Şimdi Ara

TCL 55C745 & Philips 55PUS8808 (Karşılaştıralım) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
12
Favori
29.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun süredir forumdan uzaktım, geçen hafta Philips 55pml9008 aldım, bu TV den önce yaklaşık 7 yıl Samsung 55mu9000 kulladım, gördüğüm kadarıyla burada bir IPS düşmanlığı var, çöp alınmaz, sorunlu gibi ifadeler kullanılıyor, bence bu görüş tamamen yanlış, iki panelinde artı ve eksi yönleri var, gönül rahatlığıyla şunu söyleyebilirim Philips pml9008 gerçekten çok iyi bir TV, parasının hakkını sonuna kadar veriyor , p5 çok iyi iş çıkarıyor ve artı ve eksi yönlerini bir araya getirip toplamda izlenme keyfine geldiğinizde gerçekten çok keyifli bir TV, sonuçta IPS TV alınmaz gibi bir ön yargı ile lütfen insanları yanlış yönlendirmeyiniz, iyi bir IPS TV bal gibi alınır arkadaşlar, sakın takılmayın böyle şeylere, bana göre pml9008 eski kullandığım Samsung mu9000 e göre çok daha iyi bir TV ve şu anda zevkle kullanıyorum.
  • bjkyener kullanıcısına yanıt
    Bu ürün defolu mu diyorsunuz yani, ne yapayım değişime mi gideyim?
  • raptorf R kullanıcısına yanıt
    Normalde vidyoda anlatıldığı kadar basit ama yeni TV’lerde o ayarlar yok.
  • cagatay_26 C kullanıcısına yanıt

    Vatan bilgisayarda şimdi tesadüfen bir indirim gördüm ve hiç aklımda olmamasına rağmen 55pml9008 siparişi verdim. Umarım memnun kalırım, 23900TL'ye mini led modeller arasında çok uygun bir fiyata geldi.


    Edit : PML9008 kırmızıların pembe gibi göründüğü turuncuların soluk olduğu bir cihaz, mağazada görünce direk modumu düşürdü : ) PUS8808 çok daha kaliteli duruyor. Eve dönerken PUS8808 almaya karar vererek döndüm ama birden Vatanda TCL 55C835'in 30.429TL düştüğünü görünce televizyon arayışımı sonlandırmış oldum. Umarım birkaç sene kullanabileceğim iyi bir cihaz almışımdır.


    Konuyu kirletmemek adına PUS8808 IPS panel olması nedeniyle biraz daha mat renkli ancak renklerin gerçekçiliği bence çok iyiydi. Ayrıca ses konusunda 40w hoparlör olduğu söylendi, mağazada sesi denedik çok başarılıydı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkishByte -- 14 Aralık 2023; 23:26:10 >
  • TurkishByte kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun çok güzel fiyat piyasa fiyatı 29 bin civarında inşallah memnun kalırsınız.

  • Tcl 55c745 almıştım 23.600 ölü pikselden ve servis den dolayı geri iade ettim. Şimdi Philips tv düşünüyorum. Mümkünse Philips kullanıcılarından tavsiye bekliyorum. Pus8848 ile 8808 arasında hiç bir fark göremedim varmıdır bilmediğim. Pml serisinden hangisini almalıyım yada pus serisi mi almalıyım. Tavsiyenize göre hareket edeceğim. Teşekkür ederim.
  • TurkishByte kullanıcısına yanıt
    hocam tcl 55c835 i bedavaya almışsınız valla.çöp philips almaktan son anda yırtmışssınız.
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    3ay önce tvler ucuzdu dolar ve euroda fazla değişiklik olmadı ama fiyatlar %50 arttı


    50PUS8808 tv aldım memmunum çöp ürün değil (bütçem 35 bin tl olsa c845 alırdım)


    C835 serisinin teşhir olma olasılığı %99


    TCL 65C845 4K Mini LED 35699 TL (APP'e Özel Sepette 33914 TL)

    https://forum.donanimhaber.com/tcl-65c845-4k-mini-led-35699-tl-app-e-ozel-sepette-33914-tl--156951041


    TCL 55C745  &  Philips 55PUS8808  (Karşılaştıralım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 1 Ocak 2024; 19:52:12 >




  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    Bir markaya elinde hiç bir somut veri olmadan sadece kulaktan dolma laflarla klavyeden çöp demek ne kadar kolay, ben de şimdi tcl çöp desem, hadi bakalım, 7 yıl samsung premium 9 serisi kullanan birisi olarak şu an pml 9308 kullanıyorum ve çok memnunum bence fiyatına göre rakipsiz.

