Şimdi Ara

TCDD'de BİLET SAÇMALIĞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • geçen hafta cumartesi günü okulda ufak bi işim olduğu için izmite gidiş donuş bileti aldım ancak gün içinde yaşadığım sayısız aksiliklerden oturu donusu efe turla yaptım yani donus biletim cepte kaldı neyse bikaç gün sonra bütünlemelerim vardı salı günü giderken makinistmidir nedir artık her neyse ona durumu izah ettim donus biletimle gidebilirmiyim dedim(bilet kontrol sırasında biletin üstünü karalıyorlar ama benimki kullanılmadığı için olduğu gibi duruyor) olmaz tarihi geçen biletle gidemezsin dedi ulan sanki vana gidiyoruz adapazarı seferinde pcden bilet veriyorlar fakat koltuk numarası vagon numarası falan yok kafan nereye eserse e madem oyle bilet neden iptal bu karşıya geçmek için aldığın 2 adet jetonu ertesi gün kullanamamak kadar saçma anlayacağınız 5tl yandı onlarda üzerine yattı sizce bu kurumu nereye şikayet edebilirim sacma kurallarından oturu nereye basvurabilirim?



  • hocam senin aldığın gidiş dönüş bileti aynı gün kullanmak için yani o yüzden yüzde 20 indirim oluyor.yani geri dönüşünün sorunlu olması bence senin şanssızlığın.senin dediğin gibi olsa o zaman herkes alır gidiş dönüş istediği zaman kullanır o zaman da TCDD nin yüzde 20 indirimi diye bişey kalmaz.
  • hayır kesinlikle boyle bişey yok ben bunu iki defa sordum gidiş donuş izmit biletlerinde kesinlikle %20 indirim yok evet bi %20 var ama o sadece ogrenci indirimi yani sen tek bilet alsanda 20lik indirim var bundan eminim
  • hocam öğrenci biletinde yüzde 20 indirim var bu doğru.ancak öğrenci değilsen ve gidiş dönüş bilet alırsan tam biletten yüzde 20 indirim oluyor.yani demek istediğim eğer öğrenci isen gidiş dönüş almana gerek yok.zaten yüzde 20 ind almış oluyorsun.
  • Oturduğun ilçede ki aymakamlık bünyesindeki Tüketici hakları hakem heyetine şikayet et. 5 tl diyip geçme. Hakkını ara ve al.
  • Gidiş-dönüş biletler indirimlidir...Adapazarı treninde bu biletin geçerliliği 2 gündür...Zaten indirimde bu yüzdendir...Senin gidiş-dönüş biletini aldığın gün Cumartesi, kalan tek yönü kullanmak istediğin gün ise Salı...Yani 2 günü geçmiş...

    Eğer şikayette bulunmak istersen;

    http://miys.tcdd.gov.tr/tcdd_djp/UI/MIYS/Sikayetler/Public_MusteriSikayetGirisi.aspx

    Trenlerdeki indirimler;

    http://www.tcdd.gov.tr/yolcu/indirimler.htm

    ***Yukarıdaki linkteki TCDD Yolcu Tarifesi isimli linkte tıklayıp ilgili pdf yi indirirsen 8. sayfasındaki 2.5.1 Gidiş-Dönüş Bilet Satışı adlı fıkrada gerekli açıklama yapılıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rapator -- 29 Ocak 2009; 15:22:32 >




  • arkadaşlar anlatamadığım bi nokta var ben indirim olsun diye gidiş donuş almadım donusteki ilk treni kaçırmıyim diye oyle aldım yoksa 20lik indirim her halukarda var bilet satılan peronlar karşılıklı treni kaçırmamak için aldım yoksa bileti alıp üst geçitten geçip oteki perona gitmem gerekiyordu hakkımı yedirmeyi sevmem arkadaşında dediği gibi onemli olan paranın miktarı değil yapılan haksızlık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TCDD açık bilet satışı
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cliff -Lee- Burton

    arkadaşlar anlatamadığım bi nokta var ben indirim olsun diye gidiş donuş almadım donusteki ilk treni kaçırmıyim diye oyle aldım yoksa 20lik indirim her halukarda var bilet satılan peronlar karşılıklı treni kaçırmamak için aldım yoksa bileti alıp üst geçitten geçip oteki perona gitmem gerekiyordu hakkımı yedirmeyi sevmem arkadaşında dediği gibi onemli olan paranın miktarı değil yapılan haksızlık


    Hocam benim yazdıklarımı okumadın heralde...Kullanım süren 2 gün...Yani süresi geçmiş bir bileti kullanmaya kalkmışsın, haliyle kabul etmemişler...Kimsenin hakkını yediği yok...
  • tamamen keyfi bir davranış ş.............in iyi tarafına gelseydi okeylerdi takma boşver
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cliff -Lee- Burton

    arkadaşlar anlatamadığım bi nokta var ben indirim olsun diye gidiş donuş almadım donusteki ilk treni kaçırmıyim diye oyle aldım yoksa 20lik indirim her halukarda var bilet satılan peronlar karşılıklı treni kaçırmamak için aldım yoksa bileti alıp üst geçitten geçip oteki perona gitmem gerekiyordu hakkımı yedirmeyi sevmem arkadaşında dediği gibi onemli olan paranın miktarı değil yapılan haksızlık


