Şimdi Ara

Team Fortress 2 Trailer Çevirileri! (Tamamlandı)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
Cevap
Favori
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

Öncelikle: Team Fortress 2'nin classlar üzerine olan trailerlarını izlemediyseniz izlemenizi şiddetle öneririm:

http://www.teamfortress.com/movies.php

Arkadaşlar bu trailerlardaki dialogları anlamayan ve meraktan yanıp tutuşan, veyahut ne dediğini hiç anlamayan arkadaşlar için yazıların İngilizce ve Türkçe metinlerini buraya koyacağım. Ayrıca eğer yanlışım olursa sizlerden tashih yardımlarınızı bekliyorum.

Meet the Scout

[Title Card shows up and the Scout coming as if he's in an interview]
    -Umm.. I don't even know where to start with you. I mean, do you even know who're you talking to?
    [Pokes the heavy's head with his bat while heavy eating his sandwich]
    -Yo, what's up?
    [Back to the title card]
    -Do you have any idea, any idea who I am?
    [Screams and fights with the heavy]
    -Basically, kind of a big deal.
    [Scream and fight continues]
    [On title card, Scout looking his muscle]
    -Oh man, that's beautiful!
    [Scream&fight]
    [To the camera]-You're listening? Okay. Grass grows, birds fly, sun shines, and brother, I hurt people.
    [Hits to the heavy in the nuts with his bat]
    -I'm a force of nature!
    [hit him again in the forehead]
    -If you were from where I was from, you'd be f*cking gay!
    [hits the final strike]
    -Whoooo!
    [Scout sitting on heavy's knocked out body and eating his sandwich]

Scout ile Tanışın

[Scout'un kartı ekrana gelir ve Scout sanki röportaj veriyormuş gibi çıkar]
    -Eee.. Nasıl başlasam bilemiyorum. Yani, karşınızda kim var biliyor musunuz?
    [Heavy sandeviç yerken kafasını sopayla dürtüyor]
    -Pişt, naber lan?
    [Scout'un kartına geri gelir ekran]
    -Benim kim olduğum hakkında ufacık da olsa bir bilginiz var mı?
    [Heavy ile bağırarak kavgaya başlarlar]
    -Özetlersek, önemli birisiyimdir.
    [Bağırma ve kavga devam eder]
    [Scout'un kartı ekranda, Scout kaslarına bakıyor]
    -Uff, şunlara bak!
    [Bağırma&kavga]
    [Kameraya karşı konuşuyor]-Kayıtta mı? Tamam. Çimen yeşerir, kuşlar uçar, güneş ışıldar, ve kardeş, ben insanların canını yakarım.
    [Heavy'nin kasıklarına sopayla vurur]
    -Ben doğanın bir gücüyüm!
    [Bir tane de alnına vurur]
    -Eğer benim doğduğum yerde doğmuş olsaydın, eşcinsel olup çıkardın!
    [Son darbeyi de vurur]
    [Scout kartında ekran]-Vuuuuu!
    [Scout heavy'nin baygın vücudunun üstünde oturup sandeviçini yiyor]

Meet the Soldier

[Soldier is talking to a line of people wearing helmets]-"If fighting is sure to result in victory, then you must fight!" Sun Tzu said that, and I'd say he knows a little bit more about fighting than you do, pal, because he invented it, and then he perfected it so that no livigin man could best him in the ring of honor.
    -Then he used his fight money to buy two of every animal on earth. And then he herded them onto a boat, and then he beat the crap out of every single one.
    -And from that day forward any time a bunch of animals are together in one place it's called a zoo!
    [Camera angle changes to reveal the 'people' he is talking to are all the heads of his decapitated victims, lined up on a fence. One of the heads falls onto the ground]
    [to the fallen head]-Unless it's a farm.

(Kaynak: imdb)

Soldier ile Tanışın

[Soldier bir sıra miğfer takan kişilerle konuşuyor]-"Eğer savaşmak kesinlike zafere ulaştırıyorsa, o zaman savaşmalısın!" Bunu Sun Tzu söyledi, ve şunu söyleyebilirim ki o savaşmayı senden birazcık daha iyi biliyor, dostum, çünki savaşmayı icat etti, sonra kullandı ki yaşayan hiçkimse onu alt edemesin.
    -Sonra savaş geliriyle dünyadaki bütün hayvanlardan iki tane aldı. Sonra onları bir kayığa koydu, sonra da hepsini teker teker eşşek sudan gelinceye kadar dövdü.
    -Ve o günden sonra ne zaman bir grup hayvan bir yerde toplansa oraya hayvanat bahçesi denildi!
    [Kamera açısı değişti ve bir sıra miğfer takan "kişiler"in, kafasını koparıp çitin üstüne dizdiği düşmanları olduğu görüldü. Kafalardan bir tanesi yere düşer]
    [düşen kafaya hitaben]-Tabi eğer orası bir çiftlik değilse.

Meet the Pyro

Trailer henüz yapılmadı.

Meet the Demoman

["Meet the Demoman" text appears"]
    [Opening fanfare of "Drunken Pipe Bomb" plays as the demoman narrowly escapes a massive explosion while jumping from a drop-down corridor in Gravelpit]
    [Freeze frame]
    Demoman: "What makes me a good demoman?"
    [Cut to Demoman, sitting in a room full of explosives]
    Demoman: "If I were a bad demoman, I wouldn't be sittin' here, discussin' it with you now would I?"
    ["Drunken Pipe Bomb" resumes playing]
    [Demoman charges into battle along with Team RED while dodging a cascade of rockets]
    Demoman: "Let's do it!"
    Demoman: "Not one of ya's gonna' survive this."
    [Cut back to the Demoman's room]
    Demoman: "One crossed wire, one wayward pinch of potassium chlorate, one errant twitch...and kablooie!"
    [The Demoman bounces a grenade off a wall and Gibs a pursuing Pyro]
    [Cut to scene of the Demoman chugging from his bottle of scrumpy]
    [A level 2 Sentry gun upgrades to level 3]
    [Cut to scene of the Demoman continuing to chug from his bottle of scrumpy]
    [Sentry gun fires rockets at the Demoman]
    [Cut to a close up of the Demoman's face, still chugging from his bottle of scrumpy]
    [The Demoman dodges the rockets as a nearby Scout is gunned down by the Sentry. The Demoman then fires two grenades, destroying the Sentry gun]
    [The Demoman slams the now empty bottle down on the table, breathing heavily]
    [Camera blurs]
    Demoman: "I got a manky eye. I'm a black, Scottish cyclops. They've got more [censored] ...than they've got the likes of me."
    [The Demoman starts to drink from the empty bottle, then notices the camera and becomes lucid again]
    Demoman: "So...."
    [The ending segment of "Drunken Pipe Bomb" start to play]
    Demoman: "....T'all you fine dandies so proud, so cock-sure."
    [The Demoman runs out to the final capture point in Gravelpit and is shocked to see a group of BLU team members charging towards him with smug expressions on their faces. A devious look comes over the Demoman's face and he runs with BLU in hot pursuit]
    Demoman: "Prancin' aboot with your heads full of eyeballs! Come and get me I say! [The Demoman covers a door frame in sticky bombs] I'll be waiting on ya with a whiff of the 'ol brimstone. I'm a grim bloody fable....with an unhappy bloody end!"
    [The Heavy notices the sticky bombs around the door frame, and his expression changes from smugness to one of shock. The Demoman throws a mock salute and activates the sticky bombs, gibbing all his pursuers]
    [The Demoman walks up to (presumably) a decapitated head, laughing merrily as body parts and blood rain down around him.]
    Demoman: "Oh, they're going to have to glue you back together....in hell!"