  • Adem Helvacıyoutube
    Linkedinde TPV ye yazdım, Lütfen Destek verin https://www.linkedin.com/posts/adem-helvac%C4%B1-67964b1b6_philips-televizyon-%C3%BCr%C3%BCnlerini-%C3%BClkemizde-temsil-activity-7056649310720995329-9RSO?utm_source=share&utm_medium=member_desktop Adem Helvacı kanalına abone olmak için tıklayın : https://www.youtube.com/c/AdemHelvacı?sub_confirmation=1 İnceleriz kanalımıza abone olmak için tıklayın : https://www.youtube.com/c/inceleriz?sub_confirmation=1 Soru Cevap Uygulamasına Dahil Olabilmek İçin Katıl Özelliğine Dahil Olunuz. https://www.youtube.com/channel/UCqkRBGG8n8toqYhHhM-Wt7g/join İnceleriz Forum'da İnceleyenler Kulübü'ne Siz De Dahil Olun! https://www.forum.inceleriz.com/#inceleyenler-kulubu.79 Evet evet yanlış okumadınız, Philips 65PML9507 4 Ayda Arıza Yaptı TPV Ürünü Değiştirmiyor ve hatta eve servis bile göndermiyor. Bu konu ile ilgili olarak tarafıma ulaşan sevgili dostumuzun beyanı aynen şu şekildedir. TeknoSeyir takipçisi olarak yaşadığım sorunu orada paylaştım. Oradaki arkadaşlar sağolsunlar inceleriz.com Adem Helvacı hocama yönlendirdiler yardımcı olabilirler diye. Baştan başlayayım. 10.12.2022 tarihinde 65PML9507 MiniLed Philips TV'yi vatanbilgisayar mağazasından satın aldım. 2-3 gün önce ambilight ledler durup dururken yanmamaya başladı. Ayarları değiştirdim, tv'yi sıfırladım, yazılım güncelleme var mı diye baktım zaten yazılım güncel, efendim ne söyleyeyim prizi değiştirdim vs ne yapsam yok ledlerin hiçbiri yanmıyor. Hue bridge ile senkronize ettiğim hue ampüller senkronize çalışmaya devam ediyor ancak tv üzerindeki ışıklarda yanıt yok. Başka herhangi bir problemi yok tv'nin. Şimdi gelelim esas probleme. TV'yi alalı henüz 4 ay olduğu için Tokat Philips servisini aradım öncelikle aldığım yanıt şu; ambilight 2 taraflıdır zaten 4 taraflı olmaz onda. Dedim bu modelde 4 taraflı yok diyor eleman 2'dir o. Neyse internetten baktı herhalde 4 taraflı olduğunu görünce üstelemedi. Tamir değil değişim istiyorum diye belirttim servise bu arada henüz gelip tv'ye bakmadılar, adam diyor ki biz gelirsek sadece tamir için geliriz değişim diye bir şey olmaz, e satış sözleşmesi var bak 6502 var diyorum eleman bizde öyle bir şey yok diyor. Yine de servis müfettişi mi ne öyle bir şey varmış ona sorayım cevap gelince size dönüş yaparız ne zaman dönüş yapar bilemem diyor. E kardeşim sen gelip bakmadın arıza var mı yok mu o nolacak diyorum, önce müfettiş bizi bir yönlendirsin diyor. Neyse oradan çözüm alamadık, bu anlattıklarımı aynen Philips MH'ye ilettim, eşzamanlı mail de attım. Bekledik aynı gün yanıt geldi, gelen cevabı da ekliyorum. Kafalarına göre bir şartname oluşturmuş beyefendiler. Yıllardır evimin her türlü elektronik aletini Philips alırım hatta 3. televizyonum bu philipsten ancak ilk defa böyle bir şey yaşıyorum. Şimdi benim sorum şu; bu adamlar biz gelirsek ancak tamir için geliriz başka bir şey olmaz diyor, muhtemelen müfettişleri mi neyse artık o da uydurma bir şeyler söyleyip değişim olmaz diyecek. THH'ye gitmekten başka çarem kalmayacak, bu adamlar gelip kontrol etmedikleri için elimde servis fişi vs de olmayacak, THH'ye başvurduğumda bu benim için bir problem olacak mı ? Senin elinde servis formu yok diyecekler mi ? Ek olarak ne yapmam lazım neye dikkat etmem lazım çünkü ilk defa başıma böyle bir iş geliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=JMdpsTZwNMg

    Philips Tv'den memnun olanlar Tv'nize tütsü yapın, göze gelip bozulmaması için nazar boncuğu falan takın.

  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Tabi diğer markalar sütten çıkmış ak kaşık, bir olumsuz örnek üzerinden genelleme yapmak çok basit bir önyargı, bırakın kardeşim şu marka fanatikliğini, insanları burada olumsuz etkiliyorsunuz, gerçek kullanıcı deneyimlerine bakın, her markada olumlu ve olumsuz deneyimler göreceksiniz, bu forumda gizli marka trollerinin olduğunu biliyoruz, insanları yanlış yönlendirmeyin.

  • cagatay_26 C kullanıcısına yanıt

    Ben bir marka trollü değilim konuşmana dikkat et!


    Mesajımda bir marka yönlendirmesi yok, servis rezilliği ile alakalı kinaye var!


    Kullandığın Tv'den memnun isen bu öfke niye?


    Tecrübe edenler deneyimleyenler sorun yaşayanlar ve servisle alakalı sorun yaşayanlar burada herşeyi detaylı paylaşıyor tavsiye ediyor veya etmiyor.


