine vuran trenin makinisti ölüme gitmezdi bile bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Balçık arazide hiç araba sürdüğünüzü zannetmiyorum. Çamurda araçlar kayar, saplanır, zor ilerler.

    Sen ne saçmalıyorsun? Kazanın olduğu yerde tarla yolu bile Yok.ekili araziler, dere yatakları falan var. buraya Ambulansla değil ancak traktörle girersin. Onunla bile zorgirersin. Bunun nedeni de arazinin engebeli olması değil yol yapılırken imalat hatası yapılması. Aç bak TL'de canlı yayın var düm düz arazi. Milleti yanıltma burda

    Alıntıları Göster
    Arazi ile yol yapımı ne alaka?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • chp le ne alakası var eli yüzü düzgün trakya insanı öldü ne güzel afganlar suriyeliler sayı olarak önümüze geçti diye sevinmişsinidir malum partili blok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edirneli86

    işin aslı şu. Önceki günlerde yağan yağmur ile gevşeyen toprak trenin kafa kısmı denilen vagon çeken baş tarafın geçişi ile kayıyor arkadan gelen vagonlar askıda kalan raydan çıkıp devriliyor.

    Şimdi sorulacak sorular var.

    TCDD yollarının her yağmurdan sonra rayları kontrol eden bir ekibi yok mu?
    Eğer kontrol yapılmışsa toprağın gevşek olduğu nasıl fark edilmiyor mu?
    Eğer edildi ise neden köprü yanına perde duvar ile güçlendirme yapılmıyor?
    Eğer fark edilmiş ve müdahale edilmemiş ise suçlusu kim?


    Trakya hattında bu şekilde çok ufak çaplı su köprüsü var. Kimisi tamamı demir kimisi çok eski taş bunlara revize yapılmadan nasıl trakya hattına hızlı tren gelecek düşündürücü.
    Hızlı tren zaten bu yolda çalışmayacak. Yolu tamamen ayrı ve izole olacak. Dağ başında kimsenin olmadığı bir yere yağmış bir yağmurdan kimin nasıl haberi olsun. O trenden önce de oradan tren geçti. Anormal bir durum olsa o tren makinisti zaten rapor eder. Ayrıca yol bekçileri var yolu her gün yürüyerek kontrol eden. Dediğim gibi sürekli kontrol edilen, bozukluk olduğunda hemen iş makinesi ile düzeltilen bir yoldu orası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tren rayları yenilenmiş edirne halkalı hattının neden yenilenmiş bilmeyenler için yazayım hızlı tren başlayacağı için eğer o hızlı tren bugün oradan geçmiş olsaydı.... düşüncesi bile korkunç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gazef -- 8 Temmuz 2018; 21:55:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.