(Kaynak: tf2wiki)

Demoman ile Tanışın

["Demoman ile Tanışın" yazısı gelir]
    [Demoman Gravelpit'teki yüksek koridorda patlamalardan kaçar]
    [Ekran donar]
    -Beni iyi bir demoman yapan şey ne midir?!
    [Demoman'e döner, patlayıcılarla dolu bir odada oturmaktadır]
    -Eğer kötü bir demoman olsaydım, bunu senle oturup tartışmazdım, değil mi?
    [Demoman kırmızı takımla savaşa dalar, bir seri roketlerden kaçar]
    -Haydi yapalım şu işi!
    -Hiçbiriniz bundan sağ çıkamayacaksınız.
    [Demoman'ın odasına geri döner]
    -Bir çapraz tel, bir potasyum klorat, bir maceraperest de tutup çekti mi... kablooie!
    [Demoman bombayı duvardan sektirip onu kovalayan pyro'nun üstünde patlatır]
    [Demoman'in odasında, şişeyi kafaya dikiyor]
    [Bir sentry level 2'den 3'e upgrade olur]
    [Demoman'in odasında, şişeyi dikmeye devam ediyor]
    [Sentry'nin füzeleri demoman'e doğru geliyor]
    [Demoman'in odasında, kamera biraz daha yakın, hala dikiyor şişeyi]
    [Demoman füzelerden savrulur fakat yanındaki takım arkadaşı scout öldür. Sonra demoman iki tane bomba fırlatır ve sentry'yi patlatır]
    [Demoman boş şişeyi masaya vurur, derin nefes alarak]
    [Kamera blurlaşır]
    -Sol gözüm görmüyor. Ben zenci, İskoçyalı bir kiklopum. Onların daha fazla [sansür] ...beni beğeneceklerine...
    [Demoman tam şişeden içecekken vazgeçip konuşmaya başlar]
    -Evet...
    [Demoman'in dövüşü devam ediyor]
    -...siz züppeler kendinizden gurur duyup emin olana kadar...
    [Demoman son capture point'te koşar ve mavi takım'ı görür ve ona hücuma başlarlar. Demoman de sırıtır ve mavi takımı peşinden koşturur]
    -Göz dolu kafalarınızla kasıla kasıla yürürken! Gelin bulun beni diyorum size![Demoman geçidin etrafını sticky bombla kaplar] Sizi kükürt kokusu içerisinde bekliyor olacağım. Ben mutsuz sonla biten bir destanda zalim bir adamım!"
    [Heavy sticky bombları fark eder, surat ifadesi değişir. Demoman onlara asker selamı verir ve sticky bombları patlatır ve tüm düşmanlarını parçalara ayırır]
    [Demoman kopmuş bir kafaya(muhtemelen) doğru eğilir, düşmanların parçaları üstüne yağarken mutlu bir şekilde güler]
    -Hay Allah, sizi cehennemde tekrar yapıştırmak zorunda kalacaklar!

Meet the Heavy

["Meet the Heavy" text appears]

[The Heavy walks up to the camera and places Minigun on a cardboard box and sits down in a chair]

-I am Heavy Weapons Guy....and this [grabs minigun] is my weapon. [lays both hands covetously on minigun]She weighs one hundred fifty kilograms and fires two hundred dollar, custom-tooled cartridges at ten thousand rounds per minute. [looks intently at viewer]It costs four hundred thousand dollars to fire this weapon... for twelve seconds.

[The Heavy Laughs]

[The Heavy checks minigun]

-Oh my god, who touched Sasha? Alright.. Who touched my gun!?

-Some people think they can outsmart me. Maybe, [sniff] maybe. I've yet to meet one that can outsmart bullet. [The Heavy holds up bullet to the camera as you hear the sound of the minigun revving up]

[The Heavy devastates the enemies with his minigun on Dustbowl Stage 1 Cap 1 and Team Fortress 2 theme plays]

-Beeeeehhhhh! Uwaaaaaaah! Wahahahahaha! Cry some more!

[Black Screen]

-Heheh, cry some more.

Heavy ile Tanışın

["Heavy ile Tanışın" yazısı gelir]

[Heavy kameraya doğru yürür, minigun'ını karton kutunun üzerine koyup sandalyeye oturur]

-Ben ağır silah taşıyan adamım... ve bu [minigun'ı eline alır] benim silahım. [hırslı bir şekilde iki elini silahın üstüne koyar] Bu bebek 150 kg ağırlığındadır ve 200$'lık özel yapım fişeklerde dakika başı 10.000 mermi atar. [kararlı bakışlarla]Bu silahı sadece 12 saniye boyunca ateşlemek... 400.000$'a mal olur.

[Heavy Güler]

[Heavy minigun'ı kontrol ediyor]

-Aman tanrım, Sasha'ya kim dokundu? Pekala.. Silahımı kim elledi!?

-Bazı insanlar beni kurnazlıkla alt edebilirler. Belki, [burnunu çeker] belki.. Ama ben şimdiye kadar hiç kurnazlığıyla mermi alt edebileni görmedim. [Heavy bir mermiyi kameraya gösterir, bu sırada minigun'ın dönme sesi duyulmaya başlar]

[Heavy bir sürü düşmanını minigun'ıyla Dustbowl haritasında yüksek bir yerde mahveder. Bir yandan da Team Fortress 2 tema müziği çalar.]

-Beeeeehhhhh! Uwaaaaaaah! Wahahahahaha! Biraz daha ağla!

[Siyah ekran]

-Heheh, biraz daha ağla.

Meet the Engineer

["Meet the Engineer" text appears]

[Cut to the Engineer sitting on his toolbox and playing Wilco's 'Someone Else's Song' on his guitar]

Engineer: "Hey look buddy, I'm an engineer, that means I solve problems."

[A gunshot ricochets off the truck near the Engineer, he ignores it]

Engineer: "Not problems like 'What is beauty?', because that would fall within the purview of your conundrums of philosophy."

[Two more gunshots ricochet off the truck, close to the Engineer's head. He glances briefly at the bullet holes]

Engineer: "I solve practical problems."

[The Engineer takes a bottle of beer from a nearby crate and swigs it as the level 1 sentry gun near him swivels round and shoots an unseen Heavy]

Heavy: (screams)

[The Engineer puts down the beer and continues to play. The Kill counter clicks up from 209-210]

Engineer: "Fr'instance..."

[The camera shows a BLU Sniper in the background trying to sneak up on the Engineer]

Engineer: "...How am I going to stop some big mean mother hubbard from tearing me a structurally superfluous new behind?"

[The sentry gun notices and kills the Sniper. The Kill counter clicks up to 211]

Engineer: "The answer..."