    10 yıllık geçmişe dön bir araştırma yap forumda en çok hangi markalar karşına çıkıyor!


    Ben veya başkası kalitesinden veya servisten kaynaklı sıkıntı çekme ihtimali yüksek bir markayı neden tavsiye etsin, sadistmiyiz?.


    Bende Tcl Tv aldım. Kaç kişi Bilkom şöyle servisi böyle yazıyor. Ben kalkıp bir kişiye senin gibi bir cevap yazmışmıyım dön bir bak!


    Hangi ildesin bilmiyorum, istanbulda hava çok güzel, çık biraz hava al.

  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Kimse hiçbir markanın servisinden memnun değil, servis memnuniyetsizliği üzerinden marka karalaması yaparak insanları yanlış yönlendirme, o zaman de ki şu markanın servisi süper , eee gidip o markayı mı alalım, bilkom un kötü olduğunu biliyoruz niye o zaman gidip tcl aldın, şu on yıllık verileri paylaşta biz de bir aydınlanalım, bir iddia dlda bulunuyorsan kanıtla , havaya sallamak kolay, hangi şehirde olduğum seni ilgilendirmez, sadece doğru bilgi ver insanları yanlış yönlendirme.

  • cagatay_26 C kullanıcısına yanıt

    kesinlikle


    İnceleriz forum (Adem Bey) firmalar tarafından parayla anlaşması var olmayan firmalara youtube kanalıyla milleti yanlış yöne sürüklüyor


    Anlaşması oldukları firmaların tatlı dille eleştiriyor kendisinden olmayanı eleştirerek buradan pay çıkarmaya çalışıyorlar (örnek ONVO anlaşması var https://www.sikayetvar.com/onvo )



    Teknolojiyi laz kafasıyla yorumluyorlar ayrıca adamda (Murat ALA) kayırıyorlar buyüzden forumdan atıldık


    Adamlarda test cihazları yok firmalardan cihaz alarak yıkama yağlama yapıyorlar kısaca firmaların reklamını yapıyor çıkarsız yapılmaz

    En güvenilir site rtings adamlar parasıyla alıyor cihazları

    TCL 55C745  &  Philips 55PUS8808  (Karşılaştıralım)
    TCL 55C745  &  Philips 55PUS8808  (Karşılaştıralım)RTINGS.com
    Reviews and Ratings
    https://www.rtings.com


    TCL 55C745  &  Philips 55PUS8808  (Karşılaştıralım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 14 Ocak 2024; 18:54:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatay_26

    Kimse hiçbir markanın servisinden memnun değil, servis memnuniyetsizliği üzerinden marka karalaması yaparak insanları yanlış yönlendirme, o zaman de ki şu markanın servisi süper , eee gidip o markayı mı alalım, bilkom un kötü olduğunu biliyoruz niye o zaman gidip tcl aldın, şu on yıllık verileri paylaşta biz de bir aydınlanalım, bir iddia dlda bulunuyorsan kanıtla , havaya sallamak kolay, hangi şehirde olduğum seni ilgilendirmez, sadece doğru bilgi ver insanları yanlış yönlendirme.

    Neden Tcl aldım, senin gibi zengin olduğum için aslan, pardon cağatay  


    Ben görüntüye ve genel performansındaki kaliteye bakarım, bozulursa çöpe atar yenisini alırım. Hiçbir markanın servis (özellikle Philips) entrikalarıyla uğraşıp kendimi strese sokmam...


    Ama herkes senin benim gibi zengin değil. Elindeki parayla en iyisini satın almak ister, bir sorun yaşarsa servislerinin hızlıca çözüme kavuşturmasını ister.

    Bir tavsiye veya bir soru sorulduğunda bildiğim birşey varsa sorulara cevap vererek yardımcı olmaya çalışırım.


    Ama sen ve senin gibi forumda bu uslupta yazan olursa o kişilere yardımcıda olmam muhattap bile almam.





  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Adem Beyin alaşmalı olduğu ONVO yu mu alak

  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    Pardon?

  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğin şahsı tanımam. Tv satış işleriyle de işim yoktur, firma satıcısıda değilim.


    Youtube aramasında bir markayla alakalı video bulup paylaşınca birinin yaveri yada satıcı olduğunumu düşünüyorsun?

  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Sen önce kendi üslubunu gözden geçir şampiyon, önce aynaya bak böyle kinayeli kinayeli konuşmalar, ben TV yi 35000 TL ye aldım bak bakalım bu fiyata hangi TV ler var hem mini led hem gerçek 100 Hz hem 80 bölge karartma, varsa bu özelliklerde bu fiyata söyle, benim param olup olmadığı seni ilgilendirmez üstüne vazife olmayan konulara bulaşma, almışsın tcl i otur izle başka markalara çamur atma, burada kulaktan dolma laflarla sallama, varsa elinde somut veri paylaş, yoksa da ötme.

  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Öyle her videoya itibar edip sazan gibi atlama, yabancı fotumları takip et, tabi yabancı dilin varsa.

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.