Şimdi Ara

1.6 da silahı sağ ele alma -- nasıl?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
665.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dmltnman -- 19 Temmuz 2007; 0:03:34 >



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    CS 1.6'da Silahı Sağ Ele Alma

    Counter-Strike 1.6'da varsayılan olarak silahı sol elinle tutarsın. Ancak, bazı oyuncular silahı sağ elle tutmayı tercih edebilir. CS 1.6'da silahı sağ ele almak için şu adımları izleyebilirsin:

    Konsolu Aç

    • Oyun içi konsolu açmak için "~" (tilde) tuşuna bas.

    Komutu Gir

    • Konsola şu komutu gir: "cl_righthand 1"

    • Bu komut, silahı sağ elle tutmanı sağlayacaktır.

    Değişiklikleri Uygula

    • Komutu girdikten sonra "Enter" tuşuna bas.

    • Değişiklikleri uygulamak için oyunu yeniden başlatman gerekebilir.

    Anahtar Kelimeleri İçeren Cümleler:

    • CS 1.6'da silahı sağ elle tutmak için "cl_righthand 1" komutunu kullanabilirsin.
    • "cl_righthand 1" komutu, silahı sağ ele alma kodu olarak da bilinir.
    • Counter Strike 1.6'da silahı sağ ele almak, oyuncuların daha rahat ve etkili oynamalarına yardımcı olabilir.
    • CS silahını sağ ele almak, oyuncunun tercihine bağlıdır.

    Not:

    Yukarıdaki adımlar Counter-Strike 1.6'nın tüm sürümleri için geçerlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • cl_righthand 0

    yapcan sanırım yoksa 1 yap...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mezarci034

    cl_righthand 0

    yapcan sanırım yoksa 1 yap...

    Katılıyorum Ama Olmazsa Ayarlardan Bak
    _____________________________
    ж Deep Down İnside I Feel To Scream ж
  • bunun 3 yolu war ama en onemlisi grafik ayarlarının opengl olması lazım software de ise sag ele geçirmez .

    1. yol : oyun esnasında h tşuna basarak right hands e tıklayıp yapa bilirsiniz eger h tuşu çalışmadı ise

    2. yol konsola cl_rifgthand 1 veya cl_lefthand 0 yapabilirsiniz.

    3.yol optinsa tıklayıp ordan advenceye gelip right hand i seçebilirsiniz

    başka bildigim yol yok varsa sizde soyleyin bizde ogrenelim
    _____________________________
    " From yesterday to today.. "

    'Fαєωσχ`'
  • Bu verdiğiniz cl_righthand şifresiyle yapılıyor. Cevap için teşekkürler.
    _____________________________
  • h tusuna basarsan ordada var
  • olmuyor
    _____________________________
    Hєя haккıм SaкLıdıя®™
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bunun nedeni CD key in kopya olduğunun anlaşılması
    regeditden cd keyi değiştir tekrar gir oyuna Grafik ayarlaarını Software deilde D3D yap oyundan atabilir bir kaç kere tekrar gir oyuna sonra sağ ele geçir
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w00winq

    olmuyor



    Kodlari Yazincada Ne Denediysen Olmuyo Anladigim Kadariyla ?
    Eger Oyleyse Video Ayarlarina Gir Buyuk İhtimal Ayar Software dir Onu D3D veya Openql Yap Tabi Ekran Kartın Destekliyorsa
    _____________________________
  • Ekran Ayarları Software de iken olmuyor OpenGL yapınca Otomatik Düzeldi Şifreler Denendi Çalışıyor Teşekkürler

    Herkese İyi Oyunlar =)
    _____________________________
    :)
  • cl_righthand 0 yap olmassa h 1 ve 5 e bas
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LOCOO

    cl_righthand 0 yap olmassa h 1 ve 5 e bas

    kaç senelik konu
    _____________________________
  • h tuşuna bas orada var...
    _____________________________
  • ölümcülSİS Ö kullanıcısına yanıt
    open gl olmuyor nedeni ne olabilir daha önce böyle bisorun yoktu
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !MeVZuDeRiN!

    open gl olmuyor nedeni ne olabilir daha önce böyle bisorun yoktu


    Güvenlimod da mı kullanıyorsun bilgisayarı xp mi yani bilgisayarın onu sorayım ilk önce?
    _____________________________
    SteelSeries Rival 310 | Cooler Master CK550 Gaming Keyboard | SENNHEISER GAME ZERO

    MSI MAG241CR - 144 Hz | Intel Core i5-4690K Processor 4.0 GHz | MSI Z97 GAMING 5 | MSI GAMING GeForce GTX 970 4GB OC 256Bit NVIDIA | Kingston 16 GB HyperX RAM | Corsair SPEC-02 Gaming Case | Corsair CPU Cooler H100i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevimliKedicik

    quote:

    Orijinalden alıntı: !MeVZuDeRiN!

    open gl olmuyor nedeni ne olabilir daha önce böyle bisorun yoktu


    Güvenlimod da mı kullanıyorsun bilgisayarı xp mi yani bilgisayarın onu sorayım ilk önce?

    bilgisayar win 7 1.5gb ram 3.06 ghz pentium4 ve 256 paylaşımlı ekran kartlı güvenli modda değil
    _____________________________
  • TEK UZMANLIGIM COUNTER 1.6 :D


    SAG ELE ALMAK ICIN ONCE GORUNTU AYARLARINDAN OPENGL AYARLAYIN APPLE OK DEYIN

    CS KAPANIP TEKRAR ACILICAK OYUNA BAGLANIN

    CONSOLU ACIP cl_righthand 1 yazin

    EGER KONSOLU ACMAYI BILMEYEN VARSA : H TUSUNA BASIP HELP SEKMESINE GELIP EN ALTTAKINE YADA ONUN BIR USTUNDEKINE TIKLAMANIZ YETERLI SUAN MOBILDEN YAZDIGIMDAN AKLIMDA TAM OLARAK BELLI DEGIL EGER YINE SOL ELDEYSE EKRAN KARTI OPENGL DESTEKLEMIYORDUR.O ZAMAN EKRAN AYARINIZI 3D YAPARSANIZ SORUNUNUZ COZULUR.AMA BENIM TERCIHIM KESINLIKLE OPENGL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ekran kartımın driver i nı tekrardan kurdum şu anda opegl ile aralarında bir husumet yok çok şükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • video ayarlarını da opengl yapın. oluyor
    _____________________________
    Toyota Yaris 2014
  • unutmuştuk yaa ne demişler '' söz uçar yazı kalır '' :D
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.