[A level 2 sentry gun fires and kills a Scout and an unseen enemy]

Scout: (Screams)

[Kill counter clicks up to 213]

Engineer: "...use a gun. And if that don't work.... [A level 3 sentry gun fires rockets] ...use more gun."

[The Engineer stops playing. A large explosion is heard and the Engineer grins happily]

Scout: "My arm!" [from off-screen]

[The Kill counter clicks up to 214. A severed hand lands in front of the Engineer, who continues playing. The level 1 sentry gun targets the hand]

Engineer: "Like this heavy caliber, tripod-mounted, little 'ol number designed by me..."

[The Engineer kicks the hand, which is shot out of the air by the level 1 sentry gun]

Engineer: "...Built by me..."

[The level one sentry gun shoots yet another attacker. The Kill Counter clicks up to 215.]

Engineer: "...and you'd best hope...not pointed at you."

[The camera zooms out from the Engineer as his sentries continue to devastate the attackers. It is revealed that the Engineer's truck is crammed full of BLU Intelligence, and that his 'campfire' is in fact the burning body of a BLU Sniper.]

[Various screams]

[The Engineer's guitar sounds blend into the ambience, before the piece ends with the Team Fortress 2 ending flourish]

Engineer ile Tanışın

["Engineer ile Tanışın" yazısı gelir]

[Engineer gözükür, alet kutusunun üstünde oturmuş gitarıyla "Someone Else's Song" adlı şarkıyı çalıyor]

-Bak dostum, ben bir mühendisim. Bu da demektir ki ben problem çözerim.

[Bir mermi Engineer'in yanından geçip arkasındaki kamyona girer, aldırış etmez Engineer]

-"Güzellik nedir?" gibi problemler değil, çünki bu tip bilmeceler filozofların işidir.

[Engineer'in kafasının yakınından iki kurşun daha geçip kamyona girer, Engineer kurşun deliklerine bakar]

-Ben uygulamalı problemler çözerim.

[Engineer yanındaki şişeden bir yudum bira içer, bu sırada level 1 senry ekranın dışındaki bir heavy'i öldürür]
    [Heavy bağırır]
    [Engineer şişeyi yerine koyar ve çalmaya devam eder. "Öldürme sayacı" 210'a gelir]

-Örnek vermek gerekirse...

[Kamera Mavi Sniper'ı Engineer'in yanına gizlice yaklaşırken gösterir]

-...etrafımdaki ayı heriflerin beni öldürmesine nasıl engel olabilirim?

[Sentry sniper'ı fark eder ve öldürür. "Öldürme sayacı" 211 olur]

-Çözüm...

[Bir level 2 sentry bir Scout ve kameranın görmediği birisini öldürür]
    [Scout bağırır]
    ["Öldürme sayacı" 213 olur]

-...bir silah kullanırsın. Ve eğer yeterli gelmezse.... [Bir level 3 sentry roketatarını ateşler] ...daha fazla silah kullanırsın.

[Engineer çalmayı bırakır. Büyük bir patlama duyulur ve Engineer sırıtır.]

[Bir Scout kamera dışında "Kolum!" diye bağırır]

["Öldürme sayacı" 214 olur. Kopmuş bir el Engineer'in önündedir. Engineer çalmaya devam eder. Level 1 sentry eli nişan alır]

-Mesela şu yüksek kalibre üç ayaklı eski küçük makina gibi, ki benim dizaynımdır...

[Engineer ele tekme atar, level 1 sentry eli havada vurur]

-...ve ben inşa ettim...

[level bir sentry başka bir saldırgana ateş eder. "Öldürme sayacı" 215 olur]

-...ve dua et de...seni nişan almasın.

[Kamera uzaklaşır, Engineer'in sentry'leri düşmanları öldürmeye devam etmektedir. Görünür ki Engineer'in arkasındaki kamyonun arkası full Mavi çanta(intelligence) ile doludur, ve Engineer'ın "kamp ateşi" aslında yanmakta olan bir Mavi Sniper cesedidir]

[Çeşitli bağırmalar]

Meet the Medic

[Cut to an injured RED Scout and wheelchair-bound RED Demoman rushing over a hill].

Scout: "Move cyclops, move!"

[Cut to Scout and Demoman fleeing from a barrage of rockets.]

Scout: "Come on, come on, almost" [Scout gets knocked over by a rocket; Demoman keeps going]

Scout: "Eerrrrgh! Argh."

[A trio of rockets arc down towards Scout, still on the ground]

Scout: "Whoah what the fu- [Scout gets blown forward into a glass window; a dove is startled]

Scout: "Medic..."

["Meet the Medic" text appears.]

[Cut to the Medic, casually chatting with an opened-up and conscious RED Heavy, whilst holding Heavy's heart in his hand. A prototype Medi Gun mounted to an overhead rig is firing its beam into the Heavy]

[Heavy laughs loudly]

Medic: "It gets better. When ze patient woke up, his skeleton was missing, and ze doctor was never heard from again!" [Laughs madly]

[Heavy laughs also]

Medic: "Anyvay, zat's how I lost my medical license" [Heavy suddenly looks very concerned]

[A dove pops up from inside Heavy's gut, surprising both the doctor and his patient]

Medic: "Archimedes! No!" [Shoos the dove away] "It's fithy in zere! Eugh. Birds." [Medic chuckles to himself]

[Cut to a mechanical heart device on a tray. The word "Uber" can be seen on a small charge meter]

[Medic grabs the "Uber" device]

Medic: "Now, most hearts couldn't withstand zis voltage [Medic plugs the device into Heavy's heart and brings it into the Medi Gun's beam] but I'm fairly certain your heart..." [Heavy's heart explodes]

[Cut to a trio of doves, Archimedes gets blown back by the force of the explosion]

[Cut back to Medic, with Heavy in the background]

Heavy: "What was noise?"

Medic: "Ze sound of progress, my friend."

[Cut to Medic opening a refrigerator containing several hearts including the heart of the Loch Ness Hamster and a Mega Baboon]

Medic: "Perfect..." [Medic grabs the baboon heart, revealing the decapitated head of a BLU Spy in the back of the fridge, somehow sustained by a battery]

Spy Head: "Kill me."

Medic: "Later."

[Cut to Medic standing by the Heavy, baboon heart and Uber device in each hand]

Medic: "Where was I? Ah, zere we go." [Jams device into heart]

[Cuts to Medic holding the cyborg heart in front of the medi beam]

Medic: "Come on, come on..." [Heart starts beating, Medic starts laughing madly as the heart starts flashing unevenly.]

[Heart glows red; Heavy laughs nervously]

[Cuts to the Uber meter on the device going to full]

[Heart stabilizes and stops glowing, its texture changes to a Uber Texture.]

Medic: "Oooh, zat looks good."

[Medic drops the heart into Heavy's open chest]

Medic: "Very nice there."

[Heavy looks at the heart] Heavy: "Should I be awake for dis?"

Medic "Heh, well, no." [Medic adjusts his glasses] "But as long as you are, could you hold your rib cage open a bit?"

[Medic adjusts the rib cage, pushing the heart inside} "I can't seem to..."