    Hocam benim yazdıklarımı okumadın heralde...Kullanım süren 2 gün...Yani süresi geçmiş bir bileti kullanmaya kalkmışsın, haliyle kabul etmemişler...Kimsenin hakkını yediği yok...

    işte bende bunu diyorum saçmalıktan başka bişe değil 2 tane jeton alıyosun ama ikisinide 2 gün içinde bitirmelisin bu saçma değilmi?
    biletlerde vagon koltuk numarası yok istedigin yere oturabilirsin atıyorum bi başkent ekspresi gibi değil yani e madem oyle nasıl yanar kontrolde edilmemiş üzeri çizilmemiş sahte olduğunuda düşünüyosan alır bileti kontrol edersin ne demek ki biletin yanmış bu saçma değilmi arkadaşlar resmen 4.75tl gaspedildi bunun baska bi açıklaması yok

    bu arada arkadaşın verdiği site de arızalı (arkadaştan kaynaklanan bir durum değil) site çalışmıyor bu da ayrı bi skandal tabi koca tcdd'nin sitesi arızalı




  • @Cliff -Lee- Burton, tcdd normal olanı yapıyor...Sen gidiş-dönüş bileti indimi ve süreyi bilerek alıyorsun...En azından ben öyle yapıyorum...Şimdiye kadarda başıma senin gibi bir olay gelmedi...Aynı gün veya ertesi gün döneceksem her zaman gidiş-dönüş alıyorum ve şimdiye kadarda hiç problem yaşamadım...Eğer ne zaman döneceğin belli olmassa dönüş biletini almassın, döneceğin zaman istasyondan alırsın...Ha binmek istediğin istasyonda bilet satış gişesi yoksa veya geç olduğu için kapanmışsa tren içinde de kondüktörlerden durumu anlattığın takdirde hiçbir ekstra ücret ödemeden biletini alırsın...Jeton gibi değilki bu bir mekanizmayı çalıştırmak için kullanmıyorsun, gösteriyorsun sadece...Eğer dediğin gibi birşey olsaydı zaten üzerine tarih basmazlardı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator

    @Cliff -Lee- Burton, tcdd normal olanı yapıyor...Sen gidiş-dönüş bileti indimi ve süreyi bilerek alıyorsun...En azından ben öyle yapıyorum...Şimdiye kadarda başıma senin gibi bir olay gelmedi...Aynı gün veya ertesi gün döneceksem her zaman gidiş-dönüş alıyorum ve şimdiye kadarda hiç problem yaşamadım...Eğer ne zaman döneceğin belli olmassa dönüş biletini almassın, döneceğin zaman istasyondan alırsın...Ha binmek istediğin istasyonda bilet satış gişesi yoksa veya geç olduğu için kapanmışsa tren içinde de kondüktörlerden durumu anlattığın takdirde hiçbir ekstra ücret ödemeden biletini alırsın...Jeton gibi değilki bu bir mekanizmayı çalıştırmak için kullanmıyorsun, gösteriyorsun sadece...Eğer dediğin gibi birşey olsaydı zaten üzerine tarih basmazlardı...



    hay çıldırazzzam

    ARKADAŞLAR OGRENCİ İNDİRİMİ VAR SADECE GİDİŞ DONUŞ BİLETLERİNDE OGRENCİYE EKSTRADAN ÇİFT BİLET ALINDI DİYE İNDİRİM YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK


    Ayrıca 10.35 ile gidip 12.12 treniyle donmeyi planlıyordum ama aksilikler oldu ve daha erken donmek zorunda kaldım evet aldığım jeton değil ama jetondan da farksız bişe değil adama veriyosun karalayıp uzatıyor ne farkı kaldı jetondan bileti vermezsen ya indiriyor yada bilet kesiyor e jetonu atında ne oluyor geçirmiyor ikiside aynı ne farkı var üstelik yineliyorum koltuk numarası yok keyfi oturuyosun lütfen daha dikkatli okuyalım




  • Bunu hemen tcdd-musa beye söyle o halleder anca
  • Neyse anlaşamayacağız hocam seninle...Sen şikayetlerini yap ama sonuç alabileceğini sanmıyorum...Sonuçta şehirlerarası yolculuk yapıyorsun, zaten adamlarda ilgili herşeyi verdiğim linklerde yazmışlar...

    ***Baktım şu anda sayfalar açılıyor...
  • şikayet saydası çalışmıyor dikkat ettiysen en alltaki şikayet metni kısmı boş yazı yazılmıyor dedim personel bilgilerine şikayetimi yazıp gonderiyim ama bu seferde gonder seçeneği çalışmıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.