Şimdi Ara

Tavsiye! Emanet Araç almayın, Kimseye aracınızı emanet vermeyin. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
2
Favori
16.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
72 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bozkırınoğlu B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, bunu araç sorun çıkardıktan sonra farkettim ve değiştirdim. Aslında geçen sene 120 bin km de bakım yaptırdığımda araçta zincir olduğu ve değişim zamanı geldiğini bildirmesi gerekirdi.

    Bu aracımdan önceki 2 aracım daha Audi A4 idi ve onlar trigerli idi. Beni uyarmadıkları için ben bu aracın da trigerli olduğunu düşünerek ilk değişim dönemi geçmiş, 2. değişim dönemine henüz süre var diye düşündüğüm için rahat davrandım. Bilseydim, ya da beni uyarsalardı hemen değiştirirdim.

    Gerçi yeni ustam da bu durumdaki aracın başına böyle bir sorun gelme ihtimalinin düşük olduğunu belirtse de olan oldu. Buna şükür, vardır bir hayır dedim. Olacakmış, Teselli ki sorun aracı kendim kullanırken yaşandı.
  • aracına o kadar titizlikle davranıyor isen başkasına vermiş olman garip bu kadar özen gösteren biri bi başkasına aracını zaten vermez
  • yazıyı boş yere uzatmışsın, okuduktan sonra araç senin mi yoksa değil mi anlamadım. araç her isteyene verilmez bunu zaten artık herkes biliyor, çok elzem bir durum olursa aracı ben kullanırım oturun dersin o kadar.
  • Bende size bir örnek vereyim
    2.el değeri 250 bin olan 5.25 yada 5.20 xdrive bmw aracı adam oto tamircisi arkadaşına veriyor. Adam alkollü olarak modelini bilmiyorum sadece Range Rover olduğunu bildiğim araca gömülüyor.
    Araca maximum 115 bin verdiler bmw gördüğüm halde ise Range nasıl oldu düşünmek bile istemiyorum
    Bereket arabalardan ex çıkmamış kasko sigorta vs Bi işe yaramıyor tabii araç sahibine Allah kolaylık versin dedim ve 115 bin para teklif edip gelmiştim bana satmadı ama kaça sattığını bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi A6 aracınız yoksa pek sorun edilmeyecek durumdur. Herhangi bir piyasa aracına sahipseniz gönül rahatlığıyla aracınızı verebilirsiniz.Herhangi bir kaza olmadığı müddetçe durduk yere çıkabilecek arızalar en fazla bu arkadaşınki gibi olur ve o da bu masrafın 8'de 1'i fiyatına halledilir.

    Zaten Audi'ye binen arkadaşlar bu gibi şişik masrafları göze aldığı için bu tip araçlara biniyorlar, onlar için de sorun yok bence.
  • Çevremdeki herkes arabamı vermeyeceğimi bilir o yüzden böyle bir sıkıntım olmuyor.
    Açık açık söylemek gerekli bir yere gideceklerse ben götürürüm hiç gocunmam ama emanet işini hiç sevmiyorum.
    Bir süre sonra alışıyorlar bu duruma istemiyorlar.
  • vw'nin benzinli araçları arasında trigeri zincirli olan araba var mıymış bilmiyodum.
  • Neuro_tMr kullanıcısına yanıt
    1,8 TFSI motorlar zincirli. Benim aracım Audi ama aynı motor.
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz yıllardaki 1,4 tsi lerde zincirli ve bu zincir zamanla genleşip uzuyor ve sente atlama yapabiliyor. Onun için bu motoru kullananlar bilgisi var ise bu konuda bir süre sonra zinciri değiştirir. Ayrıca zincirin etrafını turladığı konumlandırıcı diye bir parça var asıl olay onda bitiyor diyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Grimbergen G kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, 120-130 bin km de zincir artık uzamaya başlarmış. Bunu bilen ustalar 100-120 bin km arası değiştirirmiş. Bunu ben olay sonrasında öğrendim. Geç oldu. 2-3 bin TL ye değiştirebileceğimiz zincir çok daha büyük bir bedele mâl oldu.
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Daha zincirle bitmiyor o yıllarda üretilenlerin sorunu. Bahsettiğim konumlandırıcı çok önemli revize edildi o parça zincirle beraber onuda değiştiriyolar yoksa sorunlar tekrar edebiliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Grimbergen G kullanıcısına yanıt
    Bu sayede motordaki piston, eksantrik, tüm devirdaim parçaları, vs herşey sıfırlandı. Orijinal ile değişti, Motor ile ilgili aklımda soru işareti kalmadı.
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Çok iyi yapmışsınız. Yenilenen pistonda yanılmıyorsam revize edilen parçalardan, daha sağlam alaşımlı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Grimbergen G kullanıcısına yanıt
    Zaten 1,8 TFSI motorlarda üretim kaynaklı hata sebebi ile piston sekmanlarından kronik yağ yakma/ yağ eksilte sorunu vardı, o giderildi.
  • dayımlar ve kuzenlerim hariç kimseye arabamı vermem. onlar da bana veriyorlar sağ olsunlar. akraba arasında gayet tabi olabilir böyle şeyler ama arkadaşmış bilmem neymiş güvenemem açıkçası.
  • Kaporta hasarı olsa kaza yapsa anlarım da , araç bozulmadan önce siz kullanmışınız bunu arkadaşınıza mâl etmek niye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkTime

    Zaten 1,8 TFSI motorlarda üretim kaynaklı hata sebebi ile piston sekmanlarından kronik yağ yakma/ yağ eksilte sorunu vardı, o giderildi.
    Aracınız, arıza yapmadan önce ilk çalıştırdığınızda hafif de olsa titreme yapıyor muydu?

    Ayrıca 120 binde zincir kopması da cidden biraz şans işi. 300 bin ömür biçiliyor.
  • ardicli2000 kullanıcısına yanıt
    En ufak bir ses değişikliği, en ufak bir aksama ya da anormal bir durum söz konusu değildi. Nasıl olduğunu ben de anlamadım, aracın son tamir işlemini yapan usta da anlam veremedi. Zincirin sente atması için zorlaman lazım dedi. Yani 4. viteste giderken geri takman lazım vs dedi. Ama başa geldi, yapacak birşey yok.
  • 10 yıllık araba nornal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Almakta dert vermekte dert .almayında vermeyinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.