[Cuts to Heavy's face as he yells out in pain as a crack is heard]

[Cuts to Heavy showing Medic a snapped off rib. Both look at it tentativeley]

Medic: "Oh, don't be such a baby.." [Medic takes the rib from Heavy] Medic: "Ribs grow back."

[Medic tosses the rib aside and turns to the dove sitting on top of the medigun]

Medic (whispering to the bird): "No zey don't..."

[Cuts to bird, covered in blood, who cocks his head and flies away]

[Medic swings the Medi Gun over to the open Heavy and raises the power]

[The medigun completely heals the Heavy, as if by magic, even fixing his clothes]

Heavy (impressed): (Deep inhale) "What happens now?"

[Medic helps Heavy up} Medic: "Now? Hmm hmm hmm. Let's go practice medicine."

[Cuts to Medic putting on his gloves, coat and new Medi Gun while marching music plays]

[Cuts to a door bearing the red cross opening to reveal the Medic and his doves]

[Heavy runs past Medic with Sasha ready]

[Cuts to show a battlefield outside Medic's office and the wheelchair bound RED Demoman heading towards them]

Demoman: "Medic!" [Demoman gets blown off his chair by a rocket]

[Medic pushes his glasses up his nose and flips a switch on his medigun]

[Music intensifies as a healing beam is fired at the Demoman, healing him completely]

[Medic then fires his medigun at the Red Scout, fixing him up also]

Scout: "Yeah!"

[Scout runs up to a BLU Soldier and whacks him with his bat] Scout: "Oh yeah!"

[Cuts to show a massive horde of BLU Soldiers coming over the crest of the hill] Heavy: "Doctor!"

[Cuts to Heavy] Heavy: "Are you sure dis will work?!"

[Cuts to Medic] Medic: "Ha ha ha, I have no idea!"

[Medic flips a switch, and a panel lights up. The words "Ubercharge Ready" can be seen. Medic's backpack starts humming with power]

Heavy "Yah! Ha ha!" [Cuts to show Heavy's baboon heart beating rapidly, then cuts back to show Heavy glowing with Ubercharge power]

[Medic and the Ubercharged Heavy advance under rocket fire, and heavy starts laughing about his invulnerability]

[RED Engineer and RED Sniper watch bewildered as the Heavy shrugs off rockets]

[Cuts back to the Heavy, still advancing] Heavy: "I am bulletproof!"

[Heavy keeps moving, mowing down BLU Soldier after BLU Soldier]

[Cuts to BLU Soldiers dropping like flies]

[Medic and Heavy climb atop a mountain of dead bodies and a flock of doves fly overhead]

[Ending title card appears]

[Cuts to waiting room where the rest of RED are waiting; Engineer is playing guitar]

Medic (off-screen): "That looks good. Very nice there. Yes."

Scout (off-screen): "Hey, thanks doc!"

[A 'ding' is heard as the "Now Serving" sign changes to number 2]

[Scout emerges from the operating room, his chest glowing.]

Scout: "Aw, man. You would not believe how much this hurts."

[Muffled dove coos, and Scout's chest moves]

Medic: "Archimedes?"

(Kaynak: Resmî Team Fortress Vikisi)

Medic ile Tanışın

[Bir RED Scout ve tekerlekli sandalye kullanan bir RED Demoman'in bir tepeye alelacele çıkmaya çalışır].

Scout: "Yürü cyclops, yürü haydi!"

[Scout ve Demoman bir sürü roketten kaçar.]

Scout: "Haydi, haydi, neredeyse" [Scout'a bir roket çarpar, Demoman gitmeye devam eder]

Scout: "Eerrrrgh! Argh."

[Bir sürü roket, hala yerde olan Scout'a doğru gelmektedir]

Scout: "Oha ne lan öyl- [Scout roketlerin üzerinden patlamasıyla bir cama doğru uçar; bir güvercin korkmuştur]

Scout: "Medic..."

["Meet the Medic" yazısı gelir.]

[Medic, şuuru yerinde ve neşterle yarılmış bir RED Heavy ile havadan sudan konuşuyordur, bir yandan da Heavy'nin kalbini elinde tutuyor. Bir prototip Medi Gun tavana bağlı şekilde Heavy'e ışınlar atıyordur]

[Heavy kahkahalarla güler]

Medic: "Bak şimdi bak. Hasta uyandığında, iskeletinin gittiğini fark etmişler, ve o doktordan bir daha kimse haber alamamış!" [Manyakça güler]

[Heavy de güler]

Medic: "Herneyse, tıbbî lisansımı böyle kaybettim işte." [Heavy birden endişeli gözlerle bakar]

[Heavy'nin içinden bir güvercin çıkar, doktoru da hastasını da şaşırtır]

Medic: "Archimedes! Hayır!" [Güvercini kışkışlar] "Pistir oraları! Iyy. Kuş işte!" [Medic kıkırdar kendi kendine]

[Bir tepside mekanik bir kalp cihazı gözükür. Aletin sayacında "Über" kelimesi görünmektedir]

[Medic "Über" aletini eline alır]

Medic: "Şimdi, çoğu kalp bu kadar voltajı kaldıramaz [Medic aleti Heavy'nin kalbine saplar ve Medi Gun'ın ışınına doğru tutar] ama ben eminim ki senin kalbin......" [Heavy'nin kalbi patlar]

[Ekranda üç güvercin gözükür, Archimedes patlamanın etkisiyle geriye doğru fırlar]

[Medic ve Heavy'ye geri döner kamera]

Heavy: "Ses ne?"

Medic: "İlerleme kaydetmenin sesi, azizim."

[Medic, içinde bir kaç tane kalp bulunan (bunlara Loch Ness hemstırı ve Mega Babun kalpleri dahil) bir buzdolabını açar]

Medic: "Harika..." [Medic babun kalbini alır, bu sırada buzdolabındaki vücudundan ayrılmış BLU Spy kafası belli olur, her nasılsa bir bateri ile hayattadır]

Spy Kafası: "Öldür beni."

Medic: "Sonra."

[Medic ile Heavy'ye geri döner kamera, bir elinde babun kalbi diğerinde Über aleti vardır]

Medic: "Nerede kalmıştık? Ah, haydi bakalım." [Aleti kalbe saplar]

[Medic alet saplanmış kalbi ışınlara tutar]

Medic: "Haydi ama, haydi..." [Kalp atmaya başlar, kalp parladıkça Medic manyakça gülmeye başlar.]

[Kalp kıpkırmızı parlar; Heavy endişeli bir ses tonuyla güler]

[Über sayacının ibresinin full'e doğru gittiğini gösterir ekran]

[Kalp stabil olur ve parlaması kesilir, kaplaması Über kaplamasına döner.]

Medic: "Oooh, iyi görünüyor."

[Medic kalbi Heavy'nin açık göğsüne düşürür]

Medic: "Çok güzel oldu."

[Heavy kalbe bakar] Heavy: "Bunun için ayık olmam mı lazımdı?"

Medic "Heh, aslında, hayır." [Medic gözlüklerini düzeltir] "Ama madem ki ayıksın, göğüs kafesini biraz açık tutabilir misin?"

[Medic göğüs kafesini ayarlar, kalbi içeri sokar] "Sanki olmaya..."

[Heavy'nin yüzünü gösterir ekran. Bir kırılma sesi duyulur duyulmaz Heavy acı içerisinde feryat eder]

[Heavy Medic'e kaburgalarından birinin kırıldığını gösterir. İkisi de bir süreliğine kırılmış kaburgaya bakarlar]

Medic: "Oh, bebekleşme lütfen.." [Medic kaburgayı Heavy'nin elinden alır] Medic: "Kaburgalar yeniden çıkar."

[Medic kaburgayı bir kenara atar ve medigun'ın üzerinde tüneklemiş güvercine döner]

Medic (kuşa fısıldayarak): "Kaburgalar çıkmaz yeniden..."

[Kuşu gösterir, kana bürünmüştür, kafasını yana çevirir ve uçar]

[Medic Medi Gun'ı Heavy'e doğrultur ve gücü arttırır]

[medigun Heavyi tamamen iyileştirir, sanki sihir gibi, kıyafetini bile tamir eder]

Heavy (şaşırır): (Derinden nefes alır) "Şimdi ne olacak?"

[Medic Heavy'nin kalkmasına yardım eder] Medic: "Şimdi mi? Hmm hmm hmm. Haydi gidip biraz ilaçla tedavi yapalım."

[Medic eldivenlerini takar, ceketini giyer ve yeni Medi Gun'ını takar, arka fonda yürüyüş müziği çalar]

[Ekran üstünde kırmızı bir artı işareti olan kapının açıldığını gösterir, kapı açılınca Medic ve güvercinleri gözükür]

[Heavy Sasha ile koşarak Medic'i geçer]

[Ekran Medic'in ofisinin dışındaki savaş alanını ve tekerlekli sandalyedeki RED Demoman'in ofise doğru koştuğunu gösterir]

Demoman: "Medic!" [Demoman bir roketin patlamasıyla sandalyesinden düşer]

[Medic gözlüklerini ittirir ve ve medigun'ını açar]

[Medi Gun'ın ışınları Demoman'a ateşlendiğinde müzikteki heyecan artar, ışınlar onu tamamen iyileştirir]

[Medic medigun'ını Red Scout'a doğru da ateşler, onu da tamamen iyileştirir]

Scout: "Evet!"

[Scout bir BLU Soldier'a doğru koşar ve sopasıyla ona bir tane geçirir] Scout: "Oh evet!"

[Ekran, tepenin ardından bir sürü BLU Soldier'ın geldiğini gösterir] Heavy: "Doktor!"

[Heavy'e döner] Heavy: "Bunun işe yarayacağından emin misin?!"

[Medic'e döner] Medic: "Ha ha ha, hiçbir fikrim yok!"

[Medic bir düğmeyi açar, panel ışıklanır. "Übercharge Ready" kelimeleri görünür. Medic'in sırtındaki alet elektrikle dolmaya başlar]

Heavy "Yah! Ha ha!" [Ekran Heavy'nin babun kalbinin hızla attığını gösterir, sonra Heavy'nin Übercharge gücüyle parladığını gösterir]

[Medic ve Übercharge olmuş Heavy roket atışlarına doğru ilerler, ve Heavy yenilmez olduğunu görünce gülmeye başlar]

[RED Engineer ve RED Sniper şaşkınlıkla Heavy'e roketlerin birşey yapmadığını izler]

[Heavy'e döner, hala ilerlemektedir] Heavy: "Ben kurşun geçirmezim!"

[Heavy hala ilerlemektedir, BLU Soldier'lar teker teker aşağı inmektedir]

[BLU Soldierlara döner, sinek gibi pat diye yere düşmektedirler]

[Medic ve Heavy bir ceset dağının üzerine çıkarlar, üstlerinde sürüyle güvercin tepelerinde dönmektedir]

[Ending title card appears]

[Bir bekleme salonunu gösterir, RED takımındaki diğer üyeler beklemektedir;; Engineer gitar çalmaktadır]

Medic (ekranda gözükmezken): "İyi gözüküyor. Çok güzel oldu. Evet."

Scout (ekranda gözükmezken): "Hey, sağol doktor!"

["Ding" sesi duyulur, sıra numarası 2'ye gelir]

[Scout ameliyat odasından birden bire çıkar, göğsü parlamaktadır.]

Scout: "Varya! Bu ne kadar acı verici hayal bile edemezsiniz."

[Güvercin ses çıkarır ve Scout'ın göğsü hareket eder]

Medic: "Archimedes?"

Meet the Sniper

[Sniper riding a van. Pokes his boblehead]

-Boom, headshot.

["Meet the Sniper" text appears]

-Sniping's a good job, mate. It's challenging work, at in-doors. I guarantee you not go hungry. 'Cause at the and of the day, as long as two people left on the planet, someone is gonna want someone dead.

[Sniper shots a Heavy in the head and bullet goes through his head and breaks Demoman's bottle, a piece of glass stucks in the good eye of Demoman, he starts to shoot randomly, and fall to the explosives with his granades and dies in an explotion]

-Oh!

[Sniper talking to his father in the phone booth]

-Dad, dad i'm a-, not a crazy gunman dad, i'm an assassin. Well, the difference being one is a job and other is mental sickness.

-I'll be honest with you; my parents do not care for it.

[Sniper climbs a watch tower]

-I think his mate saw me.. Yes, yes yes.

[Sniper is camping. When it's sunset, he shoots somebody. Screen instantly changes, Sniper killing a BLU Spy with his kukri]

-Feelings?

-Look mate, you know who has a lot of feelings? Blokes that bludgeon their wives to death with a golf trophy. Professionals have standards...

[Sniper is performing Kukri's taunt]-Be polite...[Sniper shoots three shots and kill BLU Medic, Soldier and a Pyro with a Flare Gun]...be efficient, have a plan to kill everyone you meet.

[Classic Team Fortress 2 epilogue]

[Sniper at the phone booth again, still talking with his father]

-Dad, dad.. put.. put mama on the phone.

Sniper ile Tanışın

[Sniper bir karavan sürüyor. Koca kafalı figürüne dokunur]

-Bom, kafadan vurdum.

["Sniper ile Tanışın" yazısı gelir]

-Keskin nişancılık güzel bir meslek dostum. İlgi çekici bir iş, kapalı alanda çalışıyorsun. Sizi temin ederim, işsiz kalmazsınız. Çünki sonuç olarak, dünyada en az iki kişi kaldığı sürece, öyle ya da böyle birileri birilerinin ölmesini isteyecektir.

[Sniper bir Heavy'i kafadan vurur ve kurşun kafasını geçip Demoman'in şişesini kırar. Şişeden bir parça cam Demoman'in gören gözüne saplanır, Demomen sağa sola ateş eder, sonra attığı bombalarıyla beraber patlayıcıların üstüne düşerek ölür]

-Ov!

[Sniper telefon kulübesinde babasıyla konuşuyor]

-Baba, baba, ben bir-.. deli bir silahçı değilim, bir suikastçiyim baba. Fark şu ki: bir tanesi meslek, öbürü ise aklî dengesizlik.

-Dürüst olmak gerekirse; ebevenylerim hiç umursamadılar.

[Sniper bir kuleye tırmanır]

-Sanırım arkadaşı beni gördü.. Evet, evet, evet.

[Sniper pusuda bekliyor. Güneş batarken sonunda birini vurur. Bu sırada ekran birden değişiyor, Sniper Mavi bir Spy'ı Kukri'siyle öldürür]

-Duygular?

-Bak dostum, duygusal insanlar kimdir biliyor musun? Golf kupasıyla hanımlarını öldürene kadar döven herifler. Profesyonellerin standartları vardır...

[Sniper Kukri'nin tauntunu yapıyor]-Kibar ol...[Sniper üç kurşunla Mavi birer Medic, Soldier ve Flare Gun'lu bir Pyro'yu vurur]...verimli ol, tanıştığın herkesi öldürmek için bir planın olsun.

[Klasik Team Fortress 2 kapanışı]

[Sniper tekrar telefon kulübesinde, hala babasıyla konuşuyor]

-Baba, baba.. annemi versene telefona.

Meet the Spy

[Shot opens on ringing alarm bell; sirens and klaxons play in the background]

The Administrator: "Intruder Alert! Intruder Alert! A RED Spy is in the base!"

[Signs illuminate on a large Security Panel: "Intruder Alert', 'RED Spy' and 'In Base'; Pull out to reveal the BLU Soldier watching the board]

Soldier: "A RED Spy is in the base!?"

[Intruder Alert begins to play. The Soldier reaches from off-screen and pulls a Shotgun off a rack of weapons. Cut to the Soldier dashing down the stairs and through the 2fort sublevel while saying "Hut, Hut, Hut!" with every step he takes]

The Administrator: "Protect the briefcase!"

Soldier: "We need to protect the briefcase!"

[Camera pans to reveal the BLU Scout trying to open the code-locked 'Briefcase Room' door]

Scout: "Yo, a lil' help here!?"

[The Soldier pushes the Scout aside and begins to 'decode' the combination]

Soldier: "All right, all right, I got it. Stand back son. 1, 1, 1, umm... 1!"

Scout: Let's go, let's go-

[BLU Heavy comes around the corner, Sasha in-hand, charging towards the Scout and Soldier]

Heavy: "INCOMING!"

[Heavy shoulder-barges the door, splintering it. The three of them are sent tumbling and screaming into the Intelligence Room. The Scout reaches the desk to discover the briefcase is perfectly safe.]

Scout: [while screaming, he notices the briefcase] "Hey, it's still here!"

Spy: "Ahem."

[Camera zooms in to reveal the BLU Spy, with the BLU Sniper's corpse over one shoulder.]

Spy: "Gentlemen."

[Meet the Spy' Title Card]

[Cut back to the Spy, carrying the dead Sniper towards the desk.]

Spy: "I see the briefcase is safe."

Soldier: "Safe and sound, mm-hmm."

Scout: "Yeah, it is!"

Spy: "Tell me... did anyone happen to kill a RED Spy on the way here?"

[The other three BLUs shake their heads and shrug]

Spy: No? Then we still have a problem.

[He deposits the Sniper's body on the desk, revealing a bloody knife in his back.]

Soldier: "...and a knife."

[The Scout approaches and removes the knife.]

Scout: "Oooh, big problem. I've killed plenty of Spies; they're dime-a-dozen back-stabbing scum-bags - like you!"

[The Scout attempts to manipulate the knife like the Spy, only to cut himself on the finger and drop it.]

Scout: "Ow! No offense."

Spy: "If you managed to kill them, I assure you, they were not like me. [The Spy deftly retrieves the knife and flicks it shut, handing it back to the Scout.] And nothing... nothing like the man loose inside this building."

Scout: "What're you? President of his fan-club?"

Soldier & Heavy: (chuckling)

[The Spy turns to face the Scout.]

Spy: "No... that would be your mother!"

[The Spy reveals a folder and slaps it down on the table, revealing several compromising photographs of the RED Spy and the Scout's Mother.]

Scout: [stammers out of shock and disbelief]

Spy: Indeed, and now he's here to f**k us! So listen up boy, or pornography starring your mother will be the second worst thing that happens to you today."

[Right Behind You plays]

[The Soldier and Heavy examine the photographs. The Heavy leans over and shows the Soldier one photo in particular.]

Soldier: Oh!

[The Scout frantically retrieves the photos as the Spy lights and smokes a cigarillo in the foreground.]

Scout: "Gimme dat!"

Spy: "Zis Spy has already breached our defenses..."

[Fade to the RED Spy, creeping through the Hydro tunnels. He pauses at a corner, as the camera pulls back to reveal a BLU Level 3 Sentry gun. He slides a sapper across the floor, disarming and destroying the Sentry Gun immediately]

Engineer: "Sentry Down!"

[The BLU Engineer throws his Wrench down and frantically reaches for his Pistol, only to have the Spy shoot him in the head with the Revolver. The dead Engineer crashes through a door and the Spy steps over him and fires at a target off-screen.]

[Cut back to the BLU Intelligence Room. The BLU Spy leans over the dead Sniper, gesturing frantically.]

Spy: "You've seen what he's done to our colleagues!"

[Flash back to the BLU Sniper, now alive and sniping from a dusty attic. The RED Spy creeps up on him and steps on a creaking floorboard, alerting the Sniper who engages him with the Kukri. A struggle ensues, and the Sniper is ultimately backstabbed.]

[Cut back to BLU Intelligence Room]

Spy: "And worst of all, he could be any one of us..."

[Fade to the RED Spy fighting a BLU Medic, armed with a Bonesaw.]

Medic: "Raus, raus!"

[The Spy breaks the Medic's arm, disarming him. Close-up on the Spy's face as he disguises as the Medic, sans spectacles.]

Medic: (gasps)

[The Spy kills the Medic with a well-placed chop to the throat, knocking off his spectacles, which he catches and wears, completing his disguise.]

[Cut back to BLU Intel Room. The BLU Spy looks frantic.]

Spy: "He could be in this very room! He could be you! He could be me! He could even be-"

[The Spy is cut off as his head explodes violently. The camera switches to the Soldier, shotgun in hand, with a confused Heavy, and a panicked Scout.]

Scout: "Whoa, whoa, whoa!"

Heavy: "Oh!"

Soldier: "What? It was obvious! [The Soldier pumps his shotgun, discarding the spent shell.] He's the RED Spy! Watch, he'll turn red any second now..."

[The Soldier and Heavy approach the dead Spy, with The Soldier prodding the Spy's foot with his shotgun.]

Soldier: "Any second now... See? Red! Oh, wait...that's blood."

[The Scout lingers behind, his expression sinister. He approaches the Soldier and Heavy, retrieving the knife he pocketed earlier, and flicking it open easily. As he approaches, he flickers and melts, revealing himself to be the RED Spy]

Heavy: "So, we still got problem..."

Soldier: "Big problem... alright, who's ready to go find this Spy?"

Spy: "Right behind you."

[Team Fortress 2 ending flourish music plays, with the stabbing of the Soldier and Heavy punctuating the beat of the tune.]

[Petite Chou-Fleur plays]

[Fade to the scattered photos of the Scout's Mother. The RED Spy retrieves one of them and smiles wistfully.]

Spy: "Ahh... ma petite chou-fleur."

[The RED Spy walks off with the BLU team's intel in tow.]

Spy ile Tanışın

[Video bir alarm sesiyle başlar; sirenler ve klaksonlar çalıyor]

Administrator(Yönetici): "Davetsiz giriş! Davetsiz giriş! Merkezde bir RED Spy var!"

[Büyük bir güvenlik panelinde işaretlerden şu üçü yanar: 'Davetsiz giriş', 'RED Spy'

ve 'Merkezde'; BLU bir Soldier panele bakıyordur]

Soldier: "Merkezde bir RED Spy mı var!?"

['Intruder Alert' müziği çalmaya başlar. Soldier duvarda asılı silahlardan bir

shotgun alır. 2fort haritasında alt katın merdivenlerini "Hut, Hut, Hut!" diyerek

iner]

The Administrator: "Çantayı koruyun!"

Soldier: "Çantayı korumamız gerekiyor!"

[Kamera değişir ve Scout 'Çanta Odası'nın kapısına asılmaktadır]

Scout: "Hey, biraz yardım etsen!?"

[Soldier Scout'u kenara iter ve kombinasyonu 'deşifre' etmeye başlar]

Soldier: "Tamam, tamam, ben hallederim. Kenara çekil çocuk. 1, 1, 1, umm... 1!"

Scout: Hadi, hadi gideli-

[BLU Heavy köşeden döner, elinde Sasha vardır, Scout ve Soldier'a doğru koşmaktadır]

Heavy: "GELİYOR!"

[Heavy omzuyla kapıyı açar. Üçü de çanta odasına bağırarak girerler. Scout masaya

ulaşıp çantanın hala güvende olduğunu görür]

Scout: [bağırırken, çantayı fark eder] "Hey, hala burada!"

Spy: "Ehem."

[Kamera BLU Spy'a yakınlaşır, omzunda bir ceset taşımaktadır]

Spy: "Beyler."

['Spy ile Tanışın' yazısı gelir]

[Spy'a geri döner video, ölü Sniper'ı masaya doğru götürür]

Spy: "Görüyorum ki çanta hala güvende."

Soldier: "Hem de nasıl, mm-hmm."

Scout: "Aynen!"

Spy: "Pekii... İçinizden hiç gelirken bir RED Spy öldüreniniz oldu mu?"

[Diğer BLU takım üyeleri kafalarını "hayır" şeklinde sallarlar]

Spy: Hayır mı? O zaman hala bir sorunumuz var.

[Sniper'ın cesedini masaya koyar, sırtındaki kanlı bıçak belli olur]

Soldier: "...ve bıçağımız da var."

[Scout yaklaşır ve bıçağı çıkartır]

Scout: "Hee, büyük bir problem. Ben bunlardan bir sürü öldürdüm; onlar arkadan

bıçaklayan şerefsizlerden başka bir şey değil - aynı senin gibi!"

[Scout Spy gibi bıçağı döndürmek isterken elini keser ve bıçağı yere düşürür]

Scout: "Ah! Alınma lütfen."

Spy: "Eğer onları öldürebildiysen, seni temin ederim ki, onlar benim gibi değillerdi.

[Spy yerden bıçağı alıp sallayarak kapatır ve Scout'a geri verir] Ve hiçbiri...

hiçbiri bu binaya sızmış olan Spy gibi değildir."

Scout: "Ne? Onun fan kulübünü mü açtın?"

Soldier & Heavy: (kıkırdar)

[Spy Scout'a döner]

Spy: "Hayır... olsa olsa annen açar!"

[Spy bir dosyayı masaya vurur, içindeki fotoğraflar dökülür. Fotoğraflarda RED Spy ve

BLU Scout'un annesinin müstehcen görüntüleri vardır]

Scout: [Şoka girer, inanamaz]

Spy: Evet, ve şimdi de bizi düzecek! O yüzden kulağını dört aç, yoksa annenin

başrolde olduğu porno bugün en çok üzüleceğin ikinci şey olacak."

['Right Behind You' müziği çalmaya başlar]

[Soldier ve Heavy fotoğrafları incelerler. Heavy Soldier'a bir fotoğrafı gösterir]

Soldier: Of!

[Scout hızlı bir şekilde fotoğrafları alır, bu sırada Spy arkada bir sigara yakar]

Scout: "Verin onları bana!"

Spy: "Bu Spy savunma hattımızı aşmış durumda..."

[RED Spy'ın yaptıklarını gösterir, tünellerde gizlice ilerler. Köşede durur, bu

sırada kamera gösterir ki bir level 3 BLU Sentry Gun vardır. Bir sapper'i zemin

üstünden kaydırır, çabucak senry gun'ı etksizi hale getirip yok eder]

Engineer: "Sentry gitti!"

[BLU Engineer ingiliz anahtarını yere atıp hemen silahına davranır, fakat Spy onu

revolver ile kafadan vurur. Ölü Engineer kapıya doğru düşüp kapıyı kırar, Spy da

kapıya doğru gelip ekranda görünmeyen bir hedefe ateş eder]

[BLU çanta odasına geri döndük. BLU Spy ölü Sniper'a döner, el hareketleri

yaparak]

Spy: "Meslektaşlarımıza neler yaptığını görüyorsunuz!"

[BLU Sniper'a döner, hayattadır ve tozlu bir yerde pusmuş vaziyette.RED Spy gizlice

ona yaklaşırken bir tahtaya basıp ses çıkarır, sniper onu fark eder ve kukri ile

dalar. Bir boğuşma yaşanır, ve Sniper bir kaç kez bıçak darbesi yer]

[Çanta odasındayız]

Spy: "Ve en kötüsü, içimizden herhangi biri olabilir..."

[RED Spy BLU Medic ile kavga ediyor, Medic bonesaw tutuyor]

Medic: "Raus, raus! (Almanca: 'dışarı! dışarı!')"

[Spy Medic'in kolunu kırar, silahını yere düşürtür. Spy'ın yüzüne yaklaşır, bu sırada

Spy Medic'in gözlüksüz kılığına girer]

Medic: (yutkunur)

[Spy Medic'in boynuna vurarak öldürür, gözlüklerini havaya uçurmuş olur, sonra havada

yakalayıp takar ve kılığını tamamlamış olur]

[BLU çanta odasındayız. Spy heyecanlı bir şekilde]

Spy: "Bu odada bile olabilir! Belki sensindir! Belki de ben! Hatta ve hatta-"

[Spy'ın kafası patlar, sözü kesilmiş olur. Kamera Soldier'a döner, elinde shotgun,

Heavy'nin kafası karışık, ve Scout panikte.]

Scout: "Oha, çüş, yuh!"

Heavy: "Ov!"

Soldier: "Ne var? Çok aşikardı! [Soldier shotgun'ını çeker, harcanmış kovanı dışarı

atmış olur] RED Spy o işte! Bak şimdi, her an kırmızıya döner..."

[Soldier ve Heavy ölü Spy'a yaklaşır, Soldier Spy'ın ayağını shotgun ile dürter]

Soldier: "Her an... Bak, kırmızı! Ov, hayır...kanmış o."

[Scout arkada, yüzünde sinsice bir ifade. Soldier ve Heavy'ye yaklaşır, daha önce

cebine koyduğu bıçağını eline alır, ve kolayca döndürerek açar. Yaklaşırken RED Spy'a

dönüşür]

Heavy: "Ee, hala bir sorunumuz var..."

Soldier: "Büyük bir sorunumuz var... pekala, Spy'ı kim aramak ister?"

Spy: "Tam arkandayım."

[Team Fortress 2 bitiş müziği çalar, Soldier ve Heavy'yi arkadan bıçaklama sesiyle

ritm ahenkli bir şekildedir]

["Petite Chou-Fleur" müziği çalar]

[Scout'un annesinin dağılmış fotoğraflarına geri döner kamera. RED Spy içlerinden bir

tanesini eline alır, arzulu bir şekilde]

Spy: "Ahh... ma petite chou-fleur. (Fransızca: 'benim küçük karnabaharım')"

[RED Spy BLU takımının çantasıyla gider]

Umarım bir faydam dokunmuştur.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jansay -- 25 Haziran 2011; 17:14:41 >

• birkaç class 'ın altyazılı videoları var youtube da .. diğerleri de eklense güzel olurdu , elin yatkınsa bu altyazı işlerine falan onu da yapabilirsin aslında
  • benim kendi yaptığım altyazılı meet the spy ve meet the scout vidyoları olcaktı forum içinde bulursanız izleyebilirsiniz

değişiklik:

evet az önce buldum forumda.

Meet The Scout Türkçe Altyazılı (Youtube)

Meet The Spy Türkçe Altyazılı (Metacafe)

ayrıca 1.5 yıl önce falan belki de daha önce yine DH'deki arkadaşların çevirdiği 4 veya 5 tane Türkçe altyazılı Meet The Class vidyosu Youtube'da mevcut.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O Rei -- 13 Mart 2010; 14:37:04 >

• @Midbroke altyazı yapabilirim fakat inan bana meşakkatli bir iş. Daha sonra belki yapabilirim bir takım classlar için, şu anda öyle bir niyetim yok.

Scout'unki copyright sebeplerinden silinmiş. Youtube'daki diğer classlar da öyle olmuştur Allah bilir. Metacafedeki spy'ınkini izledim, güzel fakat eksiklikler ve küçük bazı hatalar var. Hem zaten hazır el atmışken bütün classları yapayım ben.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jansay -- 13 Mart 2010; 16:10:09 >
  • quote:

Orijinalden alıntı: Jansay

@Midbroke altyazı yapabilirim fakat inan bana meşakkatli bir iş. Daha sonra belki yapabilirim bir takım classlar için, şu anda öyle bir niyetim yok.

Scout'unki copyright sebeplerinden silinmiş. Youtube'daki diğer classlar da öyle olmuştur Allah bilir. Metacafedeki spy'ınkini izledim, güzel fakat eksiklikler ve küçük bazı hatalar var. Hem zaten hazır el atmışken bütün classları yapayım ben.

önce herhangi bir kullanıcı hesabı ile giriş yapıp ondan sonra vidyoyu izlemeyi denerseniz izler.

Spy'ın vidyosunu yaparken hiçbir şekilde Wikiquote vb. kaynaklardan yararlanmadım(Scout'unkinde yararlandım.) Meet the Spy'da tamamen kendi kulağımla ve İngilizce bilgimle bi şeyleri yaptım. Toplam 40-45 cümlelik sözden 4 veya 5 cümlesini yanlış çevirmişim ama onun dışında bi şey olduğunu görmedim.

Bunlar da sırası ile DH ekibinin yaptığı Türkçe altyazılı Meet The Class vidyoları:

Sniper:http://www.youtube.com/watch?v=yX7gRq1ioDs
    Soldier:http://www.youtube.com/watch?v=yTiNyetkxcI
    Engineer:http://www.youtube.com/watch?v=aFeLHxc6Xe8
    Heavy:http://www.youtube.com/watch?v=tiqVogfZuQc
    Demoman:http://www.youtube.com/watch?v=4OffW6m9Fgg

Pyro ile Medic'in zaten yok, Spy ve Scout'u da bir önceki mesajımda linklediğim gibi ben halletmiştim.

Yine de bunları düşündüğün için teşekkürler adamım

• Öncelikle: o halde spy trailer'ında çok güzel bir iş çıkarmışsın, tebrik ederim.

Account ile girdiğim halde linke tıklayınca "This video contains content from Viacom, who has blocked it on copyright grounds." diyor ve açmıyor.

Özür dilerim fakat Engineer ve Demoman hariç diğerlerinde eksiklik ve hatalar mevcut. Ve kusur bulmuyorum, inanın. Ciddi çeviri hataları mevcut. Ayrıca ingilizce metinleri de yazmayı planlıyorum ki, onları da merak eden olabilir. Bu sebeplerden dolayı bence yeni çeviriler gerekli.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jansay -- 13 Mart 2010; 18:59:50 >
  • Güzel olmuş helal +rep
  • Arkadaşlar, bütün trailerların çevirilerinin tamamlandığını söylemekten büyük bir sevinç duyarım.

Bir dipnot: "Meet the Sniper" çevirisinde öldürülen Pyro'nun elinde bir Flare Gun olduğunu belirtmemin sebebi: o trailer yapıldıktan SONRA Pyro'ya update gelip Flare Gun'ın kullanıma açılmasıdır. Ayrıca hazır konusu açılmışken:

Dikkat edecek olursanız "Meet the Spy" trailerında Sniper'ın kafasında "Thropy Belt" adlı şapka var. Trailer çıktığında o şapka da henüz kullanıma sunulmamıştı.

Trailerlar ve classlar hakkında daha çok böyle ilginç bilgiler için tıklayınız. (İstek üzerine o bilgiler de çevirilebilinir.)

• keyifle okudum,teşekkürler...
  • quote:

Orijinalden alıntı: tyll

keyifle okudum,teşekkürler...

Ne demek.
  • valla helal olsun kardeşim.Oturup bu kadar şeyi çevirmişsin.Hazır çevrilmişi vardı ama yinede dediğin gibi bazı çevirilerde hatalar olabilir.Hergün oturup oynuyoruz ama videoları özlemişim hakikaten ya
  • quote:

Orijinalden alıntı: KoMiKaZe

valla helal olsun kardeşim.Oturup bu kadar şeyi çevirmişsin.Hazır çevrilmişi vardı ama yinede dediğin gibi bazı çevirilerde hatalar olabilir.Hergün oturup oynuyoruz ama videoları özlemişim hakikaten ya

Meet the Demoman i 3 defa üst üste izledim genede izliyorum ya
  • Faydalı olabildiysem ne mutlu.

Evet, bu videoları izle izle sıkılmıyorsun nedense. Ben de Sniper'ınkini 30 kere filan izlemişimdir.
  • video dehşet ,gerçek fragman gibi olmuş ..

edit:meet the cow

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyll -- 16 Nisan 2010; 8:41:31 >
  • Bu da güzeldi hatırladım şimdi
  • Bayıldım fragmana